Hoezo dan?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:46 schreef Specularium het volgende:
Tvp, straks herhaling kijken.
Pot, ketel.quote:
Dankbaar waarvoor? De verkiezingen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pot, ketel.
* FritsVanEgters is Oprah eeuwig dankbaar![]()
"He is the one."quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dankbaar waarvoor? De verkiezingen?
Bekeken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef Adelante het volgende:
de tv draait door nu in de herhaling
"Omhooggevallen" noem je dat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef Stali het volgende:
Ik vind het juist leuk voor Nico Dijkshoorn dat het hem gelukt is om vanuit de underground media naar boven te komen.
Ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Nico wel goed vandaag.
Ja geweldig was dat!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm... was M-M nou licht ontroerd na de omhelzing van Van Nieuwkerk?
Dat heb ik vooral bij Lucky Fonz.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik begrijp echt niet wat die man daar doet.
Laat Sanne maar blijven, met mooie rustige liedjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef neen het volgende:
Die Lucky Fonz heeft er ook niets te zoeken... laat liever van Velzen terugkomen ofzo.
Mee-eens. Helemaal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Heerlijke aflevering, Ik twijfel nog over wat het hoogtepunt was:
A) De slappe lach van Jan Mulder
B) Het filmpje van Jan Mulder
Die zat maar een beetje te neuriën naast Sanne Hans inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral bij Lucky Fonz.
Wow, heb je eindelijk een charmante eigenzinnige folk zanger, laat je zo'n pianopopkloontje komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef neen het volgende:
Die Lucky Fonz heeft er ook niets te zoeken... laat liever van Velzen terugkomen ofzo.
Mokequote:Op zaterdag 20 december 2008 01:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ze moeten gewoon niet steeds dezelfde terugvragen. Dat vond ik bij Van Velzen net zo irritant en bij hoe heet die band ook alweer ook.
Hadden ze Rick Astley moeten zingen ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef superjojo het volgende:
Erg leuke uitzending. Dat liedje van Lucky Fonz was het enige mindere, staan ze daar een uitzending lang klaar om te spelen, spelen ze een minuutje zo'n afgezaagd nummer.
Nico mag blijven.
Was wel leuk geweest.quote:Op zondag 21 december 2008 04:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hadden ze Rick Astley moeten zingen ofzo?
Nico was inderdaad op dreef, vond 'm een stuk grappiger dan normaal op woensdag.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Nico wel goed vandaag. Mooi slot.
Kapotgelachen om de tv draait door, nouja, de reacties aan tafel.
Voor mij is zijn 'humor' te laag gegrepen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:36 schreef TimDeVries het volgende:
Ik snap wel dat zijn humor voor veel mensen te hoog gegrepen zijn,
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:36 schreef TimDeVries het volgende:
Fokke en Sukke trouwens... die zijn pas nooit grappig.
Wilfried de Jong is niet eens van de VARAquote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij van de Vara kiezen voor Vara.
quote:De Wereld Draait Door is terug met een spetterende bezetting! Matthijs van Nieuwkerk ontvangt vanavondAaf
Brandt
Corstius
als tafeldame, Minister André Rouvoet
, Adriaan van Dis
, Catherine Keyl
en Marijke Helwegen
en
Alain
Clark
en Robine Koerts (?).
Dat stuk kreeg ik niet helemaal mee, hij wou er eerst een grap over maken?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Matige start van Matthijs, hij begreep niet helemaal dat de schoonmoeder van Rouvoet niet meer in leven is.
Ja, dat was een beetje vreemd.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
Matige start van Matthijs, hij begreep niet helemaal dat de schoonmoeder van Rouvoet niet meer in leven is.
Ik heb al op NED 1 staan..vond het tegenvallen DWDDquote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Jezus, 24 uur in een kamer met Catherine Keyl en Marijke Helwegen. En wie gaat daar naar kijken..
Hilarisch, gewoon even een kannetje koffiemelk op die viool neerzetten.quote:
quote:
Inderdaad ja, echt zo'n Jackson 5 stemmetje.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dat meisje met Alain Clark klonk als een jonge Michael Jackson.
Ja, dat was een goeiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie heeft Willie gezien?![]()
'Maar wij hebben geen poes, maar een hond die we voor het weer gebruiken. Marjon de Hond!'![]()
En toch ben ik benieuwd hoe dat straks met Giel en Mart verdergaat, Mart heeft (net als ik) en hekel aan Giel.quote:
Een wederzijdse interesse kan veel goed makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef maril het volgende:
[..]
En toch ben ik benieuwd hoe dat straks met Giel en Mart verdergaat, Mart heeft (net als ik) en hekel aan Giel.
Wederzijdse interesse?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een wederzijdse interesse kan veel goed maken
Ja, dat stuk over Motown net. Smeets kan zoiets wel waarderen, draagt bij aan het respect dat hij voor iemand heeft en dat zal zijn gedachte over Beelen dus best positief beïnvloeden, al is het maar een beetje.quote:
Kom op he. Dat programma is ook walgelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Goed dat MvN zo eerlijk is.
Wel zuur voor Kamphues. Zit je daar ter promotie, wordt je door iedereen afgezeken
Nee, vooral bij van Nieuwkerk. Hij was echt verbaasd over zijn reactie maar ik vind het wel logisch. Bizar programma.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:53 schreef Toad het volgende:
Volgens mij had Rob deze sfeer tegen het programma niet verwacht.
Mart mag omgaan zoveel hij wil, ik niet ik vind Giel een lul.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat stuk over Motown net. Smeets kan zoiets wel waarderen, draagt bij aan het respect dat hij voor iemand heeft en dat zal zijn gedachte over Beelen dus best positief beïnvloeden, al is het maar een beetje.
Mart Smeets.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef ChickenMan het volgende:
Mart Smeets.![]()
Schaatsen.
Elfstedentocht.
Gelukkig Mart Smeets wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mart Smeets.![]()
Schaatsen.![]()
![]()
Elfstedentocht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foei Chickenman. Je snapt er niks van
Mn moeder vind hem zo erg dat ze het hele programma er voor zou wegzappen.quote:
Hij was weer in vorm vandaag.quote:
Wat hoort hij zichzelf graag praten. Dramaqueen.quote:
Op een gegeven moment werd al door iemand geopperd dat hij met dat soort programma's beter bij BNN had kunnen blijven. Ik vind het ook veel meer een BNN concept, sterker nog, het is al uitgevoerd onder de vlag van BNN met 101tv (maar aangezien dat alleen via internet en digitale tv verkrijgbaar is, heeft vast niemand het ooit gezien).quote:
quote:Vanavond in De Wereld Draait Door zien we Felix Rottenberg, Noraly Beyer, Nico Dijkshoorn en Peter van der Vorst. Tafelheer is Sander de Kramer, hoofdredacteur van Straatmagazine Rotterdam; presentator is Matthijs van Nieuwkerk. De muzikale noot wordt verzorgd door De Jeugd van Tegenwoordig.
Nu moest ik eerst jouw username lezen wie dat bericht had gepostquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die heb ik nog hoorik wilde keertje een andere avatar van vogeltjes
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu moest ik eerst jouw username lezen wie dat bericht had gepost![]()
Nee, maar als ik jouw avatar zie dan weet ik sneller wie iets gepost heeft, daar herkende ik je meteen aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
@borisz, is dat raar geschreven dan?
Nee maar het is vreemd dat iemand uberhaupt Peter van de Vorst leuk / grappig / intressant vindt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
@borisz, is dat raar geschreven dan?
quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Frank vind Lily wel een leuk meisje volgens mij
Wie niet ?!?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Frank vind Lily wel een leuk meisje volgens mij
Die kerel in de Tweede Kamer zat het VARA-logo voor iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef 988012 het volgende:
Wat een slechte De Televisie Draait Door. Wat was er nou bijzonder aan die foto op het journaal en die kerel in de tweede kamer?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef 988012 het volgende:
De Jeugd van Tenwoordig én Nico Dijkshoorn
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef 988012 het volgende:
De Jeugd van Tenwoordig én Nico Dijkshoorn
Geen 1quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Heb ik zijn Frits Spits grap gemist of had ie er echt geen??
Hij MOET lachen van de redactiequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef 988012 het volgende:
Snap niet wat zijn uitspraken boven het niveau van andere GS-reaguurders doet uitsteken.. Uiterst tenenkrommend zo'n stille studio en een Mathijs die het alleen leuk lijkt te vinden
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef 988012 het volgende:
Wat was er nou bijzonder aan die foto op het journaal en die kerel in de tweede kamer?
Inderdaad. Nee Matthijs, het ging er over dat mede-leukerd Russel Brand opschepte: "Het duo liet een bericht achter op de voicemail van de 78-jarige Sachs, waarin komiek Brand grapte dat hij seks had gehad met diens kleindochter. De uitzending zorgde voor veel klachten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:34 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij zat het wat anders met die grap van Ross
Het is Helsenquote:
Wat een gore, domme, achterlijke, lelijke randdebiel is Ali B. toch. Hij praat slecht Nederlands, met een lelijk (raar) accent en alles wat uit die paardensmoel van hem komt is ook nog eens ontzettend dom.quote:
iddquote:
Voordeel van de twijfelquote:
Beter kan ik het niet verwoordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een gore, domme, achterlijke, lelijke randdebiel is Ali B. toch. Hij praat slecht Nederlands, met een lelijk (raar) accent en alles wat uit die paardensmoel van hem komt is ook nog eens ontzettend dom.![]()
![]()
En Matthijs doet de hele tijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat een gore, domme, achterlijke, lelijke randdebiel is Ali B. toch. Hij praat slecht Nederlands, met een lelijk (raar) accent en alles wat uit die paardensmoel van hem komt is ook nog eens ontzettend dom.![]()
![]()
Ik heb nog wat bijvoeglijk naamwoorden over, dus als je ze wilt lenen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Beter kan ik het niet verwoorden
Moet bij mij nog gebeurenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef Anne het volgende:
Eerste keer dat ik hardop moest grinnikken om Fokke en Sukke.
Datzelfde geldt voor de Luckyquote:
Van Nieuwkerk is nota bene zelf een groot fan van Jonathan Ross. Maar ja, hij las gewoon de autocue van de stagiair voorquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:37 schreef Suko het volgende:
En dus niet dat Sachs zelf seks had met z'n kleindochter. Redactie, check de feitjes even...!
staat niet op uitzending gemist?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:58 schreef marcodej het volgende:
Ali B.Helsen pakte hem goed terug.
zag 't ook niet in de herhaling, wanneer pakt Helsen Ali B terug?quote:
Toen hij zei: "Ik versta jou nu ook niet."quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
zag 't ook niet in de herhaling, wanneer pakt Helsen Ali B terug?
Ik vind haar ook liefquote:
quote:Gasten vrijdag 16 januari
In de laatste uitzending van de week is Jan Mulder de tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk. Daarnaast zijn , Jack de Vries, Robert ten Brink, Jochem van Gelder en de Toppers in nieuwe bezetting te gast. VanVelzen treedt op.
Jan Mulder is al verschillende malen gastheer geweest van Matthijs. Deze oud-voetballer en tv-persoonlijkheid zal ook vanavond zijn mening geven over alle zaken die er toe doen.
Overtuigd worden van Jans voetbalkwaliteiten?
Jeroen van der Boom, Gordon en René Froger vormen sinds het vertrek van Gerard Joling eind 2008 samen de Toppers. Vanavond vertellen ze aan Matthijs hoe de zaken ervoor staan. Ook het Eurovisie Songfestival, waar de Toppers aan mee gaan doen, komt ongetwijfeld aan bod.
Staatssecretaris van Defensie, Jack de Vries, komt praten over het nieuwe KRO-programma 'Topgun Holland'. In dit programma worden jongeren gevolgd bij hun opleiding tot F16-vlieger.
In het nieuwe programma ‘Hider in the house’ van Jochem van Gelder, wordt er een bekende Nederlander bij een gezin in huis verstopt terwijl één van de ouders het niet weet. Robert ten Brink was de eerste BN’er die werd verstopt en een fragment kan je hier bekijken:
Zanger Roel van Velzen is al jaren één van Nederlands’ bekendste zangers en brak door met ‘Baby Get Higher’. In De Wereld Draait Door trad hij in het verleden één keer per maand op en improviseerde daar flink op los.
Toen de Toppers aan bod kwamen zapte ik zelfs weg. Nooit zal ik naar die ellende kijken/luisteren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef Suko het volgende:
DWDD wordt een beetje simpel, te populair. Wickedangel schreef dat al, zoek eens naar mensen die nog niet in de picture staan maar wel aandacht verdienen. En dan nu het dieptepunt, de Toppers, wat een drama...
Vriend van mij zit er inquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:50 schreef Specularium het volgende:
Dat programma Topgun lijkt me echt supercool.
Ik hoop dat ze in de halve finale uitgeschakeld worden. Heeft Gordon eindelijk reden om negatief te zijn: namelijk op zichzelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:30 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Toen de Toppers aan bod kwamen zapte ik zelfs weg. Nooit zal ik naar die ellende kijken/luisteren.
quote:Maandag 19 januari zien we in DWDD minister Ab Klink, Arjen Jansons en Bert Visscher. Het muzikale optreden vanavond is van Roosbeef. Tafeldame is Mildred Roethof.
Mildred Roethof maakte de documentaire ‘Sex Sells’, waarin zij onderzocht hoe jongeren tegenwoordig over seks denken. Deze documentaire lokte heel wat reacties uit, en de KRO moest de uitzending uiteindelijk zelfs verwijderen van internet. Vanavond is ze tafeldame.
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport Ab Klink zal ondervraagd worden over de actualiteiten.
Arjen Jansons begon twee dagen na de verdwijning van zijn dochter Sybine met het maken van aantekeningen. Vijf weken later werd het levenloze lichaam van het dertienjarige meisje gevonden in het kanaal. Vandaag, precies tien jaar na haar verdwijning, verschijnt het boek ‘In het bos zijn de wilde dieren’ van Arjen Jansons over de moord op zijn dochter. Hij vertelt erover in DWDD.
Cabaretier Bert Visscher zit 25 jaar in het vak en momenteel staat hij op het toneel met zijn show ‘Stoffe Jongens’. In DWDD wordt teruggeblikt op zijn carrière en op zijn jeugd…
De muziek vanavond wordt verzorgd door de Nederlandse band Roosbeef. ´Ze willen wel je hond aaien, maar niet met je praten´ heet hun nieuwe album, waarop hun single ´Onder invloed´ natuurlijk niet ontbreekt.
Dat simpele is toch het hele concept? Reclame maken voor ander programma's, boekjes en optredens...en dan natuurlijk niet uit de 'moeilijkste' categorie, want dat zouden de kijkers wel eens niet leuk kunnen vinden. Soms zit er een stukje excuus theater in of een iets lastiger onderwerp in de Stoel van Steinz, maar dat is maximaal 10%.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:14 schreef Suko het volgende:
DWDD wordt een beetje simpel, te populair. Wickedangel schreef dat al, zoek eens naar mensen die nog niet in de picture staan maar wel aandacht verdienen. En dan nu het dieptepunt, de Toppers, wat een drama...
Inderdaad zeg, hopelijk trekt ze vanavond dr bek wat minder open dan hier..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:11 schreef Stofje het volgende:
Mildred Roethof, ik vind dat zo'n gruwelijk bijdehand kutwijf, dat het al ongeveer een reden is om niet te kijken..
Idd, inclusief sjawl.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:42 schreef 988012 het volgende:
Die kerel achter Klink, heeft ie nou z'n dikke blauwe winterjas nog aan?
Ik geloof ook niet dat die bestaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:57 schreef bloodymary het volgende:
Oh wat is die Bert Visscher toch niet leuk. Ik snap niet dat er mensen zijn die dat grappig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |