Proost, Damook !quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 3 uur te werken.
Maar ik zat afgelopen nacht nog in nachtdienst ritme, daardoor niet kunnen slapen en om 5 uur maar opgestaan.
I know.
Maakt niet uit hoor, iedereen maakt wel eens foutjes!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:49 schreef weirdofm het volgende:
is er toevallig een mod aanwezig?
YESSSSSSSSSS !!! Arme Timoquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:50 schreef TheArt het volgende:
Hans, Groningen 0-1 voor uit bij Roda.
Jupiler op tap, reserve jupiler in de koelkast en een krat dommelsch in de koelkastquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
*zich daarbij aansluit.
oh kut.
eerst koelkast vullen. Nou, dan zal het topic wel weer vol zijn zo...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jupiler op tap, reserve jupiler in de koelkast en een krat dommelsch in de koelkast.
Dan worden die of niet aangevraagd, of ze zijn niet voor handen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zeker!
Maar Underworld heeft meer goede platen!
Idd. Al is 't lastig kiezen wat ik moet kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:47 schreef Sirolf het volgende:
't Is wel opvallend dat de SR Update op TV dit jaar een stuk journalistieker zijn. Zal wel komen doordat ze meer tijd hebben.
of men kent geen andere nummersquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dan worden die of niet aangevraagd, of ze zijn niet voor handen.
Nee een twix ajbquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef tha_dark het volgende:
Mars!
Lijkt het inderdaad opquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat er toch wel steeds meer op lijken dat Mars the SR '08 anthem gaat worden
Feestje ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jupiler op tap, reserve jupiler in de koelkast en een krat dommelsch in de koelkast.
Die moet niet zo zeuren..quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef weirdofm het volgende:
coen was niet blij met horen van een mars
De grolschjes liggen hier op temperatuur te komen. Effe warm draaien met een Leffequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat er toch wel steeds meer op lijken dat Mars the SR '08 anthem gaat worden
Dat noem ik nog is je werk mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |