Feestdagen lieve schat, dan krijg je dat altijd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:00 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat HAH op zaterdag wordt zeker wel standaard nu? Dat idee krijg ik er tenminste wel van. Iemand hier waarschuwde daar al een keer voor.. maar weet iemand of dit inderdaad zo gaat blijven?
Hangt af van je wij. Bij wijken met grote tuinen waar je tijd genoeg hebt om het al lopend te pakken kost het niet veel extra tijd, misschien 10 minuten op een wijk van 2 uur. Loop je een wijk zonder voortuinen of met portiekflats dan heb je onvoldoende tijd om alles al lopend te pakken, en kan het op een wijk van 2 uur wel een half uur schelen!quote:Op maandag 29 december 2008 10:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hoe lang ben je bezig zonder HAH dan? HAH kost wel wat meer tijd, maar toch geen uren?
Ik doe twee wijken, waar normaal gesproken 3 uur en 3 kwartier looptijd voor staat. Normaal red ik het wel binnen die tijd, maar met HAH ga ik er sowieso over heen. Hoeveel extra tijd het me kost verschilt, maar soms ben ik toch wel een uur langer bezig dan normaal. En omdat ik om 1 uur kan beginnen red ik het dan niet voor 5 uur. Dus vandaar dat ik het vroeg, want er is hier iig al 2 maand regelmatig HAH op zaterdag nu. En steeds de post te laat bezorgen is ook niet de bedoelingquote:Op maandag 29 december 2008 10:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hoe lang ben je bezig zonder HAH dan? HAH kost wel wat meer tijd, maar toch geen uren?
Dan moet je vragen of je eerder je wijk in mag. Iemand anders kan dan misschien je 2e wijk voorbereiden en het in nabrengzakken doen. Idee?quote:Op maandag 29 december 2008 13:21 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik doe twee wijken, waar normaal gesproken 3 uur en 3 kwartier looptijd voor staat. Normaal red ik het wel binnen die tijd, maar met HAH ga ik er sowieso over heen. Hoeveel extra tijd het me kost verschilt, maar soms ben ik toch wel een uur langer bezig dan normaal. En omdat ik om 1 uur kan beginnen red ik het dan niet voor 5 uur. Dus vandaar dat ik het vroeg, want er is hier iig al 2 maand regelmatig HAH op zaterdag nu. En steeds de post te laat bezorgen is ook niet de bedoeling.
Dat is dus het probleem van mijn wijk, ik heb twee flats die ik moet bezorgen, en een daarvan heeft de nummers 1-303. Probeer je maar eens voor te stellen hoe het daar is als je met die HAH aan komt zettenquote:Op maandag 29 december 2008 11:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hangt af van je wij. Bij wijken met grote tuinen waar je tijd genoeg hebt om het al lopend te pakken kost het niet veel extra tijd, misschien 10 minuten op een wijk van 2 uur. Loop je een wijk zonder voortuinen of met portiekflats dan heb je onvoldoende tijd om alles al lopend te pakken, en kan het op een wijk van 2 uur wel een half uur schelen!
Hier viel het nogal mee eerlijk gezegd, ik had veel drukker verwacht maar we hebben met een minimale bezetting (jawel, nog ónder de normale bezetting) alles op tijd weg gekregen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Alweer een drukke dag. En nog steeds een redelijke hoeveelheid kerstkaartjes, waar komt het vandaan??
Bij ons waren ze mensen aan het ronselen voor sorteerwerk op een andere locatie omdat er nog wat containers tevoorschijn waren gekomen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Alweer een drukke dag. En nog steeds een redelijke hoeveelheid kerstkaartjes, waar komt het vandaan??
Je wilt niet lekker geld verdienen en 's avonds bijv naar je vrienden. :-)quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:13 schreef Rosalien89 het volgende:
Pfff hoorde dat wij vrijdag 3 HAH hebben
Ik wil vrijjjjjjj!!
Same here! Volgende week elke dag HAH dus 5 dagen HAH .. best wel balen vind ik!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:24 schreef Rosalien89 het volgende:
Wij hadden vandaag de C1000, AH, Seats and sofa's...
Ging best goed... was om 1 uur klaar...
Ik vond deze best makkelijk de bus in te krijge
Hoe komt iedereen er toch bij dat pakketten vandaag niet bezorgd worden? Wij (pakketservice) hebben gewoon gewerkt vandaag...quote:Op woensdag 31 december 2008 09:08 schreef Deezertje het volgende:
Er wordt vandaag pakketjes bezorgd, ja. Door de pakketservice en de gewone post.
De volgende bezorgdag is 3 januari. (pakketjes, post is 2 januari)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |