Ik weet hoe het isquote:Op zondag 21 december 2008 04:11 schreef rubbereend het volgende:
oja ik zou gaan slapenschiet lekker op zo
Nou ja ik ben er rond 12 uur weer, en dan om 2 uur ben ik weg dus moet lukken toch?quote:Op zondag 21 december 2008 04:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal aan het begin van de middag zijn denk, als het niet eerder is...
dan worden ze niet goed onderhouden. Want als je ze goed bijhoudt gaan ze echt niet stinken.quote:Op zondag 21 december 2008 04:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar die gaan altijd zo ontzettend stinken
Fail.quote:Op zondag 21 december 2008 04:10 schreef George_Kloonie het volgende:
Wl ik toruwens op de site een nummer aanvragen, is het ENIGE hiphop nummer dat ze hebben, extince met spraakwater
Goed mikken, ik hoop het voor je.quote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er rond 12 uur weer, en dan om 2 uur ben ik weg dus moet lukken toch?
er zijn ook weinig betere hip hop platen gemaakt natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2008 04:10 schreef George_Kloonie het volgende:
Wl ik toruwens op de site een nummer aanvragen, is het ENIGE hiphop nummer dat ze hebben, extince met spraakwater
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 04:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er zijn ook weinig betere hip hop platen gemaakt natuurlijk
Sterkte alvast ik ga uitslapen tot een uur of 2 in de middagquote:Op zondag 21 december 2008 04:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er rond 12 uur weer, en dan om 2 uur ben ik weg dus moet lukken toch?
Ik kan tot 1 uur uitslapen, maar dan heb ik zo'n nietsnutgevoel..quote:Op zondag 21 december 2008 04:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Sterkte alvast ik ga uitslapen tot een uur of 2 in de middag
Ach hij is leuk bezig hoor, maar Ilse steelt bij iedereen gewoon de showquote:
Bon Jovi gaat nog. Madonna moet van de buis geweerd worden.quote:Op zondag 21 december 2008 04:16 schreef marcodej het volgende:
Bon Jovi.Samen met Madonna de meest overgewaardeerde artiest ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |