abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64251233
Wat lief van je vriend Dakota.
pi_64251253
Dakota! Ik ben jaloers!!!

pi_64251462
Dakota wat vet lief!! En die rennies hihi

maarreehh... ik mis wel de fles bleek...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 17:55:48 #179
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64251498
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Dakota het volgende:
vriendje had kerstpakket voor me gemaakt

O+O+

[ afbeelding ]

met gourmetstel chocofonduestelletje enzo vet lief (en alles wat ik verder lekker vind)
En een megaverpakking Rennies. Wat een lieverd
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_64251543
Zo, je kerstpakket heb je binnen. Nu kun je eindelijk biggen dorkota!
Zeg maar tegen Muul dat hij lief is
Saartje
pi_64251801
MArlieske wat ontzettend fijn!

huuphuup daar heb ik echt nooit van gehoord, hier lees ik al jaren dat de meeste vk's niet wegen omdat het toch geen nut heeft. En als je ineensveel aankomt dan kun je dat zelf ook wel opmerken.

Ik geef Diaan trouwens een hand, ben nu 7 kilo aangekomen en zal zo tegen het eind ook wel op de 8 zitten.

En ik ben het zat... Morgen ga ik even goed aangeven dat ik het allemaal nog maar net aan trek, en dan vooral lichamelijk. En nee ik verwacht niet dat ze mij meteeen met 37 weken gaan inleiden maar ik wil wel dat ze weten hoe ik mij voel. Ik wil namelijk niet uitgeput de bevalling en kraamtijd ingaan.
Hopelijk kan ik tussen kerst en 5 januari goed bijkomen omdat Mike thuis is, dat scheelt een hoop inspanning.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64252168
Ik wil juist nog niet bevallen! Ik snap naar een lichaam zonder buik die in de weg zit, maar ik durf nog niet...
En mijn lief heeft onze living volgezet met een xylofoon, een stel pauken en nog wat instrumenten, 't is echt de moment...
pi_64252170
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:54 schreef huuphuup het volgende:
Dakota wat vet lief!! En die rennies hihi

maarreehh... ik mis wel de fles bleek...
die had ik net gekocht en een fles allesreiniger lavendel.
Ik heb gemerkt dat het niet zozeer de bleek is maar de lavendelgeur aan de bleek
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64252207
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik wil juist nog niet bevallen! Ik snap naar een lichaam zonder buik die in de weg zit, maar ik durf nog niet...
En mijn lief heeft onze living volgezet met een xylofoon, een stel pauken en nog wat instrumenten, 't is echt de moment...
Heheh hier is het drumstel gelukkig net de deur uit
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 22 december 2008 @ 18:19:22 #185
108648 cattie
lieve moeder
pi_64252242
Wat een lief pakket Dakota!

Huuphuup, in het ziekenhuis wegen ze ook niet meer omdat het geen nut zou hebben. Raar, die afwijkende meningen.

Jelief, goed dat je het morgen gaat zeggen. En laat je lekker verwennen in de vakantie van Mike!
  maandag 22 december 2008 @ 18:20:52 #186
108648 cattie
lieve moeder
pi_64252301
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Bevallen? Wat is dat? Moet dat ook dan?
* Cattie steekt kop weer in zand.
pi_64252365
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Dakota het volgende:

[..]

Heheh hier is het drumstel gelukkig net de deur uit

Gelukzak.
Erg handig hier, moet ik mij met mijn dikke pens tussen twee pauken wringen als ik naar buiten wil om de kippen eten te geven...
En toen ik er over mopperde kreeg ik doodleuk te horen: ''Is dat nu een hormoonbui?''
  maandag 22 december 2008 @ 18:24:51 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64252444
Nou zal ik wel weer de drammer zijn, maar 'niet uitgeput de kraamtijd in gaan'... Is die daar niet juist voor bedoeld? Om bij te komen?

Ik zei het vanmiddag nog tegen een vriendinnetje, het lijkt tegenwoordig wel alsof mensen denken dat het een recht is om met 37 weken te bevallen, en als dat niet lukt, dan toch zeker wel met 40.
Het doet mij denken aan hoezeer mensen gewend lijken te raken aan een 24uurs maatschappij waarbij we voor vrijwel alles op onze wenken bediend kunnen worden.

Nou ja goed, ik kan me beter maar even terugtrekken uit dit topic, want ik zit blijkbaar op een totaal andere golflengte.
  maandag 22 december 2008 @ 18:29:04 #189
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64252596
Marlieske!

Wat cool Dakota (en wat errug dat je die ranzige ragout eet, ai!). Super lief! Mijn man is ookal zo'n leukerd (en ook nog een knapperd!) die geeft ook veul kado's.

Ik80, wat balen van je ijzer. Ik hoop dat Floradix helpt (bah bah bah maar wel goed). Wat van die pillen ga je zo ontzettend naar hard poepen (tjsa, hoort erbij hé ).

José, deze week dan maar bevallen hé

Miss_sly; je bent zwanger! Je bent 'gewoon' zwangerrrrr! En tuurlijk ben je daar onzeker over, dat waren we denk ik allemaal maar er komt een babytje! daar moet je op vertrouwen. En lekker blijven praten met Schaap, dan komt alles gewoon op zn pootje straks! Sterkte met het kwakkelen.

Diaan, ook weinig aangekomen! Wat een mooie lage bloeddruk heb je (jaloers!). Even baas boven baas: ik was vandaag -1 kilo van mijn startgewicht. De baby eet mij op (en ik klaag niet!).

En dan over het geklaag. Het gaat hier bij mij gewoon kut maar ik schrijf er niet over omdat ik een blije zwangere doos wil zijn én geen zeikerd . En ik ben ook blij, mán ik krijg een baby! Een, kan niet anders, prachtige baby!
Al is het wel jammer dat het medisch gezien niet zo geweldig goed gaat. En als ik daar dan over schrijf, ben ik dan een zeikerd? Het gáát toch ook gewoon niet goed? Dus please define gezeur en gezeik want ik weet het ook niet.
Daarnaast is het zeker zo dat er op berichten dat het niet goed gaat (of juist extreem goed gaat) wél een reactie komt én op de oudgediende standaard ook wel maar daarnaast blijft het vaak wat aan de stille kant. Dat wil ik dan ook maar even geroepen hebben.

Dan nog meer over mij! mij! mij!
Vandaag dus bij de gyn geweest, bloeddruk hoog maar nog niet zover dat ze dramatische acties willen gaan ondernemen, baby doet het ok al gaat ze niet zo groot worden (dus kom maar door José met die maatje 50!) en met moeders gaat het bagger slecht (méétbaar slecht, voor ik een zeikerd ben). De gyn heeft mij twee opties gegeven
1; we gaan je inleiden maar ik ben nog niet helemaal lekker inleidbaar dus dat gaat met 'geweld' Als ik voor die optie zou gaan dan zou ik morgen bevallen.
Optie 2; volgende week kijken of ik beter inleidbaar ben en dan gaan inleiden én nieuwe, hardcore slaappillen (Promethazine). Ik heb 14 pillen gekregen zodat ik deze in de middag én avond kan nemen. Maarrrr dat ga ik niet doen, ik heb bedacht dat ik 'gewoon' één x per 2 á 3 nachten zo'n pil neem voor de nacht om de slapeloze nacht te compenseren en dan overleef ik het wel. Mocht ik volgende week nog steeds niet prettig inleidbaar zijn dan ben ik iig weer een weekje verder en zien we dan wel weer hoe het gaat.

Dan nog dit; ik kan nu al weemoedig worden als ik denk aan de baby die straks uit de buik is. Ik mis de buik nu al, het leven dat voelbaar in je buik aan het groeien is is iets wat ik nooit voor lief wil nemen. Misschien omdat zwanger worden niet zo makkelijk is gegaan of misschien omdat ik een labiele doos ben, who cares. Dit is prachtig.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64252608
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nou zal ik wel weer de drammer zijn, maar 'niet uitgeput de kraamtijd in gaan'... Is die daar niet juist voor bedoeld? Om bij te komen?
En uitgeput? Ok, het is lastig, maar uitgeput?
  maandag 22 december 2008 @ 18:29:32 #191
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64252613
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:24 schreef Brighteyes het volgende:

Ik zei het vanmiddag nog tegen een vriendinnetje, het lijkt tegenwoordig wel alsof mensen denken dat het een recht is om met 37 weken te bevallen, en als dat niet lukt, dan toch zeker wel met 40.
Het doet mij denken aan hoezeer mensen gewend lijken te raken aan een 24uurs maatschappij waarbij we voor vrijwel alles op onze wenken bediend kunnen worden.

Nou ja goed, ik kan me beter maar even terugtrekken uit dit topic, want ik zit blijkbaar op een totaal andere golflengte.
Nee hoor, ik zit wel redelijk op dezelfde gollflengte hoor. Het komt zoals het komt, is mijn instelling. En ik ben er altijd vanuit gegaan dat het later komt. Daarom blijf ik ook gewoon zoveel mogelijk dingen doen, ik wil niet gaan zitten wachten totdat... heeft ook helemaal geen nut. En okay af en toe heb ik ook wel last van mn buik en rug en vooral zuurbranden, maar dat neem ik voor lief en gedraag me ernaar.

Jelief ook nog maar 7 kilo aangekomen!! Goed hoor

@Floria die hoge bloeddruk die je hebt, daar mag je natuurlijk ook over "zeuren", ik weet een beetje wat het is omdat ik dat in de laatste week van Twans zwangerschap ook een te hoge bloeddruk had, eiwitten in de urine en om de dag naar het ziekenhuis moest. Daar word je ook gewoon niet vrolijk van Ik vind het wel super welke keuzen je nu krijgt hoor Ik moest destijds gewoon wachten tot 42 weken zwangerschap voordat ik ingeleid werd.
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 18:39:43 #192
108648 cattie
lieve moeder
pi_64252969
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef cattie het volgende:

[..]

Bevallen? Wat is dat? Moet dat ook dan?
* Cattie steekt kop weer in zand.
Was natuurlijk een grapje. Na een paar gesprekken met de gyn en met een andere professional heb ik mijn bevallingsangst nu wel onder controle.

BE, volgens mij bedoelt Jelief dat ze liever uitgerust aan de bevalling begint, omdat je dan meer energie hebt, ook in de kraamtijd.
Verder ben ik het wel met je eens. Soms lijkt het wel alsof de patient koning is en de arts/vk maar moet doen wat de patient wil. (Sylvie Meis die een ks voor het wk kreeg bijvoorbeeld.) En dat willen willen willen gaat wel eens te gek. Maar toen ik er in mijn vorige zwangerschap doorheen zat, heb ik er ook wel aan gedacht om de gyn te vragen om ingeleid te worden. Gek genoeg ging het toen na 38 weken opeens beter en heb ik het gelukkig niet gedaan. De laatste weken kunnen echt wel zwaar zijn. Maar voor mij gaat de situatie van de baby boven mijn eigen ongerief. (Situaties die bedreigend zijn voor moeder en extreme situaties buiten beschouwing latend.)

Floria, je mag best zeggen dat het niet goed gaat, dat is geen gezeur. Het is nou eenmaal niet altijd rozegeur en maneschijn. Maar ik hoef niet elke ochtend een verslag te lezen hoe slecht iemand geslapen heeft en op welke tijden ze wakker was. Of elke post weer dat iemand het zat is. Een keer zeggen kan best, maar niet continu.
  maandag 22 december 2008 @ 18:41:29 #193
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64253038
Oh maar Diaan het is niet alleen de bloeddruk het is ook dat ik serieus, zonder dollen meerdere keren per dag overgeef van de pijn (voorweeen), vaak niet kan lopen en zeker niet rechtop en dus letterlijk over de grond kruip én dus niet slaap van de pijn (en DJMO, no offence dat je nog kan afwassen maakt wel dat ik denk óóóh valt dus mee daar). Dat en de bloeddruk maken dat ze me niet te lang willen door lopen.
Verder denkt de gyn zéér goed mee en das heel fijn!

En wat een verháááál heb ik hierboven geschreven, nu krijg ik geen reacties omdat niemand het leest, ghehe

edit: En Cattie, ik voel dan dus niet aangesproken want dat doe ik niet.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  maandag 22 december 2008 @ 18:41:31 #194
114177 Diaan73
pi_64253040
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef cattie het volgende:

[..]

Floria, je mag best zeggen dat het niet goed gaat, dat is geen gezeur. Het is nou eenmaal niet altijd rozegeur en maneschijn. Maar ik hoef niet elke ochtend een verslag te lezen hoe slecht iemand geslapen heeft en op welke tijden ze wakker was. Of elke post weer dat iemand het zat is. Een keer zeggen kan best, maar niet continu.
Dat dus, mooi verwoord Cattie
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:41 schreef Floria het volgende:
Oh maar Diaan het is niet alleen de bloeddruk het is ook dat ik serieus, zonder dollen meerdere keren per dag overgeef van de pijn (voorweeen), vaak niet kan lopen en zeker niet rechtop en dus letterlijk over de grond kruip én dus niet slaap van de pijn (en DJMO, no offence dat je nog kan afwassen maakt wel dat ik denk óóóh valt dus mee daar). Dat en de bloeddruk maken dat ze me niet te lang willen door lopen.
Verder denkt de gyn zéér goed mee en das heel fijn!

En wat een verháááál heb ik hierboven geschreven, nu krijg ik geen reacties omdat niemand het leest, ghehe
Ow zo erg had ik het idd niet... en voor jou genoeg reden om af en toe te zeuren hoor

Enne tijdens de bevalling Tom luisteren he?? Ik neem zijn cd wel mee.
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 18:44:56 #195
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64253162
haha Diaan, ik ook! Heb zelf een compilatie cd gemaakt, haha
  maandag 22 december 2008 @ 18:47:38 #196
114177 Diaan73
pi_64253240
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:44 schreef Floria het volgende:
haha Diaan, ik ook! Heb zelf een compilatie cd gemaakt, haha
Tom En goed idee trouwens, kan ik ook wel eens maken.
Make love, not war ☮
pi_64253573
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef cattie het volgende:

[..]

Was natuurlijk een grapje. Na een paar gesprekken met de gyn en met een andere professional heb ik mijn bevallingsangst nu wel onder controle.
Ik denk maar dat ik er toen ook niets aan overgehouden heb en dat het ,zoals ze zeggen, de tweede keer vast wat makkelijker gaat.
  maandag 22 december 2008 @ 18:58:49 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64253621
Oh Floria, ik reageer nu dus niet op jouw post omdat ik bij jou dus wel denk 'je hebt alle recht om te klagen'. Maar dat hebben de anderen ook. Wie ben ik om te oordelen over hoe erg iets is.
Alleen ik snap idd niet dat dat meerdere keren per dag genoemd moet worden.

Maar ja, het is wel zo, als het slecht met je gaat krijg je meer aandacht dan als je niks te melden hebt, zo werkt het helaas wel.

Dikke voor jou hoor.
En trouwens ook voor alle anderen, het is gewoon zwaar op het eind, dat is wel zeker.

Oh, en ook een voor alle nieuwelingen, want ook daar zijn wel eens zeurgolven over geweest, dat die te veel zeurden over moe en misselijk enzo.
Het is ook niet gauw goed he!

Staan er nog echo's ergens op de planning voor iemand?
  maandag 22 december 2008 @ 19:01:45 #199
108648 cattie
lieve moeder
pi_64253699
Floria, dikke voor jou!
pi_64253834
Marlieske:
Ik hoorde vanmiddag een harde knal, was zeker te weten die bal lood die van je schouders viel. En nou proberen te genieten he!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')