En iemand van NAC, Sparta, NEC, Willem II en Heracles.quote:Op zondag 21 december 2008 13:42 schreef RayMania het volgende:
Binnenkort maar Huntelaar vervangen voor Suárez in de banner. En El Hamdaoui in plaats van Dembélé. En Berg erin.
iddquote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef sjimz het volgende:
Ook in de herhalling vond ik het een terechte strafschop.
Graag.quote:Op zondag 21 december 2008 13:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En iemand van NAC, Sparta, NEC, Willem II en Heracles.
Denk dat de psv supporters zich dit seizoen maar wat terughoudender moeten opstellen met dat soort uitspraken.quote:
Hoezo, hij heeft echt wel gelijk hoor, nog nooit zo´n slecht team gezien als de Graafschap.quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat de psv supporters zich dit seizoen maar wat terughoudender moeten opstellen met dat soort uitspraken.
Hij is nog niet super scherp maar laat voetballend genoeg zien vandaag.quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
Dikke kans nog voor Cvitanich, maar slecht ingeschoten.
eenschquote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef denthemen het volgende:
Complimenten voor de scheids, om zonder vooroordelen te fluiten
Jij bent ook best een triest ventje.quote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu pas 0-3 maken tegen 10 manVia een pingel.
Die zak hooi van een Volmer zullen ze niet missen hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
Nog een rode kaart voor de Graafschap zou niet verkeerd zijn met het oog op volgende week.
Nee, jij bent vast trots op de 1-0 thuiszeges tegen Sparta en Volendam.quote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu pas 0-3 maken tegen 10 manVia een pingel.
Lekker links laten liggenquote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij bent ook best een triest ventje.
feyenoord had er maar wat moeite mee.quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft echt wel gelijk hoor, nog nooit zo´n slecht team gezien als de Graafschap.
Te gek voor woorden eigenlijk dat je een scheids daar een compliment voor moet geven.quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef denthemen het volgende:
Complimenten voor de scheids, om zonder vooroordelen te fluiten
Ja, hoorde net van Ron dat je voor winst in die wedstrijd 6 punten krijgt, relaxed is dat!quote:Op zondag 21 december 2008 13:45 schreef Blawh het volgende:
Nog een rode kaart voor de Graafschap zou niet verkeerd zijn met het oog op volgende week.
wrom denk je dat al die teams het kamp opslaan bij hetzelfde toernooi in turkije?quote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
feyenoord had er maar wat moeite mee.
Ik wilde het nog posten net, maar vond zijn opmerking te dom voor woordenquote:Op zondag 21 december 2008 13:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, hoorde net van Ron dat je voor winst in die wedstrijd 6 punten krijgt, relaxed is dat!
Enoh ->
<- Blind
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, jij bent vast trots op de 1-0 thuiszeges tegen Sparta en Volendam.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, hoorde net van Ron dat je voor winst in die wedstrijd 6 punten krijgt, relaxed is dat!
Sow.. dat was niet best.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk speelt Blind een stuk beter dan tegen Slavia.
Inderdaad, beetje onbehouwen allemaal.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Ik zie nog wel een rode kaart vallen voor een speler van De Graafschap.
Nee, daar niet.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Bij Vitesse - Volendam ook?
Wat dat betreft wel goed dat hij gewoon weer zijn kans krijgt.quote:
Tsja hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij bent ook best een triest ventje.
en dat Van Stee ook de rode kaart mag krijgen. Huilie van de week.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Ik weet niet of Westerhof zijn verdubbelaar heeft ingezet, anders wel.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Bij Vitesse - Volendam ook?
Nou zeg dat wel, wat een frustiesquote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spinnenkoppen, echt tokkies daar hoor.
Minimaal ja.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Prosac het volgende:
Wat is dat toch met het commentaar op het publiek steeds. Alsof het bij je eigen club allemaal zo geweldig is.![]()
Overal zitten mongolen op de tribune.
ja, maar hier zitten er 14.000quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Prosac het volgende:
Wat is dat toch met het commentaar op het publiek steeds. Alsof het bij je eigen club allemaal zo geweldig is.![]()
Overal zitten mongolen op de tribune.
Oja, die zijn ook bezig.quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Houniet het volgende:
Hands buiten de 16 van ADO, vrije trap NEC.
Ik heb hem ooit de hand geschudquote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Blawh het volgende:
Ron is niet 1 van de toppers in het commentatorenwereldje, dat is wel duidelijk inderdaad.
Dit vind ik eigenlijk nog triester.quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja hoe voelt dat nou?Doen die andere mensenfiguren ook altijd.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef pfaf het volgende:
Fijn dit. Vooral die penal gun ik Van Stee van harte. Vuile kuthond dat het is.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja hoe voelt dat nou?Doen die andere mensenfiguren ook altijd.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef pfaf het volgende:
Fijn dit. Vooral die penal gun ik Van Stee van harte. Vuile kuthond dat het is.
Heeft geen eigen topic, maar een apart topic mag bij zo'n semi-klassieker best.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef leonnekes het volgende:
Weten jullie dat heeft PSV - Feyenoord een eigen topic heeft of mag dat hier ook gepost worden?
Inclusief uitvak dus?quote:
Marcellis in de spits en Lavofiets, Amrabattie achterinquote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson, Simons, Lazovic, Amrabat, Bréchet, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Bakkal.
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef jorisvt het volgende:
heeft iemand een livestream van psv - feyenoord dalijk?
Open er een topic voor of doe het straks hier.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef leonnekes het volgende:
Weten jullie dat heeft PSV - Feyenoord een eigen topic heeft of mag dat hier ook gepost worden?
quote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:Vertonghen
Hoe makkelijk die ook overeind blijft.
Ja maar.. ja maar.... Dan mag hij nooit meer komen!quote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in vriend, kom maar terug als je volwassen bent.
En dit was pas Ron de Rijk. Moet je je voorstellen dat je Evert een hand kunt schudden.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit de hand geschud. Heel raar is dat om een commentator in het echt te spreken
.
Ben ik het wel mee eens. Alleen ze slaan hier een beetje door.quote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Inclusief uitvak dus?
Ik vind het zo niets toevoegend, lijkt wel op een soort minderwaardigheidscomplexje, hele tijd wijzen naar "dat andere publiek"
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel, wat een frusties. Is de Zwarte Cross afgelast ofzo?
Dan doe ik het hierquote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef tevebe het volgende:
[..]
Open er een topic voor of doe het straks hier.
Ik heb Evert weleens gesproken.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit de hand geschud. Heel raar is dat om een commentator in het echt te spreken
.
wie?quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef RayMania het volgende:
Cvitanich speelt echt goed. Huntelaar raakt snel vergeten.
ik zei het net ook al. Eindelijk een goeie buitenlandse aankoopquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat Sno naar beneden valt tijdens de kerst.quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef sjimz het volgende:
Ik wil Sno er nog in zo voor de kerstdagen
quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb Evert weleens gesproken.Jammer genoeg had de warming-up al z'n concentratie al opgeslokt, hij was redelijk kortaf. Had toch wat anders verwacht van zo'n volksjongen als Evert. Z'n dochter Carrie was wat opgewekter.
Ze missen een type Volmer vandaagquote:
Mooie vergelijking!quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef Prosac het volgende:
echt.. hoe kon Feyenoord hier thuis nou van verliezen man. De dijken in New Orleans waren zelfs beter.
Dat is inderdaad een hele tijd geledenquote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef toma het volgende:
[..]
ik zei het net ook al. Eindelijk een goeie buitenlandse aankoop
Ik vind ze allemaal wel lekker spelen vandaagquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef RayMania het volgende:
Met het kampioenschapquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef Blawh het volgende:
Waar gaat dit eindigen?
ik vind Oleguer wederom niet best hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel lekker spelen vandaag![]()
al worden we wel een beetje geholpen door een onthutsend zwak graafschap
Prima als Babos de nul houdt. En ik heb Suárez in m'n Profcoachquote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Houniet het volgende:
Nog steeds 0-0 bij ADO - NEC.
Komen er dan Witte Kerst grappen?quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef sjimz het volgende:
Ik wil Sno er nog in zo voor de kerstdagen
Kampioen is kampioenquote:
Er is maar 1 volksjongen, en dat is zanger Bobquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb Evert weleens gesproken.Jammer genoeg had de warming-up al z'n concentratie al opgeslokt, hij was redelijk kortaf. Had toch wat anders verwacht van zo'n volksjongen als Evert. Z'n dochter Carrie was wat opgewekter.
Dat was PSV al 5 jaar langquote:
Een jongen van de straat hè.quote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is maar 1 volksjongen, en dat is zanger Bob
Maar dan moeten ze geen goals tegen krijgenquote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef toma het volgende:
Eindelijk walsen we weer een ouderwets over een tegenstander heen. Dat is veel te lang geleden.
Stel je voor dat je helderziend bent...quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog geen één goal gezien zonder het niet te weten.
Als je er meer dan 5 scoort is het niet heel erg als je er 1 tegen krijgt vind ikquote:Op zondag 21 december 2008 13:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze geen goals tegen krijgen
Maandje terug nog hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef toma het volgende:
Eindelijk walsen we weer een ouderwets over een tegenstander heen. Dat is veel te lang geleden.
winterbanden?quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is moeilijk om mezelf in te houden
Is goed.quote:Op zondag 21 december 2008 13:44 schreef borisz het volgende:
10 zal niet meer lukken, dan maar voor de 5
Geen VBL-mod en gelijk een poging tot trollen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komt straks vast nog een tegendoelpunt, hoort erbij.
Neut, daar acht ik dit De Graafschap niet toe in staatquote:Op zondag 21 december 2008 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komt straks vast nog een tegendoelpunt, hoort erbij.
Gloryhunters he.quote:Op zondag 21 december 2008 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
Wat zitten al die Graafschapsupporters te juichen dan achter de goal?
Feyenoord verloor met 3-1quote:Op zondag 21 december 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ won van dit kneuzenelftal maar met 2-0
En Feyenoord verl........quote:Op zondag 21 december 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekker voor ons voor volgende week.quote:Op zondag 21 december 2008 14:01 schreef Blawh het volgende:
Hoe pijnlijk zo'n vernedering.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |