abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65616516
Personen werden hier ook niet genoemd, maar wel de wijken. Daaruit kan je natuurlijk wel gewoon aflezen wie er te lang over doet.

Toon was idd niet erg netjes, stond zelfs letterlijk in dat "sommige mensen zich moesten bedenken of ze wel geschikt waren voor dit werk".
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_65616762
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:25 schreef zjroentje het volgende:
Personen werden hier ook niet genoemd, maar wel de wijken. Daaruit kan je natuurlijk wel gewoon aflezen wie er te lang over doet.

Toon was idd niet erg netjes, stond zelfs letterlijk in dat "sommige mensen zich moesten bedenken of ze wel geschikt waren voor dit werk".
Vergeleken daarmee was mijn brief niet eens zo heel onaardig, die van jou is wel erg bot. Misschien moet jouw VBG-manager maar eens aan zijn eigen geschiktheid gaan twijfelen. Het is heel simpel wat mij betreft: als ik uitloop dan schrijf ik dat, en dat moeten ze gewoon betalen. Als ze dat weigeren bel ik wel even met de vakbond, want dan worden er regels overtreden. Het is nu dus zo dat uitloop in principe niet betaald wordt, tenzij je overtuigend bewijs aanvoert waarom uitloop onvermijdelijk was. Maw ze gaan er van uit dat je de boel belazert tenzij je zelf het tegendeel bewijst. Volgens mij is de juiste volgorde precies andersom, ze moeten gewoon mijn uitloop betalen tenzij ze zelf kunnen aantonen dat mijn claim onterecht is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_65620295
Die brief hebben wij gister niet gehad..
Gister waren er wel een veel zieken en heb ik ook gelijk aangegeven dat ik buitenom me eigen wijken nog een wijk heb voorbereid en dat ik daar wel betaal voor wil krijgen, Mijn teamcoach heeft het ook gelijk aangepast in de computer.

Maar ik vind de c1000 echt helemaal niet erg.. maar sinds dat ik hier ook werk heb ik elke zaterdag gewoon bijna hah gehad... Maar misschien omdat mijn wijk zowiezo maar 2 zakken post heb...
pi_65625913
Ik vind de C1000 HAH ook totaal niet erg, ben er nu eigenlijk gewend aan geraakt. Hij is totaal niet zwaar en het pakt wel lekker vast.

Geen HAH is natuurlijk wel beter
  zondag 1 februari 2009 @ 17:04:24 #255
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_65628927
Op zich is H.A.H. niet echt heel erg. Tenminste, bij mijn wijk. Hangt er dus volgens mij idd. wel een beetje vanaf wat voor wijk je hebt. Als je een wijk hebt met veel straten met rijtjeshuizen waarbij elk huis een lang tuinpad heeft. En als je daarbij weinig post hebt, maar wel H.A.H., dan lijkt het mij niet echt een plezierige dienst...

Ik heb zelf een autobestelling a.k.a. een boerderijenroute en daar heeft bijna elk afgiftepunt wel een boekje of een brief of een geadresseerde folder, dus dan is een h.a.h - bestelling lang niet zo erg.

Gelukkig hebben wij daarentegen geen c1000 in de buurt en hoeven we dat niet te bezorgen op de zaterdag. Een aantal wijken helemaal in het zuiden van ons bestellingsgebied liggen wel dicht bij een c1000 in de buurt en die zijn dus tot nu toe elke week de pineut. Daar is dan ook weleens leedvermaak a lá TNT over geweest bij ons op de werkvloer.

Met de kou viel het best wel mee, als je een muts op hebt en een stel dunne wanten was het nog wel te doen. Het belangrijkste denk ik is dat je bezig blijft. Als je ergens een tijdje moet stil staan om een aangetekende, waarvan de geadresseerde niet aanwezig is, af te werken gaat je lichaamstemperatuur snel omlaag... En als je een autobestelling hebt valt het gelukkig nog wel mee. Alhoewel in de buitengebieden de winden waar je zo nu en dan een directe confrontatie mee krijgt er voor kunnen zorgen dat de gevoelstemperatuur sterk daalt...

Ik heb in de tnt topics tot nu toe erg veel lopen zeuren over mijn dienst en dat ik daar niet zo tevreden mee was. Omdat het niet echt een sociale dienst is ( en nee, ik wil niet bij dè sociale dienst werken ), je ziet je collega’s niet veel, zit lang achter elkaar alleen in de auto etc. Ik vond dat niet zó erg, heb het tenslotte al een jaar op deze manier. Maar toch heb ik na een lang en intens gesprek met mijn teamleider ( ja, hier in de kleine voorbereidingsgebieden komen sociale gesprekken met je teamleiders nog voor... ) het zover bereikt dat ik uiteindelijk een andere dienst krijg, hetzij in roulatie, hetzij voor vast. Want naast het feit dat ik het niet zo’n sociale dienst vond houd ik erg van variatie en had ik voordat ik deze dienst had bijna elke week een andere dienst. En dat vind ik een stuk creatiever en leuker dan elke week hetzelfde rondje... Dus vanaf nu stop ik met daarover te zeuren.. ( kreeg er al nooit erg veel reacties op, haha )

Voor de rest had ik nog de vraag of het loon van een zaterdagwerker met een vast contract ook hoger ligt dan dat van een zaterdagwerker met een contract voor bepaalde tijd. Mijn loon is namelijk omhoog gegaan naar 9,30, terwijl mijn teamcoach bij aanvang van mijn eerste contract voor bepaalde tijd zei dat je loon bij elke verjaardag ( tot een bepaalde leeftijd, dan gaat het met bepaalde schalen of stappen omhoog heb ik begrepen ) met ongeveer 75 cent omhoog gaat. Nu had ik een loon van 7,50 toen ik 21 was. Inmiddels ben ik 22 en zou ik een loon moeten ontvangen van iets van 8,30. Dat is dus 9,30, kan dus ook een typefoutje zijn in het nieuwe contract voor onbepaalde tijd dat ik gekregen heb. Maar goed, ik verdien sowieso best goed bij de post en krijg binnenkort voor 70 uur ( - 650 euries !! ) aan plusuren in één keer uitbetaald.

Het volgende is een antwoord op het uitgebreide antwoord wat ik van Kramerica-Industries heb gekregen:
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Sorry voor het niet of laat antwoorden op je uitgebreide bericht, waarvoor dank, maar ik heb er vaak de tijd niet voor om op tijd en op een goede manier te antwoorden op zulke berichten.
Ik vond je bericht erg helder en begrijp dat het voor mij en velen met mij in dit topic als zaterdagwerker zijnde wel zal wel meevallen kwa loons- en caowijzigingen. Daar ben ik erg blij om. Ik hoop voor de vaste werkers dat het ook zal meevallen en dat de tnt niet opeens de lonen sterk zal wijzigen voor de vaste medewerkers. Ook gezien het feit dat ze nog steeds winst draaien en vorig jaar de postvolumedaling wel mee viel. Ik vind dat ze hier gewoon een andere oplossing voor moeten verzinnen. Ze moeten veel meer bezig met natuurlijke uitstroming van 65 jarigen en mensen veel meer op weg helpen om een goede baan buiten het bedrijf te kunnen vinden. Op dit moment hangen er alleen een paar half verfrommelde ergens van internet geplukte papiertjes in de kantine met daarop mogelijke banen. Ik heb voor de rest hier ook met een collega over gesproken, die is dan part – time werkkracht. Die had het over een sterke versobering van de werktijdregelingen ed in 2010. Het had iets te maken met “anders organiseren” wat in 2010 in zal gaan. Ze zei dat ze , gecombineerd met de mogelijke cao – verslechtering in april, ze meer en meer het gevoel krijgt dat ze in een lopende band fabriek werkt. En dat er een grote kans bestaat dat ze, mocht het zover komen, hoogstwaarschijnlijk naar een ander baantje gaat zoeken. Dit omdat ze nu nog plezier in haar baan heeft en dit graag zo wil houden. Ik bedoel met dit voorbeeld over mijn collega te zeggen dat dit bedrijf naar een bedrijf wil gaan met voornamelijk part – time krachten. En als nu juist díé part – time krachten het zelfs niet meer leuk vinden voor die paar uren die ze per week werken en dus mogelijkerwijs op zoek gaan naar een andere baan als de tnt zo door gaat voorzie ik een uiterst chaotische situatie in de komende jaren. Ik houd mijn hart vast...
Nothing is what it seems
pi_65636600
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:04 schreef Viper86 het volgende:
Gelukkig hebben wij daarentegen geen c1000 in de buurt en hoeven we dat niet te bezorgen op de zaterdag. Een aantal wijken helemaal in het zuiden van ons bestellingsgebied liggen wel dicht bij een c1000 in de buurt en die zijn dus tot nu toe elke week de pineut. Daar is dan ook weleens leedvermaak a lá TNT over geweest bij ons op de werkvloer.
Bij ons is ook geen C1000 in de buurt (althans, niet binnen een straal van 7 km) maar toch hebben we dat rotding. En bij mijn wijk (vooral portiekflats) zorgt HAH afhankelijk van het formaat toch voor 15 tot 30 minuten extra looptijd.
quote:
Voor de rest had ik nog de vraag of het loon van een zaterdagwerker met een vast contract ook hoger ligt dan dat van een zaterdagwerker met een contract voor bepaalde tijd. Mijn loon is namelijk omhoog gegaan naar 9,30, terwijl mijn teamcoach bij aanvang van mijn eerste contract voor bepaalde tijd zei dat je loon bij elke verjaardag ( tot een bepaalde leeftijd, dan gaat het met bepaalde schalen of stappen omhoog heb ik begrepen ) met ongeveer 75 cent omhoog gaat. Nu had ik een loon van 7,50 toen ik 21 was. Inmiddels ben ik 22 en zou ik een loon moeten ontvangen van iets van 8,30. Dat is dus 9,30, kan dus ook een typefoutje zijn in het nieuwe contract voor onbepaalde tijd dat ik gekregen heb.
Bepaalde tijd of onbepaald maakt niets uit voor de hoogte van het loon. Tot en met je 21e verjaardag gaat je loon ieder jaar in de maand van je verjaardag 1 treetje om hoog. Daarna krijg je te maken met zgn schaaljaren ipv leeftijdsjaren. In de maand van je 22e verjaardag word je geplaatst in schaaljaar nul. Voortaan krijg je dan ieder jaar in de maand januari een schaaljaar erbij. Maar stel dat je in november 22 wordt en in schaaljaar 0 komt, dan kom je niet gelijk 2 maanden later al in schaaljaar 1. Dat gebeurt alleen als je verjaardag in het voorafgaande jaar uiterlijk in september viel. Anders moet je nog even een jaartje wachten. Voor degene die in november in schaaljaar 0 kwam, betekende dat dus dat hij niet 2 maar 14 maanden later pas in schaaljaar 1 kwam.

Volgens de CAO is het uurloon van een 21-jarige EUR 8,51 en van een 22-jarige EUR 9,25. Dus hoe je uurloon op je 21e EUR 7,50 kon zijn? Dat is weliswaar 1 loonsverhoging van 3% geleden, maar zelfs in de oude CAO stond voor een 21-jarige zdw nog EUR 8,26. Het bedrag van EUR 7,50 hoort bij een 20-jarige. Vergis je je niet?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_65697039
bij mij is het loon pas zelfs weer omhoog gegaan met zo'n 20 cent =)
pi_65697914
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef zjroentje het volgende:
Wederom zowat geadresseerde HAH hier vandaag van de gemeente.

Verder heeft iedere zaterdagwerker een 'brandbrief' gekregen betreffende het aantal uren dat uitgegeven wordt op zaterdag. In week 4 waren er een aantal mensen ruim 2,5 uur over de 'normale' tijd heengegaan. Mooi sheetje met wijken en tijden erachter, en degenen die te lang erover deden moeten op gesprek komen. Verder zat er in mijn brief gewoon een postkaart.
Waarom niet eerst die mensen persoonlijk aanspreken voordat je brieven gaat sturen? Bij ons zijn er ook een stel zaterdagwerkers die steevast flink over de tijd heen gaan maar zoiets bespreek je toch gewoon persoonlijk lijkt me?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65698288
Is er zaterdag nog HAH?

Noot noot.
pi_65701044
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom niet eerst die mensen persoonlijk aanspreken voordat je brieven gaat sturen? Bij ons zijn er ook een stel zaterdagwerkers die steevast flink over de tijd heen gaan maar zoiets bespreek je toch gewoon persoonlijk lijkt me?
Uit de brief die is gericht aan "alle zaterdagwerkers van het VBG" maak ik op dat het niet om een paar mensen gaat, maar om een heleboel. Ik weet niet hoeveel zdw's we hier hebben, maar het zijn er meer dan 120. Wat natuurlijk ook de vraag oproept of als er inderdaad zo ontzettend veel mensen zijn die de tijd niet halen, of die tijden dan wel realistisch zijn.
pi_65701095
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Uit de brief die is gericht aan "alle zaterdagwerkers van het VBG" maak ik op dat het niet om een paar mensen gaat, maar om een heleboel. Ik weet niet hoeveel zdw's we hier hebben, maar het zijn er meer dan 120. Wat natuurlijk ook de vraag oproept of als er inderdaad zo ontzettend veel mensen zijn die de tijd niet halen, of die tijden dan wel realistisch zijn.
Ja idd wat dom Laat die mensen die de uren voor een wijk bepalen, zelf die wijk eens lopen met kutweer en HAH
Noot noot.
pi_65721366
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vind dit idd ook maar een klote actie. Wij zijn echt een klein kantoor (misschien 15 zaterdagwerkers), dus echt discreet is dit niet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:39:21 #263
155008 Fip
Jezus redt
pi_65777413
Hallo TNT medewerkers Ik ben een ex-collega, was tot vorig jaar oktober zaterdagmedewerker in Leiden. Na mijn ontslag kreeg ik een brief waarin stond, dat als ik nog aanspraak wilde maken op de winstdeling, ik een (bijgevoegd) formulier zou moeten invullen, ondertekenen, en terugsturen. Zo gezegd, zo gedaan. Vervolgens heb ik er niets meer over gehoord, maar ik dacht dat het wel goed zou zitten. Ook op mijn jaaropgave kon ik er niets van terugvinden. Mijn vraag is dus, is de winstdeling al gestort en zijn ze mij vergeten, of moet ik gewoon nog even geduld hebben?
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:18:58 #264
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_65778751
Ik zou ff naar ze bellen en vragen hoe dat zit als ik jou was.
Nothing is what it seems
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:42:40 #265
155008 Fip
Jezus redt
pi_65784307
De winstdeling is dus al geweest? Dan zal ik inderdaad maar eens gaan bellen.
pi_65785250
Winstuitkering komt in juni dacht ik!
  Redactie Frontpage donderdag 5 februari 2009 @ 23:12:14 #267
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_65785308
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef Fip het volgende:
De winstdeling is dus al geweest? Dan zal ik inderdaad maar eens gaan bellen.
Heb nog niks gezien
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:44:13 #268
155008 Fip
Jezus redt
pi_65791053
Oh.. dat dacht ik uit Viper's bericht op te maken, maar ok, dan maar geduld hebben
pi_65804701
Wat een weertje vandaag Hopen dat het morgen ook zulk lekker weer is

Wel HAH tho
Noot noot.
pi_65804794
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Die lui hebben toch allemaal een teamcoach en een postbode plus? Die hoeft er echt geen 120 persoonlijk aan te spreken....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65804946
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een weertje vandaag Hopen dat het morgen ook zulk lekker weer is

Wel HAH tho
Morgen HAH? Welke?
pi_65805302
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Morgen HAH? Welke?
Wij hebben de C1000 weer morgen... En volgende week ook nog!
Noot noot.
pi_65805498
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:51 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wij hebben de C1000 weer morgen... En volgende week ook nog!
Godver, wij hadden vorige week ook C1000, als we dat morgen maar niet hebben.
Sterf HAH!
pi_65805669
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Godver, wij hadden vorige week ook C1000, als we dat morgen maar niet hebben.
Sterf HAH!
Idd
Noot noot.
pi_65805710
Wij hebben niet eens een C1000 in de buurt.
pi_65805948
Ben ik nou de enige die uit dit topic heeft begrepen dat we voorlopig nog wel vast zitten aan de C1000 HaH?

Balen zeg. Had morgen in eerste instantie alleen maar een wijk wegbrengen. Inmiddels is er nog een wijk bij gekomen. Veel zieken. En dat terwijl ik morgen wat te vieren heb. Hoopte een beetje vroeg klaar te zijn. Ben bang dat dat er nu niet meer in zit.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:50:26 #277
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_65807172
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef WNDYYY het volgende:
Ben ik nou de enige die uit dit topic heeft begrepen dat we voorlopig nog wel vast zitten aan de C1000 HaH?

Balen zeg. Had morgen in eerste instantie alleen maar een wijk wegbrengen. Inmiddels is er nog een wijk bij gekomen. Veel zieken. En dat terwijl ik morgen wat te vieren heb. Hoopte een beetje vroeg klaar te zijn. Ben bang dat dat er nu niet meer in zit.
Je kunt ook nee zeggen tegen je teamcoach. Je bent contractueel niet verplicht om meer uren te draaien dan in je contract is voorgeschreven. Aan de andere kant is het wel een beetje je eigen verantwoordelijkheid bij het maken van afspraken en feestjes. Je weet dat je een baan hebt en dat je dat elke zaterdag hebt. Als je echt niet kan, moet je dat gewoon ver vantevoren aan je teamcoach melden. Ikzelf ben altijd erg blij als ik een extra wijk krijg. Daardoor kan ik wat extra verdienen. Een simpel brengwijkje, wat niet veel moeite kost om weg te brengen, is toch al gauw een extra 20-30 procent aan loon wat ik er op die dag bij krijg. Als je dat extrapoleert naar een compleet jaar, spreken we toch al gauw over gemiddeld 15 % ( want ik heb niet elke week een extra wijk ) aan extra inkomsten op jaarbasis. En dat zijn best wat centjes die ik en vele andere zaw's best goed kunnen gebruiken.
Nothing is what it seems
pi_65808743
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef WNDYYY het volgende:

Da's toch niet zoveel? Ik moet twee wijken voorbereiden en twee wijken lopen. En daarna nog iemand anders gaan helpen.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 februari 2009 @ 19:16:21 #279
J'adore hardcore
pi_65809361
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Idd [ afbeelding ]
Bij ons lag het alweer klaar, dus helaas
pi_65811949
Morgen, voor de verandering, eens een keer vrij genomen
Verheug me al op Valentijnsdag
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 februari 2009 @ 22:10:07 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65816045
Voor morgen heb ik ook vrijgenomen.

Daarna kan ik dat nog 23 keer doen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:41:27 #282
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_65825267
Zo, gelukkig niet zoveel post vandaag. En geen folders. Lekker rustig dus en mooi vroeg klaar straks. :-)
Iedereen een goed weekend gewenst! En succes voor diegene die post moeten bestellen in de regen...
Nothing is what it seems
pi_65825575
weet iemand wat het email adres is van vestiging tiel!!

ik moet iemand met spoed hebben en heb het email adres van mijn team coach niet..

Ik dacht zou wel zoiets zijn ( john kanzelaar ) j.kanzelaar@tntpost.nl

weet iemand een optie?
pi_65825760
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Voor morgen heb ik ook vrijgenomen.

Daarna kan ik dat nog 23 keer doen
Ik heb de 14e vrij
Daarna kan ik dat nog 21x doen
Veel te veel verlof-uren dat ik ze gewoon bijna niet kan opmaken.
  Redactie Frontpage zaterdag 7 februari 2009 @ 13:11:43 #285
J'adore hardcore
pi_65826994
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:58 schreef Rosalien89 het volgende:
weet iemand een optie?
voornaam.achternaam@tntpost.nl moet waarschijnlijk werken.
pi_65827067
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

voornaam.achternaam@tntpost.nl moet waarschijnlijk werken.
zo is het hier iig wel.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_65827204
Heel erg bedankt,

Ik denk dat ik de naam van mijn teamcoach telkens verkeerd spelde,
Dus heb nu maar een email gestuurd naar mijn postbode plus.
pi_65828723
En alweer een contractverlenging

Was wel henig vandaag. Kan me gelukkig niet meer storen aan die C1000 HAH
Noot noot.
pi_65842945
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:08 schreef DonHenkie het volgende:

[..]

Ik heb de 14e vrij
Daarna kan ik dat nog 21x doen
Veel te veel verlof-uren dat ik ze gewoon bijna niet kan opmaken.
Ik had ook iets van 100 verlofuren. Deze kan je gewoon laten uitbetalen voor geld. De chef voert dat binenn een minuut in de computer.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
pi_65843155
Het was zo'n lekker weer gisteren
pi_65852074
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:50 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het wel een beetje je eigen verantwoordelijkheid bij het maken van afspraken en feestjes. Je weet dat je een baan hebt en dat je dat elke zaterdag hebt. Als je echt niet kan, moet je dat gewoon ver vantevoren aan je teamcoach melden.
Nou ja, het was zo dat ik en mijn vriend 5 jaar samen zijn. Dus niet echt een afgesproken feestje ofzo. Maar wel iets wat we wilde vieren. En hoe we het konden vieren was afhankelijk van hoelaat ik klaar zou zijn. In eerste instantie met één wijk (en een hele kleine wijk als extra(half uurtje werk)), zou ik halverwege van de middag klaar zijn en dan hadden we het idee om samen uit eten te gaan. Uiteindelijk had ik dus 2 grote wijken en ook een aardig inleverstuk en was ik pas laat in de middag klaar. Veel moeten zoeken, omdat ik één van de wijken en het inleverstuk nog nooit had gedaan (ben begin december pas begonnen). Maar goed, laat klaar en ik was best gesloopt (giga door mijn enkel gegaan *lomp*), dus we zijn maar niet meer weg gegaan.
pi_65875895
Bij ons is er zaterdag iemand naar huis gestuurd omdat hij op de zaal dronk. Daarna die teamcoach mensen ronselen om die openstaande wijken te bestellen. Dacht het niet.
pi_65876526
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef MadGuy het volgende:
Bij ons is er zaterdag iemand naar huis gestuurd omdat hij op de zaal dronk. Daarna die teamcoach mensen ronselen om die openstaande wijken te bestellen. Dacht het niet.
Drinken als in koffie of als in 'alcohol'?
pi_65879572
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef MadGuy het volgende:
Ik drink ook wel eens op de zaal Ja, geen alcohol ofzo heur...
Noot noot.
pi_65880007
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Drinken als in koffie of als in 'alcohol'?
Denk eerlijk gezegd geen alcohol . Ik dronk ook eens een bakje koffie op de zaal, ging mn vestigingsmanager vet te keer dat ik het in de kantine moest op drinken of anders in het rookhok
pi_65880244
Nee, geen alcohol. Een bekertje koffie. Voorheen werd het altijd gedoogd, maar nu zijn de regels wat aangescherpt.

Ik nam tussen mijn wijken ook altijd een bekertje soep met mijn boterhammen. Ondertussen pakte ik mijn tas in, zodat ik gauw verder kon. Nu moest ik mijn boterhammen en soepje in de kantine nuttigen. Mij best, ik schrijf wel een half uurtje extra voortaan.
pi_65880825
Leuk die verschillen tussen alle vestigingen
Noot noot.
pi_65882288
Ik heb zaterdag ontslag genomen..

Me teamcoach is echt een eikel!! Ik vorige week opgebeld voordat ik een weekendje weg zou gaan boeken of ik 7 maart vrij mocht zijn... Nee dat was geen enkel probleem kon makkelijk.
Kwam ie zaterdag naar mij toe, Sorry had me verkeken je kan onder geen mogelijkheid vrij zijn want er zijn er al 4 vrij.

Ik al helemaal over de zeik.. kwam ie nog ff later naar mij toe ja vorige week heb je 2 uur langer gewerkt zie ik? Ik jaa want ik moest van Erik ( andere teamcoach ) nog 3 extra wijken voorbereiden omdat er zieken waren. Zegt ie ja dat is niet de bedoeling want niemand mag meer geholpen worden dus krijg je dat niet uitbetaald.

Toen had ik het helemaal gehad. Gelukkig had ik mijn contrakt nog niet getekend!!

Toen ik ontslag wou nemen waren alle teamcoaches alweer pleite!! Dus heb ik de wijk die ik eigenlijk zou lopen bij het depot gedumpt inc. al mijn tnt spullen. Naar huis gefiets en die eikel een mail gestuurd dat ie maar een andere gek mag zoeken
  Redactie Frontpage maandag 9 februari 2009 @ 16:03:07 #299
J'adore hardcore
pi_65883623
Teamcoaches kunnen soms zo hilarisch zijn. Wel jammer voor je!
pi_65884044
Ik zou ook flink pissed zijn geworden zeg Lekkere communicatie ook weer tussen beide teamcoaches Kon je het niet hogerop zoeken bij de baas van de teamcoaches zelf? Of had je al langer genoeg van dit werk?
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')