abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64351115
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Best verlopen kerst die ik meegemaakt heb. Zaten maar een stuk of 4 dagen tussen dat het later werd. Volgens mij is er geen één bezorger later dan half zes bezig geweest.

Hoe anders ging dat de jaren ervoor
Hier waren de meeste mensen iedere dag al rond vieren klaar, alleen die maandag met 2x hah werd het later, toen was ik zelf pas om 18.00 uur klaar. Maar ik had ook het idee dat het minder druk was dit jaar, of ligt dat aan mij?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_64385644
Lekker makkelijk van de TNT..
Blijkt degene die de roosters stuurt ziek te zijn, laten ze gewoon maar helemal niets horen.
Hoor ik via andere dat het 'gewone' zaterdag is en dat iedereen zn standaard dingen moet doen.
Ja.. ik ben nieuw! Ik heb geen 'eigen' ding... en ik heb ook gehoord dat ik standaard reserve ben ofzo..
Wat moet ik nou morgen.!? Om half 8 al daar staan met het risico dat ik weet naar huis kan?!
pi_64386882
Als je weet hoe vroeg iemand er is kun je even bellen naar het kantoor. Maar ga er maar vanuit dat ze je vrij vroeg willen hebben.
pi_64387411
Zou niet hoeven zijn. Vorige zaterdag hoefde ik ook pas om 13.00 uur te beginnen. Naja.. ik zie wel.. :S
pi_64394977
GVD gewoon vergeten dat t vandaag zaterdag is..
Toch iets te hard gefeest vannacht..achja kan vanmiddag verder met slapen.
pi_64396801
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier waren de meeste mensen iedere dag al rond vieren klaar, alleen die maandag met 2x hah werd het later, toen was ik zelf pas om 18.00 uur klaar. Maar ik had ook het idee dat het minder druk was dit jaar, of ligt dat aan mij?
De meesten zullen hier ook tussen 4 en half 5 van de straat zijn geweest. Op een paar dagen na dus.

Wel jammer dat er ondanks dat het allemaal soepel liep voor kerstbegrippen zoveel mensen liepen te zeiken. Kom op zeg, je weet dat het even een paar weken wat lastiger dan normaal is en dat iedereen gewoon verwacht wordt wat extra hooi op zijn vork te nemen. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat mensen op tijd de straat op moesten 'omdat ze nog booschappen moeten doen' oid.... HET IS KERST GODVERDOMME! Wees blij als je voor het donker van straat bent stelletje lapzwanzen!!1!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64399835
Vandaag nog steeds via het kerstrooster gewerkt.. was geen fluit!
pi_64399885
Bij ons was iedereen rond 10.30 de straat op
Noot noot.
pi_64400294
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:30 schreef DonHenkie het volgende:
Vandaag nog steeds via het kerstrooster gewerkt.. was geen fluit!
Hier geen kerstrooster meer, wel nog wat extra hulp op zaal. Geen plaatwerk, maar nog wel aardig wat kerstpost. Alles wat vanmorgen vroeg binnenkwam moest gevost worden, dus dat duurde tot na achten. En icm 2x hah schat ik zo in dat menig collega van mij nu nog op straat loopt, en daar voorlopig nog niet vanaf is (in elk geval degenen die later begonnen zijn, half 10, 11 uur).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage zaterdag 27 december 2008 @ 15:10:16 #35
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_64400868
Eitje vandaag. Net nog even rondgereden om wat bussen af te sluiten, makkelijk geld verdienen
pi_64401498
Was 'redelijk' hier.
AH en Karwei HAH, Ik had Karwei krantje dikker verwacht, nu was het irri met AH HAH , moest elke keer vouwen anders pastte het niet in de brievenbusssen.... das minder. Hopelijk geen Gamma Dinsdag dan meer...!
  Redactie Frontpage zaterdag 27 december 2008 @ 15:44:27 #37
J'adore hardcore
pi_64401739
De Gamma's voor dinsdag lagen al klaar bij ons
pi_64402614
Pfffffffffff... dit was de eerste keer dat ik een wijk alleen liep.

Was ik bundels vergeten of de verkeerde gepakt dus kon ik keivaak terug naar me fiets.

Ik had maar 2 tassen post maar normaal hoor ik om half 1 klaar te zijn nu was het kwart voor 2

Klote huis aan huis erbij.

Was zwaarder als dat ik dacht.
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:54:11 #39
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_64403671
Zo, lekker makkelijk dagje gehad vandaag. Rustig aan gedaan en het foldertje zorgde ook niet voor veel problemen.

Iedereen kreeg vandaag een hele gevulde koek van de baas...... Voor de rest lagen er nog allemaal voedselwaren in de koelkast die over zijn van de afgelopen week..... Dus wie nog een doos met broodjes shoarma of een zootje in plastic verpakte bevroren gehaktballen in jus wil hebben moet hier heen komen!
Aanstaande woensdag oliebollen en dan is het voorbij met de gratis vreterij....
Nothing is what it seems
pi_64404139
Er was weinig post, ik was om half twaalf de straat op...maar... die HAH! Aaargh! Wat was dat Karweikrantje een slap ding zeg, kreeg het amper fatsoenlijk in die brievenbussen. En dan ook nog dat dunne foldertje van de AH erbij.... pff! Daar waar ik de post rondbreng zitten die winkels niet eens in de buurt

Heb dus van half twaalf tot een uur of drie buiten in de kou gelopen. Ben nu pas weer een beetje opgewarmd
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 december 2008 @ 17:57:09 #41
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64405419
De kou deerde mij vandaag niet, wel de bundels die wat onhandig mee te nemen waren en het foutenfestival dat ik tegenkwam. Ben daardoor zo een heel stuk langer aan het werk geweest.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_64406298
Van kwart over 1 tot kwart over 6 bezig geweest vandaag, pffff.. niet fijn
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_64406319
Weet iemand hoe TNT omgaat met opneembare uren die nog over zijn aan het einde van het jaar? Worden die uitbetaald in geld of meegenomen naar volgend jaar?
pi_64407028
Normaliter neem je je uren mee. Pas als de uren meerdere jaren oud zijn kan de teamcoach eens gaan vragen of je ze op wilt nemen.
pi_64413249
Dat HAH op zaterdag wordt zeker wel standaard nu? Dat idee krijg ik er tenminste wel van. Iemand hier waarschuwde daar al een keer voor.. maar weet iemand of dit inderdaad zo gaat blijven?
pi_64415816
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dat had ik ook gehoord. Maar gaat dat ook op zaterdag plaatsvinden voortaan? Hoewel ik geen fan ben van hah is het natuurlijk toch mooi dat we er dan 2 grote klanten bijkrijgen, zeker met het oog op het toekomstige verlies van Gamma en Karwei. Maar dat neemt niet weg dat ik die meuk liever niet op zaterdag erbij heb.
Hier staan die Plus en C1000 komende week voor vrijdag op het programma, en dan zit er nog iets bij (volgens mij weer AH), drie soorten HAH dan iig.

Vandaag weer eens lekker op tijd klaar met voorbereiden, en we hadden nog uitzendkrachten dus had zelf maar een kleine bestelling. Maar was wel irritant met die lastige bundeltjes post, HAH en vrieskou...
pi_64445581
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:00 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat HAH op zaterdag wordt zeker wel standaard nu? Dat idee krijg ik er tenminste wel van. Iemand hier waarschuwde daar al een keer voor.. maar weet iemand of dit inderdaad zo gaat blijven?
Pfff, ik mag toch hopen van niet, heb een hekel aan HAH
  maandag 29 december 2008 @ 00:27:02 #48
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_64451356
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef joriannn het volgende:

[..]

Pfff, ik mag toch hopen van niet, heb een hekel aan HAH
Ja, jongen, dat is nu wat ze "werken" noemen. ;-)
Nothing is what it seems
pi_64451788
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:27 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ja, jongen, dat is nu wat ze "werken" noemen. ;-)
Het hoort er misschien wel bij, maar met HAH werk ik ongeveer 5 uur op de straat terwijl ik om 1 uur kan beginnen. Ofwel ik red het niet om dat voor 5 uur af te krijgen zoals het hoort. Ik vroeg me dat iig daarom af, want als het zo blijft zal ik toch eens goed moeten kijken of er iets kan veranderen..
  Redactie Frontpage maandag 29 december 2008 @ 10:03:49 #50
J'adore hardcore
pi_64457113
Hoe lang ben je bezig zonder HAH dan? HAH kost wel wat meer tijd, maar toch geen uren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')