quote:Op zondag 21 december 2008 15:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Staat er ineens een onnozele kat in de tuin.
Komt binnenwandelen, alsof er niets aan de hand was.
Ik had net Amivedi gebeld, alsof dat rotventje dat door had en het vond om maar weer ff thuis te komen.

Dat meen je nietquote:Op zondag 21 december 2008 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik ga toch maar even geld over maken voor She!
 mogge all
  mogge all

Zo onnozel zijn ze soms niet...quote:Op zondag 21 december 2008 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gelukkig!
Ja, ze blijven onnozel... dat is ook een deel van hun charme.

quote:

Nee, tuurlijk niet. Het is schattig. Hell, het is bijna kerst. Ik voel het.quote:Op zondag 21 december 2008 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, ik maak dat geld sowieso elk jaar over, vind het wel leuk, om het dit jaar voor een Fok!actie te doen, is dat stom?

Nah, ik vond het zo'n leuke, bescheiden post. Gaattie zich zitten verdedigen dat hij de vorige gewonnen had.quote:Op zondag 21 december 2008 15:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent een tuinfluiter-fan?

Wij doneren in een potje met de buren, voor iedere kerstkaart die je krijgt een euro. En dat storten we dan woensdag.quote:Op zondag 21 december 2008 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, ik maak dat geld sowieso elk jaar over, vind het wel leuk, om het dit jaar voor een Fok!actie te doen, is dat stom?

Nee joh lekker doen maar als ik ergens niet nieuwsgierig naar ben dan is het naar een fotoreportage van SHE, maar daar gaat het jou waarschijnlijk ook niet om je wil gewoon van je poen afquote:Op zondag 21 december 2008 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]

Laat ik het zo zeggen: Ik heb NOG minder met een nieuwe gebruikersnaam of tagje!quote:Op zondag 21 december 2008 16:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee joh lekker doen maar als ik ergens niet nieuwsgierig naar ben dan is het naar een fotoreportage van SHE, maar daar gaat het jou waarschijnlijk ook niet om je wil gewoon van je poen af

Was ook idd helemaal buiten hem/haar om, het was SCH die er mee begon, dat was voor kleinzusje, die het icon had gemaakt.quote:Op zondag 21 december 2008 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik vond het zo'n leuke, bescheiden post. Gaattie zich zitten verdedigen dat hij de vorige gewonnen had.

Ja klopt ik ook hoor, komen vast nog wel paar leuke acties!quote:Op zondag 21 december 2008 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik heb NOG minder met een nieuwe gebruikersnaam of tagje!

Je username is nog goed? Wil je niet net als noekje je -je kwijt?quote:Op zondag 21 december 2008 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik heb NOG minder met een nieuwe gebruikersnaam of tagje!

quote:Op zondag 21 december 2008 16:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja klopt ik ook hoor, komen vast nog wel paar leuke acties!

Nope, die staat daar prima!quote:Op zondag 21 december 2008 16:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je username is nog goed? Wil je niet net als noekje je -je kwijt?

quote:Op zondag 21 december 2008 16:13 schreef noekje het volgende:
Ik zou de foto's van SHE wel willen zien. SHE is gorgeous en MissBliss maakt hele mooie foto's. Dat is toch niet zo raar en het is voor het goede doel. Win win, zou ik zeggen.
 Ik weet eigenlijk niet eens precies hoe ze eruit ziet, zij is toch met die playboy ava?
  Ik weet eigenlijk niet eens precies hoe ze eruit ziet, zij is toch met die playboy ava?

Ze is dol op sport ookquote:Op zondag 21 december 2008 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
 dus zal jij haar wel niet kennen
  dus zal jij haar wel niet kennen   

quote:Op zondag 21 december 2008 16:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ze is dol op sport ookdus zal jij haar wel niet kennen

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij je username in zou veranderen?quote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
25 hele euro's voor het veranderen van je username.
Ik ben benieuwd of de oude naam dan weer vrijkomt, dan zou iemand heel gemakkelijk een kloon aan kunnen maken..

Ja boeien. Postgeschiedenis is dan toch weg. Veel plezier ermee, zou ik zeggen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd of de oude naam dan weer vrijkomt, dan zou iemand heel gemakkelijk een kloon aan kunnen maken..

Lijkt me beetje té eenvoudig, bovendien is dat niet allemaal maar voor 3 maanden?quote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |