Wat Noek zegt! En je weet, met Noek moet je niet messen!quote:Op zondag 21 december 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
Nou, geef eens een voorproefje. Zo op de zondagochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat Noek zegt! En je weet, met Noek moet je niet messen!
En dan ga ik nu maar het kerstgedruis in om kerstcadeautjes te kopen voor kansarme mensen.Goed zo, you have a Karma to think about. Help de paupers!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go hard or go home
quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat Noek zegt! En je weet, met Noek moet je niet messen!
En dan ga ik nu maar het kerstgedruis in om kerstcadeautjes te kopen voor kansarme mensen.ik krijg nooit kerstcadeautjes, teken dat ik niet kansarm benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
Ik wel en die stuur ik dan weer door naar kansarme mensjes in Polen ofzo. Hoeveel fleece huispakken kan je hebben, vraag ik me weleens af. Vooral de uniseks variant.quote:Op zondag 21 december 2008 11:50 schreef blomst het volgende:
[..]
ik krijg nooit kerstcadeautjes, teken dat ik niet kansarm ben
Ik zie er niet uit op zondagochtend.quote:Op zondag 21 december 2008 11:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, geef eens een voorproefje. Zo op de zondagochtend.
Nou, vooruit. Vanavond dan! Cc en ik betalen grif hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit op zondagochtend.
geeft niet, wij zien ook niet zo scherp op zondagochtendquote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit op zondagochtend.
Ja, voor het goede doel.quote:Op zondag 21 december 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Vanavond dan! Cc en ik betalen grif hoor.
quote:Op zondag 21 december 2008 12:02 schreef blomst het volgende:
[..]
geeft niet, wij zien ook niet zo scherp op zondagochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ja, goed man! Dan ben ik ook niet te traceren op google!quote:Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben je nog niet van de je af
Je kan ook noek laten vallen, JE
Ja, ik knip mijn lange manen af, trek Timberlands aan en een tuinbroek.quote:Op zondag 21 december 2008 12:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trouwens ik vind noekje wel leuk. Waarom wil je er van af? Ben je daar nu te oud voor?
Wil je eindelijk voor vol worden aangezien? [ afbeelding ]
Ik heb je maar zo kort gekend, maar ik had geen minuut willen missen.quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ik knip mijn lange manen af, trek Timberlands aan en een tuinbroek.
Vaarwel noekje, ik heb van je genoten.![]()
quote:Ik heb op je gestemd, Frits! Ja, ik gun je warme magnetron voeten.
jij ook fijne dagquote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
Ik ook Frits, nou ja, een 2e plaats, maar toch.
Vic is weer thuis![]()
dus fijne dag allemaal.
Wat leuk! Hoe heeft die het gehad?quote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
Vic is weer thuis![]()
dus fijne dag allemaal.
Langer, en de nachten korter.quote:Op zondag 21 december 2008 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
De dagen worden weer korter vanaf vandaag
Ik bedoel dus dat het weer langer licht gaat worden. De dagen blijven natuurlijk gewoon 24 uur.
Behalve 31 december, dan is het 24 uur en één seconde.
Top.quote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
Wie had ik daar ook alweer?quote:Op zondag 21 december 2008 13:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Langer, en de nachten korter.![]()
Is wel fijn inderdaad.
[..]
Top.Ik vond je nummer 1 ook heel leuk (noekjes nr. 2 trwns ook)
Ik weet niet wie maar het was een kerstmannetje met verboden voor kerstbomen op de achtergrond..quote:
Waag 't niet, ik ben er te zeer aan gehecht.quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef noekje het volgende:
Ja, ik knip mijn lange manen af, trek Timberlands aan en een tuinbroek.
Vaarwel noekje, ik heb van je genoten.![]()
Nou, het wordt toch niks en ik vond Danny in het echt nog wel zo snoezig.quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waag 't niet, ik ben er te zeer aan gehecht.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet niet wie maar het was een kerstmannetje met verboden voor kerstbomen op de achtergrond..
Ja, Noek is wel lief.quote:
noekje is tof, die hoeft heul geen metamorfosequote:Op zondag 21 december 2008 14:11 schreef noekje het volgende:
Ja, Noek is wel lief.![]()
Maar anders werd het PietPuk heur of Blomstje.
Of Gertje. Die is ook wel schattig, alleen snap ik zijn plaatjes niet. Dat stemt me droevig. Maar ik ben nu wel een beetje een blije Camper hoor. Wees blij voor me, Pietje. We zijn nu toch wel in zo'n staat van vriendschap waarbij je blij voor elkander bent? Ja toch? Ik ben ook blij voor jou omdat ik atijd blij voor je ben. Echt, altijd!![]()
Soms wil ik zelfs jou zijn. Dan trein ik naar Nijmegen en lees slimme boeken. Nee, echt!
Goede tieten! Wel een raar hoofd maar soms als ik heel snel in de spiegel kijk dan denk ik,"Hé, dat is Max Westerman!" Nou, daar lijkt die blauwe dan helemaal niet op!quote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Gert het volgende:
Nou pleur dan ook maar op met die minderjarige pedo-bait!
NOEK is stoer. Een sexy chick met lieslaarzen waar je niet mee moet spotten.![]()
Of niet? Dit vindt Google er van. Eerste plaatje.![]()
[ afbeelding ]
Oké, Diamant is de beste toch?quote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef blomst het volgende:
Noek is niet origineel, die bestaat al.
Noekje is er maar één van op Fok.
En die botoxklanten kunnen beter meteen met frituurvet beginnen.
Ik vind die van A_A ook wel gaafquote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat stemmen de users dom>
Het is qua animatie toch wel duidelijk dat PP007 de allermooiste heeft?
En ik heb de origineelste.
Zit diepgang in, wat niemand begrijpt.
Je hebt toch eerste een kerstboom, die dan op ouderjaarsnacht in de brand gaat? Of was dat vroeger alleen maar zo?
Prima, dan ben ik maar dom!quote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat stemmen de users dom>
Het is qua animatie toch wel duidelijk dat PP007 de allermooiste heeft?
En ik heb de origineelste.
Zit diepgang in, wat niemand begrijpt.
Je hebt toch eerste een kerstboom, die dan op ouderjaarsnacht in de brand gaat? Of was dat vroeger alleen maar zo?
Ik ben anders 20 bij Braintraining. Jij dan?quote:
Met een beetje hulp lukt het welquote:Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef blomst het volgende:
Als ik dom stem dan stem ik op LS, die kunstboom wil niet branden
Nog 36 (terwijl ik 43 ben)quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben anders 20 bij Braintraining. Jij dan?
Like we give a fuck truck of die boom in de hens gaat door een fucking aap op nieuwjaarsnacht.
Ja, vijf.quote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook gestemd, ook 2e plaats want ik heb ook een kerstmannetje met verboden voor kerstbomen op de achtergrond (Peter6000) op 1.
Maar er zijn vast wel meerdere paar sokken te winnen toch?
Na een week wens je de Japanner dood. Als je dan een dag overslaat dan gaat die je schuldig laten voelen enzo. Nu durf ik niet meer omdat ik al wéken niet meer heb geoefend. Het is gewoon die blik, ik kan daar niet tegen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog 36 (terwijl ik 43 ben)
Maar nog 2-3 keer spelen en ga ook richting de 20. Is verdomd verslavend dat spelletje.
Ooit was is 21, maar ik heb het echt al heel lang niet gedaan!quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Like we give a fuck truck of die boom in de hens gaat door een fucking aap op nieuwjaarsnacht.
Vergeet ik er nog bij te zeggen dat ik heel hard moest lachen!quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zou ik dan niet op het topic zetten, want dan heb ik wéér een ban te pakken.quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Na een week wens je de Japanner dood. Als je dan een dag overslaat dan gaat die je schuldig laten voelen enzo. Nu durf ik niet meer omdat ik al wéken niet meer heb geoefend. Het is gewoon die blik, ik kan daar niet tegen.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
Die Frits heeft de hele nacht mee lopen baggeren, die verdient gewoon een paar punten van me.
Oh maar ik wens Mario soms ook dood.quote:Op zondag 21 december 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zou ik dan niet op het topic zetten, want dan heb ik wéér een ban te pakken.![]()
Ik doe ook een ander spelletje op de PC. (little shop of treasures) Zit nu bij alle winkels onder de 4 minuten.
Hihiquote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook geld overmaken voor een SR actie, maar ik hoef geen andere naam, of een tagje voor 3 maanden. En ik hoef ook geen naaktfoto's van She eigenlijk.
Zijn er nog meer acties? Anders ga ik wel voor She.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Dit is ook een hele gezellige slowchat.![]()
's Nachts kom ik meestal aanwaaien bij een SC waar nog een beetje leven in zit.
Je kunt ook gek doen en een plaatje aanvragen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook geld overmaken voor een SR actie, maar ik hoef geen andere naam, of een tagje voor 3 maanden. En ik hoef ook geen naaktfoto's van She eigenlijk.
Zijn er nog meer acties? Anders ga ik wel voor She.
Nah dan wacht ik nog 1 dag! En dan ga ik kiezen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Hihi![]()
Er komt nog wel meer volgens mij.
Ohw, dat is balen!quote:Op zondag 21 december 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn kat is zoek.....
Was gisteren al beetje niezerig en ben bang dat ik die niet weer ga zien....
Heb hele huis afgezocht, maar nergens te vinden en is niet gewoon, want meestal staat hij me op te wachten als ik ook maar ff buitenshuis ben.
Dat zou idd ook kunnen, heb ik andere jaren ook gedaan, maar ik vind het ook leuk, als Fok! een mooi groot bedrag kan geven.quote:Op zondag 21 december 2008 14:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt ook gek doen en een plaatje aanvragen.
Ja, ho stop. Doe iets. Ga alvast even pamfletten op lataarnpalen plakken ofzo.quote:Op zondag 21 december 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn kat is zoek.....
Was gisteren al beetje niezerig en ben bang dat ik die niet weer ga zien....
Heb hele huis afgezocht, maar nergens te vinden en is niet gewoon, want meestal staat hij me op te wachten als ik ook maar ff buitenshuis ben.
Ik ga maar weer eens met hondje de straat op, die weet hem meestal wel te vinden, ook al zit hij nu te janken als ik de naam van de kat zeg, dat we hem gaan zoeken.quote:
Ik heb ook al de hele buurt, voor zover mogelijk aan gesproken. Die kennen mijn kat en mijn hondje. En het is niet normaal dat hij niet ff is komen miauwen, want zijn biologische klok moet toch op zondag staan en dan krijgen ze altijd vlees.quote:Op zondag 21 december 2008 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ho stop. Doe iets. Ga alvast even pamfletten op lataarnpalen plakken ofzo.
Ik was die van mij ook laatst kwijt. Ik had alles geregeld, pamflet, nummer van Amivedi (even bellen jij!) en toen lag hij onder de dekens te maffen. Toen heb ik hem uitgescholden en moest ik huilen.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens met hondje de straat op, die weet hem meestal wel te vinden, ook al zit hij nu te janken als ik de naam van de kat zeg, dat we hem gaan zoeken.
Mooie naam.quote:Op zondag 21 december 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
Oja ik heb er een neefje bij en hij heet Noa.
Vanochtend om ongeveer half zeven geboren op de verjaardag van zijn moeder.
Dus nu hebben we er twee op 21 december het begin van de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |