abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64458598
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:00 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat HAH op zaterdag wordt zeker wel standaard nu? Dat idee krijg ik er tenminste wel van. Iemand hier waarschuwde daar al een keer voor.. maar weet iemand of dit inderdaad zo gaat blijven?
Feestdagen lieve schat, dan krijg je dat altijd. Maar volgens mij is het inderdaad de intentie om ook zonder feestdagen vaker op zaterdag HAH te gaan verspreiden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64458994
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hoe lang ben je bezig zonder HAH dan? HAH kost wel wat meer tijd, maar toch geen uren?
Hangt af van je wij. Bij wijken met grote tuinen waar je tijd genoeg hebt om het al lopend te pakken kost het niet veel extra tijd, misschien 10 minuten op een wijk van 2 uur. Loop je een wijk zonder voortuinen of met portiekflats dan heb je onvoldoende tijd om alles al lopend te pakken, en kan het op een wijk van 2 uur wel een half uur schelen!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_64462331
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hoe lang ben je bezig zonder HAH dan? HAH kost wel wat meer tijd, maar toch geen uren?
Ik doe twee wijken, waar normaal gesproken 3 uur en 3 kwartier looptijd voor staat. Normaal red ik het wel binnen die tijd, maar met HAH ga ik er sowieso over heen. Hoeveel extra tijd het me kost verschilt, maar soms ben ik toch wel een uur langer bezig dan normaal. En omdat ik om 1 uur kan beginnen red ik het dan niet voor 5 uur. Dus vandaar dat ik het vroeg, want er is hier iig al 2 maand regelmatig HAH op zaterdag nu. En steeds de post te laat bezorgen is ook niet de bedoeling .
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_64462382
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:21 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik doe twee wijken, waar normaal gesproken 3 uur en 3 kwartier looptijd voor staat. Normaal red ik het wel binnen die tijd, maar met HAH ga ik er sowieso over heen. Hoeveel extra tijd het me kost verschilt, maar soms ben ik toch wel een uur langer bezig dan normaal. En omdat ik om 1 uur kan beginnen red ik het dan niet voor 5 uur. Dus vandaar dat ik het vroeg, want er is hier iig al 2 maand regelmatig HAH op zaterdag nu. En steeds de post te laat bezorgen is ook niet de bedoeling .
Dan moet je vragen of je eerder je wijk in mag. Iemand anders kan dan misschien je 2e wijk voorbereiden en het in nabrengzakken doen. Idee?
Noot noot.
pi_64463875
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hangt af van je wij. Bij wijken met grote tuinen waar je tijd genoeg hebt om het al lopend te pakken kost het niet veel extra tijd, misschien 10 minuten op een wijk van 2 uur. Loop je een wijk zonder voortuinen of met portiekflats dan heb je onvoldoende tijd om alles al lopend te pakken, en kan het op een wijk van 2 uur wel een half uur schelen!
Dat is dus het probleem van mijn wijk, ik heb twee flats die ik moet bezorgen, en een daarvan heeft de nummers 1-303. Probeer je maar eens voor te stellen hoe het daar is als je met die HAH aan komt zetten
pi_64501897
Alweer een drukke dag. En nog steeds een redelijke hoeveelheid kerstkaartjes, waar komt het vandaan??
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_64502296
En morgen wordt het nog drukker schijnbaar....lekker op oudjaarsdag
pi_64503374
Morgen toch geen HAH hopelijk?
pi_64505008
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Alweer een drukke dag. En nog steeds een redelijke hoeveelheid kerstkaartjes, waar komt het vandaan??
Hier viel het nogal mee eerlijk gezegd, ik had veel drukker verwacht maar we hebben met een minimale bezetting (jawel, nog ónder de normale bezetting) alles op tijd weg gekregen.

Morgen hoopte ik eigenlijk toch op een wat rustig dagje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage dinsdag 30 december 2008 @ 21:09:41 #60
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_64508927
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Bij ons waren ze mensen aan het ronselen voor sorteerwerk op een andere locatie omdat er nog wat containers tevoorschijn waren gekomen...
pi_64509091
Pfff hoorde dat wij vrijdag 3 HAH hebben

Ik wil vrijjjjjjj!!
  woensdag 31 december 2008 @ 06:54:21 #62
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_64523545
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef Rosalien89 het volgende:
Pfff hoorde dat wij vrijdag 3 HAH hebben

Ik wil vrijjjjjjj!!
Je wilt niet lekker geld verdienen en 's avonds bijv naar je vrienden. :-)
Nothing is what it seems
  woensdag 31 december 2008 @ 07:41:13 #63
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_64523625
Beste TNT medewerkers!

Ik heb een paar vraagjes, worden er vandaag (oudejaarsdag) nog pakketjes bezorgd en zo ja, tot nog een bepaalde tijd of zo? ivm de feestdagen?

Ik verwacht namelijk nog een pakketje, maar als er vandaag toch niks bezorgd word, kan ik net zo goed de deur uitgaan en dan heeft het niet zoveel nut om er op te wachten.
Is de eerste volgende bezorgdag dan 2 jan? of moet ik die dag zien als een maandag dat er geen pakketjes worden bezorgd?

Alvast bedankt.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_64524094
Er wordt vandaag pakketjes bezorgd, ja. Door de pakketservice en de gewone post.
De volgende bezorgdag is 3 januari. (pakketjes, post is 2 januari)
pi_64533958
Winnen doe je NIET bij de Postcodeloterij want blijkbaar speelt iedereen mee... Lekker druk daardoor, ook door de VI's en TV Gidsen en belastingbrieven die je nog snel proberen te naaien dit jaar

Happy new year alvast!
pi_64535439
Ja inderdaad leek wel HAH die postcodenaaijerij. Ook lekker van die boekjes die overal aan vast blijven plakken heerlijk! Was redelijk op tijd de straat op gelukkig, in de voorbereiding van de ochtenwijken liepen we namelijk wat vertraging op omdat we te weinig mensen er op hadden gezet. In ieder geval de mensen die nog aan het lopen zijn nu wens ik nog succes en wens jullie allemaal alvast een goed uiteinde. Tot volgend jaar! Het jaar begint iig goed met 3 soorten HAH op vrijdag en volgende week elke dag inc. de zaterdag . Tnt Post.. i love it!
pi_64536935
Godskelere... Wat een tyfusdrukte bij ons, en natuurlijk weer een onderbezetting

Ik schrok me dood toen ik vanochtend op het werk kwam, na wat aandringen van mijn kant werd er toch maar even een rondje gebeld om te kijken of er nog wat personeel gecharterd kon worden. Jammer alleen dat zoiets dan op de dag zelf moet ipv rekening te houden met zendingen als die van de postcodeloterij en daarop te anticiperen
  Redactie Frontpage woensdag 31 december 2008 @ 17:14:08 #68
J'adore hardcore
pi_64538625
De laatste brieven voor 2008 zitten d'r in
pi_64564541
Is die 3 HAH landelijk?

AH heeft de Hamsterweken
C1000 honderd aanbiedingen voor een euro
Plus weet ik niet

Supermarktenoorlog is weer uitgebroken
pi_64576010
Wij hadden vandaag de C1000, AH, Seats and sofa's...

Ging best goed... was om 1 uur klaar...

Ik vond deze best makkelijk de bus in te krijge

Beste wensen nog allemaal!!!
pi_64577335
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:24 schreef Rosalien89 het volgende:
Wij hadden vandaag de C1000, AH, Seats and sofa's...

Ging best goed... was om 1 uur klaar...

Ik vond deze best makkelijk de bus in te krijge

Same here! Volgende week elke dag HAH dus 5 dagen HAH .. best wel balen vind ik!
Btw. wie van de postbodes werkt in Amsterdam Noord? Hoorde net op het nieuws dat er 2 of 3 fietsen compleet met fietstassen in een busje zijn gegooid lol. Post is later terug gevonden.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 januari 2009 @ 14:15:00 #72
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64577610
Hoorde ik ook net ja. Hoe diep gezakt kun je dan zijn zeg
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 15:07:23 #73
J'adore hardcore
pi_64579479
Mooi postje vandaag. Zonder hah was ik in recordtijd klaar geweest, nu duurde het allemaal wat langer
pi_64579756
quote:
Op woensdag 31 december 2008 09:08 schreef Deezertje het volgende:
Er wordt vandaag pakketjes bezorgd, ja. Door de pakketservice en de gewone post.
De volgende bezorgdag is 3 januari. (pakketjes, post is 2 januari)
Hoe komt iedereen er toch bij dat pakketten vandaag niet bezorgd worden? Wij (pakketservice) hebben gewoon gewerkt vandaag...
pi_64586284
Weet iemand trouwens of er morgen HAH is?

En ik vraag me nog steeds af hoelang er eigenlijk voor mijn wijk staat... Ik loop em nu pas 3 keer ( ook nog de eerste keren dat ik als postbode werk is ff wenne voor iemand die kantoorbaan gewend is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')