Je kunt ook nee zeggen tegen je teamcoach. Je bent contractueel niet verplicht om meer uren te draaien dan in je contract is voorgeschreven. Aan de andere kant is het wel een beetje je eigen verantwoordelijkheid bij het maken van afspraken en feestjes. Je weet dat je een baan hebt en dat je dat elke zaterdag hebt. Als je echt niet kan, moet je dat gewoon ver vantevoren aan je teamcoach melden. Ikzelf ben altijd erg blij als ik een extra wijk krijg. Daardoor kan ik wat extra verdienen. Een simpel brengwijkje, wat niet veel moeite kost om weg te brengen, is toch al gauw een extra 20-30 procent aan loon wat ik er op die dag bij krijg. Als je dat extrapoleert naar een compleet jaar, spreken we toch al gauw over gemiddeld 15 % ( want ik heb niet elke week een extra wijk ) aan extra inkomsten op jaarbasis. En dat zijn best wat centjes die ik en vele andere zaw's best goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef WNDYYY het volgende:
Ben ik nou de enige die uit dit topic heeft begrepen dat we voorlopig nog wel vast zitten aan de C1000 HaH?
Balen zeg. Had morgen in eerste instantie alleen maar een wijk wegbrengen. Inmiddels is er nog een wijk bij gekomen.Veel zieken. En dat terwijl ik morgen wat te vieren heb. Hoopte een beetje vroeg klaar te zijn. Ben bang dat dat er nu niet meer in zit.
Da's toch niet zoveel? Ik moet twee wijken voorbereiden en twee wijken lopen. En daarna nog iemand anders gaan helpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef WNDYYY het volgende:
Ben ik nou de enige die uit dit topic heeft begrepen dat we voorlopig nog wel vast zitten aan de C1000 HaH?
Balen zeg. Had morgen in eerste instantie alleen maar een wijk wegbrengen. Inmiddels is er nog een wijk bij gekomen.Veel zieken. En dat terwijl ik morgen wat te vieren heb. Hoopte een beetje vroeg klaar te zijn. Ben bang dat dat er nu niet meer in zit.
Ik heb de 14e vrijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Voor morgen heb ik ook vrijgenomen.![]()
Daarna kan ik dat nog 23 keer doen![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
voornaam.achternaam@tntpost.nl moet waarschijnlijk werken.
Ik had ook iets van 100 verlofuren. Deze kan je gewoon laten uitbetalen voor geld. De chef voert dat binenn een minuut in de computer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:08 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Ik heb de 14e vrij
Daarna kan ik dat nog 21x doen
Veel te veel verlof-uren dat ik ze gewoon bijna niet kan opmaken.
Nou ja, het was zo dat ik en mijn vriend 5 jaar samen zijn. Dus niet echt een afgesproken feestje ofzo. Maar wel iets wat we wilde vieren. En hoe we het konden vieren was afhankelijk van hoelaat ik klaar zou zijn. In eerste instantie met één wijk (en een hele kleine wijk als extra(half uurtje werk)), zou ik halverwege van de middag klaar zijn en dan hadden we het idee om samen uit eten te gaan. Uiteindelijk had ik dus 2 grote wijken en ook een aardig inleverstuk en was ik pas laat in de middag klaar. Veel moeten zoeken, omdat ik één van de wijken en het inleverstuk nog nooit had gedaan (ben begin december pas begonnen).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:50 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel een beetje je eigen verantwoordelijkheid bij het maken van afspraken en feestjes. Je weet dat je een baan hebt en dat je dat elke zaterdag hebt. Als je echt niet kan, moet je dat gewoon ver vantevoren aan je teamcoach melden.
Drinken als in koffie of als in 'alcohol'?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef MadGuy het volgende:
Bij ons is er zaterdag iemand naar huis gestuurd omdat hij op de zaal dronk. Daarna die teamcoach mensen ronselen om die openstaande wijken te bestellen. Dacht het niet.
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef MadGuy het volgende:
Bij ons is er zaterdag iemand naar huis gestuurd omdat hij op de zaal dronk. Daarna die teamcoach mensen ronselen om die openstaande wijken te bestellen. Dacht het niet.
Denk eerlijk gezegd geen alcoholquote:Op maandag 9 februari 2009 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Drinken als in koffie of als in 'alcohol'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |