De postcode en het huisnummer staan erop, ja dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:38 schreef fespo het volgende:
Weet er iemand of er op een track and trace blaadje wat je bij het postkantoor krijgt het bezorg adres staat?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef MadGuy het volgende:
Ik hoopte dat het mijn loon alweer was, maar ik had natuurlijk beter moeten weten.
Nee, ze hebben een contract van 50 jaar getekend met elke zaterdag als vaste folderdag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:22 schreef Rosalien89 het volgende:
Weet iemand of er zaterdag hah is?
C1000 was toch maar proef 3 keer? En dat is al voorbij
Gekregen, en daarna maar een een stevig potje zitten janken....quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen ook de jaaropgave gekregen hier? (Ik heb er tweeTerwijl ik gewoon 1 contract heb gehad in 2008 )
-Omdat je zag hoe weinig je had verdiend?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gekregen, en daarna maar een een stevig potje zitten janken....
Zo'n brief kreeg ik gisteren ook. Weliswaar werden er geen specifieke wijken of personen genoemd, maar de VBG-manager vond dat wij wel heel erg makkelijk waren met claimen van meeruren. Voortaan worden meeruren alleen uitbetaald als je een goede verklaring hebt, en de teamcoach dat ook een legitieme reden vindt. Ik vraag me af of "de tijd die voor mijn wijk staat klopt voor geen meter" (vooral de voorbereidingstijden staan bij ons idioot krap, looptijd gaat nog wel, hoewel veel pbz's dat ook niet halen) ook een goede reden is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef zjroentje het volgende:
Wederom zowat geadresseerde HAH hier vandaag van de gemeente.
Verder heeft iedere zaterdagwerker een 'brandbrief' gekregen betreffende het aantal uren dat uitgegeven wordt op zaterdag. In week 4 waren er een aantal mensen ruim 2,5 uur over de 'normale' tijd heengegaan. Mooi sheetje met wijken en tijden erachter, en degenen die te lang erover deden moeten op gesprek komen.Verder zat er in mijn brief gewoon een postkaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |