Eejquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:45 schreef tha_dark het volgende:
En ik ben er weer even bij voordat ik op stap ga!
G'dagquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:45 schreef tha_dark het volgende:
En ik ben er weer even bij voordat ik op stap ga!
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef weirdofm het volgende:
[..]
verwijzend naar jouw opmerking over het programma van paul
Ik lig er optijd in vanavond jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gast... neem nou even pauze dan want dat is niet goed hoor.
daar stond ie net niet toen ik keek, toen stond er alleen een "g "quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar hij altijd staat 1ste post
En dan maar hopen dat je morgen een beetje fris bent.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lig er optijd in vanavond ja.
Strak plan!quote:Maar nu eerst..... Bier, en zometeen ook nog Ilse
was ook grapjequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef gateway het volgende:
[..]
daar stond ie net niet toen ik keek, toen stond er alleen een "g "
Nu al goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef henkde_j het volgende:
Adje en Sander nu op 3!
*zich daarbij aansluit.quote:
Bier is geen frisquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je morgen een beetje fris bent.![]()
Ik hoef pas om 3 uur te werkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je morgen een beetje fris bent.![]()
[..]
Strak plan!
Proost, Damook !quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 3 uur te werken.
Maar ik zat afgelopen nacht nog in nachtdienst ritme, daardoor niet kunnen slapen en om 5 uur maar opgestaan.
I know.
Maakt niet uit hoor, iedereen maakt wel eens foutjes!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef weirdofm het volgende:
is er toevallig een mod aanwezig?
YESSSSSSSSSS !!! Arme Timoquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:50 schreef TheArt het volgende:
Hans, Groningen 0-1 voor uit bij Roda.
Jupiler op tap, reserve jupiler in de koelkast en een krat dommelsch in de koelkastquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
*zich daarbij aansluit.
oh kut.
eerst koelkast vullen. Nou, dan zal het topic wel weer vol zijn zo...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jupiler op tap, reserve jupiler in de koelkast en een krat dommelsch in de koelkast.
Dan worden die of niet aangevraagd, of ze zijn niet voor handen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zeker!
Maar Underworld heeft meer goede platen!
Idd. Al is 't lastig kiezen wat ik moet kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef Sirolf het volgende:
't Is wel opvallend dat de SR Update op TV dit jaar een stuk journalistieker zijn. Zal wel komen doordat ze meer tijd hebben.
of men kent geen andere nummersquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dan worden die of niet aangevraagd, of ze zijn niet voor handen.
Nee een twix ajbquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef tha_dark het volgende:
Mars!
Lijkt het inderdaad opquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat er toch wel steeds meer op lijken dat Mars the SR '08 anthem gaat worden
Feestje ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jupiler op tap, reserve jupiler in de koelkast en een krat dommelsch in de koelkast.
Die moet niet zo zeuren..quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef weirdofm het volgende:
coen was niet blij met horen van een mars
De grolschjes liggen hier op temperatuur te komen. Effe warm draaien met een Leffequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat er toch wel steeds meer op lijken dat Mars the SR '08 anthem gaat worden
Dat noem ik nog is je werk mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon standaard voorraadquote:
Owja leffe blond en HJ grand prestige ook nog een fles liggenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
De grolschjes liggen hier op temperatuur te komen. Effe warm draaien met een Leffe
Moet dinsdag even meer halen voor oud op nieuwquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat noem ik nog is je werk mee naar huis nemen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Fake Blood - Mars !!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik denk iedere keer dat ze bij mij bijna binnenkomt en dat jullie op tv kijken en ze er daarom bij jullie al isquote:
daar is het ook een prima plaat voor. En dat maakt hem misscihen juist wel leuk als 'anthem'quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Giel draait Mars nog het meest, maar hij blijft er ook maar doorheen lullen...
Denk 't nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gast staat echt te lang droog volgens mij..
zat kuisheidsgordel om zijn nieuwe vriendin heenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die gast staat echt te lang droog volgens mij..
Hihihi wat slecht getimed hihihiquote:
In ieder geval zal het grootste deel van het publiek sneller bereid zijn om Gerard een hand te geven.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:57 schreef borisz het volgende:
2-0. Dus Breda is gezellig vanavond tenzij het nog mis gaat.
Jup, en dat is wel eens lastig.. Jammer dat het altijd Infinity 2008 is..quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef gateway het volgende:
damn die tv is echt veel eerder dan de stream!
Zo'n 35 secondequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef gateway het volgende:
damn die tv is echt veel eerder dan de stream!
Ilsequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:59 schreef Krambo het volgende:
Ilse is echt lief![]()
en dat mondje van haar![]()
Je verraad alles jij tv kijkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
SR Headlines.. Annemieke: " het is inmiddels donker in Breda" No shit!
Qua snelheid? dat valt mij ook onwijs mee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:00 schreef Dandelion het volgende:
het valt me op dat fok! zich nog redelijk houdt eigenlijk...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je verraad alles jij tv kijker.
.
die kan zo in de Annemieke SR bullshitbingo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef Impry het volgende:
Wow, Annemieke zegt dat het donker is!
jepsquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua snelheid? dat valt mij ook onwijs mee.
haha, sorry! zal het de volgende keer wel even in de spoiler zettenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je verraad alles jij tv kijker.
.
Wij willen Ilsequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk zeg, alweeeer die headlines.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:02 schreef DaMook het volgende:
Ik ga proberen om zolang ilse er is alleen maarPI's te gebruiken
, zal wel niet lang lukken
.
Jaquote:
hihiquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:02 schreef DaMook het volgende:
Ik ga proberen om zolang ilse er is alleen maarPI's te gebruiken
, zal wel niet lang lukken
.
Succes ermee....quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hihi
elke post beginnen en sluiten met hihi is ook een optie
hihi
Hihi dat is NOG meer werkquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
hihi
elke post beginnen en sluiten met hihi is ook een optie
hihi
Rock 'n Roll zou Ekdom hebben gezegdquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:04 schreef JJH het volgende:
Are you gonna be me girl! [ afbeelding ]
Tv-kijkerquote:
Die woont hier in het dorpquote:
Ze is binnenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:04 schreef weirdofm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aoart Ilse caps topic openen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:04 schreef weirdofm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tv-kijker![]()
.
[..]
Die woont hier in het dorp.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:05 schreef tha_dark het volgende:
Was dat nu John de Wolf bij de SR update?
houden zo aub...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:05 schreef tha_dark het volgende:
Waar is Soko trouwens gebleven, ik heb het gevoel dat ik die de 1e dag meer heb gehoord!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
die sapjes kok was er vorig jaar toch ook of niet , met elke keer die vage t-shirts
Mooiquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu trouwens weer even de normale stream
Jep, maar toen had ie schorts geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
die sapjes kok was er vorig jaar toch ook of niet , met elke keer die vage t-shirts
Slecht van je.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hihi dat is NOG meer werk. Ik ben bang dat ik dit al regelmatig ga vergeten
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, maar toen had ie schorts geloof ik.
Waarom ? Dit is toch ook leuk en voor jullie minder storendquote:
Staan genoeg mensen, elk 10 euro en het is al een heel eindquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Per seconde vind ik dan ook weer overdreven...
wijzer is per minuut.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:10 schreef Sirolf het volgende:
Per seconde vind ik dan ook weer overdreven...
ik upload alleen tijdens de headlines sorryquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
posts ze maar iets meer gefragmenteerd, scheelt weer een scroll arm
Veenstra veenstra !quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
en de truck
[ afbeelding ]
de foto van mij met de kerstman en Michiel (welke) staat nog niet online
Daar had je nog wel tijd voor? Of stond Michiel er nog toen de winkel dicht ging?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
en de truck
[ afbeelding ]
de foto van mij met de kerstman en Michiel (welke) staat nog niet online
Dan staat ze dalijk heel de nacht te zingenquote:
hij kan vannacht even bijtanken met ilsequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god die Coen begint er steeds brakker uit te zien
Tsja, als ie niet wat actiever wordt, wordt dat alleen maar erger. De zoutzak.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god die Coen begint er steeds brakker uit te zien
En dat moeten we natuurlijk niet hebben want wanneer Ilse praat.. Oeh, te lief.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan staat ze dalijk heel de nacht te zingen. Heeft ze niet eens tijd om te giechelen
.
Bij Paul de Leeuw kon ze ook zingen en giechelen tegelijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan staat ze dalijk heel de nacht te zingen. Heeft ze niet eens tijd om te giechelen
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, ik dacht dat je zou minderen. Je post volgens mij elke minuut.
Inderdaad.. ik hoop dat hij het wel tot het eind kan volhoudenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, als ie niet wat actiever wordt, wordt dat alleen maar erger. De zoutzak.
wrom doe je dat dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DaMook het volgende:
Het posten gaat wel stroever met PI.
na 17:00 ben ik meteen naar t Neude gerendquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar had je nog wel tijd voor? Of stond Michiel er nog toen de winkel dicht ging?
kan zo weer is gaan tellen hoeveel het er ongeveer weer zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
lief doen jij!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, als ie niet wat actiever wordt, wordt dat alleen maar erger. De zoutzak.
Dat zou jammer zijn, giechelend is ze zoquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DaMook het volgende:
Het posten gaat wel stroever met PI.
Is dat niet de bedoeling danquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Heb even geslapen net en ben nu weer fris. Paracetamol heeft trouwens ook geholpenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Das voor Hans al een hele vermindering.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |