Marlieske!
Wat cool Dakota (en wat errug dat je die ranzige ragout eet, ai!). Super lief! Mijn man is ookal zo'n leukerd (en ook nog een knapperd!) die geeft ook veul kado's.
Ik80, wat balen van je ijzer. Ik hoop dat Floradix helpt (bah bah bah maar wel goed). Wat van die pillen ga je zo ontzettend naar hard poepen (tjsa, hoort erbij hé

).
José, deze week dan maar bevallen hé
Miss_sly; je bent zwanger! Je bent 'gewoon' zwangerrrrr! En tuurlijk ben je daar onzeker over, dat waren we denk ik allemaal maar er komt een babytje! daar moet je op vertrouwen. En lekker blijven praten met Schaap, dan komt alles gewoon op zn pootje straks! Sterkte met het kwakkelen.
Diaan, ook weinig aangekomen! Wat een mooie lage bloeddruk heb je (jaloers!). Even baas boven baas: ik was vandaag -1 kilo van mijn startgewicht. De baby eet mij op (en ik klaag niet!).
En dan over het geklaag. Het gaat hier bij mij gewoon kut maar ik schrijf er niet over omdat ik een blije zwangere doos wil zijn én geen zeikerd . En ik ben ook blij, mán ik krijg een baby! Een, kan niet anders, prachtige baby!
Al is het wel jammer dat het medisch gezien niet zo geweldig goed gaat. En als ik daar dan over schrijf, ben ik dan een zeikerd? Het gáát toch ook gewoon niet goed? Dus please define gezeur en gezeik want ik weet het ook niet.
Daarnaast is het zeker zo dat er op berichten dat het niet goed gaat (of juist extreem goed gaat) wél een reactie komt én op de oudgediende standaard ook wel maar daarnaast blijft het vaak wat aan de stille kant. Dat wil ik dan ook maar even geroepen hebben.
Dan nog meer over mij! mij! mij!
Vandaag dus bij de gyn geweest, bloeddruk hoog maar nog niet zover dat ze dramatische acties willen gaan ondernemen, baby doet het ok al gaat ze niet zo groot worden (dus kom maar door José met die maatje 50!) en met moeders gaat het bagger slecht (méétbaar slecht, voor ik een zeikerd ben). De gyn heeft mij twee opties gegeven
1; we gaan je inleiden maar ik ben nog niet helemaal lekker inleidbaar dus dat gaat met 'geweld' Als ik voor die optie zou gaan dan zou ik morgen bevallen.
Optie 2; volgende week kijken of ik beter inleidbaar ben en dan gaan inleiden én nieuwe, hardcore slaappillen (Promethazine). Ik heb 14 pillen gekregen zodat ik deze in de middag én avond kan nemen. Maarrrr dat ga ik niet doen, ik heb bedacht dat ik 'gewoon' één x per 2 á 3 nachten zo'n pil neem voor de nacht om de slapeloze nacht te compenseren en dan overleef ik het wel. Mocht ik volgende week nog steeds niet prettig inleidbaar zijn dan ben ik iig weer een weekje verder en zien we dan wel weer hoe het gaat.
Dan nog dit; ik kan nu al weemoedig worden als ik denk aan de baby die straks uit de buik is. Ik mis de buik nu al, het leven dat voelbaar in je buik aan het groeien is is iets wat ik nooit voor lief wil nemen. Misschien omdat zwanger worden niet zo makkelijk is gegaan of misschien omdat ik een labiele doos ben, who cares. Dit is prachtig.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?