Daar is toch perfect rekening mee gehouden ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjoh het gaat om een voorbeeld. Een architect heeft toch niets aan een master in farmaci?!
wilde alleen aangeven dat veel kennis gewoon onnodig is om te functioneren binnen de maatschappij.
Onzin, 75% van de nederlandse scholieren gaat naar het MBO, waar je vrijwel alleen praktisch onderwijs krijgt.quote:Ambachten is op sterven na dood. Alles en iedereen moet academisch. Waar slaat dat op.
Daar houdt je geen economie draaiende mee.
Daarom moet je je eigen interesses vinden en najagen.quote:Dat men veel weet van een onderwerp en wat minder van andere zaken, daar heb je meer aan dan van alles eigenlijk niets weten.
Maar het is wel handig als hij zijn eigen belastingformulier kan invullen en kan uitrekenen of zijn loonspecificatie klopt.quote:Een vuilnisophaler hoeft niet te weten hoe je snijpunten van een parabool berekent.
Dat is een ander verhaal.quote:Het is ernstig dat een vwo-er die op de universiteit komt niet weet hoe je breuken maakt. Het niveau is beneden peil en dat komt omdat iedereen vwo moeten kunnen doen. Dat kan alleen als het nivueau omlaag gaat.
Tuurlijk, maar als je nog nooit van psychologie [i]gehoord hebt ben je als een holbewoner - je ziet geen andere verklaring, dus ben je geneigd te geloven in de enige uitleg die je krijgt - degene die zij geeft.quote:Char is een charletan. Maar spiritualiteit is meer dan alleen cold reading
Onzin, mijn beste leraren lieten me geen stof stampen maar maakten me nieuwsgierig zodat ik zelf op zoek zou gaan naar informatie.quote:Nee school is er om je te ontwrichten van familiebanden. We leren geheel niet wie we zijn. We leren slaafs te zijn. We leren te passen binnen de maatschappij en nergens kritische vragen te stellen. We worden geleerd kritiekloos te zijn.
Tuurlijk wel, wij leven in een democratie !quote:
Door wie worden ze vermoord of buiten spel gezet ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:17 schreef Lambiekje het volgende:
ohja daar ben ik het niet mee eens. We hebben keus uit een lul, een lul of een nog grotere lul
Niks keuze, opgedrongen kneuzen. Die geen haar beter zijn dan hun voorganger. De echte frisse wind wordt buitenspel gezet of wordt lukraak maar vermoord.
Als jij een middel hebt tegen kanker - go for it.quote:Kanker is een mooi depopulatie-process. wordt er eerst nog flink geld verdient aan mensen voor dat ze naar de eeuwige jachtvelden gaan.
Hendrik! Als men in een keer de kookpan in een keer aan de kook brengt springt de kikker er uit. Opvoeren opvoeren opvoeren en niemand weet iets.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Das nog eens lange termijn planning dan... Maakt ook dat 'ze' toch best een stelletje prutsers zijn.
m.a.w, theoretisch gezien leven we in 'n democratie, maar praktisch gezien niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wij leven in een democratie !
Vandale.nl :
de·mo·cra·tie de; v -tieën staat(svorm) die aan het hele volk invloed op de regering toekent
Het hele volk heeft invloed op de regering.
We kunnen stemmen, we hebben referenda.
Dat we niet op elk wissewasje invloed hebben is heel wat anders, en komt door praktische belemmeringen.
Maar wij leven absoluut in een democratie.
zucht. Ik weet ook wel dat we in een zogenaamde democraties leven. Maar het is gebakken lucht. Het woord betekent het allang niet meer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wij leven in een democratie !
Vandale.nl :
de·mo·cra·tie de; v -tieën staat(svorm) die aan het hele volk invloed op de regering toekent
Het hele volk heeft invloed op de regering.
We kunnen stemmen, we hebben referenda.
Dat we niet op elk wissewasje invloed hebben is heel wat anders, en komt door praktische belemmeringen.
Maar wij leven absoluut in een democratie.
er is geen enkel medicijn gekomen wat een direct oplossing biedt voor een probleem/aandoening/ziekte. Chronische onderdrukking wel, wat resulteert in een geëscaleerde cascade van aandoeningen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:59 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Door wie worden ze vermoord of buiten spel gezet ?
Niet door de regering, maar door mensen die niet op ze stemmen of door mensen die denken dat ze zo in hun recht staan dat ze iemand mogen vermoorden omdat ie een mening vertegenwoordigt die niet de hunne is.
[..]
Als jij een middel hebt tegen kanker - go for it.
Er zijn in de afgelopen 30 jaar honderden medicijnen op de markt gekomen tegen honderden ziekten die daarvoor dodelijk waren.
Maar als we er daarnaast met 1 of 2 moeite hebben is dat natuurlijk gelijk een conspiracy.
Monsanto heeft zijn eigen rotzooi niet in de gaarkeuken. Dat zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zeg, ik bedenk me net wat....
Wat krijgen de lui die achter deze "samenzwering"zitten eigenlijk te eten wanneer het allemaal doorgevoerd is?
![]()
Dat is wel een heel laag vuurtje als 'ze' al sinds de oude Grieken bezig zijn...quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hendrik! Als men in een keer de kookpan in een keer aan de kook brengt springt de kikker er uit. Opvoeren opvoeren opvoeren en niemand weet iets.
Dat dit onzin is lijkt me toch wel heel erg duidelijk... Denk alleen al aan het hele spectrum van antibiotica waar verschillende aandoeningen mee genezen kunnen worden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is geen enkel medicijn gekomen wat een direct oplossing biedt voor een probleem/aandoening/ziekte. Chronische onderdrukking wel, wat resulteert in een geëscaleerde cascade van aandoeningen.
Daarvoor was het al niet dodelijk je moest alleen wel weten dat je voor dit een sintjanskruid moet gebruiken en voor het andere een brandnetelblad een weer iets anders het sap van een mierikswortel. Farmaceutica is kennis van een Shamanen jatten Stopt er nog wat lelijke stoffen als aspartaam aan toe zodat er bijwerkingen zijn.
nee het heeft meerdere keren geëscaleerd sinds de grieken. Alleen nu is men zo ver dat we er om smeken en niet opgedrongen zoals voorgaand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is wel een heel laag vuurtje als 'ze' al sinds de oude Grieken bezig zijn...
je weet best dat bacterien resistent zijn geworden door overmatig voorschrijven. Dat is dus ook in veel gevallen effectloos, een wassen neus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat dit onzin is lijkt me toch wel heel erg duidelijk... Denk alleen al aan het hele spectrum van antibiotica waar verschillende aandoeningen mee genezen kunnen worden.
inderect door naar omwaarschijnlijke onkunde van artsen te luisteren.quote:
En welke onkunde zou dat dan zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
inderect door naar omwaarschijnlijke onkunde van artsen te luisteren.
Functionering van het menselijk lichaam. Ze zullen het vast wel weten. En ja daarmee bedoel ik zelfs doelbewust onkunde, dat is erger dan onwetend onkundig. Pillendoorzetten en mensen chronisch ziekhouden is een hogere prioriteit. Mede omdat het hunzelf excessieve bonussen oplevert.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En welke onkunde zou dat dan zijn?
Dus elke arts in de westerse wereld is een geldswelluste gewetenloze massamoordenaar?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Functionering van het menselijk lichaam. Ze zullen het vast wel weten. En ja daarmee bedoel ik zelfs doelbewust onkunde, dat is erger dan onwetend onkundig. Pillendoorzetten en mensen chronisch ziekhouden is een hogere prioriteit. Mede omdat het hunzelf excessieve bonussen oplevert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |