Zit nie zo te miepen joh.. bedenk eens iets leuksquote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Impry het volgende:
Nee, het is duidelijk, maar denk niet dat iedereen het trekt om zo'n lange lap tekst te lezen.
Ik wil alleen maar het beste voor SRquote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit nie zo te miepen joh.. bedenk eens iets leuks
Dat.quote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar het beste voor SR
Ga overigens zelf gewoon cash afgeven in Breda.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Opdracht :
Sunchaser moet 3 dagen alleen maar rauwkost + vruchtensapjes drinken
quote:Daag een crewlid uit om een bepaalde opdracht te doen. Voor het voltooien van deze opdracht stel jij als bedenker natuurlijk een geldbedrag voor Serious Request beschikbaar. Natuurlijk moet de actie uitvoerbaar zijn en niet tegen de wet in gaan. Bedenk een opdracht die op FOK! uitvoerbaar en controleerbaar is. Dit kan je doen voor alle crewleden. Of ze mee willen werken bepalen ze natuurlijk zelf, maar een erg origineel idee is natuurlijk onweerstaanbaar.
het is voor het goede doel, en ik trouwens wel.quote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kan het niet controleren MissyMirjam
STaat al onlinequote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
wat leuk! ben al mn eigen aktie aan het promoten voor SR... een veiling van een set van DJ Sandstorm die zsm online komt
elk bericht of elke reactie?quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ook even voor voor de schermen:
Elk bericht wat komende zaterdag op FOK!sport zal verschijnen zal 1 euro voor Serious Request opleveren.
Elk berichtquote:
quote:
Wanneer?quote:Op maandag 15 december 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat.
En ik ga ruim 6 uur in het callcenter zitten.
Vergeet niet dat er filmpjes van worden gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Sj0rSz het volgende:
En ik ga de auto van flugeltje wassen in mijn zwembroek, wat in totaal al 50 euro op zal leveren.
waar kun je je opgeven?quote:Op maandag 15 december 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat.
En ik ga ruim 6 uur in het callcenter zitten.
Jep, dat is me bekendquote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er filmpjes van worden gemaakt.
Tof filmpje!quote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Samenvatting:
Doel: FOK! zamelt geld in.
Waar? Bij het glazen huis om de hoek ligt volgende week een drijvende ijsbaan.quote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie lapt er mee om Nuongirl te laten schaatsen? Ik doe er vast 5 euri voor inzetten
quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar? Bij het glazen huis om de hoek ligt volgende week een drijvende ijsbaan.
En dan ook nog met een PSV shirtje en een ajax petquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb er wel 10 euro voor over als RayMania de hele dag in een Feyenoordonderbroek rondloopt. Inclusief pics dat het wel echt een Feyenoordonderbroek is natuurlijk.
En hoeveel euro zou je bereid zijn om daarvoor te geven dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En dan ook nog met een PSV shirtje en een ajax pet
Doe ik er 10 euro bijquote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie lapt er mee om Nuongirl te laten schaatsen? Ik doe er vast 5 euri voor inzetten
Nadat ik me omgekleed had was ze al weg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je nou nog contact gezocht met dat meisje die je warmhield Zotheid?
Mag ik daar aan toevoegen dat hij wél zijn 10 kratjes bier schuld aan BliksemSchigt moet inlossen zodra deze weer in het land is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb er wel 10 euro voor over als RayMania de hele dag in een Feyenoordonderbroek rondloopt. Inclusief pics dat het wel echt een Feyenoordonderbroek is natuurlijk.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nadat ik me omgekleed had was ze al weg.
Ja, ik zal de 3fm sc ook maar weer is opzoeken.quote:
* WebHawkjuh begint met bouwen van een botnet...quote:
* WebHawkjuh stopt weer met bouwen van het botnet...quote:
Sorry, dat ga ik nooit van m'n leven doen. Al krijg ik geld toe.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
het is voor het goeie doelquote:Op woensdag 17 december 2008 09:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, dat ga ik nooit van m'n leven doen. Al krijg ik geld toe.
quote:
quote:Dit kan je doen voor alle crewleden. Of ze mee willen werken bepalen ze natuurlijk zelf
Tuurlijk.quote:
Daar heb ik ook wel 25 euro vooroverquote:Op woensdag 17 december 2008 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
SHE zou nog altijd eens een naaktreportage maken zei ze.
25 ¤ voor een mooie blootreportage.
50 euro al voor een blootreportage van SHE !!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel 25 euro voorover
Dat zou ik toch wel willen zien eigenlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je TJDoornbos uitdagen om Ajaxkleding te dragen
Wat dacht jij er van, om user van de maand januari te worden?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij loopt het voor geen meter
Meerrrrr! Voor de vluchtelingetjes is veeeel meer nodig.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
50 euro al voor een blootreportage van SHE !!!!!
Ah, we gaan naaktbieden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Meerrrrr! Voor de vluchtelingetjes is veeeel meer nodig.
ik gooi er dan nog 10 euro boven opquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Meerrrrr! Voor de vluchtelingetjes is veeeel meer nodig.
Nope, 70. Hier komt ook 10 euro vandaan!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik gooi er dan nog 10 euro boven op
dan toch al bij elkaar 60 euro
Daar heb ik ook wel geld voor over.. Als ze allebei een dag in de onderbroek van de concurrerende club rondlopen dusquote:Op woensdag 17 december 2008 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je TJDoornbos uitdagen om Ajaxkleding te dragen
En daar houden we jullie aan Sj0rSz en JJdJ1984quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ook even voor voor de schermen:
Elk bericht wat komende zaterdag op FOK!sport zal verschijnen zal 1 euro voor Serious Request opleveren.
Op naar de 100!quote:Om deze actie te laten slagen kunnen we jouw hulp goed gebruiken. We vragen je om zoveel mogelijk nieuwtjes in de FOK!sport-submit te gooien, of op een andere manier aan de crewleden kenbaar te maken. Dat kan ook in het FB-forum in ons eigen FOK!sport Feedbacktopic. Dan zal de crew haar best doen om Sj0rSz en JJdJ1984 zo veel mogelijk geld afhandig te maken. Helaas hebben zij wel een maximum van honderd nieuwsberichten gesteld, maar dat magische aantal levert dus toch mooi 100 euro op voor Serious Request.
[Serious Request Actie] Naaktreportage van SHEquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
Zitten we al op 100?
Voor minder dan 1000,- doe ik het niet, dus kom op. Er zijn Biafra's die jullie nodig hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |