O jee.quote:Op zondag 21 december 2008 04:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi! Welkom!
We doen blunderverhalen!
Je kunt er zelfs op stemmen.quote:Op zondag 21 december 2008 04:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
obama met een kerstmutsje
Dit is blunder nr 1quote:
Jouw beurt zelfs!quote:Op zondag 21 december 2008 04:19 schreef Soury het volgende:
Ben al blij dat we het niet meer over blunders hebben
quote:Op zondag 21 december 2008 04:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
obama met een kerstmutsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is er alweer een wedstrijdje?quote:Op zondag 21 december 2008 04:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs op stemmen.
quote:Op zondag 21 december 2008 04:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is er alweer een wedstrijdje?
![]()
het stikt hier tegenwoordig van de wedstrijdjes en lijstjes en zullks
Zie mijn sig.quote:Op zondag 21 december 2008 04:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 04:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe er niet meer aan ..quote:Op zondag 21 december 2008 04:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 04:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zie mijn sig.![]()
Ik lig op koers voor een paar magnetron-slippers.
Niet nodig doorgewinterde fokkerquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga morgen op je stemmen........ ben nu niet meer zo helder
quote:Op zondag 21 december 2008 04:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga morgen op je stemmen........ ben nu niet meer zo helder
ja morgen lees ik wel terug en dan weet ik het wel.........quote:Op zondag 21 december 2008 04:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd!![]()
Ik neem aan dat jij mij er morgen wel even aan herinnerd, Fan?![]()
Ik ga voor een Tshirtquote:Op zondag 21 december 2008 04:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd!![]()
Ik neem aan dat jij mij er morgen wel even aan herinnerd, Fan?![]()
Wow, lees je deze topics ook nog terug?quote:Op zondag 21 december 2008 04:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja morgen lees ik wel terug en dan weet ik het wel.........
als ik me dit topic morgen nog herrinere welquote:Op zondag 21 december 2008 04:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wow, lees je deze topics ook nog terug?
'quote:Op zondag 21 december 2008 04:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wow, lees je deze topics ook nog terug?
Ik kom hier morgen nog wel ff reclame maken.quote:Op zondag 21 december 2008 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik het vergeet is het Fans Huubs schuld!
Ik dacht dat Manu met lobosca was?quote:Op zondag 21 december 2008 04:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wist je dat nog niet?
is al héél lang zo.......![]()
toch Manu
o ja........... nu weet ik er weet éénquote:Op zondag 21 december 2008 04:31 schreef Soury het volgende:
Ik blunder nooit... Ik val vaak op mijn bek enzo en doe een salto op de fiets maar blunderen tja vast wel !!maar moet ff denken
Ik lurk ze normaal alleen, dus dat is gewoon één keer lezen.quote:
Morgen deze teruglezen!quote:Op zondag 21 december 2008 04:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik lurk ze normaal alleen, dus dat is gewoon één keer lezen.
De beschamende waar we om kunnen lachen meelevenquote:Op zondag 21 december 2008 04:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor blunders moeten het eigenlijk zijn?
alles mag..........quote:Op zondag 21 december 2008 04:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor blunders moeten het eigenlijk zijn?
quote:Op zondag 21 december 2008 04:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik was dus één keer in mijn leven in Italië en daar had dat ene jind zo'n stepje met een motortje......
ken je die?
dan sta je dus met twee voeten op die step en je geeft gas met die handvaten........
oké ik wil dat dus ook proberen maar je moet dus ook remmen met die handvaten
maar wel rustig aan remmen niet in één keer knijpen dus dat deed ik dus wel![]()
KNAK......... die step staat stil en ik vlieg over het stuur heen koprol over de weg
![]()
![]()
![]()
niet gelogen écht waar.........
geen schrammetje......... mensen helemaal in paniek aan komen rennen
en ik lach in een deuk........
Dat was een blunderquote:Op zondag 21 december 2008 04:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al eens mijn trouwfoto blunder geplaatst!
quote:Op zondag 21 december 2008 04:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
First thing in the morning.
Ik ben nooit dronken.quote:Op zondag 21 december 2008 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ben je niet dronken genoeg!![]()
![]()
inkie pinkiequote:Op zondag 21 december 2008 04:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat is op zich al een blunder
Nouja, paar keer betrapt in oude huis toen ik van badkamer naar kamer liep en handdoek vergeten wasquote:Op zondag 21 december 2008 04:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
whéééékom op schijterd.........
pffffffffff dat is niks ...........quote:Op zondag 21 december 2008 04:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, paar keer betrapt in oude huis toen ik van badkamer naar kamer liep en handdoek vergeten was
quote:Op zondag 21 december 2008 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, opzich niet, maar ons niveau haal je dan misschien niet.![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 04:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, paar keer betrapt in oude huis toen ik van badkamer naar kamer liep en handdoek vergeten was
quote:Op zondag 21 december 2008 04:42 schreef Soury het volgende:
o.k. Niet zo zeer een blunder wel dom. En volgens mij heb ik dit verhaal al eerder gepost. Anyway wezen stappen en werd een beetje misselijk. Dus Bleeeehhhhh gekotst op straat .. Volgende dag in de bus naar school vond ik het wel meuren maar ja. Op de terugweg ook weer. Ik had dus in me mouw van me jas gekotst
Nog een leuke dan;quote:Op zondag 21 december 2008 04:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffffffff dat is niks ...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |