Daar heb ik ook wel 25 euro vooroverquote:Op woensdag 17 december 2008 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
SHE zou nog altijd eens een naaktreportage maken zei ze.
25 ¤ voor een mooie blootreportage.
50 euro al voor een blootreportage van SHE !!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel 25 euro voorover
Dat zou ik toch wel willen zien eigenlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je TJDoornbos uitdagen om Ajaxkleding te dragen
Wat dacht jij er van, om user van de maand januari te worden?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij loopt het voor geen meter
Meerrrrr! Voor de vluchtelingetjes is veeeel meer nodig.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
50 euro al voor een blootreportage van SHE !!!!!
Ah, we gaan naaktbieden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Meerrrrr! Voor de vluchtelingetjes is veeeel meer nodig.
ik gooi er dan nog 10 euro boven opquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Meerrrrr! Voor de vluchtelingetjes is veeeel meer nodig.
Nope, 70. Hier komt ook 10 euro vandaan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik gooi er dan nog 10 euro boven op
dan toch al bij elkaar 60 euro
Daar heb ik ook wel geld voor over.. Als ze allebei een dag in de onderbroek van de concurrerende club rondlopen dusquote:Op woensdag 17 december 2008 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je TJDoornbos uitdagen om Ajaxkleding te dragen
En daar houden we jullie aan Sj0rSz en JJdJ1984quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ook even voor voor de schermen:
Elk bericht wat komende zaterdag op FOK!sport zal verschijnen zal 1 euro voor Serious Request opleveren.
Op naar de 100!quote:Om deze actie te laten slagen kunnen we jouw hulp goed gebruiken. We vragen je om zoveel mogelijk nieuwtjes in de FOK!sport-submit te gooien, of op een andere manier aan de crewleden kenbaar te maken. Dat kan ook in het FB-forum in ons eigen FOK!sport Feedbacktopic. Dan zal de crew haar best doen om Sj0rSz en JJdJ1984 zo veel mogelijk geld afhandig te maken. Helaas hebben zij wel een maximum van honderd nieuwsberichten gesteld, maar dat magische aantal levert dus toch mooi 100 euro op voor Serious Request.
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHEquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
Zitten we al op 100?
Voor minder dan 1000,- doe ik het niet, dus kom op. Er zijn Biafra's die jullie nodig hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |