Zei ze niet vier?quote:Op zondag 21 december 2008 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Gister dus in de kroeg een gozer die heeelemaal van de kaart was en aan het trippen zwaar onder invloed van drugs.
Helemaal in z'n eigen wereldje met een boek in een hoek van de kroeg helemaal in een trip in z'n eigen wereldje heel vaag. Maar volgens het barmeisje kwam het omdat hij iets van een veer op had gerookt oid.
Wat voor iets kan dat in godsnaam geweest zijn
Zij wist toch ook niet wat het was daarom vroegen we het ons af hequote:Op zondag 21 december 2008 02:13 schreef MASD het volgende:
Je had het niet aan dat meisje kunnen vragen?
quote:Op zondag 21 december 2008 02:31 schreef Schunckelstar het volgende:
intussen ziet mijn parkiet er zo uit:
[ afbeelding ]
maar ik voel nog altijd geen effect, wat doe ik fout
quote:Op zondag 21 december 2008 02:31 schreef Schunckelstar het volgende:
intussen ziet mijn parkiet er zo uit:
[ afbeelding ]
maar ik voel nog altijd geen effect, wat doe ik fout
Hoax.quote:Op zondag 21 december 2008 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weleens van gehoord inderdaad. Het is de veer van de Braziliaanse Cachikalaktra vogel. Deze zeer zeldzame vogel komt voor in het Amazone gebied, maar wordt tegenwoordig veel gekweekt in illegale chemische labs. De veren van deze vogel zijn zeer giftig. De indianen in het gebied waar ze vandaan komen, gebruiken ze om hun vijand te desoriënteren zodat ze ze vervolgens af kunnen maken. Ze schieten de veren af met een speciaal soort boog.
Helaas wordt dit vogeltje in de westerse wereld nu dus misbruikt voor recreatieve, psychonautische doeleinden.
Het is echt waar, alleen ik weet niet of ik de naam van het psychedelische vogeltje goed gespeld hebquote:Op zondag 21 december 2008 18:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoax.
Uw zoekbewerking - Cachikalaktra - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
Je neus is steeds langer aan 't groeien.quote:Op zondag 21 december 2008 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weleens van gehoord inderdaad. Het is de veer van de Braziliaanse Cachikalaktra vogel. Deze zeer zeldzame vogel komt voor in het Amazone gebied, maar wordt tegenwoordig veel gekweekt in illegale chemische labs. De veren van deze vogel zijn zeer giftig. De indianen in het gebied waar ze vandaan komen, gebruiken ze om hun vijand te desoriënteren zodat ze ze vervolgens af kunnen maken. Ze schieten de veren af met een speciaal soort boog.
Helaas wordt dit vogeltje in de westerse wereld nu dus misbruikt voor recreatieve, psychonautische doeleinden.
http://www.bol.com/nl/p/boeken/vurt/666802175/index.htmlquote:De Contrabende, het groepje jongeren waarvan de hoofdpersoon van Vurt, Scribble, deel uitmaakt, weet maar op één manier aan de grauwe en gewelddadige werkelijkheid van het Engelse Manchester van de toekomst te ontvluchten. De bendeleden gebruiken Vurts, designer-drugs die de vorm hebben van gekleurde veren. Wie een Vurt-veer achter in zijn keel stopt, komt terecht in een een virtuele werkelijkheid. Er zijn makkelijke en moeilijke Vurts, legale en illegale, onschuldige en ...dodelijke. Speelkat heeft ervoor gewaarschuwd: 'Als je doodgaat in een gele Vurt, ga je ook dood in het echte leven. Dit is niet voor doetjes!' Ooit kwam Scribble door een Vurt-veer in een paradijselijke tuin, waar hij met zijn geliefde Desdemona de liefde bedreef. Maar in die zonovergoten virtual reality heeft hij haar verloren. Vanaf dat moment wordt Scribble maar door één allesverterend verlangen beheerst: hij moet Desdemona terug zien te vinden en de veer zoeken die toegang geeft tot de Vurt waarin ze is verdwen
Fabel.quote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik heb wel van giftige reptielen, amfibieën en insecten gehoord, maar giftige vogels?
Het schijnt dat mensen in het hoge noorden wel eens per ongeluk gaan trippen, na het eten van rendiervlees, omdat het beest vliegenzwam gegeten heeft. Vliegenzwam is behoorlijk giftig,
" Toch kan het opeten van een hele paddenstoel voor bijvoorbeeld een kleine hond in enkele uren fataal zijn."quote:
ha ha, dat is zeker geen fabelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |