Jajaja ik zie em ook wel, ik ben puur m'n kwaliteiten aan het trainen als bezigheidstherapistquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:37 schreef Silentalarm het volgende:
Hij staat trouwens wel gewoon tussen die dingen waar je moet stemmen. Ergens onderaan.
Zwart skelet rock handje met kerstmuts en slee.
Ohquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zonder fok he
blauw blauw blauw van de sangriaquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh
my
god
Zijn er geen leuke spaansen te versieren?
Haha nah net hele dag lekker in de zon geweetst zo ff naar de supermarkt, maar Jimbo ligt echt kapot te gaan in z'n bed dus ik laat em ff liggen voordat we zo weer weggaan kan die beetje bijkomenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh
my
god
Zijn er geen leuke spaansen te versieren?
er stemmen zelfs al slank dames op je, dus doe je goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef Paaskonijn het volgende:
KLB SC VRIENDEN ZET ME OP 1 AUB![]()
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
hvj
Eentje maar hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
er stemmen zelfs al slank dames op je, dus doe je goed
Nou ik ben toch wel eens hele fatsoenlijke tegengekomenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister trouwens he, die spaanse vrouwen zijn écht niet mooiJe kan echt wat dat betreft beter in NL blijven
Jimbo heeft er óver 1 heengekotst![]()
![]()
![]()
Spaanse en britse vrouwen alleenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ik ben toch wel eens hele fatsoenlijke tegengekomen
Niet in Spanje tho
En die Jimbo
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister trouwens he, die spaanse vrouwen zijn écht niet mooiJe kan echt wat dat betreft beter in NL blijven
Jimbo heeft er óver 1 heengekotst![]()
![]()
![]()
En dan heb ik nog geeneens verteld dattt toen we uiteindelijk thuis waren en hij gelukkig niet de taxi onder heeft gekotstquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
En hallo!
Wat is het blauw zeg hier!
Mijn godquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan heb ik nog geeneens verteld dattt toen we uiteindelijk thuis waren en hij gelukkig niet de taxi onder heeft gekotstdat hij toen wou douchen
Nouja fine he, ik wacht wel ff ga ik zo ook wel ff kan ik ook relax slapenDus ik wachten wachten, schiet niet op maarja moet kunnen. Dus ik ga ff schijtne
Dus ik zit daar, voel ik opeens vocht m'n sok in trekken.
Ik van
KUTTTTT MEEEeennn je niet, pis ik nou over m'n poot heen![]()
![]()
Was die lul onder de douche in slaap gevallenhele gang blank en het liep dus ook de wc in
Jij wou niet meequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:02 schreef Krentenbol. het volgende:
Mannen zonder vrouwen op vakantie.Kan niet goed gaan. [ afbeelding ]
We wouden wel meequote:
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Wel! Samen met fraubitch!
Maar jij hebt onze waterfiets gesaboteerd!
Nee dies nog thuisquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
Heb je je spaanse gitaart mee voor de senoritas?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
Heb je je spaanse gitaart mee voor de senoritas?
Hope so.quote:
Dat had m'n oma ook een keerquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af wat ik met een tafelkleed klem moest. Dus ik heb iets van waar heb je het over?
Heeft ze het over m'n capo....
Voor mensen zoals ik die niet weten wat het is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af wat ik met een tafelkleed klem moest. Dus ik heb iets van waar heb je het over?
Heeft ze het over m'n capo....
Bwehe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat had m'n oma ook een keerik zoeken naar dat ding " zou toch zweren dat ik hem op de tafel had gelegd
" Had ze idd het tafekleed ermee vastgeklemd
![]()
Je had mij vorige maand eens moeten meemaken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij hebt een soort fipofetish ofzo he
Ik zat de hele tijd te refreshen onderaan pagina 1, dan zie je niet of er nou wel of geen nieuwe post is dus!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij hebt een soort fipofetish ofzo he
Ik probeer deze altijdquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:40 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien een toffe manier om een chick tot sex te verleiden:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik probeer deze altijd
[ afbeelding ]
bij jou werkt iequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik heb hem pas 100 keer gezien
hij blijft geniaal
Hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik probeer deze altijd
[ afbeelding ]
Ik heb een kutleven.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Loadeden nog redenen om je de tering in te zuipen
?
Hoezo leeft je kut?quote:
Stel je niet aanquote:
878787878787878787878787878787878!quote:
Nee, er is hier een of ander gaar dancefeest, daar ga ik een tijdje biertjes drinken en gezellig doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel je niet aanje hebt toch eten en een dak boven je hoofd of niet dan
Ga je uit in Schagen?
[..]
878787878787878787878787878787878!
Natuurlijk, na regen komt zonneschijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, er is hier een of ander gaar dancefeest, daar ga ik een tijdje biertjes drinken en gezellig doen.Er zitten momenteel een paar dingen tegen, dat is klote, maar dat komt wel weer goed.
Ok, anders ging ik wel naar Schagen!1!1quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, na regen komt zonneschijn.
En nee ik ga niet naar Schagen!
Dribbel_!!!quote:
Goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:34 schreef Biogarde het volgende:
Hoe is het met Nikky? [ afbeelding ]
nikkyz0rquote:
How is het leven skatje?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, anders ging ik wel naar Schagen!1!1
quote:
mannen zijn stomquote:
Jezus man, word dit nu opeens R&P SC v2?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mannen zijn stom![]()
Hoe is het met de beebie?
Mwoah, dat kan alleen maar tegen vallen denk ik zo!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, echt hoor, ik kan niet wachten om jou in levende lijve te ontmoeten.
Ga ergens anders jankenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jezus man, word dit nu opeens R&P SC v2?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, dat kan alleen maar tegen vallen denk ik zo!
Volgens mij gaat dat kind inmiddels naar de basisschool hoorquote:
Ow jeequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mannen zijn stom![]()
Hoe is het met de beebie?
Peuter!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat kind inmiddels naar de basisschool hoor
Mwah, valt wel mee toch? Tenminste, ik heb er weinig woorden aan vuil gemaakt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat jullie doen alsof ik geweldig ben
Jij misschien niet, maar anderen..quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee toch? Tenminste, ik heb er weinig woorden aan vuil gemaakt.
Whehe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar anderen..
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe.
Ik ga er vandoor, veel plezier allemaal vanavond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |