abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 13:37:09 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64242878
dan vraag ik me af wie dat is BE

fijn dat er een vastomlijnd plan is nu Jose!! shopse voor de kleine
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 13:41:06 #102
5428 crew  miss_sly
pi_64243027
Fijn dat je duidelijkheid hebt nu, Jose. Hoop je zelf dat het voor volgende week nog vanzelf begint, of wacht je dat maar gewoon af?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 december 2008 @ 13:53:20 #103
108648 cattie
lieve moeder
pi_64243494
Even nog een aanvulling op een eerdere post:
Ik ben het soms ook wel zat hoor. Vooral de emotionele hormonale buien zijn vervelend. Sommige dagen ben ik echt depri, maar nu gaat het wel goed en dan kan ik alles weer aan!
  maandag 22 december 2008 @ 13:55:06 #104
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_64243562
Lensdopje, wat een vervelend berichtje, een hele dikke knuffel van mij als een ietsiepietsiebeetje troost...

Wij hebben afgelopen vrijdag de eerste echo gehad, de datum is naar 10 juli (1 dagje verschil, zal me ook niet gaan redden denk ik) en het was een zeer beweegelijk babietje. Zal straks thuis proberen de echofotos online te zetten.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 13:57:09 #105
5428 crew  miss_sly
pi_64243635
Ik denk dat het ook best logisch is dat er schommelingen zijn, oa onder invloed van de hormonen.

Ik heb ook een paar nare dagen achter de rug. Ik ging me steeds ongeruster voelen, bang dat er volgende week op de echo zou blijken dat het toch niet goed is. Ik had alleen niet het gevoel dat ik daarmee ergens terecht kon, niet bij schaap, mijn zusje, ook niet hier. Dus zat ik me maar stiekem in m'n eentje ellendig te voelen. Uiteindelijk gisteren (na een onnodige ruzie door gezeur van mij ) tijdens een etentje alles eens rustig besproken met schaap, en nu gaat het wel weer, gelukkig. En nu ga ik er maar weer vanuit dat ons boontje van 2 weken geleden volgende week is uitgegroeid tot een klein poppetje
  maandag 22 december 2008 @ 14:02:36 #106
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64243806
Natuurlijk zit er een klein poppetje! Ben je mal zeg! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64244002
mijn vent is nu naar de stad om een kerstpakket voor me te maken, hoe lief is dat
Ik heb lekker niets te klagen \O/
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 22 december 2008 @ 14:10:47 #108
108648 cattie
lieve moeder
pi_64244049
Miss_sly, dat hormonale gedoe hoort er echt bij en mijn ervaring is dat het ontzettend helpt om het er wel over te hebben. Je moet je niet in je eentje ellendig gaan voelen hoor! En je moet er echt vanuit gaan dat alles goed is!
pi_64244253
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef cattie het volgende:
Even nog een aanvulling op een eerdere post:
Ik ben het soms ook wel zat hoor. Vooral de emotionele hormonale buien zijn vervelend. Sommige dagen ben ik echt depri, maar nu gaat het wel goed en dan kan ik alles weer aan!
Oooh dat gevoel herinner ik me nog wel hoor van toen ik ook rond de 36 weken zat... kon al weken niet op of af door al die liters vocht in de benen, bekkeninstabiliteit, en toen kwam de jeuk + huid die eraf viel en ik had al maanden een zeurende werkgever die wilde dat ik nog voor mijn bevalling mijn ontslag zou nemen ja duuuh ik ben gek natuurlijk!
Ik geloof dat ik hier dus best wel eens geklaagd zal hebben maar Isa had van mij best nog ff mogen blijven zitten ik vond 37 weken wel erug vroeg maar Isa besloot gelukkig zelf dat het genoeg was zo.
Ik hoop nu gewoon netjes ergens rond week 39 of 40 te bevallen we zien 't wel hoor daar maak ik me nu totaal niet druk om lichamelijk voel ik me nu ook al vanaf dag 1 gewoon veel beter weinig tot geen kwaaltjes af en toe misselijk maar eeeh niets vergeleken bij toen!
Bekken klachten (*klopt op hout*) heb ik nog weinig gehad, 3x fysio en ik kon er weer mee leven, de illusie dat ik daar totaal geen klachten van ga krijgen heb ik niet aangezien mijn instabiliteit niet door de zwangerschap komt maar alleen daardoor word versterkt ach al met al dus qua dingen goed te doen nu.
Ach en wat we nu doormaken zie ik als domme stomme pech dat kan iedereen gebeuren, en dat is klote maar ook daar sta ik maar niet te vaak en te lang bij stil, door moeten we toch en we nemen het nu maar zoals het komt.

Miss Sly maak je niet teveel zorgen hé meid, ik weet zeker dat bij jullie alles koek en ei is
Dit is gewoon een klein wondertje van moeder natuur en dat pakken ze je echt niet zomaar ff af.
en ik begrijp je angsten wel hoor, maar leeftijd zegt niets hé dat zie je wel bij mij de statistieken spreken in ons voordeel en toch zitten we in de rats, statistieken zijn echt maar cijfertjes!

Ik mag trouwens zo weer bellen naar maastricht tussen 14.30 en 15.00uur nu maar hopen dat ze niet net als vorige keer stipt om 14.30 uur in gesprek zijn
Mama van Isa en Ties
pi_64244324
woow Jose een reuze baby maar wat fijn dat ze zo slag vaardig zijn en er een plan van aanpak klaar ligt voor jullie geeft misschien net dat beetje rust in je lichaam om toch zelf aan de gang te gaan
Mama van Isa en Ties
pi_64244373
Pfff, als ik al die verhalen zie verheug ik me op de laatste weken hoor.

Sterkte straks Marlieske, hopelijk goed nieuws voor jou.
pi_64244709
Mwah nummer_zoveel na de bevalling ben je die laatste paar weken met gebrek aan slaap, maagzuur, pijntjes enzo vaak snel weer vergeten. (naja ik had nog 6 maanden plekken met jeuk en blaasjes/blaren maar dat is denk/hoop ik een uitzondering!)
Want het klinkt zo cliche maar echt je vergeet die dingen en best snel ook eigenlijk... de meesten beginnen toch aan een tweede dus ze hebben het er "weer gewoon" voor over.
Maareh ik begin echt niet meer aan een derde.... ik heb mijn portie na deze kleine wel gehad
Mama van Isa en Ties
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 14:43:04 #113
5428 crew  miss_sly
pi_64245286
Lieve reacties allemaal
Ik weet ook wel dat ik het anders moet doen, dus dat ga ik dan ook maar hard in praktijk proberen te brengen.

marlieske, al contact gehad?
pi_64245352
Sooo dat was Maastricht en tadadada we hebben goed nieuws niets gevonden in de chromosomen van ons moppie, ik heb er op gehoopt maar niet durven rekenen.
Echt een pak van mijn hart en ben er net als 2 weken terug best emo onder van blijdschap en opluchting dan wel te verstaan. ja janken en juichen gaat samen!
Mama van Isa en Ties
pi_64245421
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef marlieske het volgende:
Sooo dat was Maastricht en tadadada we hebben goed nieuws niets gevonden in de chromosomen van ons moppie, ik heb er op gehoopt maar niet durven rekenen.
Echt een pak van mijn hart en ben er net als 2 weken terug best emo onder van blijdschap en opluchting dan wel te verstaan. ja janken en juichen gaat samen!
voor Marlieske!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 14:46:39 #116
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64245447
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef marlieske het volgende:
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64245456
Ik juich mee voor marlieske!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64245474
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pfff, als ik al die verhalen zie verheug ik me op de laatste weken hoor.

Sterkte straks Marlieske, hopelijk goed nieuws voor jou.
Lurker breekt weer even in:
Het valt mij ook op dat er hier de laatste tijd veel meer geklaagd wordt en dat de as moeders veel ongeduldiger zijn dan "vroegah" . Ik lurk hier al sinds, niet gelogen, Lois allereerste topic en vooral natuurlijk toen ik zelf zwanger was, maar al dat geklaag en gemiep over alles heeft mij in ieder geval weerhouden om mee te gaan posten.
Voor alle net-zwangeren: er zijn ook mensen die tot het eind een heerlijke zwangerschap hebben , zonder (al te veel) pijntjes en ongemakken hoor! Laat je niet afschrikken. Ik was zo'n mazzelpik en ik heb in mijn zwangerschapsdagboek in week 37 nog geschreven dat ik nog wel een paar maanden zwanger wilde zijn, zo genoot ik er van. Ondanks enorm opgezwollen benen. Dus.... dat wou ik even kwijt..
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 14:47:39 #119
5428 crew  miss_sly
pi_64245480
Ow marlieske wat een heerlijk nieuws
Ben zooo blij voor jullie! Geslacht ook bekendgemaakt? En nu hoop ik dat je lekker kunt gaan genieten van deze zwangerschap. Dat heb je onderhand wel een beetje verdiend
pi_64245488
Marlieske wat fijn! Wat ontzettend fijn!
pi_64245498
Marlieske! wat een supernieuws!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64245519
Wat fijn Marlieske!
pi_64245532
Wat ontzettend fijn Marlieske en nu genieten he!!
pi_64245597
Marlieske wat een onzettend goed nieuws!
pi_64245713
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef peterfan het volgende:

[..]

Lurker breekt weer even in:
Het valt mij ook op dat er hier de laatste tijd veel meer geklaagd wordt en dat de as moeders veel ongeduldiger zijn dan "vroegah" . Ik lurk hier al sinds, niet gelogen, Lois allereerste topic en vooral natuurlijk toen ik zelf zwanger was, maar al dat geklaag en gemiep over alles heeft mij in ieder geval weerhouden om mee te gaan posten.
Voor alle net-zwangeren: er zijn ook mensen die tot het eind een heerlijke zwangerschap hebben , zonder (al te veel) pijntjes en ongemakken hoor! Laat je niet afschrikken. Ik was zo'n mazzelpik en ik heb in mijn zwangerschapsdagboek in week 37 nog geschreven dat ik nog wel een paar maanden zwanger wilde zijn, zo genoot ik er van. Ondanks enorm opgezwollen benen. Dus.... dat wou ik even kwijt..
Ik trok zelf meer de conclusie dat het een soort golfbeweging was allemaal. Ik kan me bij Tomas nog wel voor de geest halen dat er 1 of meerdere 'er wordt te veel gezeurd' discussies waren. Bij Yara weet ik het wel zeker dat ze er waren. (maar hey, toen waren Troel en en K_I_M en Tico ook zwanger dus dat is logisch *rent heel hard weg*) Volgens mij komt het eens in de zoveel tijd gewoon weer even terug
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 22 december 2008 @ 14:57:56 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_64245777
Fijn Marlieske!

En de "er wordt teveel gezeurd" discussies komen en gaan telkens weer.
pi_64245780
Marlieske, wát een heerlijk nieuws voor je. héél hartelijk gefeliciteerd ermee, en fijn zeg dat je met een flink pak van je schouders de kerst en het nieuwe jaar zult kunnen ingaan. HOERAAAAA!
pi_64245808
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:57 schreef cattie het volgende:
En de "er wordt teveel gezeurd" discussies komen en gaan telkens weer.
haha ja, dat zijn de gezeurovergezeur-golven.
  maandag 22 december 2008 @ 15:00:47 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_64245863
Zwangeren (en niet meer zwangeren) die niet zeuren zijn soms heel goed in zeuren over zeuren!
pi_64245874
Wat fijn Marlieske!

Ik hoop dat je nu heerlijk kunt gaan genieten, zonder gezeur (grapje!!!)
  maandag 22 december 2008 @ 15:01:54 #131
14746 k_i_m
pi_64245893
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik trok zelf meer de conclusie dat het een soort golfbeweging was allemaal. Ik kan me bij Tomas nog wel voor de geest halen dat er 1 of meerdere 'er wordt te veel gezeurd' discussies waren. Bij Yara weet ik het wel zeker dat ze er waren. (maar hey, toen waren Troel en en K_I_M en Tico ook zwanger dus dat is logisch *rent heel hard weg*) Volgens mij komt het eens in de zoveel tijd gewoon weer even terug
.

De eerste keer dat men mij een keer kwijt was was ik allang bevallen!
In my life
Why do I smile
pi_64245929
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Ow marlieske wat een heerlijk nieuws
Ben zooo blij voor jullie! Geslacht ook bekendgemaakt? En nu hoop ik dat je lekker kunt gaan genieten van deze zwangerschap. Dat heb je onderhand wel een beetje verdiend
Ja geslacht wisten we van de week via de gyn al bij de echo, maar nu ook bevestigd met behulp van de chromosomen we weten het nu dus 100% zeker. ik ga dus los op blauw (niet in de OP zetten aub!)
maar zal je niet vreemd vinden dat ik het geslacht wel het minst voornaam vond om te weten bij de echo's. Vind mijn meisje namelijk zo lief daar zou ik er best nog een van willen

En nu ga ik inderdaad proberen langzaam aan die knop om te zetten, en ik hoop zo dat me dat ook écht gaat lukken, want het voelt gewoon allemaal zo goed, en anders als vorige keer
Mama van Isa en Ties
  maandag 22 december 2008 @ 15:03:36 #133
14746 k_i_m
pi_64245947
Oh, en gefeliciteerd Marlieske, er zal wel een steen van je rug zijn gevallen! .
In my life
Why do I smile
pi_64245988
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

De eerste keer dat men mij een keer kwijt was was ik allang bevallen!
Dat weet ik nog ja

Ik heb diezelfde verdwijn truc uitgehaald kwam na 5 dagen ziekenhuis melden dat Isa er was
Mama van Isa en Ties
pi_64246019
Marlieske wat fijn zeg! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Lekker onbezorgd genieten nu!!
pi_64246022
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:00 schreef cattie het volgende:
Zwangeren (en niet meer zwangeren) die niet zeuren zijn soms heel goed in zeuren over zeuren!
dat ja
Maar goed, iedereen beleefd dingen natuurlijk op hun eigen manier, ik stoor me er verder niet zo aan, het zal allemaal wel en het komt en gaat inderdaad.

Marlieske heel erg gefeliciteerd wat een opluchting zeg! Geniet ervan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 15:06:30 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64246034
wat fijn marlieske!!!!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64246159
Wat fijn Marlieske! Dat zullen fijne feestdagen worden voor jullie
Saartje
pi_64246329
Dat is nog eens een fijn vervroegd kerstcadeautje Marlieske
pi_64246538
Marlieske, wat heerlijk voor jullie dat er nu eindelijk een einde gekomen is aan de ontzettend onzekere eerste deel van je zwangerschap! Ik hoop dat je nu echt gewoon heerlijk mag gaan genieten van het feit dat je nog eventjes zwanger bent zonder zorgen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 22 december 2008 @ 15:23:18 #141
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64246581
Marlieske wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad !!
Veel shopplezier gewenst en jou feestdagen kunnen nu even niet stuk
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 15:37:23 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64247062
ik ben inmiddels gebeld door het ziekenhuis, de dienstdoende (spoed??) arts kende mij niet dus ik moest maar gewoon afwachten, maar de assistente gaat nog overleggen met mijn eigen gyn, want die kon het beter beoordelen volgens haar. hoor ik verder niets meer, dan moet ik na kerst weer bellen (raadde ze me aan) en niet blijven afwachten tot 2-1-9 iig. ik mocht wel gewoon paracetamol slikken als de pijn weer te erg wordt en verder kreeg ik een tip om op de grond te gaan liggen voor een minuut of tien tegen de rugpijn .. johan gaat zo boodschappen doen, en ik proberen om af te wassen.. en verder maar weer (on)geduldig afwachten he

pi_64247191
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik zeur niet

Nee hoor, het hele zwanger-zijn kan me gestolen worden. Het is gewoon echt niets voor mij. Maar bij een evt 2e zwangerschap zal ik er denk ik heel anders in staan. Maar dan nog, ik vond het gewoon niet leuk.

Het resultaat vind ik wel leuk! Gelukkig maar
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Jubileum moderator maandag 22 december 2008 @ 15:47:45 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64247395
Fantastisch nieuws Marlieske
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 22 december 2008 @ 15:52:07 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64247532
Marlieske, wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!
pi_64247725
Marlieske, je kunt nu heerlijk je blauwe mutsjes gaan kopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64247750
Goed zo Marlieske.
pi_64247870
wat fijn, marlieske!!!
  maandag 22 december 2008 @ 16:24:34 #149
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64248526
Jose wat fijn dat de VK en de gyn zo'n mooi plan voor jullie hebben gemaakt Ben je nu wat meer gerustgesteld.. en trouwens Twan was bijna 8 pond bij de geboorte maar kon nog wel even maatje 56 aan hoor Maar wat maatjes 62 is nooit verkeerd.

Marlieske wat een goed nieuws zeg Echt super, nu kunnen jullie echt gaan genieten!!!

Ik ben weer bij de VK geweest: niets bijzonders te melden: bloeddruk 120/70, 1 kilo aangekomen in totaal 8 kilo nu, dus erg netjes en begonnen met homeopathische korreltjes om de baarmoedermond te laten verweken. Ik zou daarop buikpijn kunnen krijgen, wat een goed teken zou zijn dat het werkte, maar tot nu nog niet gehad Ow en de baby was een beetje ingedaald
Ik heb nog gevraagd of ik naar Drachten kon volgende week: gewoon doen, zwangerschapskaart en tasje mee, tenzij ik mezelf niet zo lekker voelde.

Toen ik binnenkwam, was ze al meteen erg enthousiast dat de baby gedraaid was. Leuk!!! ze werken er met 5 VK's dus niet altijd dezelfde

Enne DJMO afwassen, is toch iets wat je mooi aan manlief kan overlaten... kun jij je rug even laten rusten....
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 16:29:30 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64248696
Sasha was 4500 gram en heeft nog best een tijd 56 aangehad. Truitjes maat 50 niet, broekjes nog wel even.

En 8 kilo is echt supernetjes Diaan!
  maandag 22 december 2008 @ 16:31:02 #151
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64248738
Marlieske, wat een geweldig nieuws
Ik ben zo blij voor jullie, dit is het mooiste (pre)kerstgeschenk ooit
.... met gevoel voor drama....
  maandag 22 december 2008 @ 16:33:08 #152
114177 Diaan73
pi_64248808
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:29 schreef Brighteyes het volgende:

En 8 kilo is echt supernetjes Diaan!
Danku!! en dat terwijl ik normaal dooreet en ook niet echt weinig snoep lange leven de wafels met slagroom . Ik denk dat de baby veel van mijn reserve neemt.... en dat is prima
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 16:39:16 #153
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64248987
Marlieske wat een heerlijk nieuws! Ik hoop zo voor je dat je nu echt kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Wat het gezeur betreft, volgens mij komt dat (deels?) ook omdat er op de minder leuke dingen vaak meer reacties komen dan op de positieve dingen. Uitgezonderd het soort berichten dat Marlieske nu gelukkig kan posten Maar gewoon de 'gelukkige-zwanger-zijn'-posts wordt minder vaak op in gegaan dan de 'klaag'-posts. Tenminste dat is mijn ervaring.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 22 december 2008 @ 16:41:20 #154
114177 Diaan73
pi_64249066
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:39 schreef texelonia het volgende:
Marlieske wat een heerlijk nieuws! Ik hoop zo voor je dat je nu echt kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Wat het gezeur betreft, volgens mij komt dat (deels?) ook omdat er op de minder leuke dingen vaak meer reacties komen dan op de positieve dingen. Uitgezonderd het soort berichten dat Marlieske nu gelukkig kan posten Maar gewoon de 'gelukkige-zwanger-zijn'-posts wordt minder vaak op in gegaan dan de 'klaag'-posts. Tenminste dat is mijn ervaring.
Ik denk dat je daar ook wel gelijk hebt Tex... terwijl we laatst hier ook een keer hebben gehad over het feit dat er bijna geen leuke dingen worden gepost, dus dat je je goed voelt enz. toen dat meer mensen gingen doen, werd daar ook niet echt op gereageerd.

en nu ga ik eten maken voor die de hele dag nog heeft gewerkt maar nu lekker 2 weken vakantie heeft... heerlijk eerst met zn tweetjes tot donderdag, dan een weekje met Twan en dan nog een paar dagen met zn tweetjes....
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 16:44:09 #155
5428 crew  miss_sly
pi_64249164
Misschien dat mensen ook wel minder snel hun leuke, fijne, goede dingen posten als er meer negatieve dingen staan, omdat ze dan bang zijn om naar over te komen. Beetje kijk-mij-het-lekker-wel-fijn-hebben ofzo.

Diaan, wat ontzettend netjes, 8 kilo! Geweldig, hoop dat ik dat ook voor elkaar krijg
Vooralsnog 1,5 kilo...is dat normaal zo de eerste weken, of moet ik wat beter opletten wat ik naar binnen werk
  maandag 22 december 2008 @ 16:47:02 #156
114177 Diaan73
pi_64249285
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Misschien dat mensen ook wel minder snel hun leuke, fijne, goede dingen posten als er meer negatieve dingen staan, omdat ze dan bang zijn om naar over te komen. Beetje kijk-mij-het-lekker-wel-fijn-hebben ofzo.

Diaan, wat ontzettend netjes, 8 kilo! Geweldig, hoop dat ik dat ook voor elkaar krijg
Vooralsnog 1,5 kilo...is dat normaal zo de eerste weken, of moet ik wat beter opletten wat ik naar binnen werk
Ik let helemaal niet op met wat ik naar binnen werk en in het begin ging ik ook best wel hard wat kilo's betreft.. later werd dat minder. Maar er is geen touw aan vast te knopen, de een komt heel veel aan en eet normaal en de ander komt heel weinig aan en eet veel. En er zijn er ook nog heel wat die juist afvallen... ik denk dat je gewoon moet doen waar jij je goed bij voelt!! Dat is het belangrijkste.
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 16:47:09 #157
108648 cattie
lieve moeder
pi_64249292
Fijn dat alles goed is Diaan!

8 kg is erg netjes. Ik word niet gewogen en heb zelf geen weegschaal, dus weet niet hoeveel ik aangekomen ben, maar ik schat toch wel weer minstens 20 kg. Zonder echt veel meer te eten.
  maandag 22 december 2008 @ 16:51:01 #158
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_64249462
zo ik heb ook weer een hele reis gemaakt vandaag.
Eerst naar de verloskundige, kleintje groeit zoals het hoort dat gaat allemaal volgens het boekje.
Alleen ijzer was/is aan de lage kant (6.6) 3 tiende lager en ik moet aan de ijzertabletten. Liever niet dus eerst maar eens lekker floradisx gaan drinken. dan komen die tabletten na de bevalling wel.
Verder geshopt voor het nieuwe huis gordijnen/behang kijken enz. Zeer vermoeiend maar wel leuk.
  maandag 22 december 2008 @ 16:51:34 #159
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64249478
Ben mijn misselijkheid momenteel aan het bestrijden met frambozen-zuurtjes
Wat zijn die dingen lekker!!!!!
In een opwelling bij het Kruidvat een paar van die roze snoepjes in een zakje geschept, ik had ze nooit eerder gegeten, en nu zit ik ze hier op te smikkelen. Heerlijk!
ik heb een nieuwe liefde

Diaan, da's meer dan netjes inderdaad!
.... met gevoel voor drama....
pi_64249644
Ik ben bang dat ik ook erg veel ben aangekomen.

Maar was eerst ook best dun, en als ik straks borstvoeding ga geven moet ik toch vetreserves hebben.
pi_64249752
*grinnik*
ja, ik was voor de zwangerschap ineens een kilo of 4 aangekomen ofzo. Misschien door het stoppen met de pil? Ik weet niet, het zal wel... ik heb nu in ieder geval een mooie excuus haha. En ik word straks wel verplicht gewogen door de VK, ze zei dat ze anders een eventuele zwangerschapsvergiftiging niet in de gaten kunnen houden. Ik vind het prima als ik het dan zelf maar niet hoef te horen. Dat vind ik echt vreselijk, dat je het dan meegedeeld krijgt, zo'n enorme doos ben ik wel met dat soort dingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64249836
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:51 schreef Kersjes het volgende:
Ben mijn misselijkheid momenteel aan het bestrijden met frambozen-zuurtjes
Wat zijn die dingen lekker!!!!!
In een opwelling bij het Kruidvat een paar van die roze snoepjes in een zakje geschept, ik had ze nooit eerder gegeten, en nu zit ik ze hier op te smikkelen. Heerlijk!
ik heb een nieuwe liefde

Diaan, da's meer dan netjes inderdaad!
Hier precies hetzelfde, evenals de gewone winegums, ik weet niet meer wie die tip gaf maar het is voor mij in ieder geval echt top!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 17:02:51 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64249862
ik ben de laatste twee weken ongeveer twee kilo aangekomen heb ook echt wel (vr)eetbuien (gehad) moet ik zeggen.. ook met normaal avondeten eet ik manlief eruit momenteel totaal ben ik zo'n 15 tot 17 kilo aangekomen nu schat ik, dus diaan 8 kg is heel netjes vind ik

over dat afwassen, ik probeer nog wel dingetjes te doen omdat ik wel beweging nodig heb, dat raad tenminste iedereen me aan. johan is nu wel aan de afdroog en opruimen van de vaat omdat ik daar weer bij moet bukken om het weg te zetten enzo. verder doe ik weinig anders dan zitten en half liggen op de bank of achter mijn pc zitten, omdat ik daar gewoon de minste last van heb.

ik ben het trouwens ook eens met tex dat er op de meeste positieve dingen niet gereageerd wordt, en tja, wat moet je meestal op positieve dingen zeggen?? ja fijn dat het goed gaat, etc etc. op klaagposts wordt meer gereageerd denk ik omdat iedereen wel een tip of oplossing heeft (die kan varieren van je zelf een schop onder je hol te geven, tot het advies de vk of dokter te bellen) en ook meer geneigd is die oplossing te posten. enfin twee dingen staan voor mij vast en dat is dat lachen gezond is, en dat klagen oplucht of je daar nou positieve of negatieve reacties op krijgt. en nu stop ik met met schrijven.. ben al bang dat ik met dit stukje ook weer een zeur gevonden ga worden

pi_64250498
Marlieske wat fijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64250696
vriendje had kerstpakket voor me gemaakt

O+O+

met gourmetstel chocofonduestelletje enzo vet lief (en alles wat ik verder lekker vind)
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 22 december 2008 @ 17:30:28 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64250770
Wat onwijs tof Dakota!
Goeie vent heb je gevonden!
pi_64250772
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik*
ja, ik was voor de zwangerschap ineens een kilo of 4 aangekomen ofzo. Misschien door het stoppen met de pil? Ik weet niet, het zal wel... ik heb nu in ieder geval een mooie excuus haha. En ik word straks wel verplicht gewogen door de VK, ze zei dat ze anders een eventuele zwangerschapsvergiftiging niet in de gaten kunnen houden. Ik vind het prima als ik het dan zelf maar niet hoef te horen. Dat vind ik echt vreselijk, dat je het dan meegedeeld krijgt, zo'n enorme doos ben ik wel met dat soort dingen
Wat vreemd, mijn VK weegt juist niet omdat het volgens haar niks zegt over de gezondheid van jezelf en/of de baby.
pi_64250782
Dakota: Woooh wat een verwennerij zeg! En een man die Bridget Jones koop, en zo'n mamatijdschrift Lief
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 17:31:10 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64250796
wow dakota! je bent echt lekker verwend

Moderator maandag 22 december 2008 @ 17:31:22 #170
5428 crew  miss_sly
pi_64250807
Jeetje, Dakota, heeft ie goed gedaan Goeie kerel heb je
  maandag 22 december 2008 @ 17:31:32 #171
114177 Diaan73
pi_64250815
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Dakota het volgende:

O+O+

[ afbeelding ]

met gourmetstel chocofonduestelletje enzo vet lief (en alles wat ik verder lekker vind)
Ow wat een lief vriendje heb jij zeg erg lief.

DJMO om beweging te krijgen, kun je ook nog een klein stukje buiten lopen.. haal je ook nog even een frisse neus. En je doet gewoon zoveel als je kunt of gaat na een stukje gewoon even ergens zitten. Enne half liggen, is heel slecht voor je rug/bekken hoor... het beste voor je rug is liggen...... en als je gaat zitten, op 2 billen zitten.Tenminste dat werd mij verteld door mijn bekkentherapeut.
Make love, not war ☮
pi_64250915
Ben vandaag weer bij de gyn geweest. Word er wel een beetje moe van dat je eerst langs een co-assistent moet (die doet dan alvast voelen, bloeddruk etc.) en dat ik keer op keer een andere heb en dus iedere keer weer het hele verhaal moet vertellen..

Beebje ligt nu overdwars. Er is geprikt op ijzer, foliumzuur, B12 en nog wat dingetjes. 5 januari is de volgende afspraak voor een groeiecho en dan moet ik ook naar de anesthesist ter voorbereiding op de keizersnede.

Ik zit te twijfelen of ik moet proberen mijn infuus te verschuiven naar voor kerst in plaats van pas 30 december... Mijn buik begint weer erg pijn te doen en is ook alweer aardig druk gevoelig en ik wil zo graag dat kerst goed gaat... Ik vind het zo ontzettend lastig, ook omdat als ik het infuus voor kerst wil ik weer een "spoed infuus" moet en er dus weer allerlei fratsen uitgehaald moeten worden om me er tussen gepland te krijgen.. Pf
pi_64250969
quote:

O+O+

[ afbeelding ]

Wat liehief
pi_64250979
jaaaaa zo lief ook die rennies en veel chocola uiteraard.
wanna rub mah puppeh?!
pi_64251020
Ahhhh wat superlief Dakota!! Dáár was het wachten natuurlijk nog op!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64251233
Wat lief van je vriend Dakota.
pi_64251253
Dakota! Ik ben jaloers!!!

pi_64251462
Dakota wat vet lief!! En die rennies hihi

maarreehh... ik mis wel de fles bleek...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 17:55:48 #179
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64251498
quote:

O+O+

[ afbeelding ]

En een megaverpakking Rennies. Wat een lieverd
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_64251543
Zo, je kerstpakket heb je binnen. Nu kun je eindelijk biggen dorkota!
Zeg maar tegen Muul dat hij lief is
Saartje
pi_64251801
MArlieske wat ontzettend fijn!

huuphuup daar heb ik echt nooit van gehoord, hier lees ik al jaren dat de meeste vk's niet wegen omdat het toch geen nut heeft. En als je ineensveel aankomt dan kun je dat zelf ook wel opmerken.

Ik geef Diaan trouwens een hand, ben nu 7 kilo aangekomen en zal zo tegen het eind ook wel op de 8 zitten.

En ik ben het zat... Morgen ga ik even goed aangeven dat ik het allemaal nog maar net aan trek, en dan vooral lichamelijk. En nee ik verwacht niet dat ze mij meteeen met 37 weken gaan inleiden maar ik wil wel dat ze weten hoe ik mij voel. Ik wil namelijk niet uitgeput de bevalling en kraamtijd ingaan.
Hopelijk kan ik tussen kerst en 5 januari goed bijkomen omdat Mike thuis is, dat scheelt een hoop inspanning.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64252168
Ik wil juist nog niet bevallen! Ik snap naar een lichaam zonder buik die in de weg zit, maar ik durf nog niet...
En mijn lief heeft onze living volgezet met een xylofoon, een stel pauken en nog wat instrumenten, 't is echt de moment...
pi_64252170
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:54 schreef huuphuup het volgende:
Dakota wat vet lief!! En die rennies hihi

maarreehh... ik mis wel de fles bleek...
die had ik net gekocht en een fles allesreiniger lavendel.
Ik heb gemerkt dat het niet zozeer de bleek is maar de lavendelgeur aan de bleek
wanna rub mah puppeh?!
pi_64252207
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik wil juist nog niet bevallen! Ik snap naar een lichaam zonder buik die in de weg zit, maar ik durf nog niet...
En mijn lief heeft onze living volgezet met een xylofoon, een stel pauken en nog wat instrumenten, 't is echt de moment...
Heheh hier is het drumstel gelukkig net de deur uit
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 22 december 2008 @ 18:19:22 #185
108648 cattie
lieve moeder
pi_64252242
Wat een lief pakket Dakota!

Huuphuup, in het ziekenhuis wegen ze ook niet meer omdat het geen nut zou hebben. Raar, die afwijkende meningen.

Jelief, goed dat je het morgen gaat zeggen. En laat je lekker verwennen in de vakantie van Mike!
  maandag 22 december 2008 @ 18:20:52 #186
108648 cattie
lieve moeder
pi_64252301
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Bevallen? Wat is dat? Moet dat ook dan?
* Cattie steekt kop weer in zand.
pi_64252365
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Dakota het volgende:

[..]

Heheh hier is het drumstel gelukkig net de deur uit

Gelukzak.
Erg handig hier, moet ik mij met mijn dikke pens tussen twee pauken wringen als ik naar buiten wil om de kippen eten te geven...
En toen ik er over mopperde kreeg ik doodleuk te horen: ''Is dat nu een hormoonbui?''
  maandag 22 december 2008 @ 18:24:51 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64252444
Nou zal ik wel weer de drammer zijn, maar 'niet uitgeput de kraamtijd in gaan'... Is die daar niet juist voor bedoeld? Om bij te komen?

Ik zei het vanmiddag nog tegen een vriendinnetje, het lijkt tegenwoordig wel alsof mensen denken dat het een recht is om met 37 weken te bevallen, en als dat niet lukt, dan toch zeker wel met 40.
Het doet mij denken aan hoezeer mensen gewend lijken te raken aan een 24uurs maatschappij waarbij we voor vrijwel alles op onze wenken bediend kunnen worden.

Nou ja goed, ik kan me beter maar even terugtrekken uit dit topic, want ik zit blijkbaar op een totaal andere golflengte.
  maandag 22 december 2008 @ 18:29:04 #189
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64252596
Marlieske!

Wat cool Dakota (en wat errug dat je die ranzige ragout eet, ai!). Super lief! Mijn man is ookal zo'n leukerd (en ook nog een knapperd!) die geeft ook veul kado's.

Ik80, wat balen van je ijzer. Ik hoop dat Floradix helpt (bah bah bah maar wel goed). Wat van die pillen ga je zo ontzettend naar hard poepen (tjsa, hoort erbij hé ).

José, deze week dan maar bevallen hé

Miss_sly; je bent zwanger! Je bent 'gewoon' zwangerrrrr! En tuurlijk ben je daar onzeker over, dat waren we denk ik allemaal maar er komt een babytje! daar moet je op vertrouwen. En lekker blijven praten met Schaap, dan komt alles gewoon op zn pootje straks! Sterkte met het kwakkelen.

Diaan, ook weinig aangekomen! Wat een mooie lage bloeddruk heb je (jaloers!). Even baas boven baas: ik was vandaag -1 kilo van mijn startgewicht. De baby eet mij op (en ik klaag niet!).

En dan over het geklaag. Het gaat hier bij mij gewoon kut maar ik schrijf er niet over omdat ik een blije zwangere doos wil zijn én geen zeikerd . En ik ben ook blij, mán ik krijg een baby! Een, kan niet anders, prachtige baby!
Al is het wel jammer dat het medisch gezien niet zo geweldig goed gaat. En als ik daar dan over schrijf, ben ik dan een zeikerd? Het gáát toch ook gewoon niet goed? Dus please define gezeur en gezeik want ik weet het ook niet.
Daarnaast is het zeker zo dat er op berichten dat het niet goed gaat (of juist extreem goed gaat) wél een reactie komt én op de oudgediende standaard ook wel maar daarnaast blijft het vaak wat aan de stille kant. Dat wil ik dan ook maar even geroepen hebben.

Dan nog meer over mij! mij! mij!
Vandaag dus bij de gyn geweest, bloeddruk hoog maar nog niet zover dat ze dramatische acties willen gaan ondernemen, baby doet het ok al gaat ze niet zo groot worden (dus kom maar door José met die maatje 50!) en met moeders gaat het bagger slecht (méétbaar slecht, voor ik een zeikerd ben). De gyn heeft mij twee opties gegeven
1; we gaan je inleiden maar ik ben nog niet helemaal lekker inleidbaar dus dat gaat met 'geweld' Als ik voor die optie zou gaan dan zou ik morgen bevallen.
Optie 2; volgende week kijken of ik beter inleidbaar ben en dan gaan inleiden én nieuwe, hardcore slaappillen (Promethazine). Ik heb 14 pillen gekregen zodat ik deze in de middag én avond kan nemen. Maarrrr dat ga ik niet doen, ik heb bedacht dat ik 'gewoon' één x per 2 á 3 nachten zo'n pil neem voor de nacht om de slapeloze nacht te compenseren en dan overleef ik het wel. Mocht ik volgende week nog steeds niet prettig inleidbaar zijn dan ben ik iig weer een weekje verder en zien we dan wel weer hoe het gaat.

Dan nog dit; ik kan nu al weemoedig worden als ik denk aan de baby die straks uit de buik is. Ik mis de buik nu al, het leven dat voelbaar in je buik aan het groeien is is iets wat ik nooit voor lief wil nemen. Misschien omdat zwanger worden niet zo makkelijk is gegaan of misschien omdat ik een labiele doos ben, who cares. Dit is prachtig.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64252608
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nou zal ik wel weer de drammer zijn, maar 'niet uitgeput de kraamtijd in gaan'... Is die daar niet juist voor bedoeld? Om bij te komen?
En uitgeput? Ok, het is lastig, maar uitgeput?
  maandag 22 december 2008 @ 18:29:32 #191
114177 Diaan73
pi_64252613
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef Brighteyes het volgende:

Ik zei het vanmiddag nog tegen een vriendinnetje, het lijkt tegenwoordig wel alsof mensen denken dat het een recht is om met 37 weken te bevallen, en als dat niet lukt, dan toch zeker wel met 40.
Het doet mij denken aan hoezeer mensen gewend lijken te raken aan een 24uurs maatschappij waarbij we voor vrijwel alles op onze wenken bediend kunnen worden.

Nou ja goed, ik kan me beter maar even terugtrekken uit dit topic, want ik zit blijkbaar op een totaal andere golflengte.
Nee hoor, ik zit wel redelijk op dezelfde gollflengte hoor. Het komt zoals het komt, is mijn instelling. En ik ben er altijd vanuit gegaan dat het later komt. Daarom blijf ik ook gewoon zoveel mogelijk dingen doen, ik wil niet gaan zitten wachten totdat... heeft ook helemaal geen nut. En okay af en toe heb ik ook wel last van mn buik en rug en vooral zuurbranden, maar dat neem ik voor lief en gedraag me ernaar.

Jelief ook nog maar 7 kilo aangekomen!! Goed hoor

@Floria die hoge bloeddruk die je hebt, daar mag je natuurlijk ook over "zeuren", ik weet een beetje wat het is omdat ik dat in de laatste week van Twans zwangerschap ook een te hoge bloeddruk had, eiwitten in de urine en om de dag naar het ziekenhuis moest. Daar word je ook gewoon niet vrolijk van Ik vind het wel super welke keuzen je nu krijgt hoor Ik moest destijds gewoon wachten tot 42 weken zwangerschap voordat ik ingeleid werd.
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 18:39:43 #192
108648 cattie
lieve moeder
pi_64252969
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef cattie het volgende:

[..]

Bevallen? Wat is dat? Moet dat ook dan?
* Cattie steekt kop weer in zand.
Was natuurlijk een grapje. Na een paar gesprekken met de gyn en met een andere professional heb ik mijn bevallingsangst nu wel onder controle.

BE, volgens mij bedoelt Jelief dat ze liever uitgerust aan de bevalling begint, omdat je dan meer energie hebt, ook in de kraamtijd.
Verder ben ik het wel met je eens. Soms lijkt het wel alsof de patient koning is en de arts/vk maar moet doen wat de patient wil. (Sylvie Meis die een ks voor het wk kreeg bijvoorbeeld.) En dat willen willen willen gaat wel eens te gek. Maar toen ik er in mijn vorige zwangerschap doorheen zat, heb ik er ook wel aan gedacht om de gyn te vragen om ingeleid te worden. Gek genoeg ging het toen na 38 weken opeens beter en heb ik het gelukkig niet gedaan. De laatste weken kunnen echt wel zwaar zijn. Maar voor mij gaat de situatie van de baby boven mijn eigen ongerief. (Situaties die bedreigend zijn voor moeder en extreme situaties buiten beschouwing latend.)

Floria, je mag best zeggen dat het niet goed gaat, dat is geen gezeur. Het is nou eenmaal niet altijd rozegeur en maneschijn. Maar ik hoef niet elke ochtend een verslag te lezen hoe slecht iemand geslapen heeft en op welke tijden ze wakker was. Of elke post weer dat iemand het zat is. Een keer zeggen kan best, maar niet continu.
  maandag 22 december 2008 @ 18:41:29 #193
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64253038
Oh maar Diaan het is niet alleen de bloeddruk het is ook dat ik serieus, zonder dollen meerdere keren per dag overgeef van de pijn (voorweeen), vaak niet kan lopen en zeker niet rechtop en dus letterlijk over de grond kruip én dus niet slaap van de pijn (en DJMO, no offence dat je nog kan afwassen maakt wel dat ik denk óóóh valt dus mee daar). Dat en de bloeddruk maken dat ze me niet te lang willen door lopen.
Verder denkt de gyn zéér goed mee en das heel fijn!

En wat een verháááál heb ik hierboven geschreven, nu krijg ik geen reacties omdat niemand het leest, ghehe

edit: En Cattie, ik voel dan dus niet aangesproken want dat doe ik niet.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  maandag 22 december 2008 @ 18:41:31 #194
114177 Diaan73
pi_64253040
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef cattie het volgende:

[..]

Floria, je mag best zeggen dat het niet goed gaat, dat is geen gezeur. Het is nou eenmaal niet altijd rozegeur en maneschijn. Maar ik hoef niet elke ochtend een verslag te lezen hoe slecht iemand geslapen heeft en op welke tijden ze wakker was. Of elke post weer dat iemand het zat is. Een keer zeggen kan best, maar niet continu.
Dat dus, mooi verwoord Cattie
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:41 schreef Floria het volgende:
Oh maar Diaan het is niet alleen de bloeddruk het is ook dat ik serieus, zonder dollen meerdere keren per dag overgeef van de pijn (voorweeen), vaak niet kan lopen en zeker niet rechtop en dus letterlijk over de grond kruip én dus niet slaap van de pijn (en DJMO, no offence dat je nog kan afwassen maakt wel dat ik denk óóóh valt dus mee daar). Dat en de bloeddruk maken dat ze me niet te lang willen door lopen.
Verder denkt de gyn zéér goed mee en das heel fijn!

En wat een verháááál heb ik hierboven geschreven, nu krijg ik geen reacties omdat niemand het leest, ghehe
Ow zo erg had ik het idd niet... en voor jou genoeg reden om af en toe te zeuren hoor

Enne tijdens de bevalling Tom luisteren he?? Ik neem zijn cd wel mee.
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 18:44:56 #195
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64253162
haha Diaan, ik ook! Heb zelf een compilatie cd gemaakt, haha
  maandag 22 december 2008 @ 18:47:38 #196
114177 Diaan73
pi_64253240
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:44 schreef Floria het volgende:
haha Diaan, ik ook! Heb zelf een compilatie cd gemaakt, haha
Tom En goed idee trouwens, kan ik ook wel eens maken.
Make love, not war ☮
pi_64253573
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef cattie het volgende:

[..]

Was natuurlijk een grapje. Na een paar gesprekken met de gyn en met een andere professional heb ik mijn bevallingsangst nu wel onder controle.
Ik denk maar dat ik er toen ook niets aan overgehouden heb en dat het ,zoals ze zeggen, de tweede keer vast wat makkelijker gaat.
  maandag 22 december 2008 @ 18:58:49 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64253621
Oh Floria, ik reageer nu dus niet op jouw post omdat ik bij jou dus wel denk 'je hebt alle recht om te klagen'. Maar dat hebben de anderen ook. Wie ben ik om te oordelen over hoe erg iets is.
Alleen ik snap idd niet dat dat meerdere keren per dag genoemd moet worden.

Maar ja, het is wel zo, als het slecht met je gaat krijg je meer aandacht dan als je niks te melden hebt, zo werkt het helaas wel.

Dikke voor jou hoor.
En trouwens ook voor alle anderen, het is gewoon zwaar op het eind, dat is wel zeker.

Oh, en ook een voor alle nieuwelingen, want ook daar zijn wel eens zeurgolven over geweest, dat die te veel zeurden over moe en misselijk enzo.
Het is ook niet gauw goed he!

Staan er nog echo's ergens op de planning voor iemand?
  maandag 22 december 2008 @ 19:01:45 #199
108648 cattie
lieve moeder
pi_64253699
Floria, dikke voor jou!
pi_64253834
Marlieske:
Ik hoorde vanmiddag een harde knal, was zeker te weten die bal lood die van je schouders viel. En nou proberen te genieten he!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')