Heb je daar ook een recept voor?quote:
Zeg dan dat ie de 30e klaar moet zijnquote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
Moet hem nog kopen.
Ik heb normaal lenzen in, en dat vernuecksextje oogmeting altijd. Dus ik draag dit weekend mijn oude bril en ga maandagmiddag alles regelen en kopen.
Euh. Denk dat ik dan gewoon lenzen in heb heur.quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dan dat ie de 30e klaar moet zijn
Niks daarvanquote:Op zondag 21 december 2008 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Euh. Denk dat ik dan gewoon lenzen in heb heur.
kan je beter dit jaar doen, dit is het laatste jaar dat je het nog bij de buitengewone uitgaven kan opgeven bij je belastingaangifte (tenzij je verzekering het volledig dekt)quote:Op zondag 21 december 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook begin volgend jaar weer eens een nieuwe bril aanschaffen.
Heb ook datzelfde lenzenprobleem en de laatste keer gewoon mijn oude bril laten doormeten en gezegd dat ze maar dezelfde sterkte moesten aanhouden bij het maken van de nieuwe.
Begin er nu toch steeds meer voor te voelen eens een echte oogmeting te laten doen nadat ik de lenzen een tijdje uit heb gehad en dan misschien wel een vario-focus te nemen, zodat ik van dat gekloot van aparte leesbrillen af ben.
Verzekering dekt tot een bepaald bedrag. Rest moest ik toch al zelf bij betalen.quote:Op zondag 21 december 2008 00:23 schreef sexymofo het volgende:
kan je beter dit jaar doen, dit is het laatste jaar dat je het nog bij de buitengewone uitgaven kan opgeven bij je belastingaangifte (tenzij je verzekering het volledig dekt)
Nee, want die rest mag je aftrekkenquote:Op zondag 21 december 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Verzekering dekt tot een bepaald bedrag. Rest moest ik toch al zelf bij betalen.
de rest is idd dit jaar nog aftrekbaar van je aangifte IB (inkomstenbelasting) en afhankelijk van je inkomen krijg je van het extra deel tot maximaal 52% terug.quote:Op zondag 21 december 2008 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want die rest mag je aftrekkenvan je loonbelasting. Of mis ik iets?
WB DH enquote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef Den_Haag het volgende:
weer terug van de wintersport. nu lekker slapen
quote:Op zondag 21 december 2008 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
The Kite Runner (De Vliegeraar)
Oe, ik zie dat Bloes er ook al een topic over heeft geopend.![]()
![]()
![]()
Mijn ex zei gisteren tegen mij dat ze tranen met tuiten had gejankt om dat boek.quote:Op zondag 21 december 2008 02:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Gos wat vond ik dat een ontzettend slecht boek, De Vliegeraar!![]()
Aan de film heb ik me dus maar niet eens gewaagd.
Ik vond het ook een prachtig boekquote:Op zondag 21 december 2008 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex zei gisteren tegen mij dat ze tranen met tuiten had gejankt om dat boek.![]()
![]()
Ex he
Maar jij bent ook veel te cynisch voor dat soort boeken, Dude.
Ik wil de film niet zien juist omdat ik het boek zo mooi vond, film kan alleen maar tegenvallen.quote:Op zondag 21 december 2008 02:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Gos wat vond ik dat een ontzettend slecht boek, De Vliegeraar!![]()
Aan de film heb ik me dus maar niet eens gewaagd.
ook door een te hard spinnende kat en een veuls te hard snurkend vriendjevriendinnetje?quote:Op zondag 21 december 2008 09:47 schreef Vork het volgende:
Ik ben al een tijdje wakker.
Mijn vriendinnetje snurkt niet (hier momenteel). En mijn kat kan spinnen wat ze wil, maar ik lag voor de verandering weer eens op zolder en daar durft ze niet te komen.quote:Op zondag 21 december 2008 09:50 schreef mascara-klodder het volgende:
ook door een te hard spinnende kat en een veuls te hard snurkend vriendjevriendinnetje?
Wrom slaap je op de zolder?quote:Op zondag 21 december 2008 10:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje snurkt niet (hier momenteel). En mijn kat kan spinnen wat ze wil, maar ik lag voor de verandering weer eens op zolder en daar durft ze niet te komen.
Nee ik ben vroeg wakker omdat ik gewoon nog een hoop moet doen voor dinsdag (want dan begint m'n kerstvakantie).
Mogguh Boriszquote:Op zondag 21 december 2008 10:17 schreef borisz het volgende:
Mogge
Lekker dagje SR luisteren + voetbal kijken
En mogguh Lein en cyberquote:Op zondag 21 december 2008 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
moggeh. Tvp want aan het werk.
Al m'n beddengoed van m'n eigen bed zit in de was of hangt te drogen en dat was nog niet droog. Op zolder heb ik nog diverse eenpersoonsbedden staan, dus vandaar dat ik een nachtje in m'n eigen 'hotel' bivakkeerde.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 10:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Al m'n beddengoed van m'n eigen bed zit in de was of hangt te drogen en dat was nog niet droog. Op zolder heb ik nog diverse eenpersoonsbedden staan, dus vandaar dat ik een nachtje in m'n eigen 'hotel' bivakkeerde.
Wat is het allereerste wat je gaat eten danwel drinken als je weer terug bent in NL?quote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen! Nog 3 uurtjes en ik verlaat m'n huisje om naar NL. te gaan. En ik hoef niets meer te doen!
Hoe lang blijf je in NL?quote:Op zondag 21 december 2008 10:44 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen! Nog 3 uurtjes en ik verlaat m'n huisje om naar NL. te gaan. En ik hoef niets meer te doen!
Mogge Miss Klodderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |