Heb je daar ook een recept voor?quote:
Zeg dan dat ie de 30e klaar moet zijnquote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Moet hem nog kopen.
Ik heb normaal lenzen in, en dat vernuecksextje oogmeting altijd. Dus ik draag dit weekend mijn oude bril en ga maandagmiddag alles regelen en kopen.
Euh. Denk dat ik dan gewoon lenzen in heb heur.quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dan dat ie de 30e klaar moet zijn
Niks daarvanquote:Op zondag 21 december 2008 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Euh. Denk dat ik dan gewoon lenzen in heb heur.
kan je beter dit jaar doen, dit is het laatste jaar dat je het nog bij de buitengewone uitgaven kan opgeven bij je belastingaangifte (tenzij je verzekering het volledig dekt)quote:Op zondag 21 december 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook begin volgend jaar weer eens een nieuwe bril aanschaffen.
Heb ook datzelfde lenzenprobleem en de laatste keer gewoon mijn oude bril laten doormeten en gezegd dat ze maar dezelfde sterkte moesten aanhouden bij het maken van de nieuwe.
Begin er nu toch steeds meer voor te voelen eens een echte oogmeting te laten doen nadat ik de lenzen een tijdje uit heb gehad en dan misschien wel een vario-focus te nemen, zodat ik van dat gekloot van aparte leesbrillen af ben.
Verzekering dekt tot een bepaald bedrag. Rest moest ik toch al zelf bij betalen.quote:Op zondag 21 december 2008 00:23 schreef sexymofo het volgende:
kan je beter dit jaar doen, dit is het laatste jaar dat je het nog bij de buitengewone uitgaven kan opgeven bij je belastingaangifte (tenzij je verzekering het volledig dekt)
Nee, want die rest mag je aftrekkenquote:Op zondag 21 december 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verzekering dekt tot een bepaald bedrag. Rest moest ik toch al zelf bij betalen.
de rest is idd dit jaar nog aftrekbaar van je aangifte IB (inkomstenbelasting) en afhankelijk van je inkomen krijg je van het extra deel tot maximaal 52% terug.quote:Op zondag 21 december 2008 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want die rest mag je aftrekkenvan je loonbelasting. Of mis ik iets?
WB DH enquote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef Den_Haag het volgende:
weer terug van de wintersport. nu lekker slapen
quote:Op zondag 21 december 2008 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
The Kite Runner (De Vliegeraar)
Oe, ik zie dat Bloes er ook al een topic over heeft geopend.![]()
![]()
![]()
Mijn ex zei gisteren tegen mij dat ze tranen met tuiten had gejankt om dat boek.quote:Op zondag 21 december 2008 02:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Gos wat vond ik dat een ontzettend slecht boek, De Vliegeraar!![]()
Aan de film heb ik me dus maar niet eens gewaagd.
Ik vond het ook een prachtig boekquote:Op zondag 21 december 2008 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex zei gisteren tegen mij dat ze tranen met tuiten had gejankt om dat boek.![]()
![]()
Ex he
Maar jij bent ook veel te cynisch voor dat soort boeken, Dude.
Ik wil de film niet zien juist omdat ik het boek zo mooi vond, film kan alleen maar tegenvallen.quote:Op zondag 21 december 2008 02:13 schreef Duderinnetje het volgende:
ook door een te hard spinnende kat en een veuls te hard snurkend vriendjevriendinnetje?quote:Op zondag 21 december 2008 09:47 schreef Vork het volgende:
Ik ben al een tijdje wakker.
Mijn vriendinnetje snurkt niet (hier momenteel). En mijn kat kan spinnen wat ze wil, maar ik lag voor de verandering weer eens op zolder en daar durft ze niet te komen.quote:Op zondag 21 december 2008 09:50 schreef mascara-klodder het volgende:
ook door een te hard spinnende kat en een veuls te hard snurkend vriendjevriendinnetje?
Wrom slaap je op de zolder?quote:Op zondag 21 december 2008 10:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje snurkt niet (hier momenteel). En mijn kat kan spinnen wat ze wil, maar ik lag voor de verandering weer eens op zolder en daar durft ze niet te komen.
Nee ik ben vroeg wakker omdat ik gewoon nog een hoop moet doen voor dinsdag (want dan begint m'n kerstvakantie).
Mogguh Boriszquote:Op zondag 21 december 2008 10:17 schreef borisz het volgende:
Mogge
Lekker dagje SR luisteren + voetbal kijken
En mogguh Lein en cyberquote:Op zondag 21 december 2008 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
moggeh. Tvp want aan het werk.
Al m'n beddengoed van m'n eigen bed zit in de was of hangt te drogen en dat was nog niet droog. Op zolder heb ik nog diverse eenpersoonsbedden staan, dus vandaar dat ik een nachtje in m'n eigen 'hotel' bivakkeerde.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Al m'n beddengoed van m'n eigen bed zit in de was of hangt te drogen en dat was nog niet droog. Op zolder heb ik nog diverse eenpersoonsbedden staan, dus vandaar dat ik een nachtje in m'n eigen 'hotel' bivakkeerde.
Wat is het allereerste wat je gaat eten danwel drinken als je weer terug bent in NL?quote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen! Nog 3 uurtjes en ik verlaat m'n huisje om naar NL. te gaan. En ik hoef niets meer te doen!
Hoe lang blijf je in NL?quote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen! Nog 3 uurtjes en ik verlaat m'n huisje om naar NL. te gaan. En ik hoef niets meer te doen!
Mogge Miss Klodderquote:
lekker crisisquote:Op zondag 21 december 2008 10:52 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en geen ontbijt in huis hebben en daarom aan de pittige noodle-soep moeten
hmmm dan mis je juist weer smaak Steer, als je zelf boullion trekt kan je m zonder zout maken.quote:Op zondag 21 december 2008 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Moet je meer water toevoegen, plenkie.
Ik gebruik meestal geconcentreerde Boullion uit een pot, en daar wordt het ook te zout mee volgens de aanwijzingen. Gewoon wat extra water erbij.
Je kunt de film gerust kijken hoor. De personages zijn schitterend verfilmd. En juist met de extra achtergrondinfo die je als kijker hebt (want je hebt het boek gelezen) wordt de film mooier. Raar, want normaal gesproken heb ik een hekel aan verfilmingen (de deceptie na het kijken naar de Da Vinci Code staat me nog helder op het netvlies), maar dit is voor de verandering eens een goede.quote:Op zondag 21 december 2008 09:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wil de film niet zien juist omdat ik het boek zo mooi vond, film kan alleen maar tegenvallen.
Afgelopen week 'Zadelpijn en ander damesleed' en 'Het verwende nest' gelezen. Het eerste boek is ook verfilmd en wil ik ook niet zien, juist omdat ik me een beeld heb gevormd van de hoofdpersonen.
Jeuheu nog een fan!!!!!!!quote:Op zondag 21 december 2008 01:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben oude songfestivalnummers aan het luisteren.
Ik heb er weer zo'n zin an.![]()
Te laat maar ; goeie vlucht!!quote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef AKnynke het volgende:
ik verveel me. HOef pas over anderhalf uur de deur uit om de bus richting station te halen, en alles is gepakt en schoon en ik heb niets meer te doen.
gooi er nog maar een aflevering six feet under tegen aan!
Die doet het niet meerquote:Op zondag 21 december 2008 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat maar ; goeie vlucht!!
Heb jij de DVD box? En van welke seizoenen??
SongfestivalAlleen maar leuk als je het kijkt op de BBC met Terry Wogan
nog helemaal niet te laat. Ik heb de dvd box van het eerste seizoen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat maar ; goeie vlucht!!
Heb jij de DVD box? En van welke seizoenen??
SongfestivalAlleen maar leuk als je het kijkt op de BBC met Terry Wogan
laat zienquote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn zus vindt me homo met dat moderne montuur._!
Zie PMquote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
laat zienhij staat je vast goed!
jamaar, ik ben nu al anderhalf uur van te voren op het vliegveld, dus dan ook nog tijd zat om me te vervelen...vlucht is pas om half 6!quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie PM
Je kunt ook wat vroeger gaan en je vervelen op het vliegveld NynkeIk ben zelf echt een held in het missen van mijn vluchten.
ik heb alles bij me wat ik maar bij me kan hebben. zometeen alleen nog laptop afsluiten en inklappen, en that's it!!quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had ook op anderhalf uur gerekend toen ik een paar weken terug naar Londen wilde. Bleek ik halverwege de rit mijn pak vergeten te zijn.Ik was toen 10 minuten voordat de desk ging sluiten op het vliegveld.
_!
Maarja, jij bent niet zo verstrooid als ik.
Sterkte met het wachten.quote:Op zondag 21 december 2008 14:26 schreef AKnynke het volgende:
ik heb alles bij me wat ik maar bij me kan hebben. zometeen alleen nog laptop afsluiten en inklappen, en that's it!!
Dus is het een hardstikke leuk montuur!quote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn zus vindt me homo met dat moderne montuur._!
quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie PM
Je kunt ook wat vroeger gaan en je vervelen op het vliegveld NynkeIk ben zelf echt een held in het missen van mijn vluchten.
Omdat je niet de hele link aanklikt. Maar zie nieuwe PM.quote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zie niks, ik krijg alleen invalid login page
Hoeveel heb jij gedoneerd?quote:Op zondag 21 december 2008 14:58 schreef golfer het volgende:
Ik blijf me verbazen over de Fokkers. Die aktie met SHE.
ik geef geen cent als t nou n lekkere vent was geweestquote:Op zondag 21 december 2008 14:58 schreef golfer het volgende:
25 euro.quote:
Absoluut bril 2quote:Op zondag 21 december 2008 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je niet de hele link aanklikt. Maar zie nieuwe PM.
hmmm en welke vond je zelf 't mooist? en je zus heeft geen smaakquote:Op zondag 21 december 2008 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, bril 2 was dus de homobril.En het populairst onder vrienden en Bloes.
Bril 1 had verrassend bij de wat saaiere vrienden de voorkeur. En mijn zus is de enige die bril 3 het leukst vond.
Maar het worden bril 2 en 1 - de een voor feestjes, de ander voor begrafenissen.
zie ook de actie in CUL in overleg met Vorkquote:Op zondag 21 december 2008 14:58 schreef golfer het volgende:
2 vond ik wel okee. Ik ben nog niet helemaal uit over 1, ik heb het gevoel dat de saaie bril nog wat beter kan. Ook al is het als saaie bril bedoeld.quote:Op zondag 21 december 2008 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm en welke vond je zelf 't mooist? en je zus heeft geen smaak
Zo klinkt het alsof ik je per PM swaffel.quote:Op zondag 21 december 2008 15:46 schreef kaasplankje het volgende:
bah wat eensgezind![]()
btw 1e keer dat ik jouw hoofd zie op een foto Steer![]()
Wie of wat heb jij voor 't laatst geswaffeld Steer?quote:Op zondag 21 december 2008 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof ik je per PM swaffel.
Bedankt voor je reactie memo.
Eens,quote:Op zondag 21 december 2008 15:17 schreef golfer het volgende:
Bril 1: degelijk, tijdloos.
Bril 2: modieus en past het beste bij je als Metroseksueel.
Bril 3: saai en te groot voor je.
Ik zou dus ook voor bril 2 gaan, Steer.
De 30ste zie je hem in vol ornaat (z'n complete 1.32 m.quote:Op zondag 21 december 2008 16:15 schreef borisz het volgende:
Toch raar Steer voor het eerst op een foto zien
quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Woeha, mijn ouders kiezen voor bril 1 en 3
* Stereotomy slechte herinneringen heeft aan welke sufkut-kleren zijn ouders vroeger voor hem kochten
Tepel Generatiekloofjesquote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Woeha, mijn ouders kiezen voor bril 1 en 3
* Stereotomy slechte herinneringen heeft aan welke sufkut-kleren zijn ouders vroeger voor hem kochten
Klopt helemaalquote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Srlsy? Dan hebben je ouders geen smaak!
Echt waar?quote:Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind 3 het leukste staan, steer. De andere vind ik je wat ouwelijk staan.
Dude moet haar eigen brillen maar eens laten zien danquote:Op zondag 21 december 2008 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Echt waar?Dan zul je het goed kunnen vinden met mijn zus en ouders.
Bedankt voor je mening![]()
Ik heb alleen een wc-bril.quote:Op zondag 21 december 2008 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dude moet haar eigen brillen maar eens laten zien dan![]()
Hoe kan dat nou Bloesje?quote:Op zondag 21 december 2008 19:13 schreef Bluezz het volgende:
Op zo'n dag als vandaag moet je mij dus niet laten koken![]()
Vlees mislukt, rijst te gaar en eenofanderprutje van champignons/paksoi/knoflook ook niet te vreten
Ik ga me begraven onder wondersponsjes en me even lekker uitleven op de vette kitchen
Een dag waarop de griep voorbij is maar allerlei ondergangsklachten even de overhand hebbenquote:
O jee!quote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een dag waarop de griep voorbij is maar allerlei ondergangsklachten even de overhand hebben![]()
![]()
![]()
Dus pas op, er komt zo nu en dan ongeduldige rook uit me
Ik neem er per dag hooguit nog maar 4 van 2 mg. met pepermunt-smaak. Valt best wel mee.quote:Op zondag 21 december 2008 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Golfer! Hoe hou je in hemelsnaam die vieze smerige ranzige nicotine0kauwgum binnen? Ik vind ze zó vies
En niet deep throaten.quote:Op zondag 21 december 2008 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
vroeg slapen jullie en veel fruit eten
niet deep throatenquote:Op zondag 21 december 2008 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Die dingen doen me denken aan overgeven
Ik drink heel veel druiven.quote:Op zondag 21 december 2008 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Ik wil helemaal niet etenquote:Op zondag 21 december 2008 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
aaaw is er niemand thuis babe?quote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet etenen er is niemand om sinaasappelsapjes voor me te maken hier
Ach gos. Heb je hem weggejaagd?quote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet etenen er is niemand om sinaasappelsapjes voor me te maken hier
Wij zijn exclusief vrind Steerquote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Maar plenk en Lein, gaan jullie nu exclusief of niet, eigenlijk?
exclusief is 4 maal gevonden als trefwoord:quote:
God´s gift to women, apply here for your share! zegt:quote:
Ow memo ik heb ook geen cent te makkenquote:Op zondag 21 december 2008 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik riep wel heel enthousiast dat ikl kom maar ik weet niet hoe failliet ik na deze week benanders kom ik wel alleen n biertje drinken
En zo kwam Splinter door de winterquote:Op zondag 21 december 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Anders doen we een Amerikaans feessie @ MeMoBring your own booze
Kaasplankjes die splinteren moeten weggegooid worden.quote:Op zondag 21 december 2008 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
En zo kwam Splinter door de winter
Wij kennen je lekker al wel in het eggie.quote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Ik ga jullie allemaal nog eens meaten![]()
Echt!
Ik lust jou rauwquote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Ik ga jullie allemaal nog eens meaten![]()
Echt!
Ook goedquote:Op zondag 21 december 2008 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ik riep wel heel enthousiast dat ikl kom maar ik weet niet hoe failliet ik na deze week benanders kom ik wel alleen n biertje drinken
Ja!quote:Op zondag 21 december 2008 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kennen je lekker al wel in het eggie.
Ja, die uitwisseling van al onze naaktfoto's aan elkaar telt niet mee.quote:Op zondag 21 december 2008 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja!Chez Trees.
Eén keer dus eigenlijk maar hè? Heb het gevoel dat ik jullie vaker heb gezien, maar volgens mij is dat niet zo!
Nee wacht! Brighteyes' bruiloftsfeestje!quote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die uitwisseling van al onze naaktfoto's aan elkaar telt niet mee.
In het eggie was het inderdaad maar 1x bij Trees.
Oh ja, de kipkluifjes in Gouda.quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee wacht! Brighteyes' bruiloftsfeestje!
Nope, toen waren wij al weg!quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee wacht! Brighteyes' bruiloftsfeestje!
Oh?quote:
Nee, ik heb jullie daar gezien hoor, echt!quote:
Oh okquote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, ik heb jullie daar gezien hoor, echt!
maar wij kenden elkaar toen verder nog niet geloof ik.
Lipstick Junglequote:Op zondag 21 december 2008 14:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sterkte met het wachten.
Wij hebben gisteravond/vannacht de aller aller allerlaatste aflevering gezien van 6Feet.![]()
Echt jammer hoor, prachtige serie!
Nu weer wat nieuws bedenken voor onze dagelijkse video-slaapmuts![]()
Ik zat te denken aan http://www.hbo.com/intreatment/ of http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index
of http://www.hbo.com/deadwood/
Als iemand nog andere ideetjes heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heetwijf heb ik daar ook voor het eerst ontmoet (daar bij die waterkant!)quote:
En dat is wiequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef octopussy het volgende:
Lipstick Jungleecht een van mijn favo series op het moment. En dat zegt wat, want ik kijk vuel series; House, Heroes, Grey's anatomy (ook heerlijk
), Desperate Housewifes en nog een paar als ik daar tijd voor heb.
Je noemt nou net de series op die ik juist NIET leuk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar intreatment lijkt me nou wél interessant, ooit gezien?
Ach gossie.quote:
k, maakt niet uit.quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je noemt nou net de series op die ik juist NIET leuk vind![]()
Maar intreatment lijkt me nou wél interessant, ooit gezien?
Eerste proefdeel van In Treatment gezien. Dat gaat hem dus ook niet worden als opvolger van 6 feet under.quote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef octopussy het volgende:
Intreatment ken ik niet, zal het eens gaan opzoeken. Wat voor series vind je normaal gesproken leuk dan?
ah ok, ik vermijd series met politiek endezoquote:Op maandag 22 december 2008 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste proefdeel van In Treatment gezien. Dat gaat hem dus ook niet worden als opvolger van 6 feet under.
We zijn op zoek naar iets wat weer net als 6 feet under en The Soprano's een beetje leuk omgaat met de politiek en de taboes in de USA en waar niet zo bekrompen en krampachtig wordt gedaan om een af-en-toe in beeld verschijnende blote tiet of piemel.
Ik vond het boek zo slecht dat ik het niet eens heb uitgelezen. Heb die hele hype rond dat boek nooit begrepen en dacht dat ik abnormaal was of zo. Maar nu blijk ik niet de enige te zijn!quote:Op zondag 21 december 2008 02:13 schreef Duderinnetje het volgende:
7% van de mensen die nicotinekauwgom nemen weet er mee met het roken te stoppen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Golfer! Hoe hou je in hemelsnaam die vieze smerige ranzige nicotine0kauwgum binnen? Ik vind ze zó vies
Omdat mijn ouders geen diepvries blijken te hebben op het momentquote:Op maandag 22 december 2008 10:16 schreef Liejannuh het volgende:
Vanwaar een nieuw kerstdiner verzinnen Isa? En heb je nog steeds zoveel last van exzeem dat je naar de dermatoloog moet?
Hoe diepvries moet het? Het wordt een paar graden boven 0 donderdag, dus echt ontdooien doet het dan niet als je het buiten zet.quote:Op maandag 22 december 2008 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders geen diepvries blijken te hebben op het momenten ik had wat dingen die in de diepvries moeten.
En eczeem in mijn gezicht was weer even opgelaaid, maar dat hou ik met de hydrocortisol creme wel onder controle, er zit alleen een steeds grotere plek (15 cm bij 8 of zo) onder mijn linkeronderarm en die reageert totaal niet meer op de hydrocortisol.
Meloen met parmaham? Lekker afgezaagd, maar ook echt lekker en heel licht.quote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik zoek nog een killer-voorgerecht voor zaterdag, iemand tips?
niet al te zwaar, is 5 gangen diner, maar wil wel indruk maken
oh, en iemand nog een spoom idee?
Alleen voor mn ouders en mezelf.quote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef Isabeau het volgende:
Pasta èn risotto? Ik vind het een beetje een vreemde combinatieVoor hoeveel mensen moet je koken?
En er is héél veel keuze in lekker vlees natuurlijk, zo'n ramp is dat niet.
Nou, we gaan morgen boodschappen doen en ik wil niet dingen vanaf morgen lekker buiten leggenquote:Op maandag 22 december 2008 10:21 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe diepvries moet het? Het wordt een paar graden boven 0 donderdag, dus echt ontdooien doet het dan niet als je het buiten zet.
Waardeloos van die eczeem (juiste spelling zo?!) zeg.
![]()
Is het wel minder geworden nadat je gestopt ben met medicijnen?
O je kan natuurlijk altijd een warm pastagerechtje als warm voorgerecht doen en dan de risotto bij het hoofdgerechtquote:Op maandag 22 december 2008 10:23 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen voor mn ouders en mezelf.
Maar ik wil zelf pasta maken.
En risotto vonden ze vorige week ook erg lekker, dus mijn idee was om gewoon veel kleine gangen te maken.
En ik heb geen zin in vlees met boontjes een aardappelkroketjes ofzo.
Pak je kookboeken en ga lekker bladeren om inspiratie op te doenquote:Op maandag 22 december 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
die spoom klinkt wel ok, voor voorgerecht wil ik me wel echt uitsloven (dat moet) dus vind ik parmaham en meloen net iets te simpel...
maar ben echt inspiratievrij op 't moment..
Dus als iemand dronken is en je geeft hem/haar nog een wijntje ben je strafbaarquote:(...) bepaalt het wetboek van Strafrecht (artikel 252) dat het ''verkopen of toedienen van bedwelmende drank aan iemand die in kennelijke staat van dronkenschap verkeert'' verboden is en met een gevangenisstraf of geldboete kan worden beboet. De Drank- en Horecawet bepaalt zelfs dat er geen dronken bezoekers in een horecazaak mogen zijn
Ja, erg he, ik trapte er eerst ook in omdat ik ook lekker wilde ruiken *je bent het waard*quote:Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb neutral shampoo, Bluezz en die bevalt me het beste nadat ik een aantal van het soort 'hypoallergeen' (zoals Vichy) had geprobeerd. Ik heb ook nergens last van als ik braaf doe met die produktenIk krijg pas last als ik 1 keertje iets anders wil.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben echt al tijden op zoek naar de douche olie van Neutral. Die is deze zomer geïntroduceerd maar kan hem nog nergens vinden.
[ afbeelding ]
Oh, en ik vroeg mijn zus of ze misschien 'metropolitan' bedoelde met 'homo' over mijn bril. Ze schreef terug dat ze eigenlijk 'drag queen' bedoelde.
quote:Neutral doucheolie
Houdt de huid zacht en soepel. Helpt bij het op peil houden van de natuurlijke vochtbalans van de huid.
Verkijgbaar bij:
Dirx Drogisterijen Kruidvat*
Uw Eigen Drogist DA*
D.I.O De Drogist
Vakdrogist Trekpleister*
Van der Doelen
hoef alleen een voorgerechtje te makenquote:Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef Bluezz het volgende:
@ Mo : tapas is gezellig en lekker, alleen verkijk je niet op het werk
Precies!quote:Op maandag 22 december 2008 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz...ik/wij kennen je als BluezzDus ik zou het niet veranderen.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz...ik/wij kennen je als BluezzDus ik zou het niet veranderen.
Ach ach en dat in je ferkansiequote:Op maandag 22 december 2008 15:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben het eens met alles wat Isa vandaag hier heeft gepost!
Zo, dat reageert lekker efficiënt!![]()
![]()
Mogge! Ik kom net uit bed. Ziek.
Ik niet.quote:Op maandag 22 december 2008 15:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben het eens met alles wat Isa vandaag hier heeft gepost!
Zo, dat reageert lekker efficiënt!![]()
![]()
Blegh! Wat waardeloos!quote:Mogge! Ik kom net uit bed. Ziek.
Verbasteren is heerlijk, maar wat kun je nou verbasteren aan bloes.quote:Op maandag 22 december 2008 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
Gewoon houden Bloes.
Ja óf veranderen naar Bloes.
Jeetje Nynke.....quote:Op maandag 22 december 2008 15:26 schreef AKnynke het volgende:
Geen betere tijd om ziek te worden als bij moeders thuis.
Nou ja, ziek. Gammel. Vanmorgen alles er uit gegooid, tot 2 uur geslapen, en nu brakkerig...
En mij stuur je door naar een lelijke internist van je werk.quote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Verzorging on its way voor de zieke dames
[ afbeelding ]
Ik zweer je, ik had dat hoestje niet tót ik jouw post las!quote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik niet.Ik heb de vliegeraar niet gelezen.
[..]
Blegh! Wat waardeloos!
Keelpijn en oorpijn las ik?
En ook zo'n lekker hoestje waarbij je na een hoestbui duizelig bent en je voelt dat er groen slijm los komt?
Sorry!quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zweer je, ik had dat hoestje niet tót ik jouw post las!
Wacht maar tot je hem zietquote:Op maandag 22 december 2008 15:36 schreef golfer het volgende:
En mij stuur je door naar een lelijke internist van je werk.
Ja, maar ik heb m'n allereigenste moeder. En dat is nog veeel beter! Alhoewel, ik ben niet zo ziek meer. Beetje gammel nog.quote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Verzorging on its way voor de zieke dames
[ afbeelding ]
Superquote:Op maandag 22 december 2008 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Relaxed dagje gehad vandaagUitgeslapen, 2 uurtjes gefietst, 2 setjes lingerie (
) gekocht, haar weer paars laten verven
Loving today
quote:Op maandag 22 december 2008 18:08 schreef Isabeau het volgende:
MooiDat stond echt heel leuk
Ik weet niet of ik een geheel paarse Lein aankan
Ik maak alles from scratch behalve de beef wellingtonquote:Op maandag 22 december 2008 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Dat ziet er ook lekker uit, Octo!!Kook jij dat allemaal?
quote:Hand kwijt door vuurwerk
Uitgegeven: 22 december 2008 17:59
Laatst gewijzigd: 22 december 2008 17:59
NIJKERK - Een 20-jarige man uit het Gelderse Nijkerk is maandagmiddag zijn hand kwijtgeraakt bij het afsteken van een mortierbom. Dat meldde de politie.
De man hield het vuurwerk in zijn hand toen hij de lont wilde aansteken. Vrijwel direct daarna ontplofte het projectiel, aldus de politie.
De man is overgebracht naar het Universitair Medisch Centrum in Utrecht. De politie onderzoekt de herkomst van het verboden vuurwerk.
Ach..dat had je nou juist niet moeten doen. Zie ook AH Excellent Kerstmaaltijden goed te doenquote:Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef octopussy het volgende:
Ik maak alles from scratch behalve de beef wellingtondie van de AH excellent zagen er zo lekker uit dat ik ben gezwicht.
De kreeft die we gaan maken kan toch niet mislukken.quote:Op maandag 22 december 2008 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou sowieso geen dingen op het kerstdiner zetten zonder ze eerst een keer gemaakt/geproefd te hebben
dat gaan we dus morgen ook eerst doenquote:Op maandag 22 december 2008 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou sowieso geen dingen op het kerstdiner zetten zonder ze eerst een keer gemaakt/geproefd te hebben
quote:Op maandag 22 december 2008 19:53 schreef octopussy het volgende:
dat gaan we dus morgen ook eerst doen![]()
en als het niet te vreten is dan koop maak ik wat anders. *flexibel is
Wel die vetrandjes van de entrecote halen hoor, anders laat ik het echt liggenquote:Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef borisz het volgende:
Wij gaan ook lekker eten met kerst als hoofd ingredienten de bijgerechten etc weet ik niet direct.
Vooraf coquilles
Hoofdgerecht: entrecote
Nagerecht: IJs
Het lijkt wel op een standaard wie is de chef gerecht trouwens
Nope.quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel die vetrandjes van de entrecote halen hoor, anders laat ik het echt liggen![]()
Ben jij wel eens bij die awardwinnende slager in Heemstede geweest trouwens ??
quote:Op maandag 22 december 2008 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
ik kan dat ook niet aan hoorna anderhalve week is bijna al het paars weg
Te snel.
Nieuwe paars:
Die druppels zijn kut ja. Wat is er met je oog?quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
ik kan helaas niks koken voor de familie met christmas eve. zie dan vrees ik nog niet echt scherp na het oogonderzoek.
Lijkt mij erg vervelend. Soort staar ?quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
zit een zwarte vlek in rechts. die zie ik vooral als ik naar het beeldscherm kijk.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
zit een zwarte vlek in rechts. die zie ik vooral als ik naar het beeldscherm kijk.
geen idee. hoop het niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij erg vervelend. Soort staar ?
Oe wij hebben ook wel eens zo'n gast aan tafelquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
Hopelijk komt het goed DH.
Trouwens wel rekeninghouden met onze extra eetgast he
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |