O jee.quote:Op zondag 21 december 2008 04:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi! Welkom!
We doen blunderverhalen!
Je kunt er zelfs op stemmen.quote:Op zondag 21 december 2008 04:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
obama met een kerstmutsje
Dit is blunder nr 1quote:
Jouw beurt zelfs!quote:Op zondag 21 december 2008 04:19 schreef Soury het volgende:
Ben al blij dat we het niet meer over blunders hebben
quote:Op zondag 21 december 2008 04:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
obama met een kerstmutsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is er alweer een wedstrijdje?quote:Op zondag 21 december 2008 04:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs op stemmen.
quote:Op zondag 21 december 2008 04:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is er alweer een wedstrijdje?
![]()
het stikt hier tegenwoordig van de wedstrijdjes en lijstjes en zullks
Zie mijn sig.quote:Op zondag 21 december 2008 04:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 04:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe er niet meer aan ..quote:Op zondag 21 december 2008 04:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 04:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zie mijn sig.![]()
Ik lig op koers voor een paar magnetron-slippers.
Niet nodig doorgewinterde fokkerquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga morgen op je stemmen........ ben nu niet meer zo helder
quote:Op zondag 21 december 2008 04:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga morgen op je stemmen........ ben nu niet meer zo helder
ja morgen lees ik wel terug en dan weet ik het wel.........quote:Op zondag 21 december 2008 04:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd!![]()
Ik neem aan dat jij mij er morgen wel even aan herinnerd, Fan?![]()
Ik ga voor een Tshirtquote:Op zondag 21 december 2008 04:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd!![]()
Ik neem aan dat jij mij er morgen wel even aan herinnerd, Fan?![]()
Wow, lees je deze topics ook nog terug?quote:Op zondag 21 december 2008 04:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja morgen lees ik wel terug en dan weet ik het wel.........
als ik me dit topic morgen nog herrinere welquote:Op zondag 21 december 2008 04:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wow, lees je deze topics ook nog terug?
'quote:Op zondag 21 december 2008 04:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wow, lees je deze topics ook nog terug?
Ik kom hier morgen nog wel ff reclame maken.quote:Op zondag 21 december 2008 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik het vergeet is het Fans Huubs schuld!
Ik dacht dat Manu met lobosca was?quote:Op zondag 21 december 2008 04:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wist je dat nog niet?
is al héél lang zo.......![]()
toch Manu
o ja........... nu weet ik er weet éénquote:Op zondag 21 december 2008 04:31 schreef Soury het volgende:
Ik blunder nooit... Ik val vaak op mijn bek enzo en doe een salto op de fiets maar blunderen tja vast wel !!maar moet ff denken
Ik lurk ze normaal alleen, dus dat is gewoon één keer lezen.quote:
Morgen deze teruglezen!quote:Op zondag 21 december 2008 04:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik lurk ze normaal alleen, dus dat is gewoon één keer lezen.
De beschamende waar we om kunnen lachen meelevenquote:Op zondag 21 december 2008 04:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor blunders moeten het eigenlijk zijn?
alles mag..........quote:Op zondag 21 december 2008 04:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor blunders moeten het eigenlijk zijn?
quote:Op zondag 21 december 2008 04:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik was dus één keer in mijn leven in Italië en daar had dat ene jind zo'n stepje met een motortje......
ken je die?
dan sta je dus met twee voeten op die step en je geeft gas met die handvaten........
oké ik wil dat dus ook proberen maar je moet dus ook remmen met die handvaten
maar wel rustig aan remmen niet in één keer knijpen dus dat deed ik dus wel![]()
KNAK......... die step staat stil en ik vlieg over het stuur heen koprol over de weg
![]()
![]()
![]()
niet gelogen écht waar.........
geen schrammetje......... mensen helemaal in paniek aan komen rennen
en ik lach in een deuk........
Dat was een blunderquote:Op zondag 21 december 2008 04:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al eens mijn trouwfoto blunder geplaatst!
quote:Op zondag 21 december 2008 04:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
First thing in the morning.
Ik ben nooit dronken.quote:Op zondag 21 december 2008 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben je niet dronken genoeg!![]()
![]()
inkie pinkiequote:Op zondag 21 december 2008 04:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat is op zich al een blunder
Nouja, paar keer betrapt in oude huis toen ik van badkamer naar kamer liep en handdoek vergeten wasquote:Op zondag 21 december 2008 04:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
whéééékom op schijterd.........
pffffffffff dat is niks ...........quote:Op zondag 21 december 2008 04:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, paar keer betrapt in oude huis toen ik van badkamer naar kamer liep en handdoek vergeten was
quote:Op zondag 21 december 2008 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, opzich niet, maar ons niveau haal je dan misschien niet.![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 04:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, paar keer betrapt in oude huis toen ik van badkamer naar kamer liep en handdoek vergeten was
quote:Op zondag 21 december 2008 04:42 schreef Soury het volgende:
o.k. Niet zo zeer een blunder wel dom. En volgens mij heb ik dit verhaal al eerder gepost. Anyway wezen stappen en werd een beetje misselijk. Dus Bleeeehhhhh gekotst op straat .. Volgende dag in de bus naar school vond ik het wel meuren maar ja. Op de terugweg ook weer. Ik had dus in me mouw van me jas gekotst
Nog een leuke dan;quote:Op zondag 21 december 2008 04:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffffffff dat is niks ...........
http://www.kinderliedjes.overtuin.net/versjes.htmlquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:42 schreef Soury het volgende:o.k. Niet zo zeer een blunder wel dom. En volgens mij heb ik dit verhaal al eerder gepost. Anyway wezen stappen en werd een beetje misselijk. Dus Bleeeehhhhh gekotst op straat .. Volgende dag in de bus naar school vond ik het wel meuren maar ja. Op de terugweg ook weer. Ik had dus in me mouw van me jas gekotst
quote:Op zondag 21 december 2008 04:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
http://www.kinderliedjes.overtuin.net/versjes.html![]()
Het is een liedje/spelletje voor als je tegelijk hetzelfde zegt.
Gaat zo: inkie pinkie rood wit blauw, inkie pinkie [kleur kiezen]
als je dan weer allebei hetzelfde zegt mag je een wens doen.
hechtingen waar?quote:Op zondag 21 december 2008 04:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nog een leuke dan;
In het bad uitglijden en hechtingen moeten krijgen in het ziekenhuis. Situatie was ietwat beschamend
quote:
Damn.quote:Op zondag 21 december 2008 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, opzich niet, maar ons niveau haal je dan misschien niet.![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 04:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, gekotst is een kermis atractie! Vetwarm en knetter, maar het was zo leuk, dus nog een keer. Vanaf het moment dat ik voor de 2e keer dat ding in mijn maag voelde dacht ik ojee.
Het was zo'n ding dat je op de kop hing, maar ook zo een dat je boven andere mensen hing!
Mensen keken zo![]()
Ik zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de hogedrukspuit beetje schoongespoten, voor zover dat kon, ik moest met de bus naar huis!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is gmtaquote:Op zondag 21 december 2008 04:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ach, ik wilde iets anders posten dan gmta
Fan en Frist sitting in a treequote:Op zondag 21 december 2008 04:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
http://www.kinderliedjes.overtuin.net/versjes.html![]()
Het is een liedje/spelletje voor als je tegelijk hetzelfde zegt.
Gaat zo: inkie pinkie rood wit blauw, inkie pinkie [kleur kiezen]
als je dan weer allebei hetzelfde zegt mag je een wens doen.
jij bent een ouwe koppelaarster........ eerst wil je me aan manu koppelen en nu aan frits........quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:50 schreef Soury het volgende:
Die ruklul van de efteling heeft me expres een rondje extra gegeven in die kut schommelboot. Men wat haat ik dat ding en ziet er zo onschuldig uit
Doe als mij, drink koffie.quote:Op zondag 21 december 2008 04:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ahdie wist ik.........
voor de ouzo...........
nee ik had keelpijn en een beetje verkouden dus ik dach........quote:
Ik ben er een tripje naar de efteling vijf keer achter elkaar of zelfs meer ingegaan.quote:Op zondag 21 december 2008 04:50 schreef Soury het volgende:
Die ruklul van de efteling heeft me expres een rondje extra gegeven in die kut schommelboot. Men wat haat ik dat ding en ziet er zo onschuldig uit
Dat is die gozer die die schommelboot aanzwengeldquote:
Moet ik hierom lachen of huilen?quote:Op zondag 21 december 2008 04:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij bent een ouwe koppelaarster........ eerst wil je me aan manu koppelen en nu aan frits........
ga zelluf effe lekker op zoek.........
Het was het laaste ritje .. En hij zag de angst op mijn gezicht en deed de hekjes niet open .. En nog een keer dan maarquote:Op zondag 21 december 2008 04:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben er een tripje naar de efteling vijf keer achter elkaar of zelfs meer ingegaan.
Vlak voor sluitingstijd, toen er geen rijen meer stonden. Heerlijk..
lachen......... huilen helpt nietquote:Op zondag 21 december 2008 04:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet ik hierom lachen of huilen?
Dat is wel relaxed. Ik zou er ook wel eentje lusten hoor eerlijk gezegd...quote:Op zondag 21 december 2008 04:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik had keelpijn en een beetje verkouden dus ik dach........
mmmmmmmmm een slokje ouzo helpt wel.......
keelpijn is wel weg
quote:Op zondag 21 december 2008 04:54 schreef Manu82 het volgende:
Oh heb nog wel een leuke trouwens
Toen ik jong was had ik een vriendinnetje. Wij expirementeren enzo en op een gegeven moment gingen we veilige seks hebben in de buitenlucht bij een of andere plas. Alles leuk en aardig maar de volgende dag bleek haar portemonnee dus kwijt te zijn. Dag daarna naar de politie gegaan en bleek dat een of andere vrouw hem gevonden hadWij daarheen en die vrouw zat heel de tijd knipogen uit te delen uiteindelijk toen we terug reden begreep ik dat ze het door had aangezien er waarschijnlijk een gebruikt condoom naast de vindplaats lag
Trustequote:Op zondag 21 december 2008 04:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laten we het niet over sexblunders hebben!
Was een ik ben er ff niet postquote:
Het ging over de portemonnee, maar het is behoorlijk beschamend als je dat mens nogal ziet knipogenquote:Op zondag 21 december 2008 04:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ah........... gaat weer een kleppie open in mijn geheugen..........quote:Op zondag 21 december 2008 04:54 schreef Manu82 het volgende:
Oh heb nog wel een leuke trouwens
Toen ik jong was had ik een vriendinnetje. Wij expirementeren enzo en op een gegeven moment gingen we veilige seks hebben in de buitenlucht bij een of andere plas. Alles leuk en aardig maar de volgende dag bleek haar portemonnee dus kwijt te zijn. Dag daarna naar de politie gegaan en bleek dat een of andere vrouw hem gevonden hadWij daarheen en die vrouw zat heel de tijd knipogen uit te delen uiteindelijk toen we terug reden begreep ik dat ze het door had aangezien er waarschijnlijk een gebruikt condoom naast de vindplaats lag
o heb er net één gepost, alléén er kwam geen sex in voor........ want ik lag in coma......quote:Op zondag 21 december 2008 04:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja sex blunders heb ik nooit gehadquote:Op zondag 21 december 2008 05:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[subWas een: het duurt niet zo heel lang meer voor ik omval, antwoord!][/sub]
Eerste vriendje.quote:Op zondag 21 december 2008 05:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o heb er net één gepost, alléén er kwam geen sex in voor........ want ik lag in coma......
bacardi cola
quote:Op zondag 21 december 2008 05:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah........... gaat weer een kleppie open in mijn geheugen..........
Ja wel dus. Vooral het "ik dacht dat ie heel breed was en toen de volgende morgen"...quote:
Ja maar ik waag me er vanavond niet meer aanquote:Op zondag 21 december 2008 05:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja soms plopt er zo ééntje open
ja,ja......... ik was 16 jaaer en hij 18 jaar, samenwonen toen ik 17 was, en toen ik 19 jaar wasquote:Op zondag 21 december 2008 05:08 schreef Manu82 het volgende:
Maar "die Griek" is nog steeds "jouw Griek"?
quote:Op zondag 21 december 2008 05:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja wel dus. Vooral het "ik dacht dat ie heel breed was en toen de volgende morgen"...
Dank je en welterusten...quote:Op zondag 21 december 2008 05:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja is schrikken hoor........
ik denk dat ik ook maar ga slapen voor de veiligheid, straks gaan er allemaal kleppies open......
morgen ga ik op je stemmen......![]()
Obama![]()
Toedels allemaal slaap lekker..........![]()
Kun je er toch ManC van maken..quote:Op zondag 21 december 2008 08:21 schreef Manu82 het volgende:
even linkje:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!
Zit erover na te denken, maar ik wil eigenlijk wel mensen terroriseren met een liedjequote:Op zondag 21 december 2008 08:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kun je er toch ManC van maken..
Hoe bedoel je terroriseren? Door dire straits aan te vragen ofzo?quote:Op zondag 21 december 2008 08:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zit erover na te denken, maar ik wil eigenlijk wel mensen terroriseren met een liedje
Monique uiteraardquote:Op zondag 21 december 2008 08:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe bedoel je terroriseren? Door dire straits aan te vragen ofzo?
Dat wil ik! Dat scheelt toch weer, hoef ik geen nieuw account aan te maken en mensen te overtuigen dat ik geen Mathara ben als ik weer kom lullen. CarO en ik zouden anders ruilen maar dit is ook goed.quote:Op zondag 21 december 2008 08:21 schreef Manu82 het volgende:
even linkje:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!
Ja hè? Dan geen je meer. Ben al veel te oud voor je. En het is voor het goede doel natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 11:31 schreef Copycat het volgende:
Noek .. dat klinkt heel stellig. Don't mess with Noek!
Nouk, geloof ik.quote:Op zondag 21 december 2008 11:34 schreef blomst het volgende:
Er was toch al een Noek, of was dat Nouk??
Skattig. Of je koopt de reportage van SHE. Dat kan ook.quote:Op zondag 21 december 2008 11:34 schreef Copycat het volgende:
Dan wil ik Copycatje heten. Ik word langzamerhand tenslotte weer kinds.
Als er nu een leuke FOK!man zo'n actie zou doen ...quote:Op zondag 21 december 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
Skattig. Of je koopt de reportage van SHE. Dat kan ook.
Ik twijfel nog.quote:Op zondag 21 december 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er nu een leuke FOK!man zo'n actie zou doen ...
Wat Noek zegt! En je weet, met Noek moet je niet messen!quote:Op zondag 21 december 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
Nou, geef eens een voorproefje. Zo op de zondagochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat Noek zegt! En je weet, met Noek moet je niet messen!
En dan ga ik nu maar het kerstgedruis in om kerstcadeautjes te kopen voor kansarme mensen.Goed zo, you have a Karma to think about. Help de paupers!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go hard or go home
quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat Noek zegt! En je weet, met Noek moet je niet messen!
En dan ga ik nu maar het kerstgedruis in om kerstcadeautjes te kopen voor kansarme mensen.ik krijg nooit kerstcadeautjes, teken dat ik niet kansarm benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
Ik wel en die stuur ik dan weer door naar kansarme mensjes in Polen ofzo. Hoeveel fleece huispakken kan je hebben, vraag ik me weleens af. Vooral de uniseks variant.quote:Op zondag 21 december 2008 11:50 schreef blomst het volgende:
[..]
ik krijg nooit kerstcadeautjes, teken dat ik niet kansarm ben
Ik zie er niet uit op zondagochtend.quote:Op zondag 21 december 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, geef eens een voorproefje. Zo op de zondagochtend.
Nou, vooruit. Vanavond dan! Cc en ik betalen grif hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit op zondagochtend.
geeft niet, wij zien ook niet zo scherp op zondagochtendquote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit op zondagochtend.
Ja, voor het goede doel.quote:Op zondag 21 december 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Vanavond dan! Cc en ik betalen grif hoor.
quote:Op zondag 21 december 2008 12:02 schreef blomst het volgende:
[..]
geeft niet, wij zien ook niet zo scherp op zondagochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ja, goed man! Dan ben ik ook niet te traceren op google!quote:Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben je nog niet van de je af
Je kan ook noek laten vallen, JE
Ja, ik knip mijn lange manen af, trek Timberlands aan en een tuinbroek.quote:Op zondag 21 december 2008 12:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trouwens ik vind noekje wel leuk. Waarom wil je er van af? Ben je daar nu te oud voor?
Wil je eindelijk voor vol worden aangezien? [ afbeelding ]
Ik heb je maar zo kort gekend, maar ik had geen minuut willen missen.quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ik knip mijn lange manen af, trek Timberlands aan en een tuinbroek.
Vaarwel noekje, ik heb van je genoten.![]()
quote:Ik heb op je gestemd, Frits! Ja, ik gun je warme magnetron voeten.
jij ook fijne dagquote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
Ik ook Frits, nou ja, een 2e plaats, maar toch.
Vic is weer thuis![]()
dus fijne dag allemaal.
Wat leuk! Hoe heeft die het gehad?quote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
Vic is weer thuis![]()
dus fijne dag allemaal.
Langer, en de nachten korter.quote:Op zondag 21 december 2008 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
De dagen worden weer korter vanaf vandaag
Ik bedoel dus dat het weer langer licht gaat worden. De dagen blijven natuurlijk gewoon 24 uur.
Behalve 31 december, dan is het 24 uur en één seconde.
Top.quote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
Wie had ik daar ook alweer?quote:Op zondag 21 december 2008 13:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Langer, en de nachten korter.![]()
Is wel fijn inderdaad.
[..]
Top.Ik vond je nummer 1 ook heel leuk (noekjes nr. 2 trwns ook)
Ik weet niet wie maar het was een kerstmannetje met verboden voor kerstbomen op de achtergrond..quote:
Waag 't niet, ik ben er te zeer aan gehecht.quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef noekje het volgende:
Ja, ik knip mijn lange manen af, trek Timberlands aan en een tuinbroek.
Vaarwel noekje, ik heb van je genoten.![]()
Nou, het wordt toch niks en ik vond Danny in het echt nog wel zo snoezig.quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waag 't niet, ik ben er te zeer aan gehecht.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet niet wie maar het was een kerstmannetje met verboden voor kerstbomen op de achtergrond..
Ja, Noek is wel lief.quote:
noekje is tof, die hoeft heul geen metamorfosequote:Op zondag 21 december 2008 14:11 schreef noekje het volgende:
Ja, Noek is wel lief.![]()
Maar anders werd het PietPuk heur of Blomstje.
Of Gertje. Die is ook wel schattig, alleen snap ik zijn plaatjes niet. Dat stemt me droevig. Maar ik ben nu wel een beetje een blije Camper hoor. Wees blij voor me, Pietje. We zijn nu toch wel in zo'n staat van vriendschap waarbij je blij voor elkander bent? Ja toch? Ik ben ook blij voor jou omdat ik atijd blij voor je ben. Echt, altijd!![]()
Soms wil ik zelfs jou zijn. Dan trein ik naar Nijmegen en lees slimme boeken. Nee, echt!
Goede tieten! Wel een raar hoofd maar soms als ik heel snel in de spiegel kijk dan denk ik,"Hé, dat is Max Westerman!" Nou, daar lijkt die blauwe dan helemaal niet op!quote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Gert het volgende:
Nou pleur dan ook maar op met die minderjarige pedo-bait!
NOEK is stoer. Een sexy chick met lieslaarzen waar je niet mee moet spotten.![]()
Of niet? Dit vindt Google er van. Eerste plaatje.![]()
[ afbeelding ]
Oké, Diamant is de beste toch?quote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef blomst het volgende:
Noek is niet origineel, die bestaat al.
Noekje is er maar één van op Fok.
En die botoxklanten kunnen beter meteen met frituurvet beginnen.
Ik vind die van A_A ook wel gaafquote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat stemmen de users dom>
Het is qua animatie toch wel duidelijk dat PP007 de allermooiste heeft?
En ik heb de origineelste.
Zit diepgang in, wat niemand begrijpt.
Je hebt toch eerste een kerstboom, die dan op ouderjaarsnacht in de brand gaat? Of was dat vroeger alleen maar zo?
Prima, dan ben ik maar dom!quote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat stemmen de users dom>
Het is qua animatie toch wel duidelijk dat PP007 de allermooiste heeft?
En ik heb de origineelste.
Zit diepgang in, wat niemand begrijpt.
Je hebt toch eerste een kerstboom, die dan op ouderjaarsnacht in de brand gaat? Of was dat vroeger alleen maar zo?
Ik ben anders 20 bij Braintraining. Jij dan?quote:
Met een beetje hulp lukt het welquote:Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef blomst het volgende:
Als ik dom stem dan stem ik op LS, die kunstboom wil niet branden
Nog 36 (terwijl ik 43 ben)quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben anders 20 bij Braintraining. Jij dan?
Like we give a fuck truck of die boom in de hens gaat door een fucking aap op nieuwjaarsnacht.
Ja, vijf.quote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook gestemd, ook 2e plaats want ik heb ook een kerstmannetje met verboden voor kerstbomen op de achtergrond (Peter6000) op 1.
Maar er zijn vast wel meerdere paar sokken te winnen toch?
Na een week wens je de Japanner dood. Als je dan een dag overslaat dan gaat die je schuldig laten voelen enzo. Nu durf ik niet meer omdat ik al wéken niet meer heb geoefend. Het is gewoon die blik, ik kan daar niet tegen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog 36 (terwijl ik 43 ben)
Maar nog 2-3 keer spelen en ga ook richting de 20. Is verdomd verslavend dat spelletje.
Ooit was is 21, maar ik heb het echt al heel lang niet gedaan!quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Like we give a fuck truck of die boom in de hens gaat door een fucking aap op nieuwjaarsnacht.
Vergeet ik er nog bij te zeggen dat ik heel hard moest lachen!quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou ik dan niet op het topic zetten, want dan heb ik wéér een ban te pakken.quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Na een week wens je de Japanner dood. Als je dan een dag overslaat dan gaat die je schuldig laten voelen enzo. Nu durf ik niet meer omdat ik al wéken niet meer heb geoefend. Het is gewoon die blik, ik kan daar niet tegen.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Die Frits heeft de hele nacht mee lopen baggeren, die verdient gewoon een paar punten van me.
Oh maar ik wens Mario soms ook dood.quote:Op zondag 21 december 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zou ik dan niet op het topic zetten, want dan heb ik wéér een ban te pakken.![]()
Ik doe ook een ander spelletje op de PC. (little shop of treasures) Zit nu bij alle winkels onder de 4 minuten.
Hihiquote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook geld overmaken voor een SR actie, maar ik hoef geen andere naam, of een tagje voor 3 maanden. En ik hoef ook geen naaktfoto's van She eigenlijk.
Zijn er nog meer acties? Anders ga ik wel voor She.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Dit is ook een hele gezellige slowchat.![]()
's Nachts kom ik meestal aanwaaien bij een SC waar nog een beetje leven in zit.
Je kunt ook gek doen en een plaatje aanvragen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook geld overmaken voor een SR actie, maar ik hoef geen andere naam, of een tagje voor 3 maanden. En ik hoef ook geen naaktfoto's van She eigenlijk.
Zijn er nog meer acties? Anders ga ik wel voor She.
Nah dan wacht ik nog 1 dag! En dan ga ik kiezen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Hihi![]()
Er komt nog wel meer volgens mij.
Ohw, dat is balen!quote:Op zondag 21 december 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn kat is zoek.....
Was gisteren al beetje niezerig en ben bang dat ik die niet weer ga zien....
Heb hele huis afgezocht, maar nergens te vinden en is niet gewoon, want meestal staat hij me op te wachten als ik ook maar ff buitenshuis ben.
Dat zou idd ook kunnen, heb ik andere jaren ook gedaan, maar ik vind het ook leuk, als Fok! een mooi groot bedrag kan geven.quote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt ook gek doen en een plaatje aanvragen.
Ja, ho stop. Doe iets. Ga alvast even pamfletten op lataarnpalen plakken ofzo.quote:Op zondag 21 december 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn kat is zoek.....
Was gisteren al beetje niezerig en ben bang dat ik die niet weer ga zien....
Heb hele huis afgezocht, maar nergens te vinden en is niet gewoon, want meestal staat hij me op te wachten als ik ook maar ff buitenshuis ben.
Ik ga maar weer eens met hondje de straat op, die weet hem meestal wel te vinden, ook al zit hij nu te janken als ik de naam van de kat zeg, dat we hem gaan zoeken.quote:
Ik heb ook al de hele buurt, voor zover mogelijk aan gesproken. Die kennen mijn kat en mijn hondje. En het is niet normaal dat hij niet ff is komen miauwen, want zijn biologische klok moet toch op zondag staan en dan krijgen ze altijd vlees.quote:Op zondag 21 december 2008 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ho stop. Doe iets. Ga alvast even pamfletten op lataarnpalen plakken ofzo.
Ik was die van mij ook laatst kwijt. Ik had alles geregeld, pamflet, nummer van Amivedi (even bellen jij!) en toen lag hij onder de dekens te maffen. Toen heb ik hem uitgescholden en moest ik huilen.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens met hondje de straat op, die weet hem meestal wel te vinden, ook al zit hij nu te janken als ik de naam van de kat zeg, dat we hem gaan zoeken.
Mooie naam.quote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
Oja ik heb er een neefje bij en hij heet Noa.
Vanochtend om ongeveer half zeven geboren op de verjaardag van zijn moeder.
Dus nu hebben we er twee op 21 december het begin van de winter.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ho stop. Doe iets. Ga alvast even pamfletten op lataarnpalen plakken ofzo.
Ik was die van mij ook laatst kwijt. Ik had alles geregeld, pamflet, nummer van Amivedi (even bellen jij!) en toen lag hij onder de dekens te maffen. Toen heb ik hem uitgescholden en moest ik huilen.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
Handig, op hetzelfde adres.quote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ook al de hele buurt, voor zover mogelijk aan gesproken. Die kennen mijn kat en mijn hondje. En het is niet normaal dat hij niet ff is komen miauwen, want zijn biologische klok moet toch op zondag staan en dan krijgen ze altijd vlees.
En de hond doet ook raar, alsof hij iets aanvoelt.
Dus het zit me niet lekker.
En reken maar dat ik ook ga janken als het allemaal niets voorstelde. En dan knijp ik hem in zijn staart, op het plekje waar hij die ooit gebroken had. Vindt hij niet fijn
Gefeliciteerd ome Dementorquote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
Als jij je een week niet meldt, dan ga ik ook huilen hoor. Ik hecht me gewoon snel en makkelijk.quote:
Nee, ga niet weg...quote:Op zondag 21 december 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Als jij je een week niet meldt, dan ga ik ook huilen hoor. Ik hecht me gewoon snel en makkelijk.
Huilen is lief.Toch jammer dat ik altijd zo'n kabaal erbij maak anders was het prachtig geweest.
Ik ga even zonnen. Doei!
gefeliciteerdquote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
Oh gelukkig...quote:Op zondag 21 december 2008 15:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze komt vast en zeker nog wel een keer terug hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh gelukkig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Ik deed geen stemoproepen)
Mijn vriendengroep en netwerk is niet zo groot, ik kom weinig in de SC , ben te serieus,
niet sociaal, weinig humor en lijk volgens een enkele op een modje in spe, ik voelde me het best
in mijn uppiein DGK-kijkcijfertopics, bewonerstopic streamverslagen en updates....
ik ben veel te bescheiden om stem-oproepen te doen in SC's, nee de sint ava zat in een wedstrijd
met maar zo'n 24 Ava's webicons , de Kerst ava-wedstrijd heeft er 71?
Maar de makers en helpers van de Sint ava Kleinzusje en Nachtzuster hebben wel SC tennis
en voetbalvrienden , die vrienden vonden de Sint-Fluiter-Ava heel leuk en schattigen gaven
hun stem en uiteindelijk stond ik op 1 .
In het VBL-forum is een topic waar mensen bij foto's onderschriften moeten bedenken, net zoals bij Dit was het nieuws, en alle deelnemers daaraan hebben massaal op tuinfluiter gestemd nadat we in dat topic een paar linkjes hadden gezet. Binnen een paar uur stoof tuinfluiter naar de eerste plaats.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 15:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In het VBL-forum is een topic waar mensen bij foto's onderschriften moeten bedenken, net zoals bij Dit was het nieuws, en alle deelnemers daaraan hebben massaal op tuinfluiter gestemd nadat we in dat topic een paar linkjes hadden gezet. Binnen een paar uur stoof tuinfluiter naar de eerste plaats.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is al over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Staat er ineens een onnozele kat in de tuin.
Komt binnenwandelen, alsof er niets aan de hand was.
Ik had net Amivedi gebeld, alsof dat rotventje dat door had en het vond om maar weer ff thuis te komen.
Dat meen je nietquote:Op zondag 21 december 2008 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Ik ga toch maar even geld over maken voor She!
Zo onnozel zijn ze soms niet...quote:Op zondag 21 december 2008 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gelukkig!
Ja, ze blijven onnozel... dat is ook een deel van hun charme.
quote:
Nee, tuurlijk niet. Het is schattig. Hell, het is bijna kerst. Ik voel het.quote:Op zondag 21 december 2008 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, ik maak dat geld sowieso elk jaar over, vind het wel leuk, om het dit jaar voor een Fok!actie te doen, is dat stom?
Nah, ik vond het zo'n leuke, bescheiden post. Gaattie zich zitten verdedigen dat hij de vorige gewonnen had.quote:Op zondag 21 december 2008 15:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent een tuinfluiter-fan?
Wij doneren in een potje met de buren, voor iedere kerstkaart die je krijgt een euro. En dat storten we dan woensdag.quote:Op zondag 21 december 2008 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, ik maak dat geld sowieso elk jaar over, vind het wel leuk, om het dit jaar voor een Fok!actie te doen, is dat stom?
Nee joh lekker doen maar als ik ergens niet nieuwsgierig naar ben dan is het naar een fotoreportage van SHE, maar daar gaat het jou waarschijnlijk ook niet om je wil gewoon van je poen afquote:Op zondag 21 december 2008 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik heb NOG minder met een nieuwe gebruikersnaam of tagje!quote:Op zondag 21 december 2008 16:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee joh lekker doen maar als ik ergens niet nieuwsgierig naar ben dan is het naar een fotoreportage van SHE, maar daar gaat het jou waarschijnlijk ook niet om je wil gewoon van je poen af
Was ook idd helemaal buiten hem/haar om, het was SCH die er mee begon, dat was voor kleinzusje, die het icon had gemaakt.quote:Op zondag 21 december 2008 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik vond het zo'n leuke, bescheiden post. Gaattie zich zitten verdedigen dat hij de vorige gewonnen had.
Ja klopt ik ook hoor, komen vast nog wel paar leuke acties!quote:Op zondag 21 december 2008 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik heb NOG minder met een nieuwe gebruikersnaam of tagje!
Je username is nog goed? Wil je niet net als noekje je -je kwijt?quote:Op zondag 21 december 2008 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik heb NOG minder met een nieuwe gebruikersnaam of tagje!
quote:Op zondag 21 december 2008 16:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja klopt ik ook hoor, komen vast nog wel paar leuke acties!
Nope, die staat daar prima!quote:Op zondag 21 december 2008 16:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je username is nog goed? Wil je niet net als noekje je -je kwijt?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:13 schreef noekje het volgende:
Ik zou de foto's van SHE wel willen zien. SHE is gorgeous en MissBliss maakt hele mooie foto's. Dat is toch niet zo raar en het is voor het goede doel. Win win, zou ik zeggen.
Ze is dol op sport ookquote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens precies hoe ze eruit ziet, zij is toch met die playboy ava?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ze is dol op sport ookdus zal jij haar wel niet kennen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij je username in zou veranderen?quote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
25 hele euro's voor het veranderen van je username.
Ik ben benieuwd of de oude naam dan weer vrijkomt, dan zou iemand heel gemakkelijk een kloon aan kunnen maken..
Ja boeien. Postgeschiedenis is dan toch weg. Veel plezier ermee, zou ik zeggen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd of de oude naam dan weer vrijkomt, dan zou iemand heel gemakkelijk een kloon aan kunnen maken..
Lijkt me beetje té eenvoudig, bovendien is dat niet allemaal maar voor 3 maanden?quote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Ik kom even binnensluipen en ben direct weer weg. Dit lees ik net.![]()
Er heeft een FOK!ker zelfs ¤500,- overgemaakt.
Noek, Vic heeft het geweldig gehad maar later meer daarover.
1 januari! Met een kusje van Danny.quote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noek is een hoax, ik zie nog noekje
SunChaser postte met iets daarover. Een nieuwe naam nemen en z'n oude username ook houden als 'kloon of karakter'. Dus wellicht heb je de keus om je oude naam ook nog op te eisen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
Ja, mag ik noekje als kloon vanaf 1 januari?quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja boeien. Postgeschiedenis is dan toch weg. Veel plezier ermee, zou ik zeggen.
Ja hoor. Ik gun jou óók een noekje én warme voeten.quote:Op zondag 21 december 2008 16:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, mag ik noekje als kloon vanaf 1 januari?
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik gun jou óók een noekje én warme voeten.
Je hebt toch wel een magnetron hè?
Ik voelde dat gewoon. Omfg, ik ben zo paranormaal, da's gewoon niet normaal meer!quote:
Nog ff en dan heeft elk kind een eigen waterputquote:Op zondag 21 december 2008 16:40 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Tussenstand Serious Request:
595.480 Euro!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog ff en dan heeft elk kind een eigen waterput
Is het zo'n lang verhaal dan?quote:Op zondag 21 december 2008 16:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In hoeveel kantjes wil je het antwoord?
Een mooi topic.quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog ff en dan heeft elk kind een eigen waterput
quote:Op zondag 21 december 2008 16:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik voelde dat gewoon. Omfg, ik ben zo paranormaal, da's gewoon niet normaal meer!
Oh ja, da's waar. Ik weet het allang. I know what you did last summer!quote:Op zondag 21 december 2008 16:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je het allemaal zelf wel verder invullen lijkt me.
Ik heb niet gejankt, maar wel stiekem in zijn staart geknepen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb gestemd !
1. FritsVanEgters
2. Pietje Puk
3. Tuinfluiter
wat een rare post van Tuinfluitertje![]()
ik vin tuinfluitertje lief..... en ik heb hem nog wel een nominatie geven voor liefste user![]()
voor Tuinfluitertjes
O en LS ga janken over die kutkat van je![]()
![]()
dat laatste meende ik niet....... was grappie.......
en ik heb nog steeds keelpijn.......ik wil een drain en kaartjes en een beterschap topic
en ik wil ook sloffen.........
De vraag is zo groot als je hem zelf maakt.. waar te beginnen?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb gestemd !
1. FritsVanEgters
2. Pietje Puk
3. Tuinfluiter
wat een rare post van Tuinfluitertje![]()
ik vin tuinfluitertje lief..... en ik heb hem nog wel een nominatie geven voor liefste user![]()
voor Tuinfluitertjes
O en LS ga janken over die kutkat van je![]()
![]()
dat laatste meende ik niet....... was grappie.......
en ik heb nog steeds keelpijn.......ik wil een drain en kaartjes en een beterschap topic
en ik wil ook sloffen.........
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb gestemd !
1. FritsVanEgters
2. Pietje Puk
3. Tuinfluiter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |