abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 13:37:09 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64242878
dan vraag ik me af wie dat is BE

fijn dat er een vastomlijnd plan is nu Jose!! shopse voor de kleine
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 13:41:06 #102
5428 crew  miss_sly
pi_64243027
Fijn dat je duidelijkheid hebt nu, Jose. Hoop je zelf dat het voor volgende week nog vanzelf begint, of wacht je dat maar gewoon af?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 december 2008 @ 13:53:20 #103
108648 cattie
lieve moeder
pi_64243494
Even nog een aanvulling op een eerdere post:
Ik ben het soms ook wel zat hoor. Vooral de emotionele hormonale buien zijn vervelend. Sommige dagen ben ik echt depri, maar nu gaat het wel goed en dan kan ik alles weer aan!
  maandag 22 december 2008 @ 13:55:06 #104
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_64243562
Lensdopje, wat een vervelend berichtje, een hele dikke knuffel van mij als een ietsiepietsiebeetje troost...

Wij hebben afgelopen vrijdag de eerste echo gehad, de datum is naar 10 juli (1 dagje verschil, zal me ook niet gaan redden denk ik) en het was een zeer beweegelijk babietje. Zal straks thuis proberen de echofotos online te zetten.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 13:57:09 #105
5428 crew  miss_sly
pi_64243635
Ik denk dat het ook best logisch is dat er schommelingen zijn, oa onder invloed van de hormonen.

Ik heb ook een paar nare dagen achter de rug. Ik ging me steeds ongeruster voelen, bang dat er volgende week op de echo zou blijken dat het toch niet goed is. Ik had alleen niet het gevoel dat ik daarmee ergens terecht kon, niet bij schaap, mijn zusje, ook niet hier. Dus zat ik me maar stiekem in m'n eentje ellendig te voelen. Uiteindelijk gisteren (na een onnodige ruzie door gezeur van mij ) tijdens een etentje alles eens rustig besproken met schaap, en nu gaat het wel weer, gelukkig. En nu ga ik er maar weer vanuit dat ons boontje van 2 weken geleden volgende week is uitgegroeid tot een klein poppetje
  maandag 22 december 2008 @ 14:02:36 #106
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64243806
Natuurlijk zit er een klein poppetje! Ben je mal zeg! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64244002
mijn vent is nu naar de stad om een kerstpakket voor me te maken, hoe lief is dat
Ik heb lekker niets te klagen \O/
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 22 december 2008 @ 14:10:47 #108
108648 cattie
lieve moeder
pi_64244049
Miss_sly, dat hormonale gedoe hoort er echt bij en mijn ervaring is dat het ontzettend helpt om het er wel over te hebben. Je moet je niet in je eentje ellendig gaan voelen hoor! En je moet er echt vanuit gaan dat alles goed is!
pi_64244253
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:53 schreef cattie het volgende:
Even nog een aanvulling op een eerdere post:
Ik ben het soms ook wel zat hoor. Vooral de emotionele hormonale buien zijn vervelend. Sommige dagen ben ik echt depri, maar nu gaat het wel goed en dan kan ik alles weer aan!
Oooh dat gevoel herinner ik me nog wel hoor van toen ik ook rond de 36 weken zat... kon al weken niet op of af door al die liters vocht in de benen, bekkeninstabiliteit, en toen kwam de jeuk + huid die eraf viel en ik had al maanden een zeurende werkgever die wilde dat ik nog voor mijn bevalling mijn ontslag zou nemen ja duuuh ik ben gek natuurlijk!
Ik geloof dat ik hier dus best wel eens geklaagd zal hebben maar Isa had van mij best nog ff mogen blijven zitten ik vond 37 weken wel erug vroeg maar Isa besloot gelukkig zelf dat het genoeg was zo.
Ik hoop nu gewoon netjes ergens rond week 39 of 40 te bevallen we zien 't wel hoor daar maak ik me nu totaal niet druk om lichamelijk voel ik me nu ook al vanaf dag 1 gewoon veel beter weinig tot geen kwaaltjes af en toe misselijk maar eeeh niets vergeleken bij toen!
Bekken klachten (*klopt op hout*) heb ik nog weinig gehad, 3x fysio en ik kon er weer mee leven, de illusie dat ik daar totaal geen klachten van ga krijgen heb ik niet aangezien mijn instabiliteit niet door de zwangerschap komt maar alleen daardoor word versterkt ach al met al dus qua dingen goed te doen nu.
Ach en wat we nu doormaken zie ik als domme stomme pech dat kan iedereen gebeuren, en dat is klote maar ook daar sta ik maar niet te vaak en te lang bij stil, door moeten we toch en we nemen het nu maar zoals het komt.

Miss Sly maak je niet teveel zorgen hé meid, ik weet zeker dat bij jullie alles koek en ei is
Dit is gewoon een klein wondertje van moeder natuur en dat pakken ze je echt niet zomaar ff af.
en ik begrijp je angsten wel hoor, maar leeftijd zegt niets hé dat zie je wel bij mij de statistieken spreken in ons voordeel en toch zitten we in de rats, statistieken zijn echt maar cijfertjes!

Ik mag trouwens zo weer bellen naar maastricht tussen 14.30 en 15.00uur nu maar hopen dat ze niet net als vorige keer stipt om 14.30 uur in gesprek zijn
Mama van Isa en Ties
pi_64244324
woow Jose een reuze baby maar wat fijn dat ze zo slag vaardig zijn en er een plan van aanpak klaar ligt voor jullie geeft misschien net dat beetje rust in je lichaam om toch zelf aan de gang te gaan
Mama van Isa en Ties
pi_64244373
Pfff, als ik al die verhalen zie verheug ik me op de laatste weken hoor.

Sterkte straks Marlieske, hopelijk goed nieuws voor jou.
pi_64244709
Mwah nummer_zoveel na de bevalling ben je die laatste paar weken met gebrek aan slaap, maagzuur, pijntjes enzo vaak snel weer vergeten. (naja ik had nog 6 maanden plekken met jeuk en blaasjes/blaren maar dat is denk/hoop ik een uitzondering!)
Want het klinkt zo cliche maar echt je vergeet die dingen en best snel ook eigenlijk... de meesten beginnen toch aan een tweede dus ze hebben het er "weer gewoon" voor over.
Maareh ik begin echt niet meer aan een derde.... ik heb mijn portie na deze kleine wel gehad
Mama van Isa en Ties
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 14:43:04 #113
5428 crew  miss_sly
pi_64245286
Lieve reacties allemaal
Ik weet ook wel dat ik het anders moet doen, dus dat ga ik dan ook maar hard in praktijk proberen te brengen.

marlieske, al contact gehad?
pi_64245352
Sooo dat was Maastricht en tadadada we hebben goed nieuws niets gevonden in de chromosomen van ons moppie, ik heb er op gehoopt maar niet durven rekenen.
Echt een pak van mijn hart en ben er net als 2 weken terug best emo onder van blijdschap en opluchting dan wel te verstaan. ja janken en juichen gaat samen!
Mama van Isa en Ties
pi_64245421
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef marlieske het volgende:
Sooo dat was Maastricht en tadadada we hebben goed nieuws niets gevonden in de chromosomen van ons moppie, ik heb er op gehoopt maar niet durven rekenen.
Echt een pak van mijn hart en ben er net als 2 weken terug best emo onder van blijdschap en opluchting dan wel te verstaan. ja janken en juichen gaat samen!
voor Marlieske!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 14:46:39 #116
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64245447
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef marlieske het volgende:
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64245456
Ik juich mee voor marlieske!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64245474
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pfff, als ik al die verhalen zie verheug ik me op de laatste weken hoor.

Sterkte straks Marlieske, hopelijk goed nieuws voor jou.
Lurker breekt weer even in:
Het valt mij ook op dat er hier de laatste tijd veel meer geklaagd wordt en dat de as moeders veel ongeduldiger zijn dan "vroegah" . Ik lurk hier al sinds, niet gelogen, Lois allereerste topic en vooral natuurlijk toen ik zelf zwanger was, maar al dat geklaag en gemiep over alles heeft mij in ieder geval weerhouden om mee te gaan posten.
Voor alle net-zwangeren: er zijn ook mensen die tot het eind een heerlijke zwangerschap hebben , zonder (al te veel) pijntjes en ongemakken hoor! Laat je niet afschrikken. Ik was zo'n mazzelpik en ik heb in mijn zwangerschapsdagboek in week 37 nog geschreven dat ik nog wel een paar maanden zwanger wilde zijn, zo genoot ik er van. Ondanks enorm opgezwollen benen. Dus.... dat wou ik even kwijt..
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 14:47:39 #119
5428 crew  miss_sly
pi_64245480
Ow marlieske wat een heerlijk nieuws
Ben zooo blij voor jullie! Geslacht ook bekendgemaakt? En nu hoop ik dat je lekker kunt gaan genieten van deze zwangerschap. Dat heb je onderhand wel een beetje verdiend
pi_64245488
Marlieske wat fijn! Wat ontzettend fijn!
pi_64245498
Marlieske! wat een supernieuws!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64245519
Wat fijn Marlieske!
pi_64245532
Wat ontzettend fijn Marlieske en nu genieten he!!
pi_64245597
Marlieske wat een onzettend goed nieuws!
pi_64245713
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef peterfan het volgende:

[..]

Lurker breekt weer even in:
Het valt mij ook op dat er hier de laatste tijd veel meer geklaagd wordt en dat de as moeders veel ongeduldiger zijn dan "vroegah" . Ik lurk hier al sinds, niet gelogen, Lois allereerste topic en vooral natuurlijk toen ik zelf zwanger was, maar al dat geklaag en gemiep over alles heeft mij in ieder geval weerhouden om mee te gaan posten.
Voor alle net-zwangeren: er zijn ook mensen die tot het eind een heerlijke zwangerschap hebben , zonder (al te veel) pijntjes en ongemakken hoor! Laat je niet afschrikken. Ik was zo'n mazzelpik en ik heb in mijn zwangerschapsdagboek in week 37 nog geschreven dat ik nog wel een paar maanden zwanger wilde zijn, zo genoot ik er van. Ondanks enorm opgezwollen benen. Dus.... dat wou ik even kwijt..
Ik trok zelf meer de conclusie dat het een soort golfbeweging was allemaal. Ik kan me bij Tomas nog wel voor de geest halen dat er 1 of meerdere 'er wordt te veel gezeurd' discussies waren. Bij Yara weet ik het wel zeker dat ze er waren. (maar hey, toen waren Troel en en K_I_M en Tico ook zwanger dus dat is logisch *rent heel hard weg*) Volgens mij komt het eens in de zoveel tijd gewoon weer even terug
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 22 december 2008 @ 14:57:56 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_64245777
Fijn Marlieske!

En de "er wordt teveel gezeurd" discussies komen en gaan telkens weer.
pi_64245780
Marlieske, wát een heerlijk nieuws voor je. héél hartelijk gefeliciteerd ermee, en fijn zeg dat je met een flink pak van je schouders de kerst en het nieuwe jaar zult kunnen ingaan. HOERAAAAA!
pi_64245808
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:57 schreef cattie het volgende:
En de "er wordt teveel gezeurd" discussies komen en gaan telkens weer.
haha ja, dat zijn de gezeurovergezeur-golven.
  maandag 22 december 2008 @ 15:00:47 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_64245863
Zwangeren (en niet meer zwangeren) die niet zeuren zijn soms heel goed in zeuren over zeuren!
pi_64245874
Wat fijn Marlieske!

Ik hoop dat je nu heerlijk kunt gaan genieten, zonder gezeur (grapje!!!)
  maandag 22 december 2008 @ 15:01:54 #131
14746 k_i_m
pi_64245893
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik trok zelf meer de conclusie dat het een soort golfbeweging was allemaal. Ik kan me bij Tomas nog wel voor de geest halen dat er 1 of meerdere 'er wordt te veel gezeurd' discussies waren. Bij Yara weet ik het wel zeker dat ze er waren. (maar hey, toen waren Troel en en K_I_M en Tico ook zwanger dus dat is logisch *rent heel hard weg*) Volgens mij komt het eens in de zoveel tijd gewoon weer even terug
.

De eerste keer dat men mij een keer kwijt was was ik allang bevallen!
In my life
Why do I smile
pi_64245929
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Ow marlieske wat een heerlijk nieuws
Ben zooo blij voor jullie! Geslacht ook bekendgemaakt? En nu hoop ik dat je lekker kunt gaan genieten van deze zwangerschap. Dat heb je onderhand wel een beetje verdiend
Ja geslacht wisten we van de week via de gyn al bij de echo, maar nu ook bevestigd met behulp van de chromosomen we weten het nu dus 100% zeker. ik ga dus los op blauw (niet in de OP zetten aub!)
maar zal je niet vreemd vinden dat ik het geslacht wel het minst voornaam vond om te weten bij de echo's. Vind mijn meisje namelijk zo lief daar zou ik er best nog een van willen

En nu ga ik inderdaad proberen langzaam aan die knop om te zetten, en ik hoop zo dat me dat ook écht gaat lukken, want het voelt gewoon allemaal zo goed, en anders als vorige keer
Mama van Isa en Ties
  maandag 22 december 2008 @ 15:03:36 #133
14746 k_i_m
pi_64245947
Oh, en gefeliciteerd Marlieske, er zal wel een steen van je rug zijn gevallen! .
In my life
Why do I smile
pi_64245988
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

De eerste keer dat men mij een keer kwijt was was ik allang bevallen!
Dat weet ik nog ja

Ik heb diezelfde verdwijn truc uitgehaald kwam na 5 dagen ziekenhuis melden dat Isa er was
Mama van Isa en Ties
pi_64246019
Marlieske wat fijn zeg! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Lekker onbezorgd genieten nu!!
pi_64246022
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:00 schreef cattie het volgende:
Zwangeren (en niet meer zwangeren) die niet zeuren zijn soms heel goed in zeuren over zeuren!
dat ja
Maar goed, iedereen beleefd dingen natuurlijk op hun eigen manier, ik stoor me er verder niet zo aan, het zal allemaal wel en het komt en gaat inderdaad.

Marlieske heel erg gefeliciteerd wat een opluchting zeg! Geniet ervan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 15:06:30 #137
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64246034
wat fijn marlieske!!!!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64246159
Wat fijn Marlieske! Dat zullen fijne feestdagen worden voor jullie
Saartje
pi_64246329
Dat is nog eens een fijn vervroegd kerstcadeautje Marlieske
pi_64246538
Marlieske, wat heerlijk voor jullie dat er nu eindelijk een einde gekomen is aan de ontzettend onzekere eerste deel van je zwangerschap! Ik hoop dat je nu echt gewoon heerlijk mag gaan genieten van het feit dat je nog eventjes zwanger bent zonder zorgen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 22 december 2008 @ 15:23:18 #141
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64246581
Marlieske wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad !!
Veel shopplezier gewenst en jou feestdagen kunnen nu even niet stuk
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 15:37:23 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64247062
ik ben inmiddels gebeld door het ziekenhuis, de dienstdoende (spoed??) arts kende mij niet dus ik moest maar gewoon afwachten, maar de assistente gaat nog overleggen met mijn eigen gyn, want die kon het beter beoordelen volgens haar. hoor ik verder niets meer, dan moet ik na kerst weer bellen (raadde ze me aan) en niet blijven afwachten tot 2-1-9 iig. ik mocht wel gewoon paracetamol slikken als de pijn weer te erg wordt en verder kreeg ik een tip om op de grond te gaan liggen voor een minuut of tien tegen de rugpijn .. johan gaat zo boodschappen doen, en ik proberen om af te wassen.. en verder maar weer (on)geduldig afwachten he

pi_64247191
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik zeur niet

Nee hoor, het hele zwanger-zijn kan me gestolen worden. Het is gewoon echt niets voor mij. Maar bij een evt 2e zwangerschap zal ik er denk ik heel anders in staan. Maar dan nog, ik vond het gewoon niet leuk.

Het resultaat vind ik wel leuk! Gelukkig maar
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Jubileum moderator maandag 22 december 2008 @ 15:47:45 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64247395
Fantastisch nieuws Marlieske
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 22 december 2008 @ 15:52:07 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64247532
Marlieske, wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!
pi_64247725
Marlieske, je kunt nu heerlijk je blauwe mutsjes gaan kopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64247750
Goed zo Marlieske.
pi_64247870
wat fijn, marlieske!!!
  maandag 22 december 2008 @ 16:24:34 #149
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64248526
Jose wat fijn dat de VK en de gyn zo'n mooi plan voor jullie hebben gemaakt Ben je nu wat meer gerustgesteld.. en trouwens Twan was bijna 8 pond bij de geboorte maar kon nog wel even maatje 56 aan hoor Maar wat maatjes 62 is nooit verkeerd.

Marlieske wat een goed nieuws zeg Echt super, nu kunnen jullie echt gaan genieten!!!

Ik ben weer bij de VK geweest: niets bijzonders te melden: bloeddruk 120/70, 1 kilo aangekomen in totaal 8 kilo nu, dus erg netjes en begonnen met homeopathische korreltjes om de baarmoedermond te laten verweken. Ik zou daarop buikpijn kunnen krijgen, wat een goed teken zou zijn dat het werkte, maar tot nu nog niet gehad Ow en de baby was een beetje ingedaald
Ik heb nog gevraagd of ik naar Drachten kon volgende week: gewoon doen, zwangerschapskaart en tasje mee, tenzij ik mezelf niet zo lekker voelde.

Toen ik binnenkwam, was ze al meteen erg enthousiast dat de baby gedraaid was. Leuk!!! ze werken er met 5 VK's dus niet altijd dezelfde

Enne DJMO afwassen, is toch iets wat je mooi aan manlief kan overlaten... kun jij je rug even laten rusten....
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 16:29:30 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64248696
Sasha was 4500 gram en heeft nog best een tijd 56 aangehad. Truitjes maat 50 niet, broekjes nog wel even.

En 8 kilo is echt supernetjes Diaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')