quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Dat is toch helemaal geen noviteit?quote:Ook niet onbelangrijk bij een dergelijke potente auto zijn de remmen. Op dat gebied is er een noviteit aan boord. De AeroBrake is een flap in de achterspoiler die uitklapt als er wordt geremd.
En in net zo'n goede staatquote:Op zondag 21 december 2008 10:27 schreef Paladijn het volgende:
Straks heb je net zoveel auto's als Lexxx in bezit
Tya, een oldtimer in goede staat heeft een zeer hoge vraagprijs... ik verbaas me ook nog steeds over het geld wat je voor een Austin Healey 3000 neer moet tellen... 40k+ is blijkbaar normaalquote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
En in net zo'n goede staat
Die gast doet ook een schitterende 93 uit 1956 weg, maar die gaat wat boven budget. Als het even kon had ik het overigens wel geweten![]()
Dat heeft volgens mij meer te maken met het niet meer de moeite nemen om het hier ook te spammen... vaak spamt zo iemand dezelfde inhoud over meerdere forums heen zoals autofans, nbring.nl en dfquote:Op zondag 21 december 2008 15:19 schreef laurencius het volgende:
Bar weinig auto projecten te zien op FOK, op wat niet-vooruit-komende-taartscheppende-mitsus na.
Rover staat nog op de oprit, maar die gaat de 13e naar de sloop als danniemand m op heeft gehaaldquote:Op zondag 21 december 2008 16:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tya, een oldtimer in goede staat heeft een zeer hoge vraagprijs... ik verbaas me ook nog steeds over het geld wat je voor een Austin Healey 3000 neer moet tellen... 40k+ is blijkbaar normaal
Lexxx heeft volgens mij alleen nog de Lada en twee Visa's op zijn naam staan, dus het valt nog mee
quote:Op zondag 21 december 2008 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rover staat nog op de oprit, maar die gaat de 13e naar de sloop als danniemand m op heeft gehaald
ja voor 200 aan een roverfapper, maar die laat niksmeer van zich horenquote:Op zondag 21 december 2008 18:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik dacht dat je die al lang voor iets van 150 euro meegegeven had aan iemand
quote:Op zondag 21 december 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Krijg je in een warm bad geen tubgirltoestanden?
Is je vergevenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
TF doet er ook niks aanniet aar mij kijken
Ook van Rose en mij fijne kerst
huh....quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij wacht altijd tot ThaFreak iets doet, zodat jij het niet hoeft te doen. Flapdrol.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt niet altijd! Wel vaak jaquote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij wacht altijd tot ThaFreak iets doet, zodat jij het niet hoeft te doen. Flapdrol.
http://www.swedishcollection.nl/ Was met mn broertje en zijn 480 Turbo, via een Volvo Club. Mn vader was met zijn V70.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:42 schreef jozef444 het volgende:
Jawel het is mij. Mja ik mag me tegenwoordig geen Volvo rijder meer noemen, is inmiddels alweer twee wagens geleden
![]()
(nog beetje leuk spul?)
Ik zou geen genoegen nemen met een Cross-a bij zulke kmsquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:49 schreef jozef444 het volgende:
Crossa 1.3 cdti in de leasemag ook wel met een gemiddeld kilometrage per jaar van 40-50k
Junior positie (soort van). Maar ik moet heel eerlijk bekennen, heb dat laatste model van de crossa, ik vind m best fijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou geen genoegen nemen met een Cross-a bij zulke kms![]()
Maar jij zit bij de (semi)overheid toch?
quote:Op maandag 29 december 2008 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil weer terug naar OostenrijkNoorwegen.
maar je hebt er nu wel over nagedacht!quote:Op maandag 29 december 2008 17:02 schreef M5 het volgende:
in je schoen? hmmm. denk niet dat ik wil weten hoe dat er in is gekomen.
ik heb alleen besloten om er niet over na te denken!quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar je hebt er nu wel over nagedacht!
Zit nu weer terug in Zeeland. Daar waar files niet voorkomen en je nog redelijk ongestraft op het gas kunt trappenquote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef Paladijn het volgende:
Peu: sterf. Prius. De Civic bouw je lexus achterlichten in en dan peump je je hele dorp bij elkaar.
M5: waar woon-werk jij dan tegenwoordig? Zit je nog steeds in Zandvoort?
Dingest: pics
Vooruit dan maar weer...quote:
Ik gebruik nu zo'n gratis tripod/lycos account om mijn zooi op te zetten. Maar Lycos stopt er over een maandje mee, dus heb ik iets vergelijkbaars nodigquote:
Haal gewoon een eigen domein... kost geen drolquote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik gebruik nu zo'n gratis tripod/lycos account om mijn zooi op te zetten. Maar Lycos stopt er over een maandje mee, dus heb ik iets vergelijkbaars nodigAlleen heb ik mij er nooit zo in verdiept, dus ik weet niet wat er nog meer beschikbaar is (en ik wil iets meer permanent dan die upload-sites).
De meuk stond er al zo toen ik hier een jaar geleden kwam wonenquote:Op maandag 29 december 2008 20:33 schreef Paladijn het volgende:
Auto's zien er trouwens goed uit Dingest, maar die wildgroei moet je natuurlijk gewoon meteen verwijderen... ik heb hier ook een boompje uit de voortuin gesloopt
Mooie wagen zeg. Hoewel is Saabs ongelovelijk lelijk vindt, heb ik wel een zwak voor hun oudere modellen!quote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer...![]()
Eerst even een wat oudere (en grotere); de 96 - inmiddels bijgenaamd De Oude Voes - de ochtend nadat hij eindelijk op de oprit stond. Rechtsachter zit het probleemgebied van huis-schutting-schuurtje; al dat wildgegroeide natuurgebeuren is nu dus weg.
[ afbeelding ]
En vandaag dus de 95 opgehaald uit Baarn. Dit was m'n eerste keer dat ik een auto per auto-ambulance moest ophalen, dus het was weer eens wat nieuws. De vader van de verkoper (vrij jonge vent nog) was zo vriendelijk om voor het transport te zorgen voor een vrij schappelijke prijs, terwijl ik er met de 121 achteraan reed. Vriendelijk luiVriendin van de verkoper was er ook (rode jas), die had oorspronkelijk de auto gekocht twee jaar geleden. En tering, wat was het koud
Maar goed. Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zolang ze er nog staanIemand btw suggesties voor een nieuwe account, nu Lycos er straks uit gaat?
Hoe lang ben je geweest?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
Weer terug uit San FranciscoWat kunnen die amerikanen toch vreselijke lelijke en slechte auto's bouwen
Anderhalf jaar ofzo, zo lang heb ik nog nooit met een auto gedaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Waarom wil je een andere auto trouwens, je hebt de Flog 4 toch nog niet zo lang?
Ligt eraan welke je bedoelt, heb er 2 gehad een 1.8 en een 2.0, maar heb ze beide niet meer. Ik rij nu te veel voor benzine, heb dus een 146 1.6 TS op G3 gekocht. Helemaal standaard, wel climate controle en afstandsbediening, maar verder helemaal kaal. Deze ga ik volgend jaar ga vervangen door een 166 op G3 of diesel, met automaat en daarnaast een Giulia of Alfetta.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Anderhalf jaar ofzo, zo lang heb ik nog nooit met een auto gedaan.
Maar je hebt wel een punt, ding is nog gewoon in perfecte staat.
Heb hem afgelopen zomer nog compleet laten lakken. (in de org. kleur)
Zojuist nog een audi-TT pedalenset (incl voetplaat) binnengekregen.
/whore mode on
[ afbeelding ]
/whore mode off
764 verstuivers, ecu op maat, dikke 170 pk, binnenkort grotere turbo (dus nog meer pk's) en (als het financieel meezit) deze zomer een big brake kit.![]()
Heb jij die dikke 155 nog?(pics plz)
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je bedoelt, heb er 2 gehad een 1.8 en een 2.0, maar heb ze beide niet meer. Ik rij nu te veel voor benzine, heb dus een 146 1.6 TS op G3 gekocht. Helemaal standaard, wel climate controle en afstandsbediening, maar verder helemaal kaal. Deze ga ik volgend jaar ga vervangen door een 166 op G3 of diesel, met automaat en daarnaast een Giulia of Alfetta.
Maar met deze auto kan ik lekker veel sparen, bespaart me 150 tot 200 euro per maand (rij errug veel nu) tov de 155 2.0
146, vette bak. Heb zelf nog een 145 gehad (op G3). Heerlijke auto.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je bedoelt, heb er 2 gehad een 1.8 en een 2.0, maar heb ze beide niet meer. Ik rij nu te veel voor benzine, heb dus een 146 1.6 TS op G3 gekocht. Helemaal standaard, wel climate controle en afstandsbediening, maar verder helemaal kaal. Deze ga ik volgend jaar ga vervangen door een 166 op G3 of diesel, met automaat en daarnaast een Giulia of Alfetta.
Maar met deze auto kan ik lekker veel sparen, bespaart me 150 tot 200 euro per maand (rij errug veel nu) tov de 155 2.0
Vond de 155 fijner, maar dat ik 35pk mis kan daar ook mee te maken hebben. Als ik een 166 koop wordt t automaat, ben t schakelen zat in de file.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
146, vette bak. Heb zelf nog een 145 gehad (op G3). Heerlijke auto.
166 is ok een aanrader trowens, maat van me heeft een 166 2.4 diesel met 6-bak.
Echt een kilometervreter, en met die 6e ersnelling toch lekker stil op hoge snelheden.
Beste wensen gozer, met geluk 2009 in!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vond de 155 fijner, maar dat ik 35pk mis kan daar ook mee te maken hebben. Als ik een 166 koop wordt t automaat, ben t schakelen zat in de file.
Maar ga nu ff mn vriendin ophalen, de beste wensen alvast iedereeen
Nog een paar maandjes geduld, dan is alleen Ford en mayhap Chevrolet zelfstandig overquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
Weer terug uit San FranciscoWat kunnenkonden die amerikanen toch vreselijke lelijke en slechte auto's bouwen
hoi!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waarom wordt hier zo weinig gepost???
Ik ben nog thuis tot middernacht, en wensch vermaakt te worden!
bij JD ja. Nm zit denk ik rond de 350Nm, en zo'n 150 pk. Is niet gemeten, gaat nog wel eens gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij jeroen of ergens anders? Hoeveel Nm heb je nu?
quote:Op zondag 28 december 2008 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, ik heb Bo zn huis op de foto gezet volgens mij.
Jaaa hij blijft leukquote:Op woensdag 31 december 2008 20:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kwam ik laatst toevallig nog tegen:
[ afbeelding ]
OMG, watisdatman?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaa hij blijft leukMaar goed, die word komende week dus (einelijk) opgehaald
Ga je de Lada ook weer soepen?
Zeker leuk maar te veel kilometers gelopen voor mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef lipje het volgende:
ja beste wensen, mensen
en iets voor Paladijn/Ook_Gek om de MX te vervangen?![]()
Nope... dat wordt of deze:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef lipje het volgende:
ja beste wensen, mensen
en iets voor Paladijn/Ook_Gek om de MX te vervangen?![]()
Elise's zijn niet zo heel duur, alleen jammer dat 70% wat te koop staat rechts gestuurd is...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Paladijn het volgende:
Morgen in ieder geval hierheen: http://www.cpz.nl/nieuws/2009/wek-nieuwjaarsrace09-pre/index.xml
15:00-19:00 de race, dus half in het donker... ik hoop alleen dat er niet teveel regen valtDe tempratuur is iig wel 3+ graden ipv de eerder voorspelde -3
Gratis toegang (met betaald parkeren op het paddock -> 7 euro) overigens
Is dat niet gewoon een kwestie van wennen?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Elise's zijn niet zo heel duur, alleen jammer dat 70% wat te koop staat rechts gestuurd is...
Paladijn rijdt waarschijnlijk niet continu in die auto. Dus dan is het elke keer een kwestie van wennen denk ik?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van wennen?
Speedster/Elise niet nee, die zijn me wat te 'hardcore'. De MX/S2000/Boxster zou ik prima als daily drive kunnen gebruiken, mits er niet meer dan 1 iemand mee hoeftquote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Paladijn rijdt waarschijnlijk niet continu in die auto. Dus dan is het elke keer een kwestie van wennen denk ik?
Dat is waar, maar volgens mij raak je zo'n ding heel moeilijk weer kwijt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een kwestie van wennen?
Wat gaat meneer doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag sollicitatiegepsrek gehad, morgen eerste werkdag
Ken ik niet. Mijn nieuwe werkgever heeft iig een flinke omzetstijging gehad de laatste tijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht dat Tebel een tijdje terug failliet gegaan was :x
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Ventura bouwt geen treindeuren. Hoofdzakelijk bussen , en een deel lightrail (lees: trams). Maargoed, daar kom ik snel genoeg achterquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef Paladijn het volgende:
Yush, daar zat't aan vast dacht ik. Heb er ooit vanuit het uitzendbureau een weekje gewerkt toen ik 16 was oid, lang geleden dus
En gezien het een vrij niche markt is, gaat het ongetwijfeld om hetzelfde bedrijf :x
jup hij ontkoppelt nog maar net.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef PeuRac het volgende:
ontkoppelt die wel? kan je stilstaan als je de auto in de versnelling hebt staan?
Zou eigenlijk anders niet kunnen bedenken wat het zou kunnen zijn.
kan het niet door de kou komen? Als de motor uit staat kan ik wel zonder problemen schakelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef PeuRac het volgende:
ontkoppelt die wel? kan je stilstaan als je de auto in de versnelling hebt staan?
Zou eigenlijk anders niet kunnen bedenken wat het zou kunnen zijn.
Dat gaat je een rib uit je lijf kosten man!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef ook_gek het volgende:
volgens kenners heb ik geen kpppelingskabel maar een pomp ding. En die is kapot lijkt het nu.
Hij is ergens lek, Ding was helemaal leeg. Net gevuld en 2 uur later zat er nog even veel in. Paar keer pompen met de koppeling en de druk was terug. Echter tijdens het rijden verloor ik elke keer de druk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat gaat je een rib uit je lijf kosten man!
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=1155
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=1394
Hoofd of hulpcylinder? :x En ik dacht dat koppelingskabels in auto's van voor 1970 zaten
ik moet maar een nieuwe halen danquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef Fugie het volgende:
moet je ook een fatsoenlijke auto rijden mark, mijn vectra doet het gewoon met -5
klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moet maar een nieuwe halen dan
Mag wel hoor, is mn antwoord: voor rubbers op/aan mn autoquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik zal maar niet vragen waarom jij vaseline in huis hebt
shit manquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
shit man
en wat moet ik gaan kopen dan
en ook nog te lui om z'n kachel ff op de voorruit te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef Paladijn het volgende:
Wat deed jij trouwens op geenstijl lexxx?
[ afbeelding ]Dat geeft toch voldoende zicht in een Landwind?
Geenstijl is onderdeel van TMG, dus die delen ongetwijfeld het nodigequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:27 schreef M5 het volgende:
[..]
en ook nog te lui om z'n kachel ff op de voorruit te zetten.dan gaat dat ijs er op den duur ook wel af.
![]()
![]()
Stond ook in de telegraaf, volgens de politie was het commentaar van de bestuurder: Maar ik heb toch gekrabt?
5x5cm ja..als ik door zo'n figuur een aanrijding zou krijgen weet ik niet of voor de gevolgen van mijn acties daarna in sta..
mooi is dat ehquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:41 schreef Paladijn het volgende:
Yay @ koers van de Britse pond... net twee spellen en twee blurays besteld voor minder dan de helft van het geld in euro's hier
Ik ben al in geen tijden op GS geweest?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef Paladijn het volgende:
Wat deed jij trouwens op geenstijl lexxx?
[ afbeelding ]Dat geeft toch voldoende zicht in een Landwind?
Gaaf!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bo! Das lang geleden![]()
Wat vind je van het uitzicht dat ik met kerst had?
[ afbeelding ]
ik moest even uit het raam kijken om me te oriënterenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, kerst vierenEen vriendin van mn vriendin woont daar
staat je huis er bij op?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest even uit het raam kijken om me te oriënteren![]()
Ik ben bevriend met een Toyota dealer medewerker tegenwoordig, bêst genochquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:45 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: waar blijft die Toyota? Het grote Toyota Aygo ervaringen topic
Ieder z'n ding, ik vind het heerlijk, die poule-auto's, je zit nergens aan vast. Als ik een opdracht heb die ver weg is neem ik een A3/V30. Als ik een opdracht dichtbij heb neem ik een Aygo. Als de opdracht beter te doen is met het OV neem ik een treinabbo. Dat is beter dan zo'n burgerunit waar je 3 jaar aan vast zit en die je moet meenemen als je naar een ander bedrijf gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef Paladijn het volgende:
Leuk dat je'n leaseslet hebt Peu, maar waarom laat je je in godsnaam afschepen met zo'n saaie burgerbak. Of is het een voorloopauto die al door meer mensen bereden is dan een heroinehoer?
Als ik daar de belastingschaal op los laat, kom ik op een prijs uit welke vele malen hoger per km is als wanneer ik de 146 erbij houd. De Starlet verkopen we wel.quote:catalogusprijs 2008 ¤ 29.780
waarde accessoires ¤ 525
--------------------------------------------------------------------------------
totaal ¤ 30.305
bijtelling 25% / 12 maanden ¤ 7.576
Nieuw record?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef BoJo het volgende:
Ik heb mijn blauwe 155 nou alweer een jaar, rijd nog steeds fijn dagelijks.
Nee mijn race auto heb ik nou sinds december 2005quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nieuw record?
Ik heb mijn Rover een jaar minus een paar dagen gehad, gedeelde 1e plaatsEn heb de Laa nu al langer dan de Rode Visa
Die telt nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee mijn race auto heb ik nou sinds december 2005
waarom telt die niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die telt nietMijn Visa heb ik nu ook 25 maanden, maar maar een jaar in gereden...
Als je er nioet elke dag in zit kan ie je niet gaan vervelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom telt die niet?
hij staat nog op kenteken tot eind februari![]()
ja want hij komt nu al niet meer door de apk en ik wil weer stapjes verder.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je er nioet elke dag in zit kan ie je niet gaan vervelen
Maar straks dus 100% track car?
Als ik zou willen wel, enige wat het niet doet is mijn dashboard verlichting. Kabels al gecheckt en aan klok zelf ligt het niet, dus zal wel kabelbreukje verder ergens zitten. Maar ik wil verder met de racer dan wat voor apk mag. Kachel unit eruit, lexaan, etc.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Bo, komt de 155 echt niet meer door de APK heen?
Nee moet er ook dagelijks in rijden, mijn blauwe 155 gaat dan naar mijn pa. Ach ik zie wel als de tijd daar is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Paladijn het volgende:
Is een (oude) camper geen optie (hoewel je dan waarschijnlijk met stalling daarvan zit... nadeel van A'dam e.o.), je haalt zo'n ding voor het praktische, niet omdat de hoofdjes om gaan zodra je over de boulevard van ZV cruised
Kun je'm meteen misbruiken voor vakanties en bv. ringtrips.
ja die geruchten hoorde ik dinsdag al, jammer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Paladijn het volgende:
Alfa dealer Sam van Lingen kopje onder?
Dat soort berichtgeving zal ook niet helpen als het nog wel goed gaat...
Vito is echt een schijtbak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik zou willen wel, enige wat het niet doet is mijn dashboard verlichting. Kabels al gecheckt en aan klok zelf ligt het niet, dus zal wel kabelbreukje verder ergens zitten. Maar ik wil verder met de racer dan wat voor apk mag. Kachel unit eruit, lexaan, etc.
Dus hij zou zowiezo geschorst worden. Maar komt allemaal goed. Nu alleen nog verzinnen wat voor trekauto ik nou wil
Heb vandaag een nieuwe vito mee die ik gehuurd heb, maar dat is het ook niet![]()
Ik vond die oude vito wel fijn rijden, deze nieuwe (28k km op teller) rijd en schakelt nu al gaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vito is echt een schijtbak.
je kan zeggen wat je wil van VW, maar die busjes zijn wel puik
Je zegt ongeveer hetzelfde als ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Dat hangt natuurlijk heel erg van je lokatie en werk af Herman, als ik midden in de randstad woonde en werkte zou een OV abonnement mij waarschijnlijk ook beter uitkomen.
Een 'eigen' leaseauto heeft toch mijn voorkeur boven een gedeelde bak, mits je vrije keus hebt. Dan heb je ook zelf in de hand hoe je'm onderhoud en rijdt, wat je bij een voorloopauto dus totaal niet hebt. De Megane die ik meekreeg na de brand van mijn MX5 was bijvoorbeeld compleet afgeragd (een van de veerpoten was stuk bleek naderhand... interieur was smerig en de auto stonk behoorlijk binnen).
Overigens ben ik niet verplicht mijn leaseslet mee te nemen naar een ander bedrijf, ik moet alleen wel een boete betalen van drie maandtermijnen (na 2 jaar twee termijnen) als ik de auto inlever om wat voor reden dan ook.
Valt wel mee, voor iemand die zowel zijn mbo als hbo niet heeft afgemaakt, heb ik een goed contract. Er zijn nog meer extra's buiten de lease auto. Overigens bestaat de mogelijkeid om later te onderhandelen over die 10k en reclame, daarna ga ik de auto misscien wel prive gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zegt ongeveer hetzelfde als ik
Maar wat kan jou het nu schelen hoe hij onderhouden wordt? Als hij maar rijdt. Het blijft een burgerbak, fatsoenlijke auto's lease je niet. En je hebt gewoon pech gehad met die voorloopauto...
En Peu, wat een knakencontract bieden ze je aan... 10.000km privé, als je alleen naar de supermarkt gaat haal je dat al
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee, voor iemand die zowel zijn mbo als hbo niet heeft afgemaakt, heb ik een goed contract. Er zijn nog meer extra's buiten de lease auto. Overigens bestaat de mogelijkeid om later te onderhandelen over die 10k en reclame, daarna ga ik de auto misscien wel prive gebruiken.
Erg knap dat jij dat kan bepalen op basis van een klein deel van dat contractquote:
Daar ga ik *nu* naartoe.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bent pas knap als je naar de nationale schoonmaakdag komt
Dan lees je dat verkeerd, want dat maakt mij wel degelijk, zelfs veel uit. Als je er alleen boodschappen mee doet of af en toe eens 10 km naar een ander kantoor rijdt zal het mij ook niets uitmaken dat ik even in 'andermans' auto rondrijd, mits... het mij verder niets kost (bijtelling bv.).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zegt ongeveer hetzelfde als ik
Maar wat kan jou het nu schelen hoe hij onderhouden wordt? Als hij maar rijdt.
Waarom lease je fatsoenlijke auto's niet? Er zijn zat mensen die de sportieve versies van een auto leasen. Dat hangt helemaal van de regeling bij je bedrijf en de omstandigheden af. Voor het bedrijf waar ik werk kies je een leaseauto als je vaste uitgaven per maand en geen zorgen qua onderhoud en afschrijving wilt. Natuurlijk speelt het ook mee dat ik nu 40-45k op jaarbasis rijdt.quote:Het blijft een burgerbak, fatsoenlijke auto's lease je niet. En je hebt gewoon pech gehad met die voorloopauto...
quote:
500 km op 30 liter. Maar ik rij meer dan alleen woon-werk he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En Lexxx, 80 km woon-werk moet nog te doen zijn op benzine met 1:12 :x Of zuipt die lada zoveel dat je < 1:10 rijdt?
Volgens mij was die nationale schoonmaakdag niet in limburgquote:
Was voor een ander topicquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En de andere kant:
[ afbeelding ]
uhuquote:
Door middel van de IKEA ? *grinnikt*quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu
hier stata de huiskamer nuook vol, de ikea vandaagleeggekocht, huisje word de komende 2 a 3 weken vebeterd interieurtechnisch gezien
Wat deed je voor een werk? Op zondag kan je vaak bij een tankstation wel werken.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:02 schreef Dingest het volgende:
Net te horen dat ik mijn bijbaantje op zondag kwijt benHij heeft zelf de route/inkomsten nodig nadat voor hem de route op een andere dag is weggevallen. Waarschijnlijk mag ik nog wel spoedritten blijven rijden, maar toch... Begon er net een beetje in te komen en veel geschiktere banen (en werkgevers) zal ik niet zo snel vinden denk ik
Als de maat van de banden/velgen gelijk is, is dat geen probleem.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef Dingest het volgende:
Ik reed een nachtrit voor een koeriersbedrijf; geen andere mensen (muv mijn werkgever, wat een erg vriendelijke man is), duidelijk werk en geen stress of haast. Het probleem is namelijk dat ik PDD-NOS heb en dat beperkt mijn mogelijkheden nogal. Werken in een benzinestation bijv. gaat niet werken omdat het een te sociale functie is wat mij teveel stress oplevert.
Even iets anders; kan ik zomaar mijn banden + velgen omwisselen met een andere auto (121), of wordt dat afgeraden vanwege auto-gebonden slijtage van de banden?
Van de ene 121 naar de andere 121 zal geen probleem zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:32 schreef Dingest het volgende:
Chauffeurswerk? Mja, ik heb daar geen diploma's of wat dan ook voor en als student kan ik niet aan de slag want ik ben geen studentIk wordt heel snel nerveus van nieuwe mensen en situaties, en mijn gewenningsperiode is heel lang. Het is bij mij van een dusdanige hinder dat er ook voor 80-100% op ben afgekeurd. Iets nieuws is sowieso 1-2-3 niet zo gevonden.
Het is geen gelijke velgmaat (en dus ook niet een gelijke bandenmaat). Hij heeft berenvelgen op z'n 121 - een optie destijds - en wil daar vanaf, en ik heb er geen problemen mee om ze er onder te zetten. Alleen die Ronal velgen zijn 14 inch, en de standaardvelgen 13 inch. Verder is het dezelfde auto. Ik heb 0 verstand van banden of velgen verder, we hadden alleen gehoopt ze alsnog gewoon over te kunnen zetten.
Tofquote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
ben der weer, heerlijke wintersport gehad...![]()
geen dag slecht weer gehad, alleen zon zon zon
Daarom juistquote:
Dat dusquote:Op zondag 18 januari 2009 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Daarom juist121 bolhoed met stofdak en berenvelgjes
Ik denk dat ik dan morgen gewoon even met Mazda ga bellen, die zullen al dat soort info misschien beter op rij hebben dan ik, maar bedankt voor het adviesquote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef Paladijn het volgende:
Dingest: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bandenmaat#Velg
Belangrijkste is dat de ET waarde identiek is. Breedte maakt soms ook uit... de hoeveelheid " niet, zolang je niet tegen je blockers of wielkast aan klapt zodra je een drempel over rijdt
'Tis nog wel een 121 hèquote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Paladijn het volgende:
Even een stukje mee rijden,scherpe bochten maken en aanvoelen hoe het stuur/rijgedrag is. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het dezelfde ET waarde is als die je er nu onder hebt... dus zeer waarschijnlijk geen probleem.
je nick, wat doe jequote:
ijsmeis is een kloon! http://fotoboek.fok.nl/ijsmeisquote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Ik zie nu pas dat het geen kloontje is...
Hij is niet in deze regio verkrijgbaar, maar met een simpele handkrik is het ook niet zoveel moeitequote:Op maandag 19 januari 2009 19:09 schreef Paladijn het volgende:
Als de velgen teveel afwijken merk je het wel met het rijgedrag, die kilometerafwijking zou ik me niet druk om maken, dat heeft meer met de rolomtrek van je banden te maken. En ook met een 121 moet je prima kunnen spelen qua sturen, ook al kom je niet in de buurt van een sportieve(re) auto
Overigens: http://www.lidl.nl/nl/hom(...)Hydraulische_rolkrik toevallig in de aanbieding deze week.
onderstaande code is aan je broncode toegevoegd....daardoor werkt de zooi niet meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen idee. Ik hoop dat de technische man van BB dat wel weet...
1 |
wat die italiaan zegtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
onderstaande code is aan je broncode toegevoegd....daardoor werkt de zooi niet meer
[ code verwijderd ]
We draaien op de meest recente versie van phpBB....quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:03 schreef Paladijn het volgende:
Die ford ziet eruit als een lomp opgeblazen plastic hok, dan zie ik nog liever een 300C station.
En Lexxx, update meteen phpbb even (kan ook een exploit ingezeten hebben) en verwijder eventuele installatie.php dingen. Uiteraard sowieso even een backup van de forum DB draaien.
Dat voorkomt in ieder geval een tweede kleine Tjabboquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:55 schreef Tjabbo het volgende:
Damn die slet zuigt hard man
Nou ik ga echt niet onder de motorkap staan helicopterenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat voorkomt in ieder geval een tweede kleine Tjabbo
Kan best... Van zuigen wordt ze toch niet zwanger.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nou ik ga echt niet onder de motorkap staan helicopteren
je hebt geen idee van de kwaliteit van mijn spulquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kan best... Van zuigen wordt ze toch niet zwanger.
hoe vaak trek je een backup van het forum ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef Dangel het volgende:
niks kwijt gelukkig, alleen wat dingen in de lay out verneukt
Zal best, maar die Ford is tenminste nog een beetje origineel. 300C's zie je tegenwoordig op iedere bovenmodale oprit staan, hier op de kazerne staan er twee en ik heb er zelfs al een paar als taxi gezien.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:03 schreef Paladijn het volgende:
Die ford ziet eruit als een lomp opgeblazen plastic hok, dan zie ik nog liever een 300C station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |