Freaking goede shit !quote:
Ja, want die waren nog fijn op het begin.quote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? De Wombats en The Fratellis draaiden ze ook tot vervelends toe, maar dat kon dan wel?
Gabbering die niet kon kiezen of het nou fans of helden waren en dan maar felden uitbrachtquote:
neeh schat, in het vorige topic triep ik je alquote:Op maandag 22 december 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
A moi Eliza !!!!
Jij denkt zeker dat je Bandaid ?
Die komt nu nog 15 keer.quote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef gateway het volgende:
ik zag het smsje van Briggy alweer!
quote:
Ssssssh.quote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Noooooooortje! ben er al een tijdje hoor
Ach, da's mening gebonden. Vind het er wel bij horen, zoiets als dit.quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, want die waren nog fijn op het begin.
Mij ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef Noortje. het volgende:
Let's Dance To Joy Division is mij overigens nooit gaan vervelen.
Misschien is dat het doel van dit anthem!quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef DeeBee het volgende:
Die Jordy plaat is wel hilarisch.
Past er ook wel bij...het mooiste effect zou natuurlijk zijn als steeds meer mensen geld komen langsbrengen als die plaat maar NIET meer gedraaid wordt.
Mij ook niet, net als Multiply!quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef Noortje. het volgende:
Let's Dance To Joy Division is mij overigens nooit gaan vervelen.
Jij had net vlak voor het journaal ge-smst dan verdwijnt de sms-balk uit beeldquote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
raar dat er geen sms van mij voorbijkomt
![]()
zouden ze me boycotten
Ik heb gisteren ook een paar keer gesmst, ook niet er door gekomen...quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
raar dat er geen sms van mij voorbijkomt
![]()
zouden ze me boycotten
Oké laat ik het anders zeggen: die nummers werden door 95% van het 3fm publiek fijn gevonden aan het begin. Ze passen meer bij de muziek die 3fm normaal draait. En aangezien het 3fmpubliek naar 3fm luistert, waren die platen toch iets logischer dan een Nederlandstalig lied van een koter van 8.quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, da's mening gebonden. Vind het er wel bij horen, zoiets als dit.
Sorry, had ik even gemist..quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh schat, in het vorige topic triep ik je al![]()
Is goed! DiedjeeJ is er bijna en ik ga zometeen ook wel. Dennis is gelukkig al geweestquote:wil je bij de truck de groetjes doen aan mn vriendin, zij verkoopt coca-cola bij het standje, blonde krulletjeskop met blauwe ogenZe zal wel denken
en de groeten aan Michiel natuurlijk
Lang niet alles kan ook voorbij komen. Heb de eerste dagen ook een paar keer gesmstquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een paar keer gesmst, ook niet er door gekomen...
quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry, had ik even gemist..![]()
[..]
Is goed! DiedjeeJ is er bijna en ik ga zometeen ook wel. Dennis is gelukkig al geweest
En SR is er nou juist voor om eens wat anders te draaien dan de muziek die 3fm altijd draait...quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké laat ik het anders zeggen: die nummers werden door 95% van het 3fm publiek fijn gevonden aan het begin. Ze passen meer bij de muziek die 3fm normaal draait. En aangezien het 3fmpubliek naar 3fm luistert, waren die platen toch iets logischer dan een Nederlandstalig lied van een koter van 8.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb trouwens besloten geen nummer aan te vragen, ik kwam er niet uit welke.
Heb op een andere manier gedoneerd.
Me tagje is er!quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed bezig.SR heeft mij ook weer genoeg gekost dit jaar.
Haha ik sta 20 euro 'rood' maar ik bedacht me dat het toch wel aardig zou zijn, aangezien ik hier zoveel post enzo.quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
Ik zit al over de 100 euro...quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat waren normale nummers. Geen kattengejank van een of andere irritante kutkoter van 12 die net uit de luiers isquote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? De Wombats en The Fratellis draaiden ze ook tot vervelends toe, maar dat kon dan wel?
o heerlijk hoe meer er over jordy geluld wordt, hoe groter de hype wordt. ze liggen helemaal in een deuk denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat waren normale nummers. Geen kattengejank van een of andere irritante kutkoter van 12 die net uit de luiers is![]()
.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:49 schreef Marc63 het volgende:
Kom ik thuis, vergeet ik de tv aan te zetten
quote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef Steephsel het volgende:
Iemand had de SMS gestuurd 'Coen wat ben je hot', is dat de jouwe Eliza?
Idd.quote:Op maandag 22 december 2008 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Coen, koptelefoonconcerten zijn er al jaren man.
Je gaat lekker met dequote:
niets aan het handjequote:Op maandag 22 december 2008 15:52 schreef Briggy het volgende:
Ik hoef toch niet te betalen als ik deqoute
![]()
Dan was het jouw sms-jequote:
Die vraag kost me ook al 20 centquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:54 schreef DeeBee het volgende:
Fuck nee..dit klinkt als een Jordy kerstplaat.
* JJH switch weer naar de radioquote:Op maandag 22 december 2008 15:57 schreef gateway het volgende:
headlines......
denk t wel... ik zag vanochtend een smsje voorbij komen met *groeten uit Zweden*quote:Op maandag 22 december 2008 15:58 schreef gateway het volgende:
zit in het buitenland...... zou het via de website van je provider ook lukken naar 3333 te smsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |