Klinkt als een drukke dag morgenquote:Op maandag 22 december 2008 11:14 schreef Californium het volgende:
hoi loireken ik jou
DaMartNog 2 dagen
vandaag ef nog werken aan verslag
en morgen: glas naar de glasbak, strijken, wassen, stofzuigen, dweilen, koelkast leegmaken en schoonmaken en diepvries proberen schoon te maken, badkamer af afnemen en die badmatjes daar ef wassen
mijn kamer opruimen, tas inpakken
als ik dan terug kom dan is alles netjes schoon
en fris
als mijn huisgenootje het zo houdt want die komt de 31 ste terug en ik pas de 4e van jan
Mag ookquote:
Wat zul jij thuis genoten hebben afgelopen weekend dan!quote:Op maandag 22 december 2008 11:24 schreef Californium het volgende:
mijn huisgenote is vrijdag al vertrokken
Sambal bijquote:Op maandag 22 december 2008 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Wassalam Alaikum waarde vriend,
gegroet Cali
Erop lukt hier nog wel, maar posten niet meerquote:Op maandag 22 december 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon er daarstraks 10 minuten helemaal niet op, en nu weer wel!
Zoiets als dit?quote:Op maandag 22 december 2008 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sambal bij
Ken jij niet een paar goede indonesische receptensite in het nederlands of engels?
paniekzaaierquote:Op maandag 22 december 2008 11:53 schreef Loire het volgende:
ik was al bang voor ip bangelijk op servers van klanten proberen maar was gewoon ceht down
ow, dies wel heel simpelquote:Op maandag 22 december 2008 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoiets als dit?
http://indonesiepagina.nl/gerechtenlijst/gerechten.php
met 1000 gerechten moet je dat wel lukken denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet me er ook nog in verdiepen
Nu nog niet neequote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bende kut-marokkanen achter je aan?
Daar kan ik je alleen maar gelijk in gevenquote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Beetje conditie komt soms wel van pas
Ja, dan hoef je in ieder geval geen wapens mee te nemen. Al dat gewicht ook.quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Beetje conditie komt soms wel van pas
Ga ze gewoon allemaal makenquote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met 1000 gerechten moet je dat wel lukken denk ik.
SAP zekerquote:Op maandag 22 december 2008 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Anders zit ik gewoon al 40 minuten te wachten tot dat pleuris systeem hier een rapport gegenereerd heeft dat de vorige keer binnen 7 minuten klaar was
Sandlaufer Anschauwer Programmquote:
2 weekendjes werkenquote:Op maandag 22 december 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, met drie per dag ben je binnen een maand of 11 al wel klaar.
Rustig aan, bakkie pleur erbij en gewoon wachen. Multitasken kunnen mannen niet, dus dat komt weer mooi uit!quote:Op maandag 22 december 2008 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Anders zit ik gewoon al 40 minuten te wachten tot dat pleuris systeem hier een rapport gegenereerd heeft dat de vorige keer binnen 7 minuten klaar was
Niet eens nee , die had er nog langer over gedaanquote:
SAP is het meest langzame programma waar ik ooit mee gewerkt hebquote:
Bakkie pleurquote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Rustig aan, bakkie pleur erbij en gewoon wachen. Multitasken kunnen mannen niet, dus dat komt weer mooi uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |