Jajaja ik zie em ook wel, ik ben puur m'n kwaliteiten aan het trainen als bezigheidstherapistquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:37 schreef Silentalarm het volgende:
Hij staat trouwens wel gewoon tussen die dingen waar je moet stemmen. Ergens onderaan.
Zwart skelet rock handje met kerstmuts en slee.
Ohquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zonder fok he
blauw blauw blauw van de sangriaquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh
my
god
Zijn er geen leuke spaansen te versieren?
Haha nah net hele dag lekker in de zon geweetst zo ff naar de supermarkt, maar Jimbo ligt echt kapot te gaan in z'n bed dus ik laat em ff liggen voordat we zo weer weggaan kan die beetje bijkomenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh
my
god
Zijn er geen leuke spaansen te versieren?
er stemmen zelfs al slank dames op je, dus doe je goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef Paaskonijn het volgende:
KLB SC VRIENDEN ZET ME OP 1 AUB![]()
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
hvj
Eentje maar hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
er stemmen zelfs al slank dames op je, dus doe je goed
Nou ik ben toch wel eens hele fatsoenlijke tegengekomenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister trouwens he, die spaanse vrouwen zijn écht niet mooiJe kan echt wat dat betreft beter in NL blijven
Jimbo heeft er óver 1 heengekotst![]()
![]()
![]()
Spaanse en britse vrouwen alleenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ik ben toch wel eens hele fatsoenlijke tegengekomen
Niet in Spanje tho
En die Jimbo
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister trouwens he, die spaanse vrouwen zijn écht niet mooiJe kan echt wat dat betreft beter in NL blijven
Jimbo heeft er óver 1 heengekotst![]()
![]()
![]()
En dan heb ik nog geeneens verteld dattt toen we uiteindelijk thuis waren en hij gelukkig niet de taxi onder heeft gekotstquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
En hallo!
Wat is het blauw zeg hier!
Mijn godquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan heb ik nog geeneens verteld dattt toen we uiteindelijk thuis waren en hij gelukkig niet de taxi onder heeft gekotstdat hij toen wou douchen
Nouja fine he, ik wacht wel ff ga ik zo ook wel ff kan ik ook relax slapenDus ik wachten wachten, schiet niet op maarja moet kunnen. Dus ik ga ff schijtne
Dus ik zit daar, voel ik opeens vocht m'n sok in trekken.
Ik van
KUTTTTT MEEEeennn je niet, pis ik nou over m'n poot heen![]()
![]()
Was die lul onder de douche in slaap gevallenhele gang blank en het liep dus ook de wc in
Jij wou niet meequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Krentenbol. het volgende:
Mannen zonder vrouwen op vakantie.Kan niet goed gaan. [ afbeelding ]
We wouden wel meequote:
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Wel! Samen met fraubitch!
Maar jij hebt onze waterfiets gesaboteerd!
Nee dies nog thuisquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
Heb je je spaanse gitaart mee voor de senoritas?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
Heb je je spaanse gitaart mee voor de senoritas?
Hope so.quote:
Dat had m'n oma ook een keerquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af wat ik met een tafelkleed klem moest. Dus ik heb iets van waar heb je het over?
Heeft ze het over m'n capo....
Voor mensen zoals ik die niet weten wat het is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af wat ik met een tafelkleed klem moest. Dus ik heb iets van waar heb je het over?
Heeft ze het over m'n capo....
Bwehe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat had m'n oma ook een keerik zoeken naar dat ding " zou toch zweren dat ik hem op de tafel had gelegd
" Had ze idd het tafekleed ermee vastgeklemd
![]()
Je had mij vorige maand eens moeten meemaken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij hebt een soort fipofetish ofzo he
Ik zat de hele tijd te refreshen onderaan pagina 1, dan zie je niet of er nou wel of geen nieuwe post is dus!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij hebt een soort fipofetish ofzo he
Ik probeer deze altijdquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:40 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien een toffe manier om een chick tot sex te verleiden:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik probeer deze altijd
[ afbeelding ]
bij jou werkt iequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik heb hem pas 100 keer gezien
hij blijft geniaal
Hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik probeer deze altijd
[ afbeelding ]
Ik heb een kutleven.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Loadeden nog redenen om je de tering in te zuipen
?
Hoezo leeft je kut?quote:
Stel je niet aanquote:
878787878787878787878787878787878!quote:
Nee, er is hier een of ander gaar dancefeest, daar ga ik een tijdje biertjes drinken en gezellig doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel je niet aanje hebt toch eten en een dak boven je hoofd of niet dan
Ga je uit in Schagen?
[..]
878787878787878787878787878787878!
Natuurlijk, na regen komt zonneschijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, er is hier een of ander gaar dancefeest, daar ga ik een tijdje biertjes drinken en gezellig doen.Er zitten momenteel een paar dingen tegen, dat is klote, maar dat komt wel weer goed.
Ok, anders ging ik wel naar Schagen!1!1quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, na regen komt zonneschijn.
En nee ik ga niet naar Schagen!
Dribbel_!!!quote:
Goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:34 schreef Biogarde het volgende:
Hoe is het met Nikky? [ afbeelding ]
nikkyz0rquote:
How is het leven skatje?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, anders ging ik wel naar Schagen!1!1
quote:
mannen zijn stomquote:
Jezus man, word dit nu opeens R&P SC v2?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mannen zijn stom![]()
Hoe is het met de beebie?
Mwoah, dat kan alleen maar tegen vallen denk ik zo!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, echt hoor, ik kan niet wachten om jou in levende lijve te ontmoeten.
Ga ergens anders jankenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jezus man, word dit nu opeens R&P SC v2?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, dat kan alleen maar tegen vallen denk ik zo!
Volgens mij gaat dat kind inmiddels naar de basisschool hoorquote:
Ow jeequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mannen zijn stom![]()
Hoe is het met de beebie?
Peuter!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat kind inmiddels naar de basisschool hoor
Mwah, valt wel mee toch? Tenminste, ik heb er weinig woorden aan vuil gemaakt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat jullie doen alsof ik geweldig ben
Jij misschien niet, maar anderen..quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee toch? Tenminste, ik heb er weinig woorden aan vuil gemaakt.
Whehe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar anderen..
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe.
Ik ga er vandoor, veel plezier allemaal vanavond.![]()
Okay, have funquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe.
Ik ga er vandoor, veel plezier allemaal vanavond.![]()
En dan geeft ge mij geen kusquote:
Paars en rebelsquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
En dan bedoel ik dat paarse, nikky, milf
* Juicyhil ziet hier blauwtje van een paarse aankomen.quote:
cup a soup momentquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
* Juicyhil ziet hier blauwtje van een paarse aankomen.
Maar dan moet ik niet die special nemen, want dan ben ik 20 minuten offline (zo zegt die reclame)quote:
chinese tomaat is primaquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar dan moet ik niet die special nemen, want dan ben ik 20 minuten offline (zo zegt die reclame)
Tyf op, ga ergens anders fappen op die beesten.quote:
Huilen. Bazen mogen lama´sposten en ik vind het leuke dieren. Wil er gewoon 4 uit mijn collectie laten zien..quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tyf op, ga ergens anders fappen op die beesten.
Ja, je mag ook ergens anders gaan rukken op je 'bazenstatus'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Huilen. Bazen mogen lama´sposten en ik vind het leuke dieren. Wil er gewoon 4 uit mijn collectie laten zien..
Neuh... dit is toch de KLB kwaliteit SC ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, je mag ook ergens anders gaan rukken op je 'bazenstatus'.
Inderdaad, daarom zit je in het verkeerde topique.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neuh... dit is toch de KLB kwaliteit SC ?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom zit je in het verkeerde topique.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:25 schreef nikky het volgende:
In dit geval is het nog een dreumes. In januari wordt zij twee.
Ow en bitch ik heb een nieuwe lover
hihiquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het lijkt hier wel een oorlogsgebied
En dan word er niet eens geld ingezameld voor onsquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zoals vroeger?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schande ...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dan word er niet eens geld ingezameld voor ons
quote:
ik geef er ook niks aan/omquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:23 schreef gers het volgende:
Sommige mensen vinden me een klootzak omdat ik niks aan dat 3fm geef
indirect wel natuurlijk omdat de overheid al 2,5 miljoen euro schenktquote:
klootzak!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:23 schreef gers het volgende:
Sommige mensen vinden me een klootzak omdat ik niks aan dat 3fm geef
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
indirect wel natuurlijk omdat de overheid al 2,5 miljoen euro schenkt
Was er dan met hem aan de hand? Vlucht ie dan ook?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:28 schreef gers het volgende:
ik geef liever me 40 euro aan NB dan aan 3fm
heb je nog iets nodigquote:
Nee, bestelling is al geplaatstquote:
heb wel hele harde klappersquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, bestelling is al geplaatst
klappers is niks, we hebben alleen wat sier besteldquote:
toastjes met filet americainquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:48 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers. Wat is lekker?
Ijsmeisquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:48 schreef Silentalarm het volgende:
quote:
Filet Americainquote:
Ik heb ooit eens in een vleesverwerkingsbedrijf gewerkt, daar ben ik mijn reukvermogen verloren geloof ikquote:
Ik mis nog 2/19e verhaal van gisteren, geloof ik.quote:
Geen zin om te typen. Gister was een en al gaarheid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis nog 2/19e verhaal van gisteren, geloof ik.
quote:
Nevermind..quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen zin om te typen. Gister was een en al gaarheid.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nevermind..![]()
NEOPLASMA FTW
quote:NoelGalagher drie weken erbij voor klonen ondertussen.
Op fok?quote:
NIETES IK HEB BEWIJS!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:35 schreef zarGon het volgende:
Ik ben maagd.
Een kind?quote:
Ik wil dus een lemming maken, maar wil niet gebanned wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHE
Kan toch wel gewoon ? Zeker nu het na 12 uur isquote:Op zondag 21 december 2008 00:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil dus een lemming maken, maar wil niet gebanned worden
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand uit mijn voetbalteam dacht gister trouwens dat Siamese Tweelingen uit Siam kwamen_!_!
?quote:Op zondag 21 december 2008 00:29 schreef gers het volgende:
JONGENS NIET BIEDEN OP DE NAAKTPICS VAN SHE IK POST ZE ZODRA IK ZE KRIJG
Die fotos moeten toch nog gemaakt worden ?quote:Op zondag 21 december 2008 00:29 schreef gers het volgende:
JONGENS NIET BIEDEN OP DE NAAKTPICS VAN SHE IK POST ZE ZODRA IK ZE KRIJG
Club sandwich met kipsalade erbij.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:48 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 00:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Club sandwich met kipsalade erbij.
Welke?quote:Op zondag 21 december 2008 00:40 schreef gers het volgende:
Ik wil zo'n nummer aanvragen op 3fm![]()
eigenlijk 2
WAAROM mogen we dan niet bieden? Wat ik toch niet van plan benquote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef gers het volgende:
[..]
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHE
quote:
Wil je verkering?quote:
Ik deel ze ook met de klb scquote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WAAROM mogen we dan niet bieden? Wat ik toch niet van plan ben
Datenquote:
Rogier van Oosterhout - Schatje mag ik je fotoquote:
Niet grappig.quote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Modbreak:
Gelieve geen privèfoto`s te plaatsen, hiervoor hebben we het forum KPD.
OMG, die zou ik niet eens willen aanvragen als ik daar geld voor kreegquote:Op zondag 21 december 2008 00:45 schreef gers het volgende:
[..]
Rogier van Oosterhout - Schatje mag ik je foto
Con Amour - TOP Oss Clublied
quote:Op zondag 21 december 2008 00:45 schreef gers het volgende:
[..]
Rogier van Oosterhout - Schatje mag ik je foto
Con Amour - TOP Oss Clublied
Via de rekening van Danny.quote:Op zondag 21 december 2008 01:01 schreef Krentenbol. het volgende:
Hoe kun je eigenlijk betalen bij die fok acties? Via Paypal ofzo?
Niet gezien.quote:Op zondag 21 december 2008 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In mn JAAAAAAAAAAAA topic... Nu al weer vol
denk een rekeningnummer ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 01:01 schreef Krentenbol. het volgende:
Hoe kun je eigenlijk betalen bij die fok acties? Via Paypal ofzo?
Mijn internetbankieren is geblokkeerd.quote:Op zondag 21 december 2008 01:13 schreef gers het volgende:
[..]
denk een rekeningnummer ofzo
GOD KVELD trouwens
das toch goede dag in het noorsquote:Op zondag 21 december 2008 01:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn internetbankieren is geblokkeerd.![]()
Wat is KVELD?![]()
Ah!quote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef gers het volgende:
[..]
das toch goede dag in het noors![]()
volgens google iig
trustequote:
ik dacht ook altijd eerst aan god toen het er stondquote:Op zondag 21 december 2008 01:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah!Mijn Noors is niet zo snel, zeker niet als ik denk dat je in het Nederlands iets met God bedoeld.
Maar volgens mij is goedenavond 'God aften'.quote:Op zondag 21 december 2008 01:18 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht ook altijd eerst aan god toen het er stond
ik ben geen noor dus dat weet ik nietquote:Op zondag 21 december 2008 01:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar volgens mij is goedenavond 'God aften'.
Van wie was jij ook alweer een kloon?quote:Op zondag 21 december 2008 01:31 schreef MiVer het volgende:
hier dus nog nachtvlinders aanwezig
en wel deze periode
die uitgezeten moet worden
pas later kleurt het weer rood
nu de beat van ibiza sonica
en hun!
Nee, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 21 december 2008 01:27 schreef gers het volgende:
me enige noors wat ik kan zal me waarschijnlijk geen punten opleveren
Mijn Noors is ook niet zo goed, moet er nog teveel bij nadenken en opzoeken.quote:Op zondag 21 december 2008 01:27 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben geen noor dus dat weet ik niet![]()
me enige noors wat ik kan zal me waarschijnlijk geen punten opleveren
er du kåt?quote:Op zondag 21 december 2008 01:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn Noors is ook niet zo goed, moet er nog teveel bij nadenken en opzoeken.
kloon. klinkt synthetischquote:Op zondag 21 december 2008 01:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van wie was jij ook alweer een kloon?
Godver hoe houden jullie het bij zegVergeet het de hele tijd
quote:
Ik wel.quote:Op zondag 21 december 2008 01:50 schreef gers het volgende:
[..]
heb je al gedoneerd voor een naakte she
dat ken ik nietquote:
kleine na-apertjequote:
ME PENIS WAT DOE JEquote:Op zondag 21 december 2008 01:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kleine na-apertje
Gaan we die dan ook samen kijken?
quote:Op zondag 21 december 2008 01:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kleine na-apertje
Gaan we die dan ook samen kijken?
Jawel, wel 5 hele euro's.quote:Op zondag 21 december 2008 01:50 schreef gers het volgende:
[..]
heb je al gedoneerd voor een naakte she
quote:
Jeejquote:
nou de gedachte van naaktpics van jouw ,she en fraubitch doet me penis kloppen in me broekquote:Op zondag 21 december 2008 01:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
'Nee jij varken' (als in viezerik)
jouw?quote:Op zondag 21 december 2008 01:57 schreef gers het volgende:
[..]
nou de gedachte van naaktpics van jouw ,she en fraubitch doet me penis kloppen in me broek
was der verkeerd anquote:
Jouw wordt gebruikt als in jouW auto, jouW haar. Als het niet over bezittingen gaat is het jou. zonder W.quote:
de fapfoto's zijn toch ook mijn bezitquote:Op zondag 21 december 2008 02:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Jouw wordt gebruikt als in jouW auto, jouW haar. Als het niet over bezittingen gaat is het jou. zonder W.
Waarom die moeite?quote:Op zondag 21 december 2008 02:02 schreef Krentenbol. het volgende:
Als je het woord door bijvoorbeeld 'zijn' kan vervangen is het 'jouw'. Zijn auto/Jouw auto, Foto van jou/Foto van zijn hem.
quote:Op zondag 21 december 2008 02:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Jouw wordt gebruikt als in jouW auto, jouW haar. Als het niet over bezittingen gaat is het jou. zonder W.
Ruig en woest erotisch.quote:
Danku.quote:
5000 euro p.p. dan hè.quote:Op zondag 21 december 2008 02:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Danku.
Voor 5000 euro mag je Krentenbol en mij mee uiteten nemen
Zullen wij ook niet eens een leuke SR actie bedenken? (serieus)quote:
Met hulp van een paar FOK!kers moet dat lukken.quote:Op zondag 21 december 2008 02:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Danku.
Voor 5000 euro mag je Krentenbol en mij mee uiteten nemen
ik heet gersquote:
Ik moet je eerst uit deze zien te praten.quote:Op zondag 21 december 2008 02:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zullen wij ook niet eens een leuke SR actie bedenken? (serieus)
sjiekquote:Op zondag 21 december 2008 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh
Voor 5 euro mag je met mij een pannekoek gaan eten
Pannenkoek.quote:Op zondag 21 december 2008 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh
Voor 5 euro mag je met mij een pannekoek gaan eten
Je waagt het niet eens!quote:Op zondag 21 december 2008 02:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik moet je eerst uit deze zien te praten.
quote:Op zondag 21 december 2008 02:12 schreef gers het volgende:
het is toch pannekoek
net zoals buro en kado
quote:
Jaja, opblaas 'hamer'quote:Op zondag 21 december 2008 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En voor 2,50 extra koop ik een opblaashamer en krijg jij een dreun op je neus![]()
was der mis meequote:
Meervoudquote:Op zondag 21 december 2008 02:12 schreef gers het volgende:
het is toch pannekoek
net zoals buro en kado
het is toch al honderduizend jaar pannekoek ?quote:Op zondag 21 december 2008 02:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Meervoud
Pannen.
Panne bestaat niet
quote:Op zondag 21 december 2008 02:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]PMmen al hard.
[..]
Jaja, opblaas 'hamer'
Panne is pech met de auto, maar wat dat pannekoek maakt weet ik dan ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 02:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Meervoud
Pannen.
Panne bestaat niet
Je zegt 'hamer' maar eigenlijk bedoel je:quote:Op zondag 21 december 2008 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht van
toen las het ik nog een keer
en dacht ik weer van![]()
vrouwelijke spellingsnazi'squote:Op zondag 21 december 2008 02:19 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen die grammatica- en spellingsfouten verbeteren.
Ik moet welquote:
Ik moest keihard lachenquote:Op zondag 21 december 2008 02:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zegt 'hamer' maar eigenlijk bedoel je:
[ afbeelding ]
Asperge ?quote:Op zondag 21 december 2008 02:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zegt 'hamer' maar eigenlijk bedoel je:
[ afbeelding ]
autist?quote:
Wat doe je nou! Moet ik nou met mijn drift ende toorn over je heen razen?! HMMM?!quote:
Met je wat?quote:Op zondag 21 december 2008 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doe je nou! Moet ik nou met mijn drift ende toorn over je heen razen?! HMMM?!.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 21 december 2008 02:24 schreef gers het volgende:
me spelling failt volgens 4ebe :"(
was er mis met buro
direkteur pannekoek
quote:Op zondag 21 december 2008 02:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Spelling is veranderd in de laatste 100 jaar hoor
Eigenlijk wel jammer, oud Hollandsch zeer wel jottem!quote:Op zondag 21 december 2008 02:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Spelling is veranderd in de laatste 100 jaar hoor
Indianenveer? Misschien deden ze dat altijd in de vredespijp.quote:Op zondag 21 december 2008 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Een veer roken ?
Weten jullie datik wil wetennnnnn
Met mijn aanwezigheid. Lekker de spanning opbouwen.quote:
Holland. Hollansch. Twee uitermate puickende dingen.quote:Op zondag 21 december 2008 02:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer, oud Hollandsch zeer wel jottem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |