Klinkt als een drukke dag morgenquote:Op maandag 22 december 2008 11:14 schreef Californium het volgende:
hoi loireken ik jou
DaMartNog 2 dagen
vandaag ef nog werken aan verslag
en morgen: glas naar de glasbak, strijken, wassen, stofzuigen, dweilen, koelkast leegmaken en schoonmaken en diepvries proberen schoon te maken, badkamer af afnemen en die badmatjes daar ef wassen
mijn kamer opruimen, tas inpakken
als ik dan terug kom dan is alles netjes schoon
en fris
als mijn huisgenootje het zo houdt want die komt de 31 ste terug en ik pas de 4e van jan
Mag ookquote:
Wat zul jij thuis genoten hebben afgelopen weekend dan!quote:Op maandag 22 december 2008 11:24 schreef Californium het volgende:
mijn huisgenote is vrijdag al vertrokken
Sambal bijquote:Op maandag 22 december 2008 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Wassalam Alaikum waarde vriend,
gegroet Cali
Erop lukt hier nog wel, maar posten niet meerquote:Op maandag 22 december 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon er daarstraks 10 minuten helemaal niet op, en nu weer wel!
Zoiets als dit?quote:Op maandag 22 december 2008 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sambal bij
Ken jij niet een paar goede indonesische receptensite in het nederlands of engels?
paniekzaaierquote:Op maandag 22 december 2008 11:53 schreef Loire het volgende:
ik was al bang voor ip bangelijk op servers van klanten proberen maar was gewoon ceht down
ow, dies wel heel simpelquote:Op maandag 22 december 2008 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoiets als dit?
http://indonesiepagina.nl/gerechtenlijst/gerechten.php
met 1000 gerechten moet je dat wel lukken denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet me er ook nog in verdiepen
Nu nog niet neequote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bende kut-marokkanen achter je aan?
Daar kan ik je alleen maar gelijk in gevenquote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Beetje conditie komt soms wel van pas
Ja, dan hoef je in ieder geval geen wapens mee te nemen. Al dat gewicht ook.quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Beetje conditie komt soms wel van pas
Ga ze gewoon allemaal makenquote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met 1000 gerechten moet je dat wel lukken denk ik.
SAP zekerquote:Op maandag 22 december 2008 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Anders zit ik gewoon al 40 minuten te wachten tot dat pleuris systeem hier een rapport gegenereerd heeft dat de vorige keer binnen 7 minuten klaar was
Sandlaufer Anschauwer Programmquote:
2 weekendjes werkenquote:Op maandag 22 december 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, met drie per dag ben je binnen een maand of 11 al wel klaar.
Rustig aan, bakkie pleur erbij en gewoon wachen. Multitasken kunnen mannen niet, dus dat komt weer mooi uit!quote:Op maandag 22 december 2008 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Anders zit ik gewoon al 40 minuten te wachten tot dat pleuris systeem hier een rapport gegenereerd heeft dat de vorige keer binnen 7 minuten klaar was
Niet eens nee , die had er nog langer over gedaanquote:
SAP is het meest langzame programma waar ik ooit mee gewerkt hebquote:
Bakkie pleurquote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Rustig aan, bakkie pleur erbij en gewoon wachen. Multitasken kunnen mannen niet, dus dat komt weer mooi uit!
Dan ken jij duidelijk Chipsoft nietquote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
SAP is het meest langzame programma waar ik ooit mee gewerkt heb
Moah, als jij het maakt, zijn er vast anderen die komen proeven voor je. Glas thee erbij en vriendjes maken maar!quote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 weekendjes werken
Alleen het proeven wordt dan rot
Nopequote:Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ken jij duidelijk Chipsoft niet
Ja, maar ik kan niet net als papier hardlopen, dus heb ik straks wel die marrokanen achter me aanquote:Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, als jij het maakt, zijn er vast anderen die komen proeven voor je. Glas thee erbij en vriendjes maken maar!
Ja, daar mis je weinig tot niets aan zeg maarquote:Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
En gelukkig ook maar, zo te lezen
hm dat moeten we ook niet hebben nee.quote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niet net als papier hardlopen, dus heb ik straks wel die marrokanen achter me aan
Ik kom wel eens in de stadquote:
Ik heb hier in de stad nooit marokkanen achter me aan. Af en toe kom ik er eentje tegen, maar die zit dan aan het bier, dus daar kan ik gezellig bij aanschuiven over het algemeen.quote:Op maandag 22 december 2008 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in de stad
quote:Op maandag 22 december 2008 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in de stad
Ze zijn op een rijke man uit natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, weer een afspraakje vanavond. Tegenwoordig bellen ze me al op.... stelletje stalkers
Smakelijkquote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar eens lunchen. Tot nu toe al zegge en schrijven NIETS uitgevoerd.
Daar proost ik op voor je dadelijk.quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar eens lunchen. Tot nu toe al zegge en schrijven NIETS uitgevoerd.
hmjah, ik roep al tijden dat ze dan iemand anders moeten zoeken.. en snel ook..quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn op een rijke man uit natuurlijk
Soms gaat er wel eens iemand meequote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je daar al wel hulp voor?
handje vasthouden..quote:Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Soms gaat er wel eens iemand mee
Ligt het aan het programma of de server?quote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
SAP is het meest langzame programma waar ik ooit mee gewerkt heb
Programma, aangezien ik bij meerdere bedrijven ermee gewerkt heb en het overal langzaam isquote:Op maandag 22 december 2008 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt het aan het programma of de server?
Maar voor wat betreft programma's.. moet je mfg pro eens proberen
Opnemenquote:Op maandag 22 december 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
Hier jengelt constant de telefoon van een collega
Dat is snel op te lossenquote:Op maandag 22 december 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
Hier jengelt constant de telefoon van een collega
quote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
Kerstmuziek
Waarom kan er hier niet een normale zender op, sky radio nu
Youtube speelt hier niet af helaasquote:
Dat klinkt al een heel stuk beter jaquote:Op maandag 22 december 2008 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
top 1000 aller tijden hebben wij hier aan
Jammer, want het is een heerlijk dancenummer!quote:Op maandag 22 december 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Youtube speelt hier niet af helaas
mp3speler brengt uitkomstquote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer, want het is een heerlijk dancenummer!
Je hoeft het niet met ons te delen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |