quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry, had ik even gemist..![]()
[..]
Is goed! DiedjeeJ is er bijna en ik ga zometeen ook wel. Dennis is gelukkig al geweest
En SR is er nou juist voor om eens wat anders te draaien dan de muziek die 3fm altijd draait...quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké laat ik het anders zeggen: die nummers werden door 95% van het 3fm publiek fijn gevonden aan het begin. Ze passen meer bij de muziek die 3fm normaal draait. En aangezien het 3fmpubliek naar 3fm luistert, waren die platen toch iets logischer dan een Nederlandstalig lied van een koter van 8.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb trouwens besloten geen nummer aan te vragen, ik kwam er niet uit welke.
Heb op een andere manier gedoneerd.
Me tagje is er!quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed bezig.SR heeft mij ook weer genoeg gekost dit jaar.
Haha ik sta 20 euro 'rood' maar ik bedacht me dat het toch wel aardig zou zijn, aangezien ik hier zoveel post enzo.quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
Ik zit al over de 100 euro...quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat waren normale nummers. Geen kattengejank van een of andere irritante kutkoter van 12 die net uit de luiers isquote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? De Wombats en The Fratellis draaiden ze ook tot vervelends toe, maar dat kon dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |