Bwahahaha. Zie mijn post hier bovenin het vorige topicquote:
dat werkt meestal wel, jaquote:
ach...als we maar weten waar je aan denktquote:Op maandag 22 december 2008 16:48 schreef Greys het volgende:
*edit*
Ik wilde TheSmileyThatCannotBeMentionedAgain hier neer zetten
Maar dat kan nu niet meer, met enig fatsoen
Damn, dat is kut. Sterktequote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En toen was ik weer single twee dagen voor kerst....
Ik moet wel iets ongelooflijk naars gedaan hebben eerder dit jaar ofzo dat het nu nodig was om alle shit tegelijk te krijgen![]()
![]()
Ik boycot dus de feestdagen, moge dat duidelijk zijn!
Nu merk ik pas hoe vaak ik die smiley gebruik.quote:Op maandag 22 december 2008 16:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach...als we maar weten waar je aan denkt
Veel te koud joh!quote:Op maandag 22 december 2008 16:52 schreef loveli het volgende:
Hoezo kledingproblemen? Gewoon de mooiste jurk aan die je hebt hangen. Geldt ook voor Greys, lekker met je rode jurk aan schijt hebben aan de rosbief.
Veel te koud!quote:Op maandag 22 december 2008 16:52 schreef loveli het volgende:
Hoezo kledingproblemen? Gewoon de mooiste jurk aan die je hebt hangen. Geldt ook voor Greys, lekker met je rode jurk aan schijt hebben aan de rosbief.
Ik moet nogquote:
Ik zou het wel willen maar ik doe het niet, ik zie me al zitten bij de schoonfamilie in mijn rode gewaad!quote:Op maandag 22 december 2008 16:52 schreef loveli het volgende:
Kost tijd (voor mijn eigen verjaardag stond ik 5 uur, dus een hele dag, in de keuken om de taarten te bakken) en is bijna net zo duur als een taart uit de super.quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik wil nog even mopperen:
Ik vind het schandalig dat zoveel mensen taart kópen. Kan me voorstellen dat dat met kerst anders is, omdat je dan al veel moet maken, maar op een verjaardagsfeestje wil ik echt geen appelkruimelgebak van de C1000 hebben hoor. Waarom bakt niemand tegenwoordig meer taarten?
.
Die had een superdruk leven deze weekquote:
*nieuwsgierig*quote:Op maandag 22 december 2008 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen maar ik doe het niet, ik zie me al zitten bij de schoonfamilie in mijn rode gewaad!
Deze, die heb ik vorige week gekocht voor een bruiloft op 9 januari (waar dat soort jurken gewenst zijnquote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*nieuwsgierig*
Wat voor jurk is dat?
Het is hier heel erg rustig in de stadquote:Op maandag 22 december 2008 17:01 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet nog
Męn wat was het druk net in de stad. Niet normaal
O Greys, prachtig!!quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze, die heb ik vorige week gekocht voor een bruiloft op 9 januari (waar dat soort jurken gewenst zijn).
Maar voor 2e Kerstdag issie toch nét een tikkie overdressed ben ik bang
[ afbeelding ]
Die komt tot op de grond, niet? Wel mooi! Iig veel plezier op die bruiloftquote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze, die heb ik vorige week gekocht voor een bruiloft op 9 januari (waar dat soort jurken gewenst zijn).
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op maandag 22 december 2008 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahaha. Zie mijn post hier bovenin het vorige topic![]()
Hij stond er nogquote:* Greys duimt dat de fiets van Vik er nog staat
Nou, hier in A'dam is het retedrukquote:Op maandag 22 december 2008 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is hier heel erg rustig in de stadIk was gewoon verbaasd. Laatste cadeautje gekocht en de laatste kerstkaarten (ik koop standaard veel te weinig
)
Waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 22 december 2008 16:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou een foto dan van het rokje
(zonder mij erin)
[ afbeelding ]
Hier in Groningen was het ook retedruk. Op een gegeven moment zei ik tegen Mark: "Zullen we maar even verder lopen?" aangezien ik m'n leven niet zeker was achter op de fietsquote:Op maandag 22 december 2008 17:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, hier in A'dam is het retedrukNet mijn pakketje op de post gedaan, en nog wat zooi gekocht. Stond gewoon een kwartier in de rij bij V&D.
Spam!quote:Op maandag 22 december 2008 17:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo slank chicks(
),
hebben jullie je stem al uitgebracht voor de user met mooiste kerst avatar?
PK, PF, MB, DML, conleche en anos maken nog kans op warme voeten
Takk!
(zie signature voor het stemtopic en de deelnemers)
Steps, en hij is zwart met grijs/paars/groenigquote:Op maandag 22 december 2008 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht?. Hij lijkt namelijk sprekend op een rokje waar ik vanmiddag ook bij stond te kwijlen, maar ik weet niet meer in welke winkel
.
Welke kleuren eigenlijk?.
Eigenlijk is zo'n jurk gewoon overdressed voor álles.quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O Greys, prachtig!!(en misschien een tikkeltje overdressed voor de meeste kerstdiners)
quote:Op maandag 22 december 2008 17:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo slank chicks(
),
Doet me een klein beetje denken aan deze jurk:quote:Op maandag 22 december 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tsssk, het is voor een goed doel: warme voeten tijdens de kerst.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 17:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsssk, het is voor een goed doel: warme voeten tijdens de kerst.
(en mannen die niet ineens ijsklompen in hun rug voelen porren in bed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |