quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:53 schreef Prosac het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hattrick en + 5 miljoen.
Mwa, een 2 jarig contract heeft hij toch nog?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Kerol het volgende:
Ik zie Nijland er nog wel voor aan om hem nog steeds voor 13 a 14 mil de deur uit te laten gaan, is echt te weinig
2 jarig contract, volgend seizoen wellicht een clausule van onder de 10 miljoen, komend seizoen geen Europees Voetbal, en - niet lullig bedoeld - het is maar FC Groningen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Kerol het volgende:
Ik zie Nijland er nog wel voor aan om hem nog steeds voor 13 a 14 mil de deur uit te laten gaan, is echt te weinig
Daar teken ik voor hoor. Eigenlijk voor alles boven de 10 miljoen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef Kerol het volgende:
Op zich hadden de Skysport commentatoren wel gelijk. Hij heeft nu aangetoond te kunnen scoren en koel te kunnen blijven. Nu nog de bevestiging in de volgende pot tegen Italie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of het moet een Rigters verhaal worden dat IEDEREEN hem ineens wil hebben, ja; dan gaat Chelsea of Real ook wel meebieden en zetten ze hem voor 20 miljoen op de bank a 3 miljoen per jaar.
De transfersom gaat echt niet lager , omdat FC Groningen geen Europees voetbal heeft behaald.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
2 jarig contract, volgend seizoen wellicht een clausule van onder de 10 miljoen, komend seizoen geen Europees Voetbal, en - niet lullig bedoeld - het is maar FC Groningen.
Het is fantastisch wat ie presteert, maar om te denken dat je 25 miljoen binnenhaalt... +- 15 met enige clausules en/of een % zou perfect zijn.
Daar blijft echt barweinig van over hoor na die 30% ong voor het Investering Fonds en Goteborgquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar teken ik voor hoor. Eigenlijk voor alles boven de 10 miljoen.
Lengte van contract en sportieve prestaties bepalen toch echt wel voor een heel groot deel een reël te vragen transfersom.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:35 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
De transfersom gaat echt niet lager , omdat FC Groningen geen Europees voetbal heeft behaald.
Denk je dat buitenlandse clubs 20 miljoen gaan neertellen bij een Nederlandse middenmoter?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:35 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
De transfersom gaat echt niet lager , omdat FC Groningen geen Europees voetbal heeft behaald.
Ik denk niet dat de buitenlandse clubs het zien als een subtopper als je al 2 jaar achter elkaar geen Europees voetbal haalt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef Kerol het volgende:
Sinds wanneer is Groningen een middenmoter? Wie bepaalt dat?
De mods van Fok, met name Prosac.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef Kerol het volgende:
Sinds wanneer is Groningen een middenmoter? Wie bepaald dat?
Neem bv: Zoran tosic heeft manu 16,9 miljoen betaald voor en speelde daarvoor bij Partizan Belgrado.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de buitenlandse clubs het zien als een subtopper als je al 2 jaar achter elkaar geen Europees voetbal haalt.
Partizan Belgrado heeft denk ik als talentenopleidingsploeg een bekendere en betere naam dan FC Groningen hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Neem bv: Zoran tosic heeft manu 16,9 miljoen betaald voor en speelde daarvoor bij Partizan Belgrado.
en niet alleen aan het buitenland. Groningen heeft groot gelijk om veel geld te vragen als ie geen clausule heeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef venomsnake het volgende:
Ach, eens moet de eerste keer zijn dat een speler voor veel geld naar het buitenland gaat.
AZ, Twente en Heerenveen verkopen ook al (voor veel geld) aan het buitenland.
Veel geld? Samaras is de enige die ik zo kan herinneren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:04 schreef venomsnake het volgende:
Ach, eens moet de eerste keer zijn dat een speler voor veel geld naar het buitenland gaat.
AZ, Twente en Heerenveen verkopen ook al (voor veel geld) aan het buitenland.
Afonso Alves ging ook niet voor een stuiver weg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Veel geld? Samaras is de enige die ik zo kan herinneren.
AZ heeft nu ook een andere positie dan Groningen bijv.
Het zal vooraf afhangen van hoeveel clubs hem daadwerkelijk willen en hoe de markt zich gaat bewegen. Mocht Toni of Ribery vertrekken, zou Bayern bijv ook zo maar kunnen komen.
Een speler heeft zelf ook wel eens wat te willen, zie Elia bijv nu en eerder met Suarez.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en niet alleen aan het buitenland. Groningen heeft groot gelijk om veel geld te vragen als ie geen clausule heeft.
Gewoon betalen en niet zeuren.
Ojaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Afonso Alves ging ook niet voor een stuiver weg.
Alves, waarschijnlijk Elia en Arnautovic.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Veel geld? Samaras is de enige die ik zo kan herinneren.
Tja.. En spelers die presteren bij hun nationale elftal, en spelers die uitblinken op dit soort jeugdtoernooien gaan over het algemeen ook niet voor een appel en een ei weg. En dat geldt zeker voor aanvallers.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:13 schreef sjimz het volgende:
Maar ja, het is niet zo gek dat de spelers van Twente in de belangstelling staan.
Al 2 jaar achter elkaar 2e van Nederland.
Klopt, alleen laat hem dan eerst eens heel het toernooi goed presteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja.. En spelers die presteren bij hun nationale elftal, en spelers die uitblinken op dit soort jeugdtoernooien gaan over het algemeen ook niet voor een appel en een ei weg.
Tja Robben, Suarez en Berg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef Prosac het volgende:
En wij kunnen natuurlijk ook nog eens pronken als de club waar Robben zijn eerste stapjes in het profvoetbal zette.
Maar Berg is toch helemaal niet zoveel geblesseerd geweest?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef Prosac het volgende:
En wij kunnen natuurlijk ook nog eens pronken als de club waar Robben zijn eerste stapjes in het ziekenhuis zette.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar Berg is toch helemaal niet zoveel geblesseerd geweest?
quote:Berg maakt met drie treffers indruk op Villarreal
Geschreven op dinsdag, 16 juni om 23:56
Villarreal heeft dinsdag zonder meer een goede indruk gekregen van Marcus Berg. Een delegatie van de Spaanse club zat bij de wedstrijd tussen Zweden en Wit-Rusland (5-1) in het kader van het Europees Kampioenschap onder 21 jaar op de tribune voor de aanvaller van FC Groningen. Berg eiste met drie doelpunten een hoofdrol op.
Voor eigen publiek in Malmö maakte Berg drie treffers in het duel met Wit-Rusland. De aanvaller was voor rust twee keer trefzeker, en verscheen in de slotfase eveneens op het scorebord. Berg had zich vorige week al in productief opzicht onderscheiden bij de A-selectie. Tegen Malta (4-0 winst) scoorde hij zijn eerste interlandtreffer.
Volgens het doorgaans goed ingevoerde El Mediterraneo, een lokale krant uit Vila-real en omstreken, zat bestuurslid José Manuel Llaneza op de tribune voor Berg. Het ligt in de lijn der verwachting dat Giuseppe Rossi komende zomer aan een club uit de Serie A wordt verkocht. De Italiaans international geniet belangstelling van diverse clubs.
FC Groningen wil het contract met Berg openbreken, opwaarderen en verlengen. Dit naar aanleiding van de eerdere interesse van landskampioen AZ. Berg maakte twee jaar geleden de overstap van IFK Göteborg naar de Euroborg, waar hij binnen no-time tot onbetwiste aanvalsleider uitgroeide. Zijn contract loopt nog door tot medio 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |