Alleen serieuze biedingen aubquote:
ok, 5 centquote:Op zondag 21 december 2008 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen serieuze biedingen aub.
wel zoet eyquote:Op zondag 21 december 2008 18:36 schreef HostiMeister het volgende:
Tetten van Yashii? Daar wil zelfs wel wat cash voor inzetten in de vorm van een fles wijn
origineel joh![]()
Houdt ze niet van een stevige volle Merlot?quote:
Doe eens liefquote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik donderdag mijn tieten laten zien, nee precies.. En toen had ik wel wat meer op dan 1 fles wijn
Volgens mij zitten ze al op drie flessen nu? 2 van swarmi, 1 van hosti?quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik donderdag mijn tieten laten zien, nee precies.. En toen had ik wel wat meer op dan 1 fles wijn
Kistje dan?quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
alleen als daar een kloppende genotsknots bij geleverd wordtquote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Houdt ze niet van een stevige volle Merlot?
Je hebt het tegen de juiste man in dit gevalquote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen als daar een kloppende genotsknots bij geleverd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |