Limburgs is mooierquote:Op zondag 21 december 2008 03:58 schreef rubbereend het volgende:
door de brivenbus douwe
heerlijk dat Brabants

En dat nog wel in mijn topic.quote:Op zondag 21 december 2008 03:58 schreef Seam het volgende:
Wow, is er een minuut lang niet gepost hier

Misschien ga ik dat ook doen.quote:Op zondag 21 december 2008 03:58 schreef rubbereend het volgende:
door de brivenbus douwe
heerlijk dat Brabants

maar dat is daar ook meer Duits dan Limburgsquote:Op zondag 21 december 2008 03:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Op Pinkpop werd ik echt helemaal gestoord van dat Limburgs.
"ENNE?"
"Eh ja, hay"

Dat heb ik veel liever dan Amsterdams of Goois.quote:Op zondag 21 december 2008 03:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Op Pinkpop werd ik echt helemaal gestoord van dat Limburgs.
"ENNE?"
"Eh ja, hay"

Qua accent, qua woorden niet.quote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Seam het volgende:
[..]
maar dat is daar ook meer Duits dan Limburgs

Het waren mensen uit Landgraaf bij wie ik in de tent sliep.quote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Seam het volgende:
[..]
maar dat is daar ook meer Duits dan Limburgs

Plat Amsterdams of Rotterdams is echt geweldigquote:Op zondag 21 december 2008 04:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heb ik veel liever dan Amsterdams of Goois.

Dat dus. Om half 5.quote:Op zondag 21 december 2008 04:01 schreef rubbereend het volgende:
fuck weer een uur verderik ga maffen hoor

Bij StuBru duren ze niet langer dan één minuut. Ik had jullie gewaarschuwd.quote:Op zondag 21 december 2008 04:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het waren mensen uit Landgraaf bij wie ik in de tent sliep.
Headlines.. Geen zin in.

Neeeee blijf tot na Adele!quote:Op zondag 21 december 2008 04:01 schreef Seam het volgende:
Misschien maar eens tijd om naar bed te gaan ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |