quote:Op woensdag 17 december 2008 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
SHE zou nog altijd eens een naaktreportage maken zei ze.
25 ¤ voor een mooie blootreportage.
Bieden maar, want wie wil dit nou niet zien?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
Voor minder dan 1000,- doe ik het niet, dus kom op. Er zijn Biafra's die jullie nodig hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehequote:Op zaterdag 20 december 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
Oh my!
Naja, het is voor een goed doel
Ik beloof plechtig de reportage te doen bij minimaal 1000,- . Donateurs krijgen de pics natuurlijk, en ik zou het fijn vinden als MissBliss de reportage maakt
You got it, babe!quote:Op zaterdag 20 december 2008 @ 22:49 schreef SHE het volgende:
Oh my!
Ik beloof plechtig de reportage te doen bij minimaal 1000,- . Donateurs krijgen de pics natuurlijk, en ik zou het fijn vinden als MissBliss de reportage maakt
doe gewoon 5/10 euro, alsof je dat gaat missen + het is voor een goed doel.quote:
Ik vond je al lief, maar nu de liefigste.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef Poeke het volgende:
SHE voor Serious Request![]()
Count me in voor 25,-
Op de indexpagina?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef Poeke het volgende:
Kan een modje deze actie niet op de index pagina gooien? Dan zitten we zo op 1000,-
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
Oh my!
+ Geef mij de rechten om de OP te mogen edit-en, ik houd de stand dan bijquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef Poeke het volgende:
Kan een modje deze actie niet op de index pagina gooien? Dan zitten we zo op 1000,-
Die bedoelde ik.. toen ik 2 sec refreshte voordat ik ging posten stond hij er nog nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Op de indexpagina?
Hij staat al aangekondigd in de forumindex
Jij is lieverderster want jij moet het gaan doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vond je al lief, maar nu de liefigste.
alleen als je doneertquote:
nee, verhoog de drempel voor de mensen nou niet om te doneren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:33 schreef Poeke het volgende:
Kunnen we het niet interessant maken; hoe hoger het bod, hoe meer mooie foto's; 10,- is 1 foto, 20 is 2 etc?
Just een idee..
iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef appelsjap het volgende:
[..]
alleen als je doneert![]()
[..]
nee, verhoog de drempel voor de mensen nou niet om te doneren.
Elke cent hebben we nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |