Vierde nederlaag op rij is wel een goede reden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:02 schreef Kopbal het volgende:
Aanstaande vrijdag de introductie van een nieuw begrip in de hooliganwereld: de kerstrellen.
slechte tvp zeg
Ik zie het wel weer gebeuren als we vrijdag verliezen. Laatste 2 wedstrijden is het al erg onrustig voor het maasgebouw na de wedstrijd, alleen was het toen 2 keer 's avonds.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vierde nederlaag op rij is wel een goede reden.
Eensquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vierde nederlaag op rij is wel een goede reden.
Sjongejonge, ze liepen zelfs op het veld!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie het wel weer gebeuren als we vrijdag verliezen. Laatste 2 wedstrijden is het al erg onrustig voor het maasgebouw na de wedstrijd, alleen was het toen 2 keer 's avonds.
Hier zie je trouwens die Pool die later in de gracht ligt
[ afbeelding ]
mooi gedaan, met paintquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie het wel weer gebeuren als we vrijdag verliezen. Laatste 2 wedstrijden is het al erg onrustig voor het maasgebouw na de wedstrijd, alleen was het toen 2 keer 's avonds.
[ afbeelding ]
nog slechter dan die tvpquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:25 schreef Kopbal het volgende:
Lucius wordt natuurlijk gezocht rond deze tijd van het jaar.
Maargoed dat je die feyenoord spelers even onherkenbaar in beeld hebt gebracht,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Maargoed dat je die feyenoord spelers even onherkenbaar in beeld hebt gebracht,
net als de users, wat een reactiesquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
www.fr12.nl
Sowieso geen heldere lichten de makers van die site.
Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:47 schreef pfaf het volgende:
Vak P heeft de eerste foto's online.
http://www.vakp.nl/sfeerf(...)is-sg-fc-twente.html
quote:Sophie Hilbrand op pad met hooligans
HILVERSUM - De talkshow Sophie op 3 is een nieuwe talkshow van BNN die Sophie Hilbrand steeds op een andere locatie presenteert.
Het praatprogramma is vanaf 4 januari (23.00 uur) negen weken lang te zien op Nederland 3, maakte BNN maandag bekend.
In Sophie op 3 bezoekt Hilbrand onder meer Rotterdamse hooligans, de Amsterdamse Hells Angels, de Koninklijke Marine en krakers.
Ze onderzoekt hun manier van leven en denken door met ze te praten en met ze op pad te gaan. Volgens de omroep opent ze hiermee deuren van werelden die normaal gesproken in beslotenheid samenkomen.
In de eerste aflevering duikt ze in de wereld van de harde kern van Feyenoord. Ze vraagt de hooligans hoe ver hun clubliefde gaat en waarom er zo veel geweld bij komt kijken. Aan tafel zitten onder anderen Leonardo (veroordeeld voor de dood van Ajacied Carlo Picornie) en André (veroordeeld voor de moord op Twente-supporter Erik Lassche). Daarnaast kreeg Sophie de kans om met de harde kern mee te gaan naar de wedstrijd van Feyenoord tegen de Poolse club Lech Poznan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |