"He is the one."quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dankbaar waarvoor? De verkiezingen?
Bekeken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef Adelante het volgende:
de tv draait door nu in de herhaling
"Omhooggevallen" noem je dat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef Stali het volgende:
Ik vind het juist leuk voor Nico Dijkshoorn dat het hem gelukt is om vanuit de underground media naar boven te komen.
Ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Nico wel goed vandaag.
Ja geweldig was dat!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm... was M-M nou licht ontroerd na de omhelzing van Van Nieuwkerk?
Dat heb ik vooral bij Lucky Fonz.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik begrijp echt niet wat die man daar doet.
Laat Sanne maar blijven, met mooie rustige liedjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef neen het volgende:
Die Lucky Fonz heeft er ook niets te zoeken... laat liever van Velzen terugkomen ofzo.
Mee-eens. Helemaal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Heerlijke aflevering, Ik twijfel nog over wat het hoogtepunt was:
A) De slappe lach van Jan Mulder
B) Het filmpje van Jan Mulder
Die zat maar een beetje te neuriėn naast Sanne Hans inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral bij Lucky Fonz.
Wow, heb je eindelijk een charmante eigenzinnige folk zanger, laat je zo'n pianopopkloontje komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef neen het volgende:
Die Lucky Fonz heeft er ook niets te zoeken... laat liever van Velzen terugkomen ofzo.
Mokequote:Op zaterdag 20 december 2008 01:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ze moeten gewoon niet steeds dezelfde terugvragen. Dat vond ik bij Van Velzen net zo irritant en bij hoe heet die band ook alweer ook.
Hadden ze Rick Astley moeten zingen ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:20 schreef superjojo het volgende:
Erg leuke uitzending. Dat liedje van Lucky Fonz was het enige mindere, staan ze daar een uitzending lang klaar om te spelen, spelen ze een minuutje zo'n afgezaagd nummer.
Nico mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |