nee niet elke. Maar diegene die gemakkelijk met pillenschuiven en altenatief afkeuren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus elke arts in de westerse wereld is een geldswelluste gewetenloze massamoordenaar?
Dat is op lange termijn. Op korte termijn kan je er prima aandoeningen mee genezen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je weet best dat bacterien resistent zijn geworden door overmatig voorschrijven. Dat is dus ook in veel gevallen effectloos, een wassen neus.
En hoeveel bewijs heb je dat dat zoveel gebeurd als jij impliceert?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee niet elke. Maar diegene die gemakkelijk met pillenschuiven en altenatief afkeuren.
Hmmm beetje erg kort door de bocht. Ik ben vaak ook niet dol op artsen die al het alternatieve resoluut afwijzen, maar vaak zijn bepaalde pillen gewoon echt nodig. Daarbij zullen er niet veel artsen zijn die echt alles met alleen maar pilletjes willen oplossen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee niet elke. Maar diegene die gemakkelijk met pillenschuiven en altenatief afkeuren.
dat is niet de schuld van de arts persee het is het idee erachter. Buiten de kaders denken is met een 10 jarig studie niet (meer) mogelijk. Andersdenkend en je wordt verworpen binnen de kliek. Verzet je tegen de onkunde en je wordt verguist. En daar heb je niet je dure studie voor gedaan. Je wordt dus min of meer voor het blok gezet. En dat weet de industrie maar al te goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm beetje erg kort door de bocht. Ik ben vaak ook niet dol op artsen die al het alternatieve resoluut afwijzen, maar vaak zijn bepaalde pillen gewoon echt nodig. Daarbij zullen er niet veel artsen zijn die echt alles met alleen maar pilletjes willen oplossen.
En dingen willen OPLOSSEN met pilletjes is trouwens niet het zelfde als mensen doelbewust ZIEK houden met pillen.
Weet jij ook dat er steeds nieuwe varianten antibiotica op de markt komen, juist om resistentie tegen te gaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je weet best dat bacterien resistent zijn geworden door overmatig voorschrijven. Dat is dus ook in veel gevallen effectloos, een wassen neus.
Zucht... wat spui je weer een gevaarlijke onzin. Ik hoop dat je nooit kinderen krijgt... Mocht dat wel ooit gebeuren heb ik nu al medelijden met zequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is niet de schuld van de arts persee het is het idee erachter. Buiten de kaders denken is met een 10 jarig studie niet (meer) mogelijk. Andersdenkend en je wordt verworpen binnen de kliek. Verzet je tegen de onkunde en je wordt verguist. En daar heb je niet je dure studie voor gedaan. Je wordt dus min of meer voor het blok gezet. En dat weet de industrie maar al te goed.
Artsen worden geindoctrineerd tot in den treure dat medicijnen goed zijn. Maar als je echt logisch nadenkt over medicijnen iets het maar in zeldzame gevallen nodig. Een lichaam hoeft geheel niet in aandoening of ziekte toestant te zijn in de eerste plaats.
Vaccinatie is er om artsen werk te verschaffen, absoluut niet om ons te beschermen tegen viri. Dat is zo volkomen ridicuul.
Er is GEEN een reguliere arts die zicht bezig houdt met het echt functionering van het lichaam. Een arts weet alleen hoe ene lichaam onderhevig is aan aftakeling en hoe dat chronisch te onderdrukken. Niet hoe een lichaam te beschermen of te voorkomen. En Als je daar over na denkt is dat ook heel goed duidelijk waarom, daar is het Nazi opgerichte farmaceutica geheel niet opgestoeld.
met een pilletje en dan nooit meer? Of moet je elke dag slikken tot aan je dood? Ik noem dat GEEN oplossing.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:34 schreef ToT het volgende:
Er zijn wel medicijnen die kwalen permanent verhelpen. Verder lijkt het me erg kortzichtig om te roepen dat je elke kwaal wel zonder medicijnen enzo kunt verhelpen. Lijkt me ook erg GEVAARLIJK om te roepen!
Overigens zijn er ook artsen die zich wel wat in alternatievere praktijken verdiepen.
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat onzin en een leugen is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
met een pilletje en dan nooit meer? Of moet je elke dag slikken tot aan je dood? Ik noem dat GEEN oplossing.
Botbreuken lijkt me een ander verhaal. Maar allergieën en stoornissen valt toch echt wel op te lossen.
Kennis/vriend van me is manisch gediagnostiseerd (voor dat ik hem kende). Hij slikt nu al 15 jaar lang dag in dag uit medicijnen ... waarom? Dat is toch geen oplossing. Dat is een financiele deal met BigPharma
Dissidente artsen als Duesberg. Dissidenten worden verguist. In medische vakbladen is het ONMOGELIJK om eerlijk publcaties te plaatsen.
Bijvoorbeeld Laetrile (Vitamine B17)-medicijn tegen kanker. Het werkt te goed en daarom verbode n in ons land. Vitamine en dus straks (codex) sowieso verboden.
je staat zeker strak van de medicijnen. Een geindoctrineerder persoon ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zucht... wat spui je weer een gevaarlijke onzin. Ik hoop dat je nooit kinderen krijgt... Mocht dat wel ooit gebeuren heb ik nu al medelijden met ze
HET IS EEN ONMOGELIJKHEID OM IETS NEGATIEFS TE PUBLICEREN OVER MEDICIJNEN!!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat dat onzin en een leugen is.
nee er is blackmailing in het spel. B17 is een vereiste om je lichaam te wapenen tegen kanker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb ff egoogled op dat Laetrile en in diverse landen is men er niet zo dol op, omdat meerdere mensen een cyanide-vergiftiging ermee hebben opgelopen. Daarnaast is het effect dat het tegen kanker heeft, niet echt bijzonder sterk aantoonbaar.
Volgens mij ben je de eerste die de diepere gekrochten van Lambiekjes denkwijzen heeft ontrafelt!!!quote:Op zondag 28 december 2008 10:30 schreef ToT het volgende:
Dussss.....als de gevestigde orde een medicijn heeft , is het volgens jou puur vergif, maar als het iets alternatiefs is wat mensen vergiftigt, weten mensen geen maat te houden?
nee want het is een medicijnen wat ook door hun bedacht is alleen het is te effectief. En dan moet het terug getrokken worden of sporadisch uitgeschreven worden. Een medicijnen moet een lage effectiviteit hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 10:30 schreef ToT het volgende:
Dussss.....als de gevestigde orde een medicijn heeft , is het volgens jou puur vergif, maar als het iets alternatiefs is wat mensen vergiftigt, weten mensen geen maat te houden?
weet je wie of wat het controleerd. Of hoe het uberhaupt bestaat dat aspartaam goedgekeurd is.quote:Op zondag 28 december 2008 11:30 schreef ToT het volgende:
Ik kan begrijpen hoe je op deze ideeën gekomen bent, maar toch denk ik dat het allemaal waanbeelden zijn. Moet je zien hoeveel onderzoek er gedaan wordt naar medicijnen, hoeveel controle er op is, hoeveel dierproeven er op gedaan worden enz.
daar is GTST en WII voor. Al bij de Grieken was het om het voetvolk te misleiden brood en spelen er.quote:Een wereldbeeld van misleiding, onderdrukking en depolulatie klinkt erg romantisch; de kleine man wordt als een klein beestje in een kooitje gemarteld en langzaam vermoord, maar heeft het zelf niet door.
Eerst moet er een algemene concensus bestaan dat er te weinig voedsel is. Zodat wij de dommerikken er om smeken om er iets aan te doen.quote:Als het echt om depopulatie ging, waarom laten de BigFarma niet een bijzonder krachtig gif ontsnappen bij een "ramp" die er bij hen gebeurt, of laten ze niet per ongeluk een gemuteerd virus de lucht in gaan die ze "voor onderzoek" hebben ontwikkeld? Eentje die multi-resistent is, via de lucht verspreid kan worden en een mens binnen een paar dagen laat sterven? Tot nu toe doen ze het nog niet zo goed met de depopulatie, aangezien de wereldbevolking nog steeds aan het groeien is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |