Sow.. dat was niet best.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk speelt Blind een stuk beter dan tegen Slavia.
Inderdaad, beetje onbehouwen allemaal.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Ik zie nog wel een rode kaart vallen voor een speler van De Graafschap.
Nee, daar niet.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Bij Vitesse - Volendam ook?
Wat dat betreft wel goed dat hij gewoon weer zijn kans krijgt.quote:
Tsja hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij bent ook best een triest ventje.
en dat Van Stee ook de rode kaart mag krijgen. Huilie van de week.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Ik weet niet of Westerhof zijn verdubbelaar heeft ingezet, anders wel.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Bij Vitesse - Volendam ook?
Nou zeg dat wel, wat een frustiesquote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spinnenkoppen, echt tokkies daar hoor.
Minimaal ja.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Prosac het volgende:
Wat is dat toch met het commentaar op het publiek steeds. Alsof het bij je eigen club allemaal zo geweldig is.![]()
Overal zitten mongolen op de tribune.
ja, maar hier zitten er 14.000quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Prosac het volgende:
Wat is dat toch met het commentaar op het publiek steeds. Alsof het bij je eigen club allemaal zo geweldig is.![]()
Overal zitten mongolen op de tribune.
Oja, die zijn ook bezig.quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Houniet het volgende:
Hands buiten de 16 van ADO, vrije trap NEC.
Ik heb hem ooit de hand geschudquote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Blawh het volgende:
Ron is niet 1 van de toppers in het commentatorenwereldje, dat is wel duidelijk inderdaad.
Dit vind ik eigenlijk nog triester.quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja hoe voelt dat nou?Doen die andere mensenfiguren ook altijd.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef pfaf het volgende:
Fijn dit. Vooral die penal gun ik Van Stee van harte. Vuile kuthond dat het is.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja hoe voelt dat nou?Doen die andere mensenfiguren ook altijd.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef pfaf het volgende:
Fijn dit. Vooral die penal gun ik Van Stee van harte. Vuile kuthond dat het is.
Heeft geen eigen topic, maar een apart topic mag bij zo'n semi-klassieker best.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef leonnekes het volgende:
Weten jullie dat heeft PSV - Feyenoord een eigen topic heeft of mag dat hier ook gepost worden?
Inclusief uitvak dus?quote:
Marcellis in de spits en Lavofiets, Amrabattie achterinquote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson, Simons, Lazovic, Amrabat, Bréchet, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Bakkal.
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef jorisvt het volgende:
heeft iemand een livestream van psv - feyenoord dalijk?
Open er een topic voor of doe het straks hier.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef leonnekes het volgende:
Weten jullie dat heeft PSV - Feyenoord een eigen topic heeft of mag dat hier ook gepost worden?
quote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:Vertonghen
Hoe makkelijk die ook overeind blijft.
Ja maar.. ja maar.... Dan mag hij nooit meer komen!quote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in vriend, kom maar terug als je volwassen bent.
En dit was pas Ron de Rijk. Moet je je voorstellen dat je Evert een hand kunt schudden.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit de hand geschud. Heel raar is dat om een commentator in het echt te spreken
.
Ben ik het wel mee eens. Alleen ze slaan hier een beetje door.quote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Inclusief uitvak dus?
Ik vind het zo niets toevoegend, lijkt wel op een soort minderwaardigheidscomplexje, hele tijd wijzen naar "dat andere publiek"
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel, wat een frusties. Is de Zwarte Cross afgelast ofzo?
Dan doe ik het hierquote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef tevebe het volgende:
[..]
Open er een topic voor of doe het straks hier.
Ik heb Evert weleens gesproken.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit de hand geschud. Heel raar is dat om een commentator in het echt te spreken
.
wie?quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef RayMania het volgende:
Cvitanich speelt echt goed. Huntelaar raakt snel vergeten.
ik zei het net ook al. Eindelijk een goeie buitenlandse aankoopquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat Sno naar beneden valt tijdens de kerst.quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef sjimz het volgende:
Ik wil Sno er nog in zo voor de kerstdagen
quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb Evert weleens gesproken.Jammer genoeg had de warming-up al z'n concentratie al opgeslokt, hij was redelijk kortaf. Had toch wat anders verwacht van zo'n volksjongen als Evert. Z'n dochter Carrie was wat opgewekter.
Ze missen een type Volmer vandaagquote:
Mooie vergelijking!quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef Prosac het volgende:
echt.. hoe kon Feyenoord hier thuis nou van verliezen man. De dijken in New Orleans waren zelfs beter.
Dat is inderdaad een hele tijd geledenquote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef toma het volgende:
[..]
ik zei het net ook al. Eindelijk een goeie buitenlandse aankoop
Ik vind ze allemaal wel lekker spelen vandaagquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef RayMania het volgende:
Met het kampioenschapquote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef Blawh het volgende:
Waar gaat dit eindigen?
ik vind Oleguer wederom niet best hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel lekker spelen vandaag![]()
al worden we wel een beetje geholpen door een onthutsend zwak graafschap
Prima als Babos de nul houdt. En ik heb Suárez in m'n Profcoachquote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Houniet het volgende:
Nog steeds 0-0 bij ADO - NEC.
Komen er dan Witte Kerst grappen?quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef sjimz het volgende:
Ik wil Sno er nog in zo voor de kerstdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |