Vind ik ook.quote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef JJH het volgende:
Draai die mic van Ilse open, ze is er niet alleen om mooi te wezen
Woensdag bij de finale.quote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
Wtf Ilse woont in zelfde stad als mij
Ik zie haar zelden op tv ook, maar elke keer als ik er zie is het![]()
![]()
![]()
Gaat ze nog optreden ook bij Glazen Huis later in de week? Of heeft ze dat al gedaan? kijk pas vanaf 3.00
Op de slotdagquote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
![]()
![]()
Gaat ze nog optreden ook bij Glazen Huis later in de week? Of heeft ze dat al gedaan? kijk pas vanaf 3.00
Als je onder optreden hakkuh en headbangen verstaat, dan ben je net te laatquote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Qunix het volgende:
Ik ga stoppen (nu echt, muziek is al uit)
quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je onder optreden hakkuh en headbangen verstaat, dan ben je net te laat
Heeft al wat gezongen,. en af en toe zingt ze ook gezellig met de plaat mee, maar nu nietquote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is het een vogel? Is het een vliegtuig? NEE, het is
[ afbeelding ]
Haha adieuquote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Qunix het volgende:
Ik ga stoppen (nu echt, muziek is al uit)
Je hebt veel gemist.quote:Op zondag 21 december 2008 03:38 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 03:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, is goed. Misschien volgende week, dan hoor ik wat nummers van ze.
de mooiste kerstplaat is van Bert en Ernie - Ik ben een kerstbalquote:Op zondag 21 december 2008 03:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooiste Kerstplaat, als het aan mij ligt
Slaap lekker.quote:Op zondag 21 december 2008 03:40 schreef Sersjee het volgende:
Voor ik ga pitten moet me toch nog even van het hart da'k voor altijd en eeuwig verliefd ben op Ilse.
Jij ook al?quote:Op zondag 21 december 2008 03:40 schreef Sersjee het volgende:
Voor ik ga pitten moet me toch nog even van het hart da'k voor altijd en eeuwig verliefd ben op Ilse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |