Zal 'ie wel doorkrijgen van de productie die via z'n koptelefoon in z'n oor zitten te leuteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Waarom stuurt hij in vredesnaam die chicks weg.. Sund.
Dat ze zo flauw zijn, maakt ze zo goed. Die van Giel zijn flauw en niet leuk, dat is pas erg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zijn nog flauwer, maar tien keer beter.
Ze leiden 'm teveel af . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Waarom stuurt hij in vredesnaam die chicks weg.. Sund.
Volgende keer maar net doen of hij ze neit hoort..quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal 'ie wel doorkrijgen van de productie die via z'n koptelefoon in z'n oor zitten te leuteren.
Of er kwamen klachten binnen over zijn "grappen"quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze leiden 'm teveel af . . .![]()
Zit je alleen in het topic danquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:41 schreef JJH het volgende:
* JJH zit hier in z'n eentje helemaal uit z'n dak te gaan!!
Net als over zijn bilspleet vanmorgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of er kwamen klachten binnen over zijn "grappen"
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net als over zijn bilspleet vanmorgen
Dat, niet, maart ben wel alleen thuis, jhe zou me moeten zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit je alleen in het topic dan
Dat heb ik dan gemist . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Net als over zijn bilspleet vanmorgen![]()
Dan moeten ze blij zijn dat het huis niet bij mij in de buurt staat, want hier regent het al een paar uur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
Het regent nu flink, kijken hoeveel mensen er blijven staan.
Hier in't Zwolsche regent het ook...:)quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moeten ze blij zijn dat het huis niet bij mij in de buurt staat, want hier regent het al een paar uur.
Ze hebben iets met slechte weersomstandigheden ofzo... vorig jaar was 't extreem koud en nu is 't nat (al kan dat natuurlijk ook gewoon kort duren).
quote:
er zijn grote parasol/paraplu`s geregeld, die op het plein worden neergezet en waaronder je kan schuilenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moeten ze blij zijn dat het huis niet bij mij in de buurt staat, want hier regent het al een paar uur.
Ze hebben iets met slechte weersomstandigheden ofzo... vorig jaar was 't extreem koud en nu is 't nat (al kan dat natuurlijk ook gewoon kort duren).
Ze zullen het ook niet twee jaar op rij van dezelfde band doen denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vind hem niet echt megahitwaardig deze megahit
In Grunn regent het nu ook een beetje..quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier in't Zwolsche regent het ook...:)
Absoluut Fake Blood.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik vraag me toch af wat de Anthem zal gaan worden. Vooralsnog ga ik voor Fake Blood - Mars, eventueel in de Roosmarijn Snoepautomaat Remix.
Gek he, in december.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:50 schreef Sirolf het volgende:
Dat inderdaad niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vind hem niet echt anthemwaardig deze megahit
Hier ook al enige tijd, zou morgen beter moeten zijn dan vanavond.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In Grunn regent het nu ook een beetje..
Eenschquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik vraag me toch af wat de Anthem zal gaan worden. Vooralsnog ga ik voor Fake Blood - Mars, eventueel in de Roosmarijn Snoepautomaat Remix.
Volgend jaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef -Hans- het volgende:
http://www.exceptionit.net/webcam/
En dan het Glazen huis net voor de schaatsbaan...dat zou prachtig zijn.
Ik hoop het echt. Voordeel is dat het niet meer zo koud is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook al enige tijd, zou morgen beter moeten zijn dan vanavond.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier in't Zwolsche regent het ook...:)
Vanochtend nog rondgelopen daar, was best gezellig, ik teken ervoor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef -Hans- het volgende:
http://www.exceptionit.net/webcam/
En dan het Glazen huis net voor de schaatsbaan...dat zou prachtig zijn.
Deze periode is het daar echt super gezellig en lekker druk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:56 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Vanochtend nog rondgelopen daar, was best gezellig, ik teken ervoor.
En het uur daarvoor, en het uur daarvoor, en het uur daarvoor...quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een uur geleden ook al?
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:56 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Vanochtend nog rondgelopen daar, was best gezellig, ik teken ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |