quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:48 schreef Crazy-p het volgende:
en toen had ik niets meer te doen.. mooi dat ik dat hier niet ga zeggen.. haha
Dan kan je mooi een nieuwe makenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:48 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben niet moe
1 |
1 |
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 | - Nieuw hier? Stel je even voor! En post gezellig mee [b]- Topic afkraken? Open een klaagbaktopic! Vinden wij nog leuk ook[/b] Vorig topics: http://forum.fok.nl/topic/1231512 http://forum.fok.nl/topic/1231558 http://forum.fok.nl/topic/1231801 http://forum.fok.nl/topic/1231842 http://forum.fok.nl/topic/1231906 Vaste posters: [img]http://ajweb.nl/fok/postersposter02.jpg[/img] [sub]Ben je een waardige poster en wil je hier ook bij? Stuur dan een PMetje naar [url=http://messages.fok.nl/compose.php?to=20739]debbie_19[/url][/sub] [u][i]DIT IS [b]HET[/b] TOPIC:[/u][/i] ^ * Waar we nieuwe vaste posters poster hebben :D [b](zijn we iemand vergeten? Laat het dan even weten!)[/b] * Waar het nog maar 6 dagen tot kerstmis is :D *O* * Waar Runx zijn eigen topic heeft :') * Waar [b]Debbie[/b] een nieuwe baan heeft :7 * Waar het alweer vrijdag is * Waar HTC-Danny wordt verdacht dat hij een kloon is * Waar GilaMOnyet even langs kwam om GRTODJW te openen Voor de website ga je naar: http://grtdojw.punt.nl/ [b]Een paar ongeschreven [sub]maar stiekem toch wel geschreven[/sub] regels[/b] * De laatste poster maakt een nieuwe aan (en plaatst even netjes een linkje naar het volgende deel!) "als je ziet dat het slotje erop is gegaan wie ook daadwerkelijk de laatste post heeft is er niks aan de hand." * Ben je nieuw? Stel je dan eerst voor * Ben je nieuw? Daar trappen we niet in, we weten toch wel dat je een kloon bent!! [b]GAME ON!!!!!!!!!!!!! !! ~O> [/b] |
Zeg maar dat hij even moet wachten omdat je wat belangrijkers te doen hebtquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef Crazy-p het volgende:
aargh.. portugeesje is mij aan het pesten.. wil dat ik hem in het engels help :S
Zo leer je hetquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:58 schreef Crazy-p het volgende:
verdomme .. had gewoon de laatste post ook nog he.. *vloek*
gaat er dan ook niets goed!
ja.. ik had geen idee welke we al gehad hadden..quote:
ja dankzij jou!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo leer je het
Anywayz de OP is goed
Boeiequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. ik had geen idee welke we al gehad hadden....
nou ja.. mogen modjes weer aanpassen hoor.. kan er ook niet wat aan doen
Ik ga ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:00 schreef Crazy-p het volgende:
tijd om te gaan.. misschien ben ik thuis nog wel ff terug.. maar hoogstwaarschijnlijk niet!
Dank je welquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:33 schreef Klonk het volgende:
zucht, moet ome klonk weer even handjes vast komen houden...
Liefquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:38 schreef Logician het volgende:
**** I am sooo proud to introduce: FEEEBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (Phoebe) ****
Mijn nieuwe lieve kleine fretje van 22wk![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja we gaan zo stappen over een paar minuten maarrr er staat opeens een wijf binnen in de keuken die niet weg wilquote:
Een teefjequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja we gaan zo stappen over een paar minuten maarrr er staat opeens een wijf binnen in de keuken die niet weg wil
Een ex ofzo
KSSSSTTT =(
ja sorry Klonk.. ik was de tel een beetje kwijtquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:33 schreef Klonk het volgende:
zucht, moet ome klonk weer even handjes vast komen houden...
Aha wat ga je doen in wageningen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh Draakje en Queeny
Net klaar met douchen. Zo maar eens aankleden en dan naar de gitaarwinkel, kijken of ze mijn gitaar een beetje kunnen fixen en daarna naar wageningen
ik ben nog wel redelijk wakkerquote:Op zondag 21 december 2008 01:21 schreef crazy987 het volgende:
niemand wakker ?
Moozzie is aan't WoW'en.quote:Op zondag 21 december 2008 12:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat ben je aan het doen moozzie?
Numb3rsquote:Op zondag 21 december 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:die mensne heb je ook nodig!
godver ik ben al 3 dagen bezig om season 4 van the shield aan het downloaden.
in tussen moet ik maar numb3rs kijken
ik ben nu bij ep4 van S1quote:Op zondag 21 december 2008 12:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Numb3rsis dat nog een beetje spannend tegenwoordig? Heb een paar eps van S1 gezien toendertijd, op zich wel vermakelijk, mits je echt niks anders te doen hebt
Heb je Generation Kill al gezien?
kan je me een torrent pmmen van season 1 want ik kan alleen losse eps vindenquote:Op zondag 21 december 2008 13:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Generation Kill
Cynische 7 -delige miniserie over de 1e 40 dagen van een groepje mariniers tijdens de oorlog in irak.
quote:
no probsquote:Op zondag 21 december 2008 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dank u
heren hebben we al geld overgemaakt naar het goede doel via fok?
quote:
Gisteren bij het glazen huis zelf gedoneerdquote:Op zondag 21 december 2008 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dank u
heren hebben we al geld overgemaakt naar het goede doel via fok?
dan moet je wachten tot ze gelekt wordenquote:Op zondag 21 december 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gisteren bij het glazen huis zelf gedoneerd![]()
Weekendje wegquote:Op zondag 21 december 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand waar debs is?
ahhh k thanksquote:
lekkelquote:
Leukquote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef Logician het volgende:
http://picasaweb.google.c(...)#5282379168880973570
mja daar staan ze dus![]()
truste mensen![]()
Ik alleen de kerst nietquote:Op maandag 22 december 2008 08:12 schreef Crazy-p het volgende:
moet gewoon werken vandaag.. en woensdag.. donderdag en vrijdag vrij..
Mogguh!
da's dan wel zo lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 08:20 schreef Crazy-p het volgende:
ik dus ook alleen met kerst vrij.. alleen dinsdag ben ik normaal gesproken niet vrij..
dan heb ik therapy.. alleen die heeft lekker wel vakantie.. dus hoef ik lekker niet heen
tja dat wordt weer red bull danquote:Op maandag 22 december 2008 08:25 schreef Crazy-p het volgende:
men.. ik lag er pas om 6 uur in .. lekker verstandig..NOT!
ik leer het ook nooit he
ik denk het wel ja.. zit nu al bijna te slapen.. en ik ben nog niet eens op het werkquote:Op maandag 22 december 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja dat wordt weer red bull dan
ik spring ff onder de douche en daarna ronja uitlaten'
dank jij ook!quote:Op maandag 22 december 2008 08:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik denk het wel ja.. zit nu al bijna te slapen.. en ik ben nog niet eens op het werk
ok.. veel succes vandaag!
Tripack!!!!quote:Op maandag 22 december 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
nog geen 3 maanden weg en ze vergeten je nu al
owja ik bent er weer
Roses are red,quote:Op maandag 22 december 2008 09:12 schreef Queen_E het volgende:
heeft iemand hier talent met gedichten maken?
(moet er nog 4)
Mogguh 3-packquote:
Sgele wil je mij niet zo laten lachen zo vroeg op de morgen als ik brak benquote:Op maandag 22 december 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Roses are red,
Violets are blue
I'll fuck u with a rake...
nee dat is 'm niet helemaal he..
Sgele !!!!quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Roses are red,
Violets are blue
I'll fuck u with a rake...
nee dat is 'm niet helemaal he..
Sorryquote:Op maandag 22 december 2008 09:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sgele wil je mij niet zo laten lachen zo vroeg op de morgen als ik brak ben
neuj geen vakantie hierquote:Op maandag 22 december 2008 09:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mogguh 3-pack![]()
Tuurlijk zijn we je nog niet vergeten hoorHeb je al lekker vakantie?
Moet je Debs ff een pm sturen, dan komt 't goedquote:Op maandag 22 december 2008 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgele !!!!
jaah lekker... werk nu niet meer bij de klant op lokatie
dus ik kan hier weer komen kletsen
ik sta niet meer bij de vaste users
Mja er staan er meer niet meer tussen... gaan we gewoon regelen denkquote:Op maandag 22 december 2008 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgele !!!!
jaah lekker... werk nu niet meer bij de klant op lokatie
dus ik kan hier weer komen kletsen
ik sta niet meer bij de vaste users
Martin!quote:Op maandag 22 december 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
alles goed met iedereen
iedereen een beetje leuk weekend gehad ?
Da's weer eens wat anders dan een 'rake' hequote:Op maandag 22 december 2008 09:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Shit...neem ik een slok van m'n thee, heb ik bijna een roerstaafje achter in m'n keel hangen
Tamrin!quote:Op maandag 22 december 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
alles goed met iedereen
iedereen een beetje leuk weekend gehad ?
Oeps... week vrijquote:Op maandag 22 december 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
neuj geen vakantie hierechte bikkels 'werken' gewoon door
failquote:Op maandag 22 december 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
4 op een rij!
Gammaquote:
Debs heeft de userposter gemaaktquote:Op maandag 22 december 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja er staan er meer niet meer tussen... gaan we gewoon regelen denk![]()
p00p, Madskillz had dat plaatje toch gemaakt?
Gezellig dat je er weer bij bent!![]()
Oh en Queen E, aangenaam, jou had ik nog niet gezien geloof ik
wel een lekkere binnenkomer van me zo'n gedicht natuurlijk
quote:Op maandag 22 december 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb een casio horloge
Horloge's vooral Casio :')
quote:Ik Represent Geen reet te doen op je werk topic nigguh's
Hehe leuk dat je voorbij komt vliegen op de topicquote:Op maandag 22 december 2008 09:21 schreef tripack het volgende:
jeetje ik moet er wel weer inkomen hoor
morgen runX (martin dus)
quote:
goedemorgenquote:Op maandag 22 december 2008 09:23 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb morgen mn 2e gesprek
Nog even hier laten weten dat ik pleite ben om 3 uur
Nu koffie
Geen Casio, geen Seikoquote:
slecht jongenquote:Op maandag 22 december 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen Casio, geen Seiko
[ afbeelding ]
Casio doet me denken aan rekenmachinesquote:
Ook een leuk dingetje, die wijzerplaat licht zeker helemaal op in't donker?quote:Op maandag 22 december 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen Casio, geen Seiko
[ afbeelding ]
Is dat zo?quote:
Een beetje ja, niet dat als je gaat stappen je met een bouwlamp aan je klauwen rondlooptquote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ook een leuk dingetje, die wijzerplaat licht zeker helemaal op in't donker?
Die heb ik ook nog liggen ja (heb al m'n horloges bewaardquote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is dat zo?Vroegâh waren die Casio G-shocks helemaal in. Nu vind ik ze best wel kiddy achtig
dat kan best nog wel hendig zijn hurquote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een beetje ja, niet dat als je gaat stappen je met een bouwlamp aan je klauwen rondloopt
Ding is al opvallend genoegquote:Op maandag 22 december 2008 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
dat kan best nog wel hendig zijn hur
Mogguh MD!quote:
vind jequote:
nee, als je mijn onderschrift leest dan snap je hem misschienquote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is dat zo?Vroegâh waren die Casio G-shocks helemaal in. Nu vind ik ze best wel kiddy achtig
Verwend nestquote:Op maandag 22 december 2008 09:35 schreef Ladylike het volgende:
Vanavond ga ik shoppen voor een ring![]()
Op kosten van pappie
* LL mompelt iets van kerscadeauquote:
Doe maar ruig!quote:Op maandag 22 december 2008 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL mompelt iets van kerscadeau
Ja
Iedere kerst krijg ik juwelen
Kanquote:Op maandag 22 december 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
Even een vraag voor de IT-ers![]()
Als ik een image wil trekken van m'n harddisk, zodat ik niet telkens een windows installatie hoef uit te voeren, maar gewoon die image terug kan pleuren... Norton Ghost toch?
* LL showt ringenquote:
quote:
Verschil moet er zijn...quote:Op maandag 22 december 2008 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL mompelt iets van kerscadeau
Ja
Iedere kerst krijg ik juwelen
Goed gezien, ik zit hier lam vanuit m'n bank, met m'n hond op m'n voeten te Fok!kenquote:Op maandag 22 december 2008 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh sgele en p00p, rustig hier... iedereen vakantie zeker...
Hoiquote:Op maandag 22 december 2008 09:40 schreef Loire het volgende:
werk bleh
quote:Op maandag 22 december 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed gezien, ik zit hier lam vanuit m'n bank, met m'n hond op m'n voeten te Fok!ken
Werk ze!quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
hond uitlaten met natte haren is koud
nu aan het werk
quote:Op maandag 22 december 2008 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik mag nog twee dagen hier mn stoel warm houden..
Alleen maar pics van mij met vriendinnen in bad enzo, maar geen in een ferrariquote:Op maandag 22 december 2008 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn...
* MaleDuck mompelt iets over voedselbank...
en mogguh trouwens
foto nog gevonden LL?
quote:Op maandag 22 december 2008 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen maar pics van mij met vriendinnen in bad enzo, maar geen in een ferrari
mogguh Draakjequote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
hond uitlaten met natte haren is koud
nu aan het werk
Sorrie dat ik je teleur moet stellenquote:Op maandag 22 december 2008 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat dan maar zitten...
ik had er me het hele weekend op verheugd...
Ach dan ga ik maar aan het werk...quote:Op maandag 22 december 2008 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie dat ik je teleur moet stellen
Ik wil best wel een willekeurige pic van een random Ferrari posten hoorquote:Op maandag 22 december 2008 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat dan maar zitten...
ik had er me het hele weekend op verheugd...
Draakjee!!!!quote:
Dan issie nog lekker mals voor de Kerst!quote:Op maandag 22 december 2008 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
Draakjee!!!!![]()
![]()
morguuh![]()
trouwens ff nog ff over dierenik heb een knijn sind 4 weken
quote:Op maandag 22 december 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan issie nog lekker mals voor de Kerst!![]()
![]()
neuh...quote:Op maandag 22 december 2008 09:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik wil best wel een willekeurige pic van een random Ferrari posten hoor
Zaterdag was zo leuk en druk dat ik zondag niet meer kon lopenquote:Op maandag 22 december 2008 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach dan ga ik maar aan het werk...
Maar lekker weekend gehad of viel het tegen?
die zat er natuurlijk aan te komen... (Al zooooooo vak gehoord)quote:Op maandag 22 december 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan issie nog lekker mals voor de Kerst!![]()
![]()
mooi zoquote:Op maandag 22 december 2008 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zaterdag was zo leuk en druk dat ik zondag niet meer kon lopen
Heb nu nog moeite dus probeer zo veel mogelijk achter mn pc te blijven
Maar zo leuk was het dus
Ik heb nooit gezegd dat ik origineel was hequote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
[..]
die zat er natuurlijk aan te komen... (Al zooooooo vak gehoord)
denk niet dat ze te eten is... nja dat het gnoeg is... tis een dwerg konijnalles bij elkaar weegt zee net een halve kilo
Dan ga ik ff verder puzzelenquote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Loire het volgende:
snel,. maar gewoon gho. is goed hoor! die andere weet ik ook niet
jah ik moet er eignlijk nog steeds een lolcat plaatje van makenquote:Op maandag 22 december 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik origineel was he![]()
Wel leuk zo'n beestje hoor
Bij mij willen mn kuiten niet echt meer na al dat werken en lopenquote:Op maandag 22 december 2008 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi zo
Ik ken het probleem van moeite met lopen... *zucht* spieren in mn bovenbeen zitten helemaal vast... leuk hoor sporten
Succes dan he!quote:Op maandag 22 december 2008 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij mij willen mn kuiten niet echt meer na al dat werken en lopen
Och, het was iig gezellig en zakelijk gezien een super goede avond
doeiquote:Op maandag 22 december 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ben er vantussen![]()
Werk ze vandaag en tot later![]()
Dubbel en dwarsquote:Op maandag 22 december 2008 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Succes dan he!
Dus je hebt je bonus gehad?
Later Sgelequote:Op maandag 22 december 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ben er vantussen![]()
Werk ze vandaag en tot later![]()
Aha betalen in natura... een pilsje per been...quote:Op maandag 22 december 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dubbel en dwars
Och, ik overleef het wel
Vanavond nog maar eens om een massage vragen
Gisteren heeft mn vent ook een half uur per been gemasseerd, maar ik kon uiteindelijk wel naar de ijskast lopen
kon meteen pilsje meenemen
ik ken jou heulemaal niet ?quote:Op maandag 22 december 2008 10:12 schreef Loire het volgende:
ik niet
quote:Op maandag 22 december 2008 10:19 schreef Loire het volgende:
[..]
Komt nog wel, in 2009 eindelijk unban
Jammer dat de bonus ook in natura wasquote:Op maandag 22 december 2008 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Aha betalen in natura... een pilsje per been...
Lekker hoor van die bonus en dan ook nog gaan shoppen voor sieraden op andermans kosten... jij hebt niet te klagen
Maar ik ben ff aan de gang denk ik.. zal mn baas wel waarderen...
Jewelquote:
ja fijn is dat he!quote:Op maandag 22 december 2008 10:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik mag morgen 2 uur extra werken en volgende week 2 uur extra werken, omdat ik vorige week naar de dokter moest... Normaal gesproken krijg je daar gewoon vrij voor, hier moet je 't blijkbaar inhalen...
[ afbeelding ]
Ja, maar ik laat Logi niet zomaar vallenquote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja fijn is dat he!
veel succes met het extra werken.. dan moet je morgen gewoon 10 uur werken zeker? zou het niet doen als ik jou was.. gewoon 1 uur per dag extra .. is al genoeg..
ja ok.. das ook weer zoietsquote:Op maandag 22 december 2008 10:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja, maar ik laat Logi niet zomaar vallen
ja dit werk is toch gewoon niet 10 uur op een dag vol te houden zegquote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Deze dinsdag en volgende week dinsdag 10 uur idd.
Ja ik vind 8 uur meer dan zat met dit geestdodende werk voor retards, maarja...
bijnaquote:Op maandag 22 december 2008 10:54 schreef tripack het volgende:
is het al woensdag?
technical support by e-mailquote:Op maandag 22 december 2008 10:48 schreef Loire het volgende:
wat moet je doen dan
nee maar volgens moozzie is het wel de laaste maandag van de weekquote:Op maandag 22 december 2008 10:54 schreef tripack het volgende:
is het al woensdag?
quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar volgens moozzie is het wel de laaste maandag van de week
kiek is anquote:
Mogguh Moozzieman!quote:
+ de rest van vandaag?quote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef Crazy-p het volgende:
maar het is al bijna weekend!
nog maar 2 keer 8 uur werken ongeveer..
Hey runxquote:Op maandag 22 december 2008 11:01 schreef Runx het volgende:
[..]
kiek is anMoooozzzie
alles goed jongen ? leuke weekend gehad ?
Hey malle duckquote:Op maandag 22 december 2008 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
sorry... mooz...
Wie danquote:Op maandag 22 december 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik denk dat ik weet wie Loire isgezien de stijl van replies
ja ik heb het best druk en ben vanmiddag vrijquote:
ik heb een berichtje in je fobo achter gelaten die veel betrekking heeft op je nicknamequote:Op maandag 22 december 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik denk dat ik weet wie Loire isgezien de stijl van replies
Jezusquote:Op maandag 22 december 2008 11:16 schreef Loire het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af aangezien ik al like 3 kwart jaar een ban heb op de andere
Nope geen idee wie je bentquote:Op maandag 22 december 2008 11:16 schreef Loire het volgende:
de meeste mensen kennen me wss niet eens (meer?)
hey, in dit topic behoor je op het werk te zijnquote:Op maandag 22 december 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben al thuis
zo even een broodje maken
werk thuisquote:Op maandag 22 december 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, in dit topic behoor je op het werk te zijn
Oh dan mag hetquote:
Ben jij ff opgelucht he...quote:
dan kwam ik hier al heeeeeeeeel lang illegaalquote:Op maandag 22 december 2008 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben jij ff opgelucht he...
Je zou maar eens niet mogen meechatten
Alle illigalen het land topic uitquote:Op maandag 22 december 2008 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan kwam ik hier al heeeeeeeeel lang illegaal
maar dat hoeft nu dus niet!quote:Op maandag 22 december 2008 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alle illigalen het land topic uit
Pfff dit gaat een lange dag worden
Ok dan ben je toch niet wie ik dacht dat je wasquote:Op maandag 22 december 2008 11:16 schreef Loire het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af aangezien ik al like 3 kwart jaar een ban heb op de andere
ja vandaag nog tot 6 uur werken.. dan morgen lekker vrij.. en woensdag weer werkenquote:
jah nu heb ik helemaal geen zin meer!!quote:
klinkt bekend...quote:Op maandag 22 december 2008 11:40 schreef Crazy-p het volgende:
3/4 jaar geleden had ik nog niet van dit topic gehoord
toen werkte ik dus nog gewoon..
same herequote:
ah dat schept een band...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 11:38 schreef Loire het volgende:
Nou? wie ben ik dan?
quote:Op maandag 22 december 2008 11:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ok dan ben je toch niet wie ik dacht dat je was
ik moet woensdag ook nogquote:Op maandag 22 december 2008 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah dat schept een band...
wanneer ben je vrij? ik moet morgen ook nog mn dag vullen...
En is de automaat leeg?quote:Op maandag 22 december 2008 11:48 schreef Crazy-p het volgende:
heeft nu al een half blikje red bull leeg
quote:Op maandag 22 december 2008 11:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geen idee.. ik pak nu uit mn eigen voorraad..
ja er zit een flink verschil tussen 2 euro per blikje, of 45 ct per blikjequote:Op maandag 22 december 2008 11:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]kijk dat zal wat duiten schelen..
ja idd... maaruh heb je nog steeds bijwerkingen van die medicijnen of is het inmiddels weg?quote:Op maandag 22 december 2008 11:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja er zit een flink verschil tussen 2 euro per blikje, of 45 ct per blikje
volgens mij is dat voor zover mogelijk weg..quote:Op maandag 22 december 2008 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd... maaruh heb je nog steeds bijwerkingen van die medicijnen of is het inmiddels weg?
Mooizo! en werken de medicijnen een beetje?quote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
volgens mij is dat voor zover mogelijk weg..
denk ik tenminste..
geen idee.. kan 4 tot 6 weken duren.. heb ze nu net 3 week gehad geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooizo! en werken de medicijnen een beetje?
ow irritant.. ik hoop voor je dat ze echt gaan werken!quote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geen idee.. kan 4 tot 6 weken duren.. heb ze nu net 3 week gehad geloof ik
ach dat merken we vanzelf wel weer..quote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow irritant.. ik hoop voor je dat ze echt gaan werken!
pfff... hopen dat ze snel een werkend medicijn voor je hebben...quote:Op maandag 22 december 2008 12:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach dat merken we vanzelf wel weer..
en anders.. gaan we weer andere medicijnen proberen.. met weer nieuwe bijwerkingen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |