Ze moeten eens een batterij'tje S400's uitproberen in Iran.quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
niets,
maar niet zeggen welke je verkocht hebt maakt het wel wat lastig.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
das wereld politiek, iedereen let op elkaars vingers
wat versta je precies onder "hetze" dan in je vorige post?quote:Op maandag 22 december 2008 20:06 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]Ga je zoiets op die flauwe manier baggetaliseren, nee toch?
Vooruit, ik hap: hoezo?quote:Op maandag 22 december 2008 19:55 schreef Triggershot het volgende:
Toch wel fijn dat Iran sterker wordt, werd hoog tijd.
Niets met uitlokken - happen te maken.quote:
Je kent de VSvA toch. Of ben je vergeten hoe ze gelogen hebben over de zogenaamde massavernietigingswapens van Irak?quote:Op maandag 22 december 2008 13:25 schreef MoltiSanti het volgende:
Wat ik niet begrijp:
Waarom geeft Iran niet gewoon openheid in zaken? stuur de VS en IAEA een uitnodiging voor een kerncentrale naar keuze en laat ze lekker rondneuzen tussen al die apparatuur.
Feit dat ze dat niet doen, lijkt me toch dubieus?
Kijk, wij willen voor onze olie niet afhankelijk zijn van schurkenstaten als Iran. Dus ik vind het wel voor de hand liggen dat Iran niet afhankelijk wil zijn van schurkenstaten als Frankrijk (Sarkozy is wel erg pro-Israel!) en de landen van de EU. Voor ze het weten is Wilders hier premier en mag Almelo niet meer leveren.quote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt de EU zou een hypermoderne en zeer efficiënte kerncentrale/reactor (waar geen of maar heel weinig plutonium bij vrijkwam) bouwen voor iran wanneer ze het verrijken in zwitserland lieten doen.
Echter wezen ze dat af en iran heeft er voor gekozen een zeer inefficiënte reactor te bouwen die wel veel plutonium oplevert.
Dat is ook de reden dat ik geloof dat ze wel bezig zijn met een wapen.
Dus je vind het pas goed als alle staten zich net zo hebben bewapend als de VS?quote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niets met uitlokken - happen te maken.
Als Israel ze mag hebben mag Iran het ook, balans enzo.
Inderdaad, geheel mee eens.quote:Op maandag 22 december 2008 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niets met uitlokken - happen te maken.
Als Israel ze mag hebben mag Iran het ook, balans enzo.
Voor mezelf sprekend: kernwapens de wereld uit! Kernenergie trouwens ook.quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
Dus je vind het pas goed als alle staten zich net zo hebben bewapend als de VS?
Balans is balans
How about dat ze zich allemaal ontwapenen? Ook dat is een balans.quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
Dus je vind het pas goed als alle staten zich net zo hebben bewapend als de VS?
Balans is balans
En zeker tegen schurkenstaten als de VSvA en Israel.quote:Op maandag 22 december 2008 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
How about dat ze zich allemaal ontwapenen? Ook dat is een balans.
Als je geen balans krijgt van het ontwapenen dan snap ik best dat een ander land balans wil creëren door zich te bewapenen.
wat versta je onder winnen?quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor mezelf sprekend: kernwapens de wereld uit! Kernenergie trouwens ook.
Bovendien hoef je helemaal niet zo goed bewapend te zijn als de machtigste staat. Want die kan toch wel verliezen: zie Vietnam. En van Iran zullen ze ook niet winnen. Je hoeft alleen maar sterk genoeg te zijn om ze serieus hoofdpijn te bezorgen.
Daarom was er ook voor het neutrale zwitserland gekozen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Kijk, wij willen voor onze olie niet afhankelijk zijn van schurkenstaten als Iran. Dus ik vind het wel voor de hand liggen dat Iran niet afhankelijk wil zijn van schurkenstaten als Frankrijk (Sarkozy is wel erg pro-Israel!) en de landen van de EU. Voor ze het weten is Wilders hier premier en mag Almelo niet meer leveren.
Ik wist trouwens niet dat Zwitserland kon verrijken.
gedeeltelijk gelijk maar het ligt eraan wat je onder winnen verstaat, het conventionele leger van iran is geen partij voor de VS echter het land bezetten gaat ze idd niet lukkenquote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor mezelf sprekend: kernwapens de wereld uit! Kernenergie trouwens ook.
Bovendien hoef je helemaal niet zo goed bewapend te zijn als de machtigste staat. Want die kan toch wel verliezen: zie Vietnam. En van Iran zullen ze ook niet winnen. Je hoeft alleen maar sterk genoeg te zijn om ze serieus hoofdpijn te bezorgen.
Dan weet jij meer dan ik. Voor zover mij bekend zijn die installaties voor het grootste deel ondergronds en vrij goed beschermd tegen klasieke bommen. Als Iran zijn S300 afweerschild op zijn plaats heeft zal het moeilijk bombarderen zijn!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:00 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
wat versta je onder winnen?
Nucleaire apparatuur is vrij makkelijk te elimeneren, denk dat in deze situatie wel als winst kan worden beschouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |