Ik vond je al lief, maar nu de liefigste.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef Poeke het volgende:
SHE voor Serious Request![]()
Count me in voor 25,-
Op de indexpagina?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef Poeke het volgende:
Kan een modje deze actie niet op de index pagina gooien? Dan zitten we zo op 1000,-
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
Oh my!
Naja, het is voor een goed doel
Ik beloof plechtig de reportage te doen bij minimaal 1000,- . Donateurs krijgen de pics natuurlijk, en ik zou het fijn vinden als MissBliss de reportage maakt
+ Geef mij de rechten om de OP te mogen edit-en, ik houd de stand dan bijquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:26 schreef Poeke het volgende:
Kan een modje deze actie niet op de index pagina gooien? Dan zitten we zo op 1000,-
Die bedoelde ik.. toen ik 2 sec refreshte voordat ik ging posten stond hij er nog nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Op de indexpagina?
Hij staat al aangekondigd in de forumindex
Jij is lieverderster want jij moet het gaan doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vond je al lief, maar nu de liefigste.
alleen als je doneertquote:
nee, verhoog de drempel voor de mensen nou niet om te doneren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:33 schreef Poeke het volgende:
Kunnen we het niet interessant maken; hoe hoger het bod, hoe meer mooie foto's; 10,- is 1 foto, 20 is 2 etc?
Just een idee..
iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef appelsjap het volgende:
[..]
alleen als je doneert![]()
[..]
nee, verhoog de drempel voor de mensen nou niet om te doneren.
Elke cent hebben we nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |