Sow.. dat was niet best.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk speelt Blind een stuk beter dan tegen Slavia.
Inderdaad, beetje onbehouwen allemaal.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Ik zie nog wel een rode kaart vallen voor een speler van De Graafschap.
Nee, daar niet.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Bij Vitesse - Volendam ook?
Wat dat betreft wel goed dat hij gewoon weer zijn kans krijgt.quote:
Tsja hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij bent ook best een triest ventje.
en dat Van Stee ook de rode kaart mag krijgen. Huilie van de week.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Ik weet niet of Westerhof zijn verdubbelaar heeft ingezet, anders wel.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Bij Vitesse - Volendam ook?
Nou zeg dat wel, wat een frustiesquote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spinnenkoppen, echt tokkies daar hoor.
Minimaal ja.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Prosac het volgende:
Wat is dat toch met het commentaar op het publiek steeds. Alsof het bij je eigen club allemaal zo geweldig is.![]()
Overal zitten mongolen op de tribune.
ja, maar hier zitten er 14.000quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Prosac het volgende:
Wat is dat toch met het commentaar op het publiek steeds. Alsof het bij je eigen club allemaal zo geweldig is.![]()
Overal zitten mongolen op de tribune.
Oja, die zijn ook bezig.quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Houniet het volgende:
Hands buiten de 16 van ADO, vrije trap NEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |