quote:Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
ze moete mars weer is draaie [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
of die kings of leon [ afbeelding ][ afbeelding ]
Houdt eens op.quote:Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
sex on fire [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ok.quote:
Kun je even ophouden met die icoontjes?quote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
lekker numer
Kan Dagoduck niet gewoon even helemaal ophouden?quote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kun je even ophouden met die icoontjes?
Ik snap jouw smiley-gebruik niet...quote:
hij zit niet meer in me copyquote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kun je even ophouden met die icoontjes?
is dat valkbij glass house?quote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Lounge van het stadhuis @ Breda.
Join the clubquote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Urquhart het volgende:
09091336 09091336 09091336
Jordy-terreur in mijn hoofd
quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Briggy het volgende:
En weer 90 cent naar het goede doel![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
Die zag ik gisteravond ook voorbij komenquote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap niet dat je er op reageertquote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik snap jouw smiley-gebruik niet...
quote:Op maandag 22 december 2008 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
oefening baard kunst
BTW mijn 3e 3FM topic zonder titel
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
kale kop !
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
mijn grote vriend mickey mouse nu op ned3
quote:Op maandag 22 december 2008 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
En dat in één topicquote:Op maandag 22 december 2008 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
notes
quote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
lekker numer
Je vergeet nog driekwart.quote:Op maandag 22 december 2008 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat in één topic.
Welkom in dit deeltjequote:Op maandag 22 december 2008 15:30 schreef D.Rose het volgende:
Moest ik toch alweer op zoek naar een nieuw deeltje
Wordt Jordy echt zoveel aangevraagd?quote:Op maandag 22 december 2008 15:30 schreef evert het volgende:
ik denk dat de anthem vooral ook door het publiek bepaald owrdt. en ik denk dat weinig mensen mars aanvragen. ben er zelf ook niet kapot van. had bijv liever de wombats kerst singel als anthem
quote:Op maandag 22 december 2008 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die zag ik gisteravond ook voorbij komen.
Ik herkende je username ook nog.
Yup, 20 meter ernaast. Hier zitten alle redacties/crews hun ding te doen. Dat paste er niet meer aan vast hier in Breda,quote:
moet datquote:Op maandag 22 december 2008 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat in één topic.
anthem moet wel een nieuwe plaat zijn, en geen nr 1 hitquote:Op maandag 22 december 2008 15:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wordt Jordy echt zoveel aangevraagd?
Als dat echt zo was, was het volgens mij Dochters van Borsato geworden
quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Flikker toch op met je anthem man.
09091336 09091336quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Dichterbijer het volgende:
Fuck.. t'is dus nu echt de Anthem
Ik denk dat hij die van 2:30 bedoelde.quote:
Die Frans Bauer-maniertjes ook... Schitterend.quote:
Die berichten hadden meer dan 4 tekens. Het is je niet duidelijk misschien: doe eens normaalquote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
moet dat
volgens mij waren het nog meer berichten hoor...
Die van Jordy was hier op Fok ook al maanden bekendquote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef evert het volgende:
[..]
anthem moet wel een nieuwe plaat zijn, en geen nr 1 hit
Is het een bekende van je?quote:
Ga niet haten.quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Kan Dagoduck niet gewoon even helemaal ophouden?
Vind jij. Het is weer eens geen rock achtig nummertje, maar dat wordt hier vaak niet gewaardeerdquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Flikker toch op met je anthem man.
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef tha_dark het volgende:
Die stem van die vent van de gemeente Breda is echt geniaal!
Das toch geen avondquote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die van 2:30 bedoelde.
Oké, Ambrosiusquote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die berichten hadden meer dan 4 tekens. Het is je niet duidelijk misschien: doe eens normaal.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef TheVulture het volgende:
We kunnen Jordy natuurlijk ook op de vlucht jagen, helemaal in de geest van het goede doel van dit jaar![]()
Dagoduck (45 posts, 15.6%)quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
moet dat
volgens mij waren het nog meer berichten hoor...
Eén keer mss. Niet dagenlang.quote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind jij. Het is weer eens geen rock achtig nummertje, maar dat wordt hier vaak niet gewaardeerd. Het is toch gewoon grappig
.
Tja, als je het zo bekijkt sommige noeman dat avond.quote:
Giel kwam er mee net, ik moest er ook om lachenquote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe flauw,
Ik moest wel lachen trouwens.
Haha skills.quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
ik doe 5 euriquote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef TheVulture het volgende:
We kunnen Jordy natuurlijk ook op de vlucht jagen, helemaal in de geest van het goede doel van dit jaar![]()
Volgens mij maar 41 crap hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dagoduck (45 posts, 15.6%)
waarvan 42 crap
Meer dan eens.quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef F04 het volgende:
Volgens mij was Jordy ook eens een keer bij Paul de Leeuw te gast geweest.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef -Hans- het volgende:
http://www.exceptionit.net/webcam/
't wordt drukker en drukker
Kheb um, geloof ik, in 24 uur tijd al 15 keer verstuurdquote:
Daar is die 'ontdekt'quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef F04 het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 22 december 2008 15:35 schreef F04 het volgende:
Noooooooortje! ben er al een tijdje hoorquote:Op maandag 22 december 2008 15:36 schreef Noortje. het volgende:
Hans THE MAN is back.
Waarom niet? De Wombats en The Fratellis draaiden ze ook tot vervelends toe, maar dat kon dan wel?quote:
Freaking goede shit !quote:
Ja, want die waren nog fijn op het begin.quote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? De Wombats en The Fratellis draaiden ze ook tot vervelends toe, maar dat kon dan wel?
Gabbering die niet kon kiezen of het nou fans of helden waren en dan maar felden uitbrachtquote:
neeh schat, in het vorige topic triep ik je alquote:Op maandag 22 december 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
A moi Eliza !!!!
Jij denkt zeker dat je Bandaid ?
Die komt nu nog 15 keer.quote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef gateway het volgende:
ik zag het smsje van Briggy alweer!
quote:
Ssssssh.quote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noooooooortje! ben er al een tijdje hoor
Ach, da's mening gebonden. Vind het er wel bij horen, zoiets als dit.quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, want die waren nog fijn op het begin.
Mij ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef Noortje. het volgende:
Let's Dance To Joy Division is mij overigens nooit gaan vervelen.
Misschien is dat het doel van dit anthem!quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef DeeBee het volgende:
Die Jordy plaat is wel hilarisch.
Past er ook wel bij...het mooiste effect zou natuurlijk zijn als steeds meer mensen geld komen langsbrengen als die plaat maar NIET meer gedraaid wordt.
Mij ook niet, net als Multiply!quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef Noortje. het volgende:
Let's Dance To Joy Division is mij overigens nooit gaan vervelen.
Jij had net vlak voor het journaal ge-smst dan verdwijnt de sms-balk uit beeldquote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
raar dat er geen sms van mij voorbijkomt
![]()
zouden ze me boycotten
Ik heb gisteren ook een paar keer gesmst, ook niet er door gekomen...quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
raar dat er geen sms van mij voorbijkomt
![]()
zouden ze me boycotten
Oké laat ik het anders zeggen: die nummers werden door 95% van het 3fm publiek fijn gevonden aan het begin. Ze passen meer bij de muziek die 3fm normaal draait. En aangezien het 3fmpubliek naar 3fm luistert, waren die platen toch iets logischer dan een Nederlandstalig lied van een koter van 8.quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, da's mening gebonden. Vind het er wel bij horen, zoiets als dit.
Sorry, had ik even gemist..quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh schat, in het vorige topic triep ik je al![]()
Is goed! DiedjeeJ is er bijna en ik ga zometeen ook wel. Dennis is gelukkig al geweestquote:wil je bij de truck de groetjes doen aan mn vriendin, zij verkoopt coca-cola bij het standje, blonde krulletjeskop met blauwe ogenZe zal wel denken
en de groeten aan Michiel natuurlijk
Lang niet alles kan ook voorbij komen. Heb de eerste dagen ook een paar keer gesmstquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een paar keer gesmst, ook niet er door gekomen...
quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry, had ik even gemist..![]()
[..]
Is goed! DiedjeeJ is er bijna en ik ga zometeen ook wel. Dennis is gelukkig al geweest
En SR is er nou juist voor om eens wat anders te draaien dan de muziek die 3fm altijd draait...quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké laat ik het anders zeggen: die nummers werden door 95% van het 3fm publiek fijn gevonden aan het begin. Ze passen meer bij de muziek die 3fm normaal draait. En aangezien het 3fmpubliek naar 3fm luistert, waren die platen toch iets logischer dan een Nederlandstalig lied van een koter van 8.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb trouwens besloten geen nummer aan te vragen, ik kwam er niet uit welke.
Heb op een andere manier gedoneerd.
Me tagje is er!quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed bezig.SR heeft mij ook weer genoeg gekost dit jaar.
Haha ik sta 20 euro 'rood' maar ik bedacht me dat het toch wel aardig zou zijn, aangezien ik hier zoveel post enzo.quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
Ik zit al over de 100 euro...quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat waren normale nummers. Geen kattengejank van een of andere irritante kutkoter van 12 die net uit de luiers isquote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? De Wombats en The Fratellis draaiden ze ook tot vervelends toe, maar dat kon dan wel?
o heerlijk hoe meer er over jordy geluld wordt, hoe groter de hype wordt. ze liggen helemaal in een deuk denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat waren normale nummers. Geen kattengejank van een of andere irritante kutkoter van 12 die net uit de luiers is![]()
.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:49 schreef Marc63 het volgende:
Kom ik thuis, vergeet ik de tv aan te zetten
quote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef Steephsel het volgende:
Iemand had de SMS gestuurd 'Coen wat ben je hot', is dat de jouwe Eliza?
Idd.quote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Coen, koptelefoonconcerten zijn er al jaren man.
Je gaat lekker met dequote:
niets aan het handjequote:Op maandag 22 december 2008 15:52 schreef Briggy het volgende:
Ik hoef toch niet te betalen als ik deqoute
![]()
Dan was het jouw sms-jequote:
Die vraag kost me ook al 20 centquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:54 schreef DeeBee het volgende:
Fuck nee..dit klinkt als een Jordy kerstplaat.
* JJH switch weer naar de radioquote:Op maandag 22 december 2008 15:57 schreef gateway het volgende:
headlines......
denk t wel... ik zag vanochtend een smsje voorbij komen met *groeten uit Zweden*quote:Op maandag 22 december 2008 15:58 schreef gateway het volgende:
zit in het buitenland...... zou het via de website van je provider ook lukken naar 3333 te smsen?
Als je de juiste gateway hebt..quote:Op maandag 22 december 2008 15:58 schreef gateway het volgende:
zit in het buitenland...... zou het via de website van je provider ook lukken naar 3333 te smsen?
Nanna mag ook wel mijn voedseldeskundige zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 15:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
denk t wel... ik zag vanochtend een smsje voorbij komen met *groeten uit Zweden*
Ik denk het niet, volgens mij zijn verkorte SMS-nummers alleen bereikbaar vanuit hetzelfde land.quote:Op maandag 22 december 2008 15:58 schreef gateway het volgende:
Da's waarquote:Op maandag 22 december 2008 16:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks wel ff neiuws en weer eerder live!
woordgrap?quote:Op maandag 22 december 2008 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je de juiste gateway hebt..
quote:Beste klant, door een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om in te loggen op Mijn Telfort. We doen er alles aan deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Ik zei ook WEBSITE van PROVIDER. Dathet vanaf me telefoon niet lukt dat snap ikquote:Op maandag 22 december 2008 16:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk het niet, volgens mij zijn verkorte SMS-nummers alleen bereikbaar vanuit hetzelfde land.
Maar wel fijnquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 16:07 schreef Sersjee het volgende:Whole Lotta Rosie
![]()
*"Angus, Angus, Angus" roept tijdens wandeling naar het station*
Mn timing met "Printscreen" gaat soms mis.quote:
You pulled an Ekdom!quote:Op maandag 22 december 2008 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik geloof dat ik AC/DC
dat was mp3quote:Op maandag 22 december 2008 16:08 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm... is dit nu muziek van 3FM of uit de MP3 speler
Coen legt ook gelijk die 500 neer hèquote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij wil zogezegd niet, maar stiekem staat hij te springen
Dan is het maar te hopen dat ze dit overleefd!quote:Op maandag 22 december 2008 16:13 schreef Marc63 het volgende:
Daar voelt er zich idd een niet zo lekker. Nog voordat Kane ingestart wordt.
En dan ook nog The Shot of a Gun.quote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou ook verdrietig zijn als m'n vader Kane aanvraagt...
Ik dacht het ook al.quote:Op maandag 22 december 2008 16:15 schreef broer het volgende:
[..]
En dan ook nog The Shot of a Gun.
Als je je dan niet meer ongewenst voelt als kind, weet ik het ook niet meer.
Wees blij dat ie niet haar leeftijdsgenootje Jordy wilde horen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al.
En welk 2-jarig kind vindt dat nou haar favoriete nummer? Meisjes van 2 luisteren K3 of kinderliedjes ofzo.
AandachtsGiel he...quote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij wil zogezegd niet, maar stiekem staat hij te springen
Dat was jammerquote:Op maandag 22 december 2008 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
AandachtsGiel he...
Zagen we gisteravond toch al, Paul Gabbering kreeg even de aandacht en meneertje Giel moest het Serious Verpesten
Leukquote:
Iddquote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef djkoelkast het volgende:
Wat mij ook opvalt: wordt er een voor de dj een leuk nummer aangevraagd draait 'ie hem meteen, als hij het niet zo'n tof nummer vindt dan is het "komt zéker nog een keer voorbij".
Eerste liedje heeft ie al gezongeng.quote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef tha_dark het volgende:
Fok, zijn jullie klaar voor Jan Smit!?
Neequote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef tha_dark het volgende:
die komen allemaal op de lijst voor volgende week seriius request met (bijna) alle aangevraagde platen. en dan hoor je veel obscuurs voorbij komenquote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef djkoelkast het volgende:
Wat mij ook opvalt: wordt er een voor de dj een leuk nummer aangevraagd draait 'ie hem meteen, als hij het niet zo'n tof nummer vindt dan is het "komt zéker nog een keer voorbij".
quote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb hem nog niet gehoord...quote:Op maandag 22 december 2008 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
Was ff weg. Tussenstand was nog niet bekend gemaakt ??![]()
neequote:Op maandag 22 december 2008 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
Was ff weg. Tussenstand was nog niet bekend gemaakt ??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |