Arcade Fire - Rebellion (lies), een half uur geleden door de brievenbus bij Paul.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helaas is er geen dalet koppeling.
Welke heb je aangevraagd
Nope, is volgens mij nog niet geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:33 schreef Shadow_NL het volgende:
Weet iemand of This river is wild van de Killers al is langsgekomen?
Heb hem vanmiddag via 3fm aangevraagd en ben de hele tijd al aan het wachten.
Heb soms wel af en toe tv gekeken en gegeten enzo dus kan zijn dat ik hem heb gemist.
Vind wel dat de platen die langskomen steeds toffer worden. Hoop dat die lijn wordt doorgezet.
Trouwens iemand al enig idee wie de opvolger van The Wobats wordt?
Dan word er weinig geslapen denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:33 schreef weirdofm het volgende:
blijven die wijven slapen?
Ja, wie is dat meisje. Ik zag haar in het huis rondlopen. Niet onaardig trouwens.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef alors het volgende:
Wat is die Giel toch hilarisch!
En wat voegen die sletjes toe? Ook leuk voor dat meiske wat er vanavond en vannacht bij mag zijn
Vanaf een uur of 1 geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef 3FMaster het volgende:
Hoelaat komt de uitzendingen op Nederland 3?
Half twee geloof ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef 3FMaster het volgende:
zover ik heb kunnen luisteren op 1 uur na is het niet langs gekomen, hoe laat hem je deze gerequest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:33 schreef Shadow_NL het volgende:
Weet iemand of This river is wild van de Killers al is langsgekomen?
Heb hem vanmiddag via 3fm aangevraagd en ben de hele tijd al aan het wachten.
Heb soms wel af en toe tv gekeken en gegeten enzo dus kan zijn dat ik hem heb gemist.
Vind wel dat de platen die langskomen steeds toffer worden. Hoop dat die lijn wordt doorgezet.
01.15.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef 3FMaster het volgende:
Volgens teletekst om 1.15.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef 3FMaster het volgende:
Die nieuwe plaat van Adele staat momenteel bovenaan als meest aangevraagde, maar dat ik ik niet echt een serious request plaat . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:33 schreef Shadow_NL het volgende:
100 % niet langsgekomen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Arcade Fire - Rebellion (lies), een half uur geleden door de brievenbus bij Paul.
Zij heeft van de luisteraars het meeste geld binnengehaald, iets van 8000 euro, en daarom mag ze blijven slapen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, wie is dat meisje. Ik zag haar in het huis rondlopen. Niet onaardig trouwens.
Dat hij nog niet was geweest snap ik, maar ik hoopte dat je kon zien wanneer hij ingepland was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100 % niet langsgekomen.
Merel heet ze.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Zij heeft van de luisteraars het meeste geld binnengehaald, iets van 8000 euro, en daarom mag ze blijven slapen.
Kevin van 3fm kon het vanmiddag raadplegen, maar was vrij moeilijk in te schatten, waren toen al 4500 nummers aangevraagd via het call centre.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat hij nog niet was geweest snap ik, maar ik hoopte dat je kon zien wanneer hij ingepland was.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Giel, kap eens met die kut'grappen'.
Ze zijn wel matig jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Giel, kap eens met die kut'grappen'.
Het regent hier, maar het gitaar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef Marc63 het volgende:
Serious Request is toch best wel moeilijk om uit te spreken. Ik heb al verschillende keren Sewious Wequest gehoord.
Ik geloof niet dat ik AC/DC, maar ik hoor ze wel! Doe je haar met een gitaar!
Die zijn nog flauwer, maar tien keer beterquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als ik dat hoor, besef ik opeens hoeveel ik die grappen van Ekdom mis.
Het regent hier, en het gitaar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef Marc63 het volgende:
Serious Request is toch best wel moeilijk om uit te spreken. Ik heb al verschillende keren Sewious Wequest gehoord.
Ik geloof niet dat ik AC/DC, maar ik hoor ze wel! Doe je haar met een gitaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |