Nope Tele 2, en het ligt aan een kabeltje wat slecht contact maakt, weet wat het ios dus.quote:Op zondag 21 december 2008 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ziggo, zeker.
Edit: Ik hoef niet meer te speculeren. Voorganger heeft het al verklaard.
Beter dan Coldplay!quote:
Absoluut, tenminste niet eentje waar je continu mee wordt doodgegooidquote:Op zondag 21 december 2008 03:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooiste Kerstplaat, als het aan mij ligt
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Ambrosius het volgende:
Toch maar slapen nu, rond 9.00 de wekker om weer verder te kijken denk ik maar![]()
.
Vind ik ook.quote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef JJH het volgende:
Draai die mic van Ilse open, ze is er niet alleen om mooi te wezen
Woensdag bij de finale.quote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
Wtf Ilse woont in zelfde stad als mij
Ik zie haar zelden op tv ook, maar elke keer als ik er zie is het![]()
![]()
![]()
Gaat ze nog optreden ook bij Glazen Huis later in de week? Of heeft ze dat al gedaan? kijk pas vanaf 3.00
Op de slotdagquote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
![]()
![]()
Gaat ze nog optreden ook bij Glazen Huis later in de week? Of heeft ze dat al gedaan? kijk pas vanaf 3.00
Als je onder optreden hakkuh en headbangen verstaat, dan ben je net te laatquote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Qunix het volgende:
Ik ga stoppen (nu echt, muziek is al uit)
quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je onder optreden hakkuh en headbangen verstaat, dan ben je net te laat
Heeft al wat gezongen,. en af en toe zingt ze ook gezellig met de plaat mee, maar nu nietquote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is het een vogel? Is het een vliegtuig? NEE, het is
[ afbeelding ]
Haha adieuquote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Qunix het volgende:
Ik ga stoppen (nu echt, muziek is al uit)
Je hebt veel gemist.quote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, is goed. Misschien volgende week, dan hoor ik wat nummers van ze.
de mooiste kerstplaat is van Bert en Ernie - Ik ben een kerstbalquote:Op zondag 21 december 2008 03:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooiste Kerstplaat, als het aan mij ligt
Slaap lekker.quote:Op zondag 21 december 2008 03:40 schreef Sersjee het volgende:
Voor ik ga pitten moet me toch nog even van het hart da'k voor altijd en eeuwig verliefd ben op Ilse.
Jij ook al?quote:Op zondag 21 december 2008 03:40 schreef Sersjee het volgende:
Voor ik ga pitten moet me toch nog even van het hart da'k voor altijd en eeuwig verliefd ben op Ilse.
quote:Op zondag 21 december 2008 03:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de mooiste kerstplaat is van Bert en Ernie - Ik ben een kerstbal
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 21 december 2008 03:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de mooiste kerstplaat is van Bert en Ernie - Ik ben een kerstbal
Breda.quote:Op zondag 21 december 2008 03:41 schreef George_Kloonie het volgende:
Waar is dat 3Fm huis eigenlijk?
Als het in me stad is ga ik nu wel ff langs
Grote Markt Breda.quote:Op zondag 21 december 2008 03:41 schreef George_Kloonie het volgende:
Breda, op de Grote Markt.quote:Op zondag 21 december 2008 03:41 schreef George_Kloonie het volgende:
Mwah.quote:Op zondag 21 december 2008 03:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb het gevoel heel wat te hebben gemist als je de sfeer van Gent met die van Breda vergelijkt.
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 03:42 schreef Marc63 het volgende:
Nog ff 1 post. Staat leuker in mn geschiedenis.
Doei
Dat hakkuh heb ik nog gezienquote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je onder optreden hakkuh en headbangen verstaat, dan ben je net te laat
Zijn dochter doet maandag mee aan 'De Slimste Mens Ter Wereld'.quote:
24stequote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat hakkuh heb ik nog gezien
Vanaf hoe laat is ze er al dan? Kan je nog ergens terugkijken trouwens? ze zouden het op dvd moeten zetten imo..
Slotdag is de 25e? Komt slecht uit
Slotdag is de 24e.quote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat hakkuh heb ik nog gezien
Vanaf hoe laat is ze er al dan? Kan je nog ergens terugkijken trouwens? ze zouden het op dvd moeten zetten imo..
Slotdag is de 25e? Komt slecht uit
Jaaaaquote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef JJH het volgende:
Ik stel voor dat de volgende TT "Met Supergrover, bert en ernie!"
quote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef JJH het volgende:
Amsterdam sowieso niet, misschien Rotterdam.quote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom nou weer breda?
Waarom niet amsterdam of rotterdam?!
die CD heb ikquote:Op zondag 21 december 2008 03:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omdat dan het complete glazen huis gejat zou worden.quote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom nou weer breda?
Of Maastrichtquote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom nou weer breda?
Omdat daar meer dronken mensen zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef George_Kloonie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom nou weer breda?
Ik ga dit opzettelijk saboteren, catch me if you can!quote:Op zondag 21 december 2008 03:43 schreef JJH het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 03:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat dan het complete glazen huis gejat zou worden.
Oftewel: die steden zijn niet idiot-proof.quote:Op zondag 21 december 2008 03:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat daar meer dronken mensen zijn.
quote:Op zondag 21 december 2008 03:44 schreef rubbereend het volgende:
Ze snappen de mop maar niet in België
Hij was dan ook best slecht.quote:Op zondag 21 december 2008 03:44 schreef rubbereend het volgende:
Ik bedoelde dus in Breda, dat daar meer dronken mensen zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 03:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oftewel: die steden zijn niet idiot-proof.
Ik heb hem gemist, wat zeiden ze?quote:Op zondag 21 december 2008 03:44 schreef rubbereend het volgende:
Waarom zo ver?quote:
Ja heul erg.quote:Op zondag 21 december 2008 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaloers op mensen onder de rivieren?
quote:Op zondag 21 december 2008 03:46 schreef Seam het volgende:
keicool
Volgend jaar het glazen huis in meesjtrich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt weg![]()
Geweldige stadquote:Op zondag 21 december 2008 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom zo ver?
De treinreis naar Breda is al lang genoeg. Al zou ik zelf wel psycho genoeg zijn om helemaal naar Maastricht af te reizen.![]()
Wat dacht je van Zutphen?quote:Op zondag 21 december 2008 03:46 schreef Seam het volgende:
keicool
Aan het einde van dit jaar of vandaag?quote:Op zondag 21 december 2008 03:46 schreef Noortje. het volgende:
HAHAHA mijn nieuwe doel was 2777 met het idee dat ik dat toch nooit zou halen, maar nu moet ik er nog maar 4 ofzo
liever Nijmegenquote:Op zondag 21 december 2008 03:46 schreef Seam het volgende:
keicool
Vandaagquote:Op zondag 21 december 2008 03:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aan het einde van dit jaar of vandaag?
quote:
Bij deze geregeld.quote:Op zondag 21 december 2008 03:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oeh ik stem voor, dat is dichtbij!
Nijmegen it isquote:Op zondag 21 december 2008 03:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
die heb ik ookquote:Op zondag 21 december 2008 03:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb wel de Beste Vriendjes Blues
quote:Op zondag 21 december 2008 03:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heb ik ookik heb vrij veel Bert & Ernie shit
Misschien een travo.quote:Op zondag 21 december 2008 03:50 schreef Seam het volgende:
Een man die zich zwart geverfd heeft
Is het een homo?
Ach het vol houden tot 12 uur is misschien teveel van het goedequote:Op zondag 21 december 2008 03:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wiehoeee!
Ik ben over mijn slaap heen geloof ik.
Tsja die dokken ook waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 03:51 schreef rubbereend het volgende:
Nu houden ze zich vrij strikt aan de playlist
een goede stapstad, plek zatquote:Op zondag 21 december 2008 03:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
NEE, het isquote:Op zondag 21 december 2008 03:50 schreef Seam het volgende:
Een man die zich zwart geverfd heeft
Is het een homo?
Maar qua studenten ..quote:Op zondag 21 december 2008 03:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een goede stapstad, plek zaten een hele linkse stad, dus geld geven ze wel weg
Ik hoop het!quote:Op zondag 21 december 2008 03:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach het vol houden tot 12 uur is misschien teveel van het goede
Nu ook verkrijgbaar in het zwartquote:
Join the club enzo!quote:Op zondag 21 december 2008 03:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wiehoeee!
Ik ben over mijn slaap heen geloof ik.
Tegen die tijd is het topic weer dicht ben ik bangquote:Op zondag 21 december 2008 03:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gaan painten maar ik had er toch geen zin in.
klopt maar de spontaniteit van "ow dan draaien we die ff snel tussendoor" is er een beetje af.quote:Op zondag 21 december 2008 03:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja die dokken ook waarschijnlijk.
Had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 21 december 2008 03:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het topic weer dicht ben ik bang
Dat dacht ik ook al. Vind deze stiekum ook beter.quote:Op zondag 21 december 2008 03:54 schreef Noortje. het volgende:
The Ting Tings
En een keer GEEN That's Not My Name, maar Shut Up And Let Me Go![]()
![]()
![]()
Da's wel jammer ja.quote:Op zondag 21 december 2008 03:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar de spontaniteit van "ow dan draaien we die ff snel tussendoor" is er een beetje af.
Veel beter inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 03:54 schreef Noortje. het volgende:
The Ting Tings
En een keer GEEN That's Not My Name, maar Shut Up And Let Me Go![]()
![]()
![]()
*highfive!*quote:Op zondag 21 december 2008 03:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Vind deze stiekum ook beter.
quote:Op zondag 21 december 2008 03:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar qua studenten ..![]()
Veelteveel bekenden
Ja dat bedoel ik.. Iedereen hier uit mijn omgeving gaat naar Nijmegenquote:
Limburgs is mooierquote:Op zondag 21 december 2008 03:58 schreef rubbereend het volgende:
door de brivenbus douwe
heerlijk dat Brabants
En dat nog wel in mijn topic.quote:Op zondag 21 december 2008 03:58 schreef Seam het volgende:
Wow, is er een minuut lang niet gepost hier
Misschien ga ik dat ook doen.quote:Op zondag 21 december 2008 03:58 schreef rubbereend het volgende:
door de brivenbus douwe
heerlijk dat Brabants
maar dat is daar ook meer Duits dan Limburgsquote:Op zondag 21 december 2008 03:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Op Pinkpop werd ik echt helemaal gestoord van dat Limburgs.
"ENNE?"
"Eh ja, hay"
Dat heb ik veel liever dan Amsterdams of Goois.quote:Op zondag 21 december 2008 03:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Op Pinkpop werd ik echt helemaal gestoord van dat Limburgs.
"ENNE?"
"Eh ja, hay"
Qua accent, qua woorden niet.quote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Seam het volgende:
[..]
maar dat is daar ook meer Duits dan Limburgs
Het waren mensen uit Landgraaf bij wie ik in de tent sliep.quote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Plat Amsterdams of Rotterdams is echt geweldigquote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heb ik veel liever dan Amsterdams of Goois.
Dat dus. Om half 5.quote:Op zondag 21 december 2008 04:01 schreef rubbereend het volgende:
fuck weer een uur verderik ga maffen hoor
Bij StuBru duren ze niet langer dan één minuut. Ik had jullie gewaarschuwd.quote:Op zondag 21 december 2008 04:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het waren mensen uit Landgraaf bij wie ik in de tent sliep.
Headlines.. Geen zin in.
Neeeee blijf tot na Adele!quote:Op zondag 21 december 2008 04:01 schreef Seam het volgende:
Misschien maar eens tijd om naar bed te gaan ..
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 04:01 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij StuBru duren ze niet langer dan één minuut. Ik had jullie gewaarschuwd.![]()
1 minuut nieuws en 59 minuten actie bij de Zuiderburen.
Ben je nog steeds SPT-mod?quote:Op zondag 21 december 2008 04:01 schreef rubbereend het volgende:
Limburgers zijn toch gewoon slecht Duits pratende Belgen?quote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Veenstra?quote:Op zondag 21 december 2008 04:03 schreef Noortje. het volgende:
MICHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen de zuid=limburgers zijn datquote:Op zondag 21 december 2008 04:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Limburgers zijn toch gewoon slecht Duits pratende Belgen?
quote:Op zondag 21 december 2008 04:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 04:03 schreef Noortje. het volgende:
MICHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals Huub Stevens?quote:Op zondag 21 december 2008 04:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
quote:
da's gewoon een Duitserquote:
Die hebben we even aan het log toegevoegd, kijken of daar nog beelden van geregeld kunnen worden.quote:
die staan haar juist goedquote:
Dat laatste. En ik open topic 999 als't uitkomt.quote:Op zondag 21 december 2008 04:08 schreef George_Kloonie het volgende:
Kunnen we niet beter in de fok! chat gaan zitten? of willen jullie dat 3fm topic gewoon naar de 1000 brengen?
Maar die gaan altijd zo ontzettend stinkenquote:Op zondag 21 december 2008 04:09 schreef rubbereend het volgende:
ik geloof gewoon nog steeds niet dat dit Razorlight is. Dit moet Live zijn
[..]
die staan haar juist goedcute
Dit is zo onderhand ook al een chat kanaal.quote:Op zondag 21 december 2008 04:08 schreef George_Kloonie het volgende:
Kunnen we niet beter in de fok! chat gaan zitten? of willen jullie dat 3fm topic gewoon naar de 1000 brengen?
Zal aan het begin van de middag zijn denk, als het niet eerder is...quote:Op zondag 21 december 2008 04:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat laatste. En ik open topic 999 als't uitkomt.
Ik weet hoe het isquote:Op zondag 21 december 2008 04:11 schreef rubbereend het volgende:
oja ik zou gaan slapenschiet lekker op zo
Nou ja ik ben er rond 12 uur weer, en dan om 2 uur ben ik weg dus moet lukken toch?quote:Op zondag 21 december 2008 04:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal aan het begin van de middag zijn denk, als het niet eerder is...
dan worden ze niet goed onderhouden. Want als je ze goed bijhoudt gaan ze echt niet stinken.quote:Op zondag 21 december 2008 04:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar die gaan altijd zo ontzettend stinken
Fail.quote:Op zondag 21 december 2008 04:10 schreef George_Kloonie het volgende:
Wl ik toruwens op de site een nummer aanvragen, is het ENIGE hiphop nummer dat ze hebben, extince met spraakwater
Goed mikken, ik hoop het voor je.quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er rond 12 uur weer, en dan om 2 uur ben ik weg dus moet lukken toch?
er zijn ook weinig betere hip hop platen gemaakt natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 04:10 schreef George_Kloonie het volgende:
Wl ik toruwens op de site een nummer aanvragen, is het ENIGE hiphop nummer dat ze hebben, extince met spraakwater
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn ook weinig betere hip hop platen gemaakt natuurlijk
Sterkte alvast ik ga uitslapen tot een uur of 2 in de middagquote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er rond 12 uur weer, en dan om 2 uur ben ik weg dus moet lukken toch?
Ik kan tot 1 uur uitslapen, maar dan heb ik zo'n nietsnutgevoel..quote:Op zondag 21 december 2008 04:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Sterkte alvast ik ga uitslapen tot een uur of 2 in de middag
Ach hij is leuk bezig hoor, maar Ilse steelt bij iedereen gewoon de showquote:
Bon Jovi gaat nog. Madonna moet van de buis geweerd worden.quote:Op zondag 21 december 2008 04:16 schreef marcodej het volgende:
Bon Jovi.Samen met Madonna de meest overgewaardeerde artiest ooit.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:15 schreef rubbereend het volgende:
en nu ga ik echt maffenallemaal en Noortje veel plezier morgenmiddag
Je hebt nog steeds niet mijn vraag beantwoord.quote:Op zondag 21 december 2008 04:15 schreef rubbereend het volgende:
en nu ga ik echt maffenallemaal en Noortje veel plezier morgenmiddag
quote:Op zondag 21 december 2008 04:16 schreef marcodej het volgende:
Bon Jovi.Samen met Madonna de meest overgewaardeerde artiest ooit.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:18 schreef rubbereend het volgende:
Ik haat Bon Jovi, dus ik kan niet weg, kan niet met zo'n beroerde plaat afsluiten
1500 kan ook nog, over ambities gesproken.quote:Op zondag 21 december 2008 04:08 schreef George_Kloonie het volgende:
Waar zit je op te wachten?quote:Op zondag 21 december 2008 04:18 schreef rubbereend het volgende:
Ik haat Bon Jovi, dus ik kan niet weg, kan niet met zo'n beroerde plaat afsluiten
welke vraag?quote:Op zondag 21 december 2008 04:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet mijn vraag beantwoord.
Nog veel succes met PSV-Feyenoord, dat wordt een heuse zondagmiddagreltopicreeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |