Ik heb hem ooit de hand geschudquote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Blawh het volgende:
Ron is niet 1 van de toppers in het commentatorenwereldje, dat is wel duidelijk inderdaad.
Dit vind ik eigenlijk nog triester.quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja hoe voelt dat nou?Doen die andere mensenfiguren ook altijd.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef pfaf het volgende:
Fijn dit. Vooral die penal gun ik Van Stee van harte. Vuile kuthond dat het is.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja hoe voelt dat nou?Doen die andere mensenfiguren ook altijd.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef pfaf het volgende:
Fijn dit. Vooral die penal gun ik Van Stee van harte. Vuile kuthond dat het is.
Heeft geen eigen topic, maar een apart topic mag bij zo'n semi-klassieker best.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef leonnekes het volgende:
Weten jullie dat heeft PSV - Feyenoord een eigen topic heeft of mag dat hier ook gepost worden?
Inclusief uitvak dus?quote:
Marcellis in de spits en Lavofiets, Amrabattie achterinquote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson, Simons, Lazovic, Amrabat, Bréchet, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Bakkal.
Ja hoorquote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef jorisvt het volgende:
heeft iemand een livestream van psv - feyenoord dalijk?
Open er een topic voor of doe het straks hier.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef leonnekes het volgende:
Weten jullie dat heeft PSV - Feyenoord een eigen topic heeft of mag dat hier ook gepost worden?
quote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:Vertonghen
Hoe makkelijk die ook overeind blijft.
Ja maar.. ja maar.... Dan mag hij nooit meer komen!quote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in vriend, kom maar terug als je volwassen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |