abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:47:45 #226
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_65458333
Vroeger hč... Vroeger (nou ja, vorig jaar in ieder geval) was hier nog geen Karwei. Zou dan alleen een AH foldertje mee hebben gehad vandaag..
Blegh, wat een rotfolder is dat toch, die Karwei folder. Ik heb nog liever die rommel van de Mediamarkt geloof ik. Gelukkig was er geen Gamma bij vandaag.

Zometeen nog een late dienst, maar ik heb nu al geen zin meer.
pi_65471255
Weet er iemand of er op een track and trace blaadje wat je bij het postkantoor krijgt het bezorg adres staat?

[ Bericht 4% gewijzigd door fespo op 27-01-2009 22:27:41 ]
pi_65490922
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:38 schreef fespo het volgende:
Weet er iemand of er op een track and trace blaadje wat je bij het postkantoor krijgt het bezorg adres staat?
De postcode en het huisnummer staan erop, ja dus

OT:

Wat een weertje, zin om zaterdag te werken (komt ook omdat ik nu druk met de studie ben )
pi_65491025
Mensen ook de jaaropgave gekregen hier? (Ik heb er twee Terwijl ik gewoon 1 contract heb gehad in 2008 )
Noot noot.
pi_65493630
Ik hoopte dat het mijn loon alweer was, maar ik had natuurlijk beter moeten weten.
pi_65493661
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef MadGuy het volgende:
Ik hoopte dat het mijn loon alweer was, maar ik had natuurlijk beter moeten weten.
Noot noot.
pi_65496603
Weet iemand of er zaterdag hah is?

C1000 was toch maar proef 3 keer? En dat is al voorbij
pi_65497272
Wij hebben zaterdag wel HAH
Noot noot.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:43:30 #234
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_65497347
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:22 schreef Rosalien89 het volgende:
Weet iemand of er zaterdag hah is?

C1000 was toch maar proef 3 keer? En dat is al voorbij
Nee, ze hebben een contract van 50 jaar getekend met elke zaterdag als vaste folderdag.
Nothing is what it seems
pi_65498536
50 jaar? Wow.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
pi_65499128
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef MiSS_TiquE het volgende:
50 jaar? Wow.
Noot noot.
pi_65499540
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen ook de jaaropgave gekregen hier? (Ik heb er twee Terwijl ik gewoon 1 contract heb gehad in 2008 )
Gekregen, en daarna maar een een stevig potje zitten janken....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65501913
Bij ons lopen sommige mensen in zo'n oranje TNT fleecevest. Kunnen jullie die bestellen?

Subcontractors niet en daar baal ik van.

O ja, ik geef er ¤ 50,- voor, XL aub.
pi_65502974
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gekregen, en daarna maar een een stevig potje zitten janken....
-Omdat je zag hoe weinig je had verdiend?
-Omdat je wel een hoog bedrag zag staan, maar geen idee had waar dat dan was gebleven?
-Omdat je zag hoe veel belasting je had betaald?
-Omdat je zag dat je desondanks toch te weinig belasting had betaald, en waarschijnlijk in mei nog een eurootje of 800 moet bijlappen?

Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_65592325
Zoooo het voelde vandaag weer aan als -20 pffff...
pi_65594814
Ik vond het wel meevallen vandaag, we hadden wel veel zieken maar weinig post.

En dan is de c1000 niet eens zo heel erg. Had er maar 10 minuten te lang over gedaan... Had dan ook op me dooie gemak gelopen haha
pi_65596042
Brrr wat een kou en wat een harde wind Ik verloor zowat een hele stapel van mijn HAH-post

Verder viel het qua post gelukkig wel mee, was om half 3 klaar (beter dan die half 6 van afgelopen zaterdag).

Ik kreeg vandaag ook te horen dat ik vanaf volgende week zaterdag opgeleid ga worden om een buitenwijk te doen, omdat ik brommer kan rijden
pi_65596098
Ik doe de HAH gewoon in mn jaszak Was wel henig vandaag. Aan de HAH ben ik nu wel gewend min of meer...
Noot noot.
pi_65597171
Hier was juist heel erg veel post, we hadden de Rendo met grote dikke enveloppen die echt huis aan huis was, plus nog de gewone huis aan huis. Zat tot half 1 te zetten..
pi_65597751
IJskoud weer, een hoop post (gelukkig vooral veel HSM-post, niet zoveel plaatwerk) en alweer die C 1000. Dat er in ons dorp (en de overige 2 dorpen die onder ons DVG vallen) geen C 1000 is (de dichtstbijzijnde is zeker 8 km weg: wel zijn er volop filialen van andere ketens) is kennelijk sinds afgelopen week geen beletsel meer. C 1000 is tot dusver tevreden met de resultaten denk ik, want ook de hele maand februari hebben wij iedere zaterdag.....jawel.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_65597844
Wederom zowat geadresseerde HAH hier vandaag van de gemeente.

Verder heeft iedere zaterdagwerker een 'brandbrief' gekregen betreffende het aantal uren dat uitgegeven wordt op zaterdag. In week 4 waren er een aantal mensen ruim 2,5 uur over de 'normale' tijd heengegaan. Mooi sheetje met wijken en tijden erachter, en degenen die te lang erover deden moeten op gesprek komen. Verder zat er in mijn brief gewoon een postkaart.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_65601478
Hier lekker rustig, alleen die C1000 begin ik een beetje zat te worden
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 januari 2009 @ 19:40:39 #248
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65603789
Was vandaag rustig. Heb rustig gelopen en ben nog binnen de tijd gebleven ook
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 1 februari 2009 @ 07:18:37 #249
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_65615694
Viel idd wel mee. Wel veel boerderijkrantjes. Sommige wel 5... Hebben die boeren niets beters te doen dan de hele dag lezen. :p
Nothing is what it seems
pi_65616470
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef zjroentje het volgende:
Wederom zowat geadresseerde HAH hier vandaag van de gemeente.

Verder heeft iedere zaterdagwerker een 'brandbrief' gekregen betreffende het aantal uren dat uitgegeven wordt op zaterdag. In week 4 waren er een aantal mensen ruim 2,5 uur over de 'normale' tijd heengegaan. Mooi sheetje met wijken en tijden erachter, en degenen die te lang erover deden moeten op gesprek komen. Verder zat er in mijn brief gewoon een postkaart.
Zo'n brief kreeg ik gisteren ook. Weliswaar werden er geen specifieke wijken of personen genoemd, maar de VBG-manager vond dat wij wel heel erg makkelijk waren met claimen van meeruren. Voortaan worden meeruren alleen uitbetaald als je een goede verklaring hebt, en de teamcoach dat ook een legitieme reden vindt. Ik vraag me af of "de tijd die voor mijn wijk staat klopt voor geen meter" (vooral de voorbereidingstijden staan bij ons idioot krap, looptijd gaat nog wel, hoewel veel pbz's dat ook niet halen) ook een goede reden is.

Ik weet wel dat ik gisteren een hoop boze collega's had. De toon die uit de brief spreekt suggereert namelijk niet zozeer dat we te langzaam zouden zijn, maar vooral dat we de boel lopen te bedonderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')