Dan staat ze dalijk heel de nacht te zingenquote:
hij kan vannacht even bijtanken met ilsequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god die Coen begint er steeds brakker uit te zien
Tsja, als ie niet wat actiever wordt, wordt dat alleen maar erger. De zoutzak.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god die Coen begint er steeds brakker uit te zien
En dat moeten we natuurlijk niet hebben want wanneer Ilse praat.. Oeh, te lief.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan staat ze dalijk heel de nacht te zingen. Heeft ze niet eens tijd om te giechelen
.
Bij Paul de Leeuw kon ze ook zingen en giechelen tegelijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan staat ze dalijk heel de nacht te zingen. Heeft ze niet eens tijd om te giechelen
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, ik dacht dat je zou minderen. Je post volgens mij elke minuut.
Inderdaad.. ik hoop dat hij het wel tot het eind kan volhoudenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, als ie niet wat actiever wordt, wordt dat alleen maar erger. De zoutzak.
wrom doe je dat dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DaMook het volgende:
Het posten gaat wel stroever met PI.
na 17:00 ben ik meteen naar t Neude gerendquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar had je nog wel tijd voor? Of stond Michiel er nog toen de winkel dicht ging?
kan zo weer is gaan tellen hoeveel het er ongeveer weer zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
lief doen jij!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, als ie niet wat actiever wordt, wordt dat alleen maar erger. De zoutzak.
Dat zou jammer zijn, giechelend is ze zoquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DaMook het volgende:
Het posten gaat wel stroever met PI.
Is dat niet de bedoeling danquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Heb even geslapen net en ben nu weer fris. Paracetamol heeft trouwens ook geholpenquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Das voor Hans al een hele vermindering.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |